Naisystävä venäjältä

miettinen.eero

Olen lähössä Viipuriin matkalle 6.1.. (yks turkulainen yritys järjestää nyt matkan sinne, kuulemma on jotkut hienot tanssiaiset siellä, että pitää oikein olla tummapuku miehillä ja sillai, ja kaikilla naisilla iltapuvut...jne.)

On luvattu, että siell on sinkkunaisii ja kuulemma se olis hyvä paikka tutustua hyvään ihmiseen ja löytää itselleen ystävän ja ehkä jopa enemmänkin, kuin ystävän... ;)

Onks kellään kokemuksia tommoisista juhlista, ett millainen etiketti pitää noudattaa ja pitäiskö ottaa mukaan taskusanakirja, heh...

Btw. onks kukaan muu lähössä samalle matkalle...?

19

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismus

      Kysele isovanhemmiltasi, miten muinoin käyttäydyttiin juhlissa ja toimi sen mukaan. Suomikin nimittäin oli sivistysvaltio joskus.

    • toodumbtobetrue

      sun rahat niitä naisii... ja Suomen kansalaisuus myös.
      kyl ootte miehet tyhmiä.

      • joo------

        Arvaatkos sitä että miksi ainakin minä haluan olla vähän tyhmä nimenomaan näissä asioissa.


    • Ei se satu

      että on yritystä tehdä omalle elämälleen jotain! Älä läträä viinan kanssa, ei kai siinä sen kummempia. Oletan, että hallitset etiketin noin yleensä ottaen, koska tuo pukukoodi antaa ymmärtää, että kyseessä on aika muodollinen tilaisuus.

      • joo----

        Minä kyllä tykkään enemmän niistä vähemmän muodollisista jutuista. En myöskään yksinäisenä miehenä millekkään järjestetylle matkalle lähtisi ollenkaan. Vain jonkun daamin kanssa voisin periaatteessa lähteä, mutta käytännössä en siksi koska en yleensä paljon pidä tuollaisista joukoille järjestetyistä tilaisuuksista.


    • En ole lähdössä tuntuu vastenmieliseltä mennä venäjälle,
      vaikkakin varmaan puolen vuoden kuluttua,
      joutuu pakosta sinne menemään tulevan työn puolesta. No tulkki pitää olla.

      No elämä on tällaista, kun pitää ryhtyä matkatöihin. Mennä ympäri maailmaa...

    • Dwindiuenieunefwuife

      Hyvä vinkki:

      Sano että olet muuttamassa pois suomesta Viipuriin töihin ja alat asua siellä.

      Tällä tavalla karsit tytöistä ne jotka suostuvat daamileikkeihin sosiaaliturvashoppailun takia.

      Tyypillinen itänaisen kanssa solmittu suhde kestää kolme vuotta. Ajan jonka aikana itänainen niistää säästösi, hankkii itselleen kielitaidon ja sitten hän onkin jo hiljaksiin laskeutuva pölypilvi kadottuaan elämästäsi. Ne ovat helvetin myyviä naisia mutta heidän tunne-elämäänsä ei käytännössä ole.

      JOS ET SAA SUOMALAISTA NAISTA SUHTEESEEN ET ONNISTU VENÄLÄISEN NAISENKAAN KANSSA KUIN SEN AIKAA KUIN SE VENAKOLLE SOPII.

      Ainoat jotka pitävät venäläisen naisen ovat käytännössä isomman luokan pomot koska neidit laskeskelee että parempaa ei saa ;-)

      • näin on----

        " JOS ET SAA SUOMALAISTA NAISTA SUHTEESEEN ET ONNISTU VENÄLÄISEN NAISENKAAN KANSSA KUIN SEN AIKAA KUIN SE VENAKOLLE SOPII. "

        Joo kyllä se ilmeisesti aika tarkkaan pitää tämä sääntö niin venäläisiin naisiin kuin balttian naisiinkin.
        Jos mies on kuitenkin oikein tosivarakas(sanotaaan euromiljonääri ja/tai korkeassa asemassa ja isotuloinen) niin silloin hän kyllä lyö varoja häneltä huijanneet hämmennyksen valtaan sillä jos ja kun kun ei ne huijatut varat ole hänelle kuin aivan pikkurahoja joiden menettäminen on hänelle lähes yhdentekevä asia. Kaunotarnainenkin jolla joku venäläinen rakastaja hyytyy jo tällaisen miehen edessä ja jättää entiset miehensä pitääkseen miljonäärin ja korkean tason törsäilyjään yllä.

        Mutta onhan venäjällä vaatimattomampiakin naisia kuin mitä näitä varsinaisia kaunottaria, ja se on sitten vähän eri asia näiden kanssa. Tässäkin tapauksessa se kyllä ilmeissesti aika tarkkaan pitää niin venäläisiin kuin balttinaisiinkin se sääntö, että jos et saa suominaista niin vaikea on ainakin pitää näitäkään naisia. Mutta sellainen mies taas joka ei paljon ketään suominaista voi saada on kyllä jo aika surkea tapaus ja tuskin normaalisti enää edes liikuntakykyinenkään tai kykenevä venäjälle matkustamaan.


      • sdfghjkldfghjdfghdfg

        kyllä se ny vaan mulle sopis kolmenkin vuoden juttu eikä tää jatkuva yksinolo..


    • Ei noin

      Edes minä en ole noin epätoivoinen ja olen kuitenkin ihan helvetin epätoivoinen.

      • Seli, seli

        Olet kuitenkin yhtä epätoivoinen, mut sussa ei vain ole tarpeeksi Miestä lähteä matkaan ;)


      • Ei noin
        Seli, seli kirjoitti:

        Olet kuitenkin yhtä epätoivoinen, mut sussa ei vain ole tarpeeksi Miestä lähteä matkaan ;)

        miestä vaaditaan siihen että hakee jonkun epätoivoisen paremman elämän kärkkyjän elätikseen jostain köyhästä maasta?

        Tuskin löytäisin tuolla tapaa naista jollaisen haluan.


      • Seli, seli
        Ei noin kirjoitti:

        miestä vaaditaan siihen että hakee jonkun epätoivoisen paremman elämän kärkkyjän elätikseen jostain köyhästä maasta?

        Tuskin löytäisin tuolla tapaa naista jollaisen haluan.

        Haet sitten vaikka rikkaan, kas kun on laaja maa


      • Ei noin
        Seli, seli kirjoitti:

        Haet sitten vaikka rikkaan, kas kun on laaja maa

        miks pitäisi? Ei mulla ole mitään erityistä mielenkiintoa lähteä ihan hakemalla hakemaan naista mistään. Hakuammuntaa. Todennäköisyys löytää rakkautta on pieni, ja jos mulle kelpaa vähempi saisin sen täältäkin.


      • Reipas Poikamies
        Ei noin kirjoitti:

        miks pitäisi? Ei mulla ole mitään erityistä mielenkiintoa lähteä ihan hakemalla hakemaan naista mistään. Hakuammuntaa. Todennäköisyys löytää rakkautta on pieni, ja jos mulle kelpaa vähempi saisin sen täältäkin.

        Lue nyt joku Dr. Phillin opas vaikka joulu lomilla...Mitä epätoivoista tuossa on? Päinvastoin ihan helkkarin itsetuntoa vaativa teko muuttaa elämänsä suunta-kunhan nyt AP tiedostat ne reaaliteetit mitä itänainen voi päässään miettiä suomi-miehestä. Ole rahojen kanssa tiukka, ja kysy naiselta mitä hän olettaa sun kanssa elämäsien olevan-vink. "että sinä elätät itävaimon ja (lapset), kun nainen ostelee design vaatteet, meikit ja tuoksut, ja hoitaa kodin ja (tenavat...)"

        Minä olen emaillut ihan missi-tason (kuvat oikeita) nuorehkojen venäläisten naisten kanssa ja kun tulee rahasta puhe niin siinä on se kohta jolla joko itänainen lähtee tai jää kotiinsa. Ei niillä mene niin huonosti kun ne väittää...aika posketonta tuubaa kylän ainoasta puhelimesta yms. voit kuulla. Silti iphone löytyy ja DG kuteita ;)

        Miten se rakkaus edes löytyy jos ei tutustu ennakkoluulottomasti eri naisiin?


      • Ei noin
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Lue nyt joku Dr. Phillin opas vaikka joulu lomilla...Mitä epätoivoista tuossa on? Päinvastoin ihan helkkarin itsetuntoa vaativa teko muuttaa elämänsä suunta-kunhan nyt AP tiedostat ne reaaliteetit mitä itänainen voi päässään miettiä suomi-miehestä. Ole rahojen kanssa tiukka, ja kysy naiselta mitä hän olettaa sun kanssa elämäsien olevan-vink. "että sinä elätät itävaimon ja (lapset), kun nainen ostelee design vaatteet, meikit ja tuoksut, ja hoitaa kodin ja (tenavat...)"

        Minä olen emaillut ihan missi-tason (kuvat oikeita) nuorehkojen venäläisten naisten kanssa ja kun tulee rahasta puhe niin siinä on se kohta jolla joko itänainen lähtee tai jää kotiinsa. Ei niillä mene niin huonosti kun ne väittää...aika posketonta tuubaa kylän ainoasta puhelimesta yms. voit kuulla. Silti iphone löytyy ja DG kuteita ;)

        Miten se rakkaus edes löytyy jos ei tutustu ennakkoluulottomasti eri naisiin?

        Jos mun pitää edes ajatella sitä että vaimon seurassa pitäisi olla rahan kanssa tiukka tai kysellä ettei se kai odota että mä elätän sen niin kyseessä ei ole mun juttu. Jos mä oikeasti rakastaisin jotain, voisin elättää sen. Ihan oikeasti.


    • 4´3

      -juhla jos on kyseessä niin varaat mukaan asianmukaisen vaatetuksen
      -älä lutraa alkoholia
      -naiset ovat samanlaisia niin Suomessa kuin Venäjällä
      -pidä silmät ja korvat auki, ole objektiivinen
      -sanakirja on hyvä olla mukana

      Lykkyä tykö!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe