Kriteereistä

nnnnnna.

Naisia syytetään täälläkin jatkuvasti siitä, että kriteerit, millainen miehen pitäisi olla, ovat liian korkealla. Mutta niin ovat kyllä miehenkin kriteerit ihan liian korkealla. Miehet yksinkertaiseti yrittävät iskeä itseään korkeatasoisempia naisia! ja sitten valitetaan ku aina saadaan pakit. Katsokaa peiliin ja miettikää sen jälkeen ketä yritätte iskeä... Valitettavasti se kuitenkin menee yleensä niin, että ulkonäköön ihastutaan ja sisältöön rakastutaan.

Yksi asia jonka olen omassa käytöksessäni valitettavasti huomannut, että alkoholin nauttimisen jälkeen annan pakkeja mahdollisesti mukaville tavallisille miehille, mikä sitten seuraavana päivänä harmittaa. Johtopäätöksenä siis, että oikeastaan kännisiä naisia ei kannattaisi yrittää iskeä siis jos vakavampaa suhdetta hakee. Alkoholin juomisellahan on se vaikutus, että se rentouttaa ja antaa itseluottamusta jolloin tämän itseluottamuksen turvin annetaan pakkeja niille tavallisille miehille ja miehet taas yrittävät iskeä itseään korkeatasoisempia naisia....Eli siis luuserit tulevat iskemään ja normimiehille ei riitä mikään, ja toisin päin: norminaiselle ei riitä mikään... Siis kännipäissään ku ollaan niin kauniita ja komeita mukamas! :)

11

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just tän takia olen raitis, tiedän silloin paremmin mihin on mahdollisuuksia ja mihin ei.
      Alkoholista ole muutenkaan hyötyä pitkän päälle, rahaa vain palaa. Ennemmin käytän siihen menevän summan johonkin muuhun hyödylliseen.
      Eikä oikeastaan muutenkaan kiinnosta sellainen, joka käyttää päihteitä joka päivä paljon. Hauskaa muuten on aina välillä seurata kännisiä baarissa, kun itse olen selvinpäin :)

• olisikin tilanne niin hyvin, että kriteerejä laskemalla homma hoituisi. Se vaan vaatisi sen, että tekisin niitä aloitteita.

• Entinen bilehile

No ehkä sun pitäisi alkaa juomaan vähemmän, niin pysyisi se ego kontrollissa, eikä tulisi pakitettua niitä potentiaalisia miehiä? Oma vika, mitäs juot?

• m30.

Minä en ainakaan iske itseäni korkeatasoisempia naisia, joten ihan turhaa syyttelet. Meikäläinen kaapii yleensä purkin pohjia. Katselen aina tavatessa uusia naisia, että tuleeko naisesta sellaiset vibat, että pääsin ekasta seulasta läpi. Olen oppinut huomaamaan tämän aika hyvin, naiset nimittäin viestittävät tahtomattaankin vähäsen tätä juttua. No, sitten jos huomaan jostain naisesta, että pääsin ekasta seulasta läpi, niin arvioin naisen kauneutta ja sosiaalisuutta ja viehättävyyttä. Ei, en arvioi riittääkö hän minulle. Arvioin sen sijaan, onko nainen riittävän vähän noita edellämainittuja. Läheskään kaikki naiset, joista huomaan tällaisen "ekasta seulasta läpi" fiiliksen, eivät ole riittävän vähän. Ovat liian kauniita tai liian sosiaalisia tai jotain. Arvioin siis, että ovat minulle liian korkeatasoisia.

Vasta tällaisen arvioinnin jälkeen lähestyn naista. Ja jumalauta siitä huolimatta naiset, jotka onnistun saamaan suhteeseen, aina pettävät tai jättävät minut. Kyllä on naisilla suuret luulot itsestään, kun sellaisetkin naiset, jotka tuon prosessin jälkeen valitsen riittävän tasottomiksi itselleni, menevät sitten jonkun pelimiehen kehujen lankaan ja luulevat saavansa minua paremman miehen. Jumalauta.

• M28v

Homma toimii suunnilleen näin:

1. Onko nainen kiinnostavan näköinen (omasta mielestäni, ei minkään yleisen kauneuskäsityksen mukaan)? Viestittääkö hän helppoa lähestyttävyyttä (yleensä vaikutelma on sen parempi, mitä vähemmän meikkiä)? Onko käytöksestä luettavissa sellainen olen-ystävällinen-jos-olet-ystävällinen -asenne? Vaikuttaako nainen mutkattomalta, siis sellaiselta, joka ei pelaa pelejä?

2. Jos ensimmäinen kohta menee läpi, niin alan tehdä tuttavuutta. Jos juttu luistaa, yritän saada selvää harrastuksista, arvoista jne. Samalla yritän selvittää, onko hän vapaa.

3. Jos saan kuvan, että kiinnostuksenkohteet ja arvot täsmäävät suunnilleen ja nainen on vapaa, aloitan varovaisen flirtin. Siitä jatketaan sitten intuition varassa.

Tasoilla ei ole mitään merkitystä, mutta mitä olen tätä palstaa seurannut, harvemmin ihastun YTN:iin, kun luonnollinen ja vaatimaton olemus iskevät. Kaksi ihmistä kohtaa, ja asia johtaa toiseen, jos on johtaakseen. Nainen, jonka arvomaailma vastaa omaani, ei petä.

Tahtovat vaan kaikki paljastua varatuiksi tuossa kakkosvaiheessa :(

• Parhaat on viety

Kaikki parhaat naiset olen huomannu,että ovat yleensä ihan kauttaaltaan varattuja jo!

• Ei se satu

sekä m30 että m28 -kirjoituksista: ihastumista. Kumpikaan ei puhu (kirjoita) sanallakaan ihastumisesta vaan aloittaa siitä, olisiko nainen sopiva.

Ehkä tässä on se ratkaiseva ero miesten ja naisten välillä. Tai korjaan: em. miesten ja itseni välillä.

• M28v
        Ei se satu kirjoitti:

sekä m30 että m28 -kirjoituksista: ihastumista. Kumpikaan ei puhu (kirjoita) sanallakaan ihastumisesta vaan aloittaa siitä, olisiko nainen sopiva.

Ehkä tässä on se ratkaiseva ero miesten ja naisten välillä. Tai korjaan: em. miesten ja itseni välillä.

Tai ehkä miesmäisyyttä oli se, että en maininnut ihastumista erikseen. Totta kai ihastuminenkin vaaditaan, mutta se tulee tuossa samalla noiden muiden kanssa, jos on tullakseen. Ensimmäisessä kohdassa ihastutaan siinä mainittuihin asioihin, ja ilman sitä juttu jatkuu vain kaverimielessä, mutta jos kakkoskohta ei mene läpi, niin se ihastus ei pysy.

• googleplex
        Ei se satu kirjoitti:

puhuvat enemmän itse ihastumisesta, miehet puhuvat ehkä niistä asioista mistä ihastuminen heillä johtuu.

• N28v
        googleplex kirjoitti:

puhuvat enemmän itse ihastumisesta, miehet puhuvat ehkä niistä asioista mistä ihastuminen heillä johtuu.

M28v: Kirjoituksesi oli kuin minun käsialaani, juuri näin toimin. Olen samanikäinen nainen kuin sinä. Ja sama tilanne minullakin, että usein ne miehet sitten paljastuvat varatuiksi. Toivottavasti meille molemmille vielä joskus löytyy joku. :o)

• Ei noin

Siis itseä tasokkaampien naisten iskeminen on elämän suola. Ei sitä saa kieltää! Lapsi on ihan terve kun se leikkii!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe