Kun puhumme luokista

Reipas Poikamies

...määrittelemme itseasiassa vain miehen kyvyn iskeä itselleen nainen. Tapasin bile-viikonloppunani runsaasti uusia ihmisiä, eri baareissa. Opin taas hyvin paljon ja näin, tämä "pattern" jolla miehet joita sanon hyvin menestyväksi naisten kanssa, suplikeeraavat naistaan ja suostuttelevat kiusoitellen lääppimiseen.

Avain on supliikki. Nainen puhutaan kiusoitellen seksuaaliseen transsiin :" tota mä haluun niin siis aaaw" ja sitten vaan kämpille jatkoille....Koska kyse on tunteista jotka miehen tulee iskemis sessiossaan herättää naisessa. Poikamies kysyi p*llua ihan suoraan ja sai tylytyksen vastaukseksi, juuri niin koska "pattern" naisen saattamiseen tunteelliseen "haluan seksiä"-tilaan puuttui. Taas asia, jonka näen toimivan.

Moni "pelimies" "osaa" tiedostamattaan aika korkean tason oikean tason pelimies-juttuja psykologisesti, he eivät toki ole ikinä niitä opetelleet, koska toimiva käytös naisten saamiseen riittää: ei ole syytä hioa valmista timanttia. "Pattern" on ollut toimiva jo teini-pojasta asti näillä miehillä ja naismenestyksen noustessa ei tarvitse kuin hionosäätää tekniikkaansa.

Kohta palstan naiset huutavat "kemiasta" ja aidoista tunteista... Ne on sitten kun mies on "hyväksytty" naisen hyväksymistunnesotkun lävitse. Tämä sotku on asia johon moni tavallisempi mies kompuroi naisten iskemisessä. En puhu että on joku "kaava" jolla kaikki naiset antaa p*llua, vaan sitä että kun saa iskettyä yhden naisen, saa iskettyä aika hiton isolla todennäköisyydellä toisenkin. U dig?

Jutustelin whisky lasien jälkeen erään kokeneen naisten miehen kanssa, ja hän antoikin hyviä näkökulmia omista kokemuksistaan. Voin vain unelmoida seksistä usean naisen kanssa, silmäpelistä jolla pari naista haluaa suoraan sänkyyn ekalla lauseella ja silti tämä kaveri ei todellakaan ole NIIN komea mitä tähän voisi olettaa tarvittavan.

Taas lisää valaistunut, yours tryly and piece

6

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän muuten yhden ns. pelimiehen joka käyttää samaa taktiikkaa ja aika useasti se myös toimii, poikkeuksiakin on joukossa joihin se ei toimi.

      "ei ole syytä hioa valmista timanttia"
      Näinhän se on, kun se toimii niin miksi muuttaa.

      "silmäpelistä"
      Tätä siinä tarvitaan myös supliikkisuuden lisäksi. Ja pari muutakin käytöstapaa on tiedostettava, jotta onnistuu.

      Vierestä olen seurannut tätä touhua.

    • ...

      Oletko sä uusi "hra47"? Yhtä sekavaa tekstiä..

      • Reipas Poikamies

        ...: Kuka se on/oli ?

        Miten mies voi tehdä asioita joita ei tiedosta? Miten lähetät naiselle pikkaritkostuttavaa sub-elekieltä jos et siihen tietoisesti pyri?

        1985: Naisten seksuaalisuus ei todellakaan nykyään pelota minua. Mitä enemmän sitä sen parempi ;) Moni muija vain odottaa kunnon ottajaansa.


    • Mies1985

      Siitä tulee mieleen joku karhunkesytys tai sen sellainen. Mies syöttää karhua ja elehtii tietyllä tavalla jotta karhu pitäisi ihmistä melkein lajikumppanina. Mies voi päästä jopa kouluttamaan karhua ja karhu suostuu nuolemaan miehen naamaa purematta. Katsojia vähän hirvittää mutta he ajattelevat että homma on hallussa. Sitten joskus voikin käydä niin että mesikämmenellä naksahtaa ja miehelle käy huonosti. Ehkä mies teki jonkun väärän liikkeen, mutta sitä mies ei voi oikein varmaksi tietää eikä karhukaan kerro.

      Vaihtakaa tuohon "karhun" tilalle "nainen" ja "miehen" tilalle "mies".

    • Ei noin

      seurannut poukkoilevaa tekstiä, mutta tosiaan. Ne naiset puhutaan sänkyyn. Joskus kyllä käy niin että nainen viehtyy pelkästä meikäläisen olemassaolosta niin paljon että tulee itse tekemään selvän aloitteen, mutta ei niin usein kun toivoisi. Siis näinhän voisi käydä ihan joka päivä.

      Eilen mua itse asiassa käytiin iskemään, mutta olin liikenteessä sellaisessa seurassa etten jaksanut innostua. Plus että masensi vähän. Tänään vähän harmitti, olisi sittenkin pitänyt.

    • qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq

      mutta onneksi mua ei panetakaan koko aikaa... pääsee oikeasti aika helpolla kun kallossa ei pikku-ukko ole takomassa että tuotakin voisi tuossa noin päin kiksauttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe