kristinuskon hedelmiä, niin tässä eräs esimerkki.
http://www.youtube.com/watch?v=SbGzFN_NalI
Jos kestätte katsoa
11
314
Vastaukset
- bella.norva
en noita muita pystynyt enää katsomaan. Karmeaa toimintaa kristinuskon nimissä.
Pikkulapsia hakataan ja poltetaan koska joku kristitty julistaja niin käskee! Mikä osuus suomalaisella lähetystyöllä on tuossa toiminnassa. Se olisi hyvä tietää. Vai ummistavatko he vaan silmänsä tuolta kauheudelta? - jopoxi
Vielä hirveämpää (melkein) kun video on ne selitykset mitä kuulee kirkoilta kun heille näyttää tällaista. Keskiajan eurooppa toistaa itseään tänään Afrikassa, samalla kun kirkko rikastuu. SAIRASTA!!
- Kössönöm
kulho täynnä seteleitä, kun tuo kusipääpappi julisti lapsia noidiksi. Nuorimmat ihan pikkuvauvoja!
Karua kuvaa.
Ja kaiken lisäksi kyseessä on vain yksi juttu yhdessä maassa. Kun ajattelee mitä kaikkea muuta tehdään uskontojen nimissä ympäri maailmaa, niin tuntee itsensä niin pieneksi ja voimattomaksi.
Täytyy ihailla ihmisiä, jotka pistävät itsensä alttiiksi auttaakseen sorrettuja!
Voisimmekohan me täältä kaukaa auttaa heitä vaikka rahallisesti?- Kössönöm
Mihin nekin rahat mahtaisivat mennä. Kyllä vatsaa väänsi kun tuota katsoin. Evlutkirkko ei omalla palstallaan ota mitään kantaa tähän asiaan.
Minua kosketti ne lasten ilmeettömät silmät. Miten tuollaisten kokemusten jälkeen pystyy selviämään normaalin elämään.
- TM
Voi jeesus sentään justiinsahan nuo laskeutunut alas puusta miten voisivat vielä ymmärtää yhtään mitään.
- Eskoo
Afrikkalaisilla on vanhat taikauskonsa. Heillä on ollut poppamiehiä jokaisessa kylässä.
Olet käsittänyt kaiken aivan nurinpäin. Kristittyjen tehtävä on vapauttaa ihmiset taikauskosta. Kristinuskoon ei kuulu taikojen teko ja temppuilut.
Levität valheita ja hölynpölyä tällä palstalla.
Olisi omituista, jos kristillisten kirkkojen johto ei tietäisi mitä heidän pappinsa opettavat. Pappien täytyy opettaa oikeaa kristinuskoa.- l,ö.äå-¨'
on samanlaista paskaa,taikauskoa.
- Eskoo
l,ö.äå-¨' kirjoitti:
on samanlaista paskaa,taikauskoa.
Kaikki ei ole samanlaista. Väitteesi on 100% typeryyttä.
- Eskoo
Tuollaisesta ei ole koskaan aikaisemmin kerrottu. Minä tunsin erään afrikkalaisen työssä, eikä hän puhunut koskaan tuollaisista. Hän oli Ghanasta ja luki täällä jotain valtio-oppia. Hän tiesi kyllä afrikkalaisesta noituudesta.
Saattaa olla, että tuo on äskettäin keksitty nigerialaisten rahankeräystemppu. Eurooppalaiset voivat antaa rahaa miten paljon tahansa tuollaisiin keräysksiin. Siksi olisi syytä tutkia, mitä väkeä ne rahankerääjät ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102494Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4141991Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231880JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191486Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 651389
- 1231218
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968- 52896