Masentunut N

Kaunis nainen

Mulla menee hermot kaikki parhaat miehet on aina homoja!Mä haluisin vaan sen tasokkaan miehen vakavaan parisuhteeseen,mutta ei löydy ikinä mistään:(

11

396

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis brunette

      Viime viikolla rakastuin/ihastuin noihin mahtavan näköisiin ja tuoksuisiin homoihin.Nyt on ikävä olo kun muistelen niitä :(Mä haluan niitä sänkyyni.

    • Kysympä vaan mikä on tasokas?

    • Totuuden Torvi

      olla vaan tavis luonteeltasi ja ulkoisesti.

    • 19+14

      Homot kiehtovat naisia -- eivät vain siksi, että olisivat erityisen hyvännäköisiä ja itsestään huolta pitäviä, vaan ennen kaikkea siksi, että he eivät piittaa naisista.

      Painakaa tarkkaan kalloonne te, jotka yritätte epätoivoisesti naista saada elämäänne, sillä tämä on oikea asenne: ÄLÄ PIITTAA NAISESTA, JOS HALUAT SAADA HÄNET. Olemalla ystävällinen, mutta välinpitämätön viestität, että hän ei taida aivan yltää sinun tasollesi, jolloin nainen kiinnostuu, koska naiset ovat pohjavieteiltään hypergaamisia.

      "Parhaat miehet ovat homoja!" on yllättävän usein kuultu valitus, jonka voi hyvin kääntää myös muotoon: "Parhaat miehet eivät piittaa siitä, mitä nainen heistä ajattelee tai mitä nainen heitä kohtaan tuntee." Moni menee siihen sudenkuoppaan, että esittää kiinnostuneempaa kuin on. Ehdottomasti pitäisi esittää välinpitämättömämpää kuin on ja "armosta" suoda omaa aikaansa naiselle.

      • Kissahiiri

        Jep. Naisia kiehtoo usein se, että miehestä näkee, ettei hän tarvitse naista. Liian suoraan ja palvovasti suhtautuvat miehet ovat säälittäviä tai ahdistavia roikkujia.

        Tähän varmaan perustuu myös varattujen miesten suosio. Kun nainen tietää että mies on varattu, hän olettaa ettei mies ole heti iskemässä häntä, jolloin ilmapiiri on rennompi ja juttelu on luontevampaa. Sinkkujen kesken on aina käynnissä kauhea rankkaus ja roolien veto.

        Naisen saa kiinnostumaan usein sillä, että antaa ensin huomiota (esim. olet kiinnostunut mitä hän tekee jne), mutta sen jälkeen vetäytyy ja osoittaa ettei olekaan niin intona naisesta. Varsinkin ns. huomiohuoria alkaa kismittämään se, että mies ei olekaan hänen kimpussaan kuten useimmat miehet. Sen jälkeen annat siimaa ja vedät taas takaisin. Lopulta naiselle tulee sinusta pakkomielle (olettaen, että ulkonäkösi ym on suunnilleen hänen tasoaan).


    • Fjweiefnfnewuiefniwe

      Mä jo ajattelin että sä olisit oikeasti masennus ja pääsisin sanomaan jotain kannustavaa.

      Miksi sun mielestä on niin paska vaihtoehto olla jalkavaimo jota varattu mies käy nusaamassa pari kertaa kuussa ja käytte joskus illallisella ravintolassa ja joskus kerran parissa vuodessa voitte pitää yhteisen romanttisen illan?

      Se on realistisesti saavutettavissa. Miksei kelpaa?

      Tuuks tsemppaan urheiluharrasteen kanssa ja piristään päivää. Musta saattaisi saada ihan kelpoisan miehen mutta olen vähän romukunnossa. Ajoitietokone sekaisin saatana, eikä pääse mihinkään asialliselle korjaamollekaan.

      Vaihdekepissä on kyllä kokoa, se ainakin on kohdallaan. Höhöhööhöööö. *junttinaurua*

    • QuickSapphire

      dot
      dot
      dot

    • ATM4EVA.

      "tasokkaan miehen" ominaisuudet esim. ranskalaisin viivoin (mitä mieheltä haluat). Sitten laadi samanlainen luettelo omista ominaisuuksistasi (mitä sinulla on tarjota miehelle).

      • Jouni*

        Naisia kiihottaa homomiehet kerta ne on parhaimman näköisiä miehiä mitä löytyy ja ne työntää välinpitämättömästi naiset pois seurastaan!Ja tuoksuvat mahtavalta.Heille naiset on täyttä ilmaa.


    • Ei-kovin-homo

      Sun ongelmasi on se, että haluat miehen, joka on kuin nainen. Homoissahan on usein paljon feminiinisiä piirteitä.

      Kerron sulle yhden jutun: Mies ei ole nainen. Mies on mies. Jos et sä kestä miehessä sen luontaisia piirteitä, ala seurustelemaan lesbojen kanssa.

      Sä mittaat miehen tasokkuutta ihan väärillä kriteereillä.

      • QuickSapphire

        Mitä ne luontaiset piirteet on?

        Ja eemm.. ei kai se sukupuoli josta sattuu tykkäämään niin..... vaikuta välttämättä muihin ominaisuuksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      151
      5345
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2272
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1584
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1571
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1571
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1569
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1329
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      48
      1197
    Aihe