Liian kranttu?

Nice guys finish...

Oletteko etukäteen kovinkin valikoivia ketä haluatte treffata tai kenen kanssa yrittää suhdetta?

Tuossa toisessa ketjussa yritin miettiä johtuisiko se siitä että olen liian "nice guy" ja voisi pohtia monia muitakin syitä itsekukin miksei joku nainen kiinnostu, mutta toisaalta voidaan kysyä niistä omista havainnoista että suuntautuuko ne oikeisiin ihmisiin joiden kanssa on mahkuja?

Tietysti parempi itsenäisesti kuin ahtaassa ja huonossa suhteessa, mutta on kuitenkin hyvä laskeutua pohtimaan että miksi kiinnostuu jostakusta ja miksi ei.

Vai oisko niin että nuo asiat ovat lopulta jo niin syvälle ohjelmoituja ja elämän aikana käytynä läpi ettei voi enää kiinnostua varsinkaan parinkympin vuosien jäädessä taakse muusta kuin tietynlaisista ihmisistä vaikka ne olisivat itselle tietyllä tavalla "vääriä"?

Ehkä sitä on itselläkin joku kaava joka on täysin väärä että löytyisi se merkityksellinen pysyvämpi parisuhde.

8

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noin

      Annan kyllä mahdollisuuksia aika anteliaasti ja lähestyn naisia aika huoletta. Kun pitkällä tähtäimellä se vasta selviää nappaako vai ei. Erään exäni tiesin puolisen vuotta eikä hän herättänyt minussa sen kummempia tunteita ennen kun aloimme kerran jutella kunnolla ja se oli sitten sellaista menoa että siitä suhteesta toipuminen kesti pitkään.

    • Nice guys finish...

      Onko tällainen itsekriittinen aihe jotenkin epäsuosittu vai miksi antaa ketjulle miinusta jos sitä ei edes vaivaaudu muuten kommentoimaan? :D

      • superneitsyt

        Jollakin tuntuu olevan paha päivä tänään.


      • Nice guys finish...
        superneitsyt kirjoitti:

        Jollakin tuntuu olevan paha päivä tänään.

        Nähtävästi. Vaikka minä kuvittelin että minulla on huono päivä tänään. Silti virtaa riittää hymyllekin. ;)


    • fgdfgfdgfd

      Mitä järkeä ottaa jotain esim kalkkuna helttaista lyhyttä naista kun tietää että jos tästä meidän jutusta syntyis perhe niin tulevalla poikalapella tulis olemaan entistä vaikeampaa. Tyttölapsien kohdalla perintötekijät ovat aika yhden tekeviä. Naiset voivat aina parantaa ulkonöään tarpeeksi meikeillä ja muilla jotta kelpaavat jollekkin. Naiset voisivat hetken miettiä miltä ja kuinka haluttuja he olisivat esim miehinä kun heillä olisi samanlainen heltta, kapea leuka eikä niitä meikillä piirrettyjä vahvoja kulmakarvoja. Ihon kosteutus, hiustenvärjäy ja sopivien hajusteiden käyttö on jo varsin tavallista myös miehillä joten niihin on turha kiinnittää erityistä huomiota. Vaatteet kannattaa myös unohtaa koska oman lapsen kohdalla asiaan voidaan vielä puuttua.

    • On muutamakin kriteeri minkä mukaan en edes lähde yrittämään:

      1. Tupakointi, en kertakaikkiaan siedä tupakan hajua.
      2. Liika alkoholin käyttö, silloi tällöin ei haittaa kunhan kohtuudessa pysytään.
      3. Ei ole minkäänlaisessa pari-/avoimessa suhteessa toisen miehen kanssa.

      Mutta jos noista pääsee läpi niin sitten yritän.

    • erittäin kranttu

      Olen erittäin kranttu, olen ehdottomasti mielummin yksin, kuin suhteessa johon en usko sataprosenttisesti. Kriteerit minulla on aika kovat. Mies ei saa missään nimessä polttaa, alkoholia saa käyttää hyvin rajoitetusti, esim. viiniä ruoan kanssa on ihan ok, mutta mies joka kittaa kaljaa harvasen ilta, ei kiitos. Hänen pitää ehdottomasti olla tasapainoinen, sinut itsensä kanssa (ei taipuvainen masennukseen ja epävakuuteen) positiivinen, luotettava, hyvin toimeentuleva, omata hyvän maun (pukeutuu tyylikkäästi ja arvostaa esteettistä sisustustyyliä). Lisäksi hänen täytyy minun silmiin olla kivan näköinen (kivan näköinen vaatii ehdottomasti pituutta vähintään siinä 178 cm. Lihavaa tai kaljamahaista en huoli, enkä myös liian laihaa.
      En lähtisi kokeilemaan josko onnistuisi jonkun deitin kanssa, jos en toisaan itse usko siihen ihan täysin, kun en todellakaan ole epätoivoinen. Pystyn itse tarjoamaan saman kuin vaadin häneltä, ja tiedän, että minulla on helppo saada itselleni komeankin miehen, mutta kun se ei vaan riitä.

      • YTM-EVP

        Haetkohan sinä nyt enemmän välinettä kuin läheistä ihmistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe