Miehillä taipumuksia pedofiliaan?

22

Eilen minulla oli aivan järjettömän tylsää. Joutilas mieli voi saada päähänsä ties mitä typeryyksiä, ja minullepa tuli mieleen mennä trollailemaan Suomi24:n chattiin. Tyhmäähän se oli, mutta teinpä silti niin.

Esitin seksichatissa 11-vuotiasta. Ikäni oli näkyvillä niminerkissäni. Monet miehet kysyivät, olenko oikeasti 11-vuotias, ja kun vastasin, että olen, ei se heidän intoaan ainakaan haitannut. Vain kaksi miestä yhdestätoista lopetti viestittelyn siihen. Loput ehdottelivat kaikenlaista ja olivat selkeästi kiihottuneita, kun selitin, että minulla ei vielä oikein ole rintoja ja kaikkea muuta valetta. Miehet olivat iältään 22-53 -vuotiaita ja ehdottelivat tapaamisia. Valehtelin asuvani samassa kaupungissa 30-vuotiaan miehen kanssa ja hän olisi ollut heti valmis tulemaan hakemaan minut.

Tässä yhteydessä ei mielestäni voi puhua ebelofiliasta, koska 11-vuotias on vielä usein hyvin lapsellinen. Kaikilla ei ole edes alkanut puberteetti siinä iässä. Ja minkä suosion sainkaan chatissa! Eli kyse ei ollut pelkästään parista yksittäistapauksesta, vaan vaikutti siltä, että suurimmalle osalle miehistä ei olisi ollut mitään ongelmaa harrastaa seksiä lapsen kanssa.

Ja tämä viesti ei sitten ole provo tai trolli, vaikka myönnänkin trollailleeni chatissa.

24

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      En ota kantaa siihen kuinka yleistä pedofilia miesten keskuudessa on mutta sen yleisyyttä miesten keskuudessa suhteessa naisiin selittää se että nainen tai tyttö käy kehityksessään läpi pienemmät murrosvaiheet kuin mies/poika. Testosteroni muuttaa kehoa ja naamaa radikaalisti kun taas nainen jää enemmän lapsimaiseksi. Sen takia miehillä on laajempi määrä naisia tai tyttöjä missä nähdä viehättävyyttä. Henkinen kehityskin pysähtyy naisilla aikaisemmin.

      Muistelen yhtä sota-aikaista Lassie leffaa jossa oli eräs kuuluisa näyttelijätär lapsena ja hänen kasvonsa olivat jo silloin todella kauniit ja muistuttivat huomattavasti aikuismuotoa. Nainen siis saavuttaa esteettisen huippunsa jo hyvin nuorena ja sitä vähän veistelemällä saadaan nainen. Pojat taas ikäänkuin vain ovat, eikä heillä ole missään vaiheessa sitä esteettistä arvoa mitä tytöille ja naisille on annettu. Vasta sitten joskus aikuisena pojat kuitenkin lunastavat mieskorttinsa ja saavat jonkinlaisen, häilyvän miehisyyden viehätyksen.

      • ap

        Kyllähän monet nuoret pojat ovat todella söpöjä ja viehättäviä, mutta ei minulle tulisi yli 20-vuotiaana mieleenkään mennä iskemään jotain teinipoikia, vaikka he olisivatkin mielestäni seksuaalisesta puoleensavetäviä. Monet naiset pitävät myös poikamaisista pojista, ei kaikkien tarvitse olla maskuliinisia.

        Ehkä monet miehet liittävät fantasioissaan nuoriin tyttöihin tiettyjä piirteitä, jotka vahvistavat viehtymystä. Ajatellaan, että nuoret ovat esimerkiksi villimpiä ja kokeilunhalaisempia, mutta silti neitseellisia ja kokemattomia. En usko, että kyse on pelkästään ulkonäöstä. Muistan itse yläasteelta, että joillakin mielestäni epäviehättävillä tytöillä oli reilusti itseään vanhempia miehiä. Nämä tytöt olivat esim. reilusti ylipainoisia tai heillä oli akne. Esim. yli 100-kiloinen 14-vuotias koulustamme sai lapsen 30-vuotiaan miehen kanssa.


      • ei pidä
        ap kirjoitti:

        Kyllähän monet nuoret pojat ovat todella söpöjä ja viehättäviä, mutta ei minulle tulisi yli 20-vuotiaana mieleenkään mennä iskemään jotain teinipoikia, vaikka he olisivatkin mielestäni seksuaalisesta puoleensavetäviä. Monet naiset pitävät myös poikamaisista pojista, ei kaikkien tarvitse olla maskuliinisia.

        Ehkä monet miehet liittävät fantasioissaan nuoriin tyttöihin tiettyjä piirteitä, jotka vahvistavat viehtymystä. Ajatellaan, että nuoret ovat esimerkiksi villimpiä ja kokeilunhalaisempia, mutta silti neitseellisia ja kokemattomia. En usko, että kyse on pelkästään ulkonäöstä. Muistan itse yläasteelta, että joillakin mielestäni epäviehättävillä tytöillä oli reilusti itseään vanhempia miehiä. Nämä tytöt olivat esim. reilusti ylipainoisia tai heillä oli akne. Esim. yli 100-kiloinen 14-vuotias koulustamme sai lapsen 30-vuotiaan miehen kanssa.

        viehättävänä siloposkista tai finninaamaista laihaa nuorta poikaa, vaan maskuliinista karvaista körmyä.
        Miehet taas pitävät siroista ja naisellisista naisista ja tällaisia monet teinit ovat.

        Se, että nainen tykkää poikamaisista pojista on yhtä kieroutunutta kuin se, että mies pitäisi viiksekkäistä kuulantyöntäjänaisista.


      • kultainen keskitie
        ei pidä kirjoitti:

        viehättävänä siloposkista tai finninaamaista laihaa nuorta poikaa, vaan maskuliinista karvaista körmyä.
        Miehet taas pitävät siroista ja naisellisista naisista ja tällaisia monet teinit ovat.

        Se, että nainen tykkää poikamaisista pojista on yhtä kieroutunutta kuin se, että mies pitäisi viiksekkäistä kuulantyöntäjänaisista.

        nainen valitsee ison karvaisen körmyn siittämään itsensä paksuksi, niin entä jos tuleva lapsi on tyttö? Tulee viiksekäs kuulantyöntäjänainen.


    • Ei noin

      Mutta jos menet johonkin teinitsättiin niin eiköhän siellä liiku tasan ne joilla on. Keskivertomies ei todellakaan halua 11v tyttöä, ei edes 15v.

      Että eipä yleistetä.

    • Älymies 23

      En minä tuollaista hyväksy. Sopii kuitenkin pohtia mikä osuus naisten rumuudella ja vittumaisuudella on näiden miesten toimintaan.

      • ap

        Mutta voihan teinikin olla ruma ja vittumainen.


      • ....

        ja vittumaisuudella sekä häiriintyneisyydellä ei ole mitään osaa eikä arpaa touhuun? Just joo...sekopää.


    • fdhkfgkfg

      Suomi24:n treffeissä kuulemma naisten yhteydenotot kasvavat räjähdysmäisesti, jos valitsee vuosituloluokituksista korkeimman mahdollisen.

      • 97+9

        mahdollisimman turvatun tulevaisuuden takaamisesta tuleville lapsille, niitä kun voi tulla vaikka 15, jos olet lestadiolainen, ja muutenkin. Ja äiti ei voi käydä töissä, jos hän imettää vuodenympäri tai on raskaana koko ajan. Joten se ei selity huoruudella vaan mahdollisuudella tulla toimeen raskausajoistakin.
        Milläs työtön ostaa 10 lapselle ison asunnon, tai polkupyörät, auton yms? Köyhän miehen vaimo voisi joutua luopumaan unelmasta saada suurperhe, tai olisi se arki aikamoista trapetsitaiteilua.Tämä on luonnostakin löytyvää biologiaa.


    • 8+8

      "Loput ehdottelivat kaikenlaista ja olivat selkeästi kiihottuneita, kun selitin, että minulla ei vielä oikein ole rintoja ja kaikkea muuta valetta."

      Miten normi chätissä huomaa toisen olevan selkeästi kiihottunut?

    • sakkolihaa tai ei

      vain yhteiskunnan sosiaalinen rakennelma ja (naisten) tuomio ja häpeä rangaistuksen pelko saa miehet pitämään himonsa kurissa. Anonyymina netissä miehet voivat olla omia itseään eli kaikki liha kelpaa.

      Oletan että kaikenlainen meno vain hurjenee, koska häpeä rangaistukset vähenevät tulevaisuudessa (kaupungistuminen, sukulaisuussuhteiden haalistuminen jne). Kenellä enää pitäisi hävetä?

    • Lady 49v

      ilmoitus ylläpitoon tai nettipoliisille. IP-osoitteet voidaan jäljittää.

      Samaan sarjaan kuuluu myös Mies1985 joka tässä alla jo kiivaasti puolustaa näkökantojaan. Hän on useassa kirjoituksessaan paljastanut harrastuksensa.

      Pelottavaa tässä on se, että sitämukaa kun nämä miehenkuvatukset vanhenevat, tytöt nuorentuvat. Järkyttävää.

      Kanna vastuu testistäsi ja ilmoita poliisille!

      • nuori neiti=sinkku

        mennä jonnekin muualla sitä juttelemään jos ei seura kelpaa. Tämä on sinkkujen keskustelukanava eikä vanhojen ämmien. onko selvä vai pitääkö antaa nyrkillä vauhtia?


      • ...
        nuori neiti=sinkku kirjoitti:

        mennä jonnekin muualla sitä juttelemään jos ei seura kelpaa. Tämä on sinkkujen keskustelukanava eikä vanhojen ämmien. onko selvä vai pitääkö antaa nyrkillä vauhtia?

        Tänne palstalle ei kylläkään ole mitään yläikärajaa..Sitten "hra47":kään ei pääsisi kirjoittelemaan..


      • ei kohderyhmää
        ... kirjoitti:

        Tänne palstalle ei kylläkään ole mitään yläikärajaa..Sitten "hra47":kään ei pääsisi kirjoittelemaan..

        eivät kosketa miehiä.

        Päinvastoin vanhemmat miehet voivat opastaa nuorempia ATM:iä ja tutustua nuoriin naisiin tätä kautta.

        Vanhalla naisella ei tee mitään.


      • 13+15

        Mies1985 olisi pitänyt jo bannata sen tunnustuksen jälkeen kun hän kertoi nettisekstailleensa 12-13-vuotiaan kanssa. Kyseessä on yksiselitteisesti rikos.


      • ap
        13+15 kirjoitti:

        Mies1985 olisi pitänyt jo bannata sen tunnustuksen jälkeen kun hän kertoi nettisekstailleensa 12-13-vuotiaan kanssa. Kyseessä on yksiselitteisesti rikos.

        Itse asiassa tuo ei ole vielä rikos. Tässä piakkoin seksuualisesta ehdottelusta lapsille Internetissä tullee kyllä rikos, koska sellaisesta on ollut politiikassa puhetta. Lapsilla tarkoitetaan käsittääkseni alle 16-vuotiaita, en ole aivan varma.


      • 9+15
        ap kirjoitti:

        Itse asiassa tuo ei ole vielä rikos. Tässä piakkoin seksuualisesta ehdottelusta lapsille Internetissä tullee kyllä rikos, koska sellaisesta on ollut politiikassa puhetta. Lapsilla tarkoitetaan käsittääkseni alle 16-vuotiaita, en ole aivan varma.

        "alle 16-vuotiaalle tehtynä mikä tahansa teko, jolla tavoitellaan seksuaalista tyydytystä ja joka voi vahingoittaa lapsen kehitystä, on rikos."
        http://yle.fi/alueet/keski-suomi/2010/12/mies_vangittiin_nettiseksista_alaikaisten_kanssa_2221972.html


    • "Miehillä taipumuksia pedofiliaan?"
      Ei ole ainakaan minulla.

      Minulla minimiraja on 18. Sen alle en mene vaikka kuinka joku ehdottelisi juttuja.
      Mutta yleensä katselen tuosta 20v -> ylöspäin 32 saakka.
      Enkä halua yhden-yön juttuja, vaan pidempi aikaista haen.

      • jotka eivät tiedä?

        En mitenkään puolustele pedofiliaa, koska se on inhoittava rikos ja sillä siisti. En myöskään puolustele alaikäisten tyttöjen kanssa chattaavia aikuisia miehiä, mikäli he ovat tietoisia tytön olevan alaikäinen. Heidän käytöksensä on kyseenalaista ja moraalisesti arveluttavaa.

        Mutta on yksi asia, joka on eräänlainen tabu länsimaisissa yhteiskunnissa ja se on nuorten tyttöjen pukeutuminen ja käyttäytyminen. Yhä nuoremmat ja nuoremmat tytöt pukeutuvat ja käyttäytyvät seksuaalisesti provosoivasti, koska haluavat matkia idoleitaan. Mutta siitä ei oikein saisi puhua. Koska miehet reagoivat visuaalisiin ärsykkeisiin naisia herkemmin ja varsinkin seksuaalisiin, niin on aina riski että hyvinkin nuori tyttö voi herättää vanhempien miesten huomion, jos on seksuaalisesti provosoivasti pukeutunut ja käyttäytyy flirttailevasti eikä mies välttämättä silloin tajua tytön ikää. Hyvin kehittynyt ja meikattu ja seksikkäästi pukeutunut 14-vuotias saattaa hyvin käydä 17-vuotiaasta ulkonaisesti ja saada miesten huomion heräämään. Väitän, että moni täysikäinen on langennut alaikäiseen tajuamatta miten nuoria nämä oikeasti ovat ja jotkut tytöt jopa valehtelevat ikänsä. Tietysti aikuinen on viime kädessä vastuussa eikä se alaikäinen nuori, mutta peräänkuuluttaisin myös vanhemmilta ja kasvattajilta vastuuta tästä, että keskustelisivat vakavasti lastensa kanssa näistä pukeutumis-ja käyttäytymissäännöistä ja varoittaisivat tyttäriään niistä vääränlaisista signaaleista, joita nuori tyttö voi tahtomattaan antaa. Se ei tietenkään sulje pois aikuisten vastuuta, mutta auttaa ainakin siihen ettei turhia väärinkäsityksiä tapahdu.


    • ihmettelen----

      Tästäkin ketjusta on sensuroitu pois kirjoittamani kaksi kommenttia. Jos kirjoitukseni ovat niin hankalia lukea että ei niistä selvää saa, tai ovat typeriä herjoja/provoja niin miksi joku niitä vaivautuisi sensuroimaaan ?

    • itse olen 30+

      Optimaalisella naisella olisi 16-vuotiaan ihana vartalo ja 46-vuotiaan naisen nöyrtynyt mieli.

      • huoihpjij

        mitä vanhempia ne on sitä vaikeempia ne on, naisissa siis tämä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe