huono maine

mamikolmelle

Mä en ymmärrä ollenkaan, miksi monet naiset suostuvat yhdenyön seksisuhteeseen. Ei miksi on hyvä kysymys? Jos ajattelen omaa nuoruuttani, niin minua joko kiinnosti mies, ja minä halusin seurustelusuhteeseen sen kanssa. Tai sitten minua ei kiinnostanut se, eikä minulle olisi tullut mieleenkään haluta sen kanssa seksiä. Jos taas olin kiinnostunut jostakin miehestä, niin eihän minun olisi missään tapauksessa kannattanut antaa sille ekana iltana. Sehän olisi ollut melko varma, että se ei olisi kiinnostunut eikä arvostaisi minua, ja käyttäisi minua vain hyväkseen. Kuika nyt sellaista haluaisi?

Mitä mieltä te miehet olette? Saako tällainen nainen enään nykyaikana huonoa mainetta? Ja jos saa, niin eihän tuollainen nainen ole kovinkaan kiinnostava, paitsi siis siinä mielessä? Vai onko?

10

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mitä mieltä te miehet olette?"
      Omasta mielestäni, jos harrastaa yhden yön juttuja niin silloin ei ole ainakaan minulle sopiva. Se osoittaa sen asian että ei ole halukas sitoutumaan.
      "Saako tällainen nainen enään nykyaikana huonoa mainetta? Ja jos saa, niin eihän tuollainen nainen ole kovinkaan kiinnostava, paitsi siis siinä mielessä? Vai onko?"
      Kyllä siitä saa huonon maineen, ainakin mitä kaveriporukassa puhutaan. Ei ole kyllä sen jälkeen kovin kiinnostava, muuta kuin tuon kyseisen asian suhteen. Pidempään suhteeseen ei taida olla asiaa, muuta kuin samanlaisen miehen kanssa. Mutta tämä on mun mielipide vain.

      • naikkonen tuollainen

        Miksikö haluan yhden yön jutun?

        En halua sitoutua. En osaa seurustella, tai sitten sellaista miestä ei ole tullut vastaan. Rakastan seksiä, ja yhden yön jutut on kivoja piristeitä. Ei se musta huoraa tee, jos harrastan seksiä - niin kauan kun en ota siitä maksua vastaan.

        Tuntuu, että näistä aisoita kirjoittelevat jollain tavalla katkeroituneet ihmiset. Antaa toisten harrastaa yhdenyön juttuja jos haluaa, ja toisten seurustella jos haluaa. Meiltä suomalaisilta puuttuu ilmeisesti oma elämä, kun täytyy aina toisia arvostella ja haukkua. Minua ei ole koskaan kiinnostanut, mitä ihmiset puhuvat minusta - tää on mun elämä ja mä elän tätä niinku itse haluan. Siitä ei kukaan muu määrää.

        Kasvakaa jo aikuisiksi, ihan oikeesti.


      • naikkonen tuollainen kirjoitti:

        Miksikö haluan yhden yön jutun?

        En halua sitoutua. En osaa seurustella, tai sitten sellaista miestä ei ole tullut vastaan. Rakastan seksiä, ja yhden yön jutut on kivoja piristeitä. Ei se musta huoraa tee, jos harrastan seksiä - niin kauan kun en ota siitä maksua vastaan.

        Tuntuu, että näistä aisoita kirjoittelevat jollain tavalla katkeroituneet ihmiset. Antaa toisten harrastaa yhdenyön juttuja jos haluaa, ja toisten seurustella jos haluaa. Meiltä suomalaisilta puuttuu ilmeisesti oma elämä, kun täytyy aina toisia arvostella ja haukkua. Minua ei ole koskaan kiinnostanut, mitä ihmiset puhuvat minusta - tää on mun elämä ja mä elän tätä niinku itse haluan. Siitä ei kukaan muu määrää.

        Kasvakaa jo aikuisiksi, ihan oikeesti.

        Niin mutta mitä teet jos ehkäisy pettää kun kumppani (on salannut asian/ei tiedä) että on HIV-positiivinen ja saat tartunnan?

        Vakijuttu on eri asia, kuin randomina ottaa yhden yön kumppani.


      • mamikolmelle
        naikkonen tuollainen kirjoitti:

        Miksikö haluan yhden yön jutun?

        En halua sitoutua. En osaa seurustella, tai sitten sellaista miestä ei ole tullut vastaan. Rakastan seksiä, ja yhden yön jutut on kivoja piristeitä. Ei se musta huoraa tee, jos harrastan seksiä - niin kauan kun en ota siitä maksua vastaan.

        Tuntuu, että näistä aisoita kirjoittelevat jollain tavalla katkeroituneet ihmiset. Antaa toisten harrastaa yhdenyön juttuja jos haluaa, ja toisten seurustella jos haluaa. Meiltä suomalaisilta puuttuu ilmeisesti oma elämä, kun täytyy aina toisia arvostella ja haukkua. Minua ei ole koskaan kiinnostanut, mitä ihmiset puhuvat minusta - tää on mun elämä ja mä elän tätä niinku itse haluan. Siitä ei kukaan muu määrää.

        Kasvakaa jo aikuisiksi, ihan oikeesti.

        Mielestäni "Kasvakaa jo aikuisiksi" kehotuksessasi ei ollut riittävästi perusteita. Mitä perusteita aikuisena olo pitää sisällään?

        Pitääkö se sisällään ikävaatimuksen? Ikää minulta löytyy 36 vuotta.

        Pitääkö se sisällään vastuullisen seksikäyttäytymisen? Tarkoitan tällä sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien mahdollisuutta. Kondomi ei ole sataprosenttinen suoja, sehän voi hajota. Uskollinen avioliitto, kuten minulla, on turvallisempi ratkaisu.

        Pitääkö se sisällään terveet elämäntavat? Yhdenyön seikkailuihin liittyy usein ravintoloissakäynti, valvominen, ryyppääminen ja usein myös tupakointi. Minä mielummin käytän viikonloppuni omaa ja perheeni terveyttä ja elämässäpärjäämistä edistävästi.

        Taisit kuitenkin tarkoittaa kehotuksellasi sitä, että minun pitäisi hukata elämänarvoni ja moraalini. Ei, en taida kuitenkaan. Haluan elää niin, että minä ja muut pystyvät arvostamaan minua, ja että minä, aviopuolisoni ja lapseni saamme mahdollisimman hyvän elämän.


      • juuri näin!
        naikkonen tuollainen kirjoitti:

        Miksikö haluan yhden yön jutun?

        En halua sitoutua. En osaa seurustella, tai sitten sellaista miestä ei ole tullut vastaan. Rakastan seksiä, ja yhden yön jutut on kivoja piristeitä. Ei se musta huoraa tee, jos harrastan seksiä - niin kauan kun en ota siitä maksua vastaan.

        Tuntuu, että näistä aisoita kirjoittelevat jollain tavalla katkeroituneet ihmiset. Antaa toisten harrastaa yhdenyön juttuja jos haluaa, ja toisten seurustella jos haluaa. Meiltä suomalaisilta puuttuu ilmeisesti oma elämä, kun täytyy aina toisia arvostella ja haukkua. Minua ei ole koskaan kiinnostanut, mitä ihmiset puhuvat minusta - tää on mun elämä ja mä elän tätä niinku itse haluan. Siitä ei kukaan muu määrää.

        Kasvakaa jo aikuisiksi, ihan oikeesti.

        vain hetken kohtaamisia, täysillä saaden ja antaen..

        Niin minäkin teen!!


      • käsitin
        mamikolmelle kirjoitti:

        Mielestäni "Kasvakaa jo aikuisiksi" kehotuksessasi ei ollut riittävästi perusteita. Mitä perusteita aikuisena olo pitää sisällään?

        Pitääkö se sisällään ikävaatimuksen? Ikää minulta löytyy 36 vuotta.

        Pitääkö se sisällään vastuullisen seksikäyttäytymisen? Tarkoitan tällä sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien mahdollisuutta. Kondomi ei ole sataprosenttinen suoja, sehän voi hajota. Uskollinen avioliitto, kuten minulla, on turvallisempi ratkaisu.

        Pitääkö se sisällään terveet elämäntavat? Yhdenyön seikkailuihin liittyy usein ravintoloissakäynti, valvominen, ryyppääminen ja usein myös tupakointi. Minä mielummin käytän viikonloppuni omaa ja perheeni terveyttä ja elämässäpärjäämistä edistävästi.

        Taisit kuitenkin tarkoittaa kehotuksellasi sitä, että minun pitäisi hukata elämänarvoni ja moraalini. Ei, en taida kuitenkaan. Haluan elää niin, että minä ja muut pystyvät arvostamaan minua, ja että minä, aviopuolisoni ja lapseni saamme mahdollisimman hyvän elämän.

        asian niin että kasvakaa aikuisiksi siinä mielessä että antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä ihan kaikessa rauhassa miten haluavat ja keskittykää omiin asioihinne?


    • Refresh

      "Mitä mieltä te miehet olette? Saako tällainen nainen enään nykyaikana huonoa mainetta?"

      Ei, vaan pelkkää hyvää mainetta. On plussaa ettei nainen ole niin rajoittunut et tarvitsee varsinaista seurustelusuhdetta ennen kuin voi harrastaa seksiä.

    • Kamalaa

      Pidätkö seksiä jotenkin likaisena asiana? Jonain sellaisena, mitä miehet saavat harrastaa, koska he ovat miehiä, mutta naisen ei sovi himoa tuntea. Korkeintaan sitten seurustelusuhteen varjolla saa antautua miehelle, mutta tahtoa ei saa. Siitähän voi tulla se maine.

      Henkilökohtaisesti olen huomannut, että se maine tarkoittaa muutamaa katkeraa naisihmistä haukkumassa sitä tyyppiä, joka sai miehen. Onkohan sinulla jonkinlainen kriisi saada itsellesi mies, ja haluaisit että voisit nostaa kilpailukykyäsi tällä maineasialla. Että kiltteys olisi niinkuin valttia. Ei niitä miehiä kuule seksit haittaa, seksiähän he lähinnä parisuhteissa haluavatkin. Vai ajattelitko että miehet kauheasti pohtivat millaisen ihmisen kanssa seurustelevat, no eivät pohdi. Kunhan he saavat sitä kamalan likaista seksiä, ovat he tyytyväisiä.

      • rsdjdkdk

        "Vai ajattelitko että miehet kauheasti pohtivat millaisen ihmisen kanssa seurustelevat, no eivät pohdi."

        Elä vaan niissä fantasioissasi.


    • unikkoinen

      No eipä nuo yhden yön jutut miullekaan sovi. Tottunut 15 -vuotiaasta asti harrastamaan seksiä ihan vaan parisuhteessa eikä sinkkuaikoina koskaan panettanut niin paljoa, että olisi tahtonut jonkun mitäänsanomattoman, "ihan kivan" miehen kosketusta tai huomiota. Huomiota saan muutenkin paljon ja parhaimmat orgasmit omin avuin sekä sängyssä rakastamani miehen kanssa. En kiihotu seksistä tuntemattoman kanssa. That's it.

      Tosin työ jotka pystytte yhden yön juttuihin niin mikäs siinä. Enpä mie sitä likaisena koe enkä ala muiden tekemisiä rajoittamaan. Jokaisella omat halut ja tarpeet sekä mielipiteet, eikä niihin pidä puuttua. Eri asia jos hoitaa hommansa vastuuttomasti ja vääristä syistä (esimerkiksi itsetunnottomasti huomion takia).

      Vastapainona tietysti, että yhden yön juttujen harjoittajilla on paljon kumppaneita, kun taas parisuhdeseksissä pysyvillä paljon itse seksiä. Onko se sitten niinkään viehättävää, että mm. miulla on takanani reippaat 500 yhdyntää vaikka ikää vasta 18 :----) Mutta täähän on vaan miun juttu. Tykkään harjottaa seksiä oman miehen kanssa paljon, eri paikoissa, eri asennoissa....
      ....enkä sen randomin kanssa niissä perusasennoissa, siinä perussängyssä, kännisesti kondomia näpräten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe