Yksi ainoa vaatimus

miss mensa

Miehellä on oltava Mensa-tasoinen älykkyys tai vaihtoehtoisesti suorastaan rautainen itsetunto. Jos jompikumpi ei täyty, joudun unohtamaan miehen saman tien.
Kokemus on viimeisen viiden vuoden aikan osoittanut että huippuälykäs nainen on vähemmän-älykkään miehen itsetunnolle aivan liikaa. Usein tämän jo tunnistaa ensitreffeillä, ne joko vähättelee sitä tai suorastaan rypee itsetunnontuskissaan. Tuoreimman tapauksen kanssa suorastaan häpesin istua kahvilassa kuuntelemassa sen juttuja.
Mensa-älykkyys tai vähän hele-vetin kova itsetunto. Siitä en tingi, ja sen takia olenkin joutunut olemaan viimeiset viisi vuotta yksin.

28

1576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxwell smart

      Minä taas tahdon naisen joka on kyllä älykäs, mutta joka ei kuvittele olevansa älykäs ja jankuta jatkuvasti mensasta.

      Puhumattakaan että puhuu sellaisesta typerästä käsitteestä kuin "itsetunto".

      En edes ymmärrä miten oikeasti fiksu ihminen sisällyttää sanat älykkyys, mensa ja itsetunto samoihin lauseisiin.

      Todennäköisesti ekoilla treffeillä rollaisin sinunkaltaisesi yli kuin katujyrä joka tapauksessa. ;)

      • 74_N_

        älykkäälläkään ei aina ole sitä tarvittavaa itsetuntoa

        Esimerkki ... kaksi miestä, kiinostuneita samasta naisesta, kaikki samassa seurueessa. Älykäs mies rupeaa piikittelemään seurallista miestä ikävästi keskustelun polveillessa. Älykkäällä oli selkeästi heikko itsetunto. Seurallisella miehellä oli älyä, sosiaalista pelisilmää ja itsetuntoa. Älykäs, katkera ja epävarma mies jää yksin.

        Fantastiset keskustelut ei auta jos naisena aistin sen, että mies on epävarma itsestään. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta pitää riittää ensin itselleen.

        Itsetunto ei ole höpöä.


      • miss mensa
        74_N_ kirjoitti:

        älykkäälläkään ei aina ole sitä tarvittavaa itsetuntoa

        Esimerkki ... kaksi miestä, kiinostuneita samasta naisesta, kaikki samassa seurueessa. Älykäs mies rupeaa piikittelemään seurallista miestä ikävästi keskustelun polveillessa. Älykkäällä oli selkeästi heikko itsetunto. Seurallisella miehellä oli älyä, sosiaalista pelisilmää ja itsetuntoa. Älykäs, katkera ja epävarma mies jää yksin.

        Fantastiset keskustelut ei auta jos naisena aistin sen, että mies on epävarma itsestään. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta pitää riittää ensin itselleen.

        Itsetunto ei ole höpöä.

        Ja sitten kun tietysti tämänkin keskustelun tuloksena teette noita nettitestejä niin tietääkseni tarkin löytyy itse Mensan kotisivulta, sekin antaa viitteelliset arvot vain välillä 120-131. Useimmat muut nettitestit yrittää myydä diplomeja samalla, ja siitä syystä pisteyttää usein hyvinkin lievästi sanottuna "hiukan yläkanttiin".


      • miss mensa kirjoitti:

        Ja sitten kun tietysti tämänkin keskustelun tuloksena teette noita nettitestejä niin tietääkseni tarkin löytyy itse Mensan kotisivulta, sekin antaa viitteelliset arvot vain välillä 120-131. Useimmat muut nettitestit yrittää myydä diplomeja samalla, ja siitä syystä pisteyttää usein hyvinkin lievästi sanottuna "hiukan yläkanttiin".

        Tein varsin kokeilumielessä tuon testin niin tuli 126.

        "Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.

        Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!"

        Ai että tuon mukaan kannattaisi testiin mennä no empä taida, kaksi kohtaa meni ohi kun aika kävi vähiin.


      • Maxwell smart
        74_N_ kirjoitti:

        älykkäälläkään ei aina ole sitä tarvittavaa itsetuntoa

        Esimerkki ... kaksi miestä, kiinostuneita samasta naisesta, kaikki samassa seurueessa. Älykäs mies rupeaa piikittelemään seurallista miestä ikävästi keskustelun polveillessa. Älykkäällä oli selkeästi heikko itsetunto. Seurallisella miehellä oli älyä, sosiaalista pelisilmää ja itsetuntoa. Älykäs, katkera ja epävarma mies jää yksin.

        Fantastiset keskustelut ei auta jos naisena aistin sen, että mies on epävarma itsestään. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta pitää riittää ensin itselleen.

        Itsetunto ei ole höpöä.

        Itsetunto on ihan täyttä höpö höpöä.

        Älykäs mies saattoi tuntea olevansa altavastaaja tilanteessa.

        Epävarmuus voi johtua siitä että huomaa ettei pärjäää sosiaaliselle miehelle koska taisit olla häneen jo aika pahasti kammellaan.

        Itse en välitä moista paskasta itsetuntoineen ja älykkyysarvioineen yhtään mitään.

        Epävarma voi olla monella tavalla. Esimerkiksi naisten seurassa. Mies voi tuntea riittävänsä itselleen muttei ehkä naiselle. Nähtävästi tällöin sinun mielestä mies ei saa olla tällä tavoin epävarma.

        Haluat siis itsevarman sosiaalisen pelailijan kuten suurin osa naisista. Ei mitään tekemistä älykkyyden kanssa varsinaisesti.

        Onnea pelimiesten kanssa.

        Itsetunto on muuten käsitteenä täyttä paskaa. Siitä olen varma ja se tekee minusta hyvin varman.


      • miss mensa
        itmies kirjoitti:

        Tein varsin kokeilumielessä tuon testin niin tuli 126.

        "Siten lienet älykkäämpi kuin 96 prosenttia väestöstä.

        Älykkyysosamääräsi on suuntaa-antavan nettitestimme perusteella vain hieman alle Mensan pääsyrajan, mutta tuloksesi on korkea ja kannattaa tulla testiin!"

        Ai että tuon mukaan kannattaisi testiin mennä no empä taida, kaksi kohtaa meni ohi kun aika kävi vähiin.

        Jos täytät jäsenvaatimuksen niin paikkasi on silloin Mensa, halusit tai et. Siksi minäkin olen ollut jäsenenä yli viisi vuotta vaikka ne rahat olisi voinut käyttää paremminkin.
        Kipinkapin testiin vaan.


      • _N_74
        Maxwell smart kirjoitti:

        Itsetunto on ihan täyttä höpö höpöä.

        Älykäs mies saattoi tuntea olevansa altavastaaja tilanteessa.

        Epävarmuus voi johtua siitä että huomaa ettei pärjäää sosiaaliselle miehelle koska taisit olla häneen jo aika pahasti kammellaan.

        Itse en välitä moista paskasta itsetuntoineen ja älykkyysarvioineen yhtään mitään.

        Epävarma voi olla monella tavalla. Esimerkiksi naisten seurassa. Mies voi tuntea riittävänsä itselleen muttei ehkä naiselle. Nähtävästi tällöin sinun mielestä mies ei saa olla tällä tavoin epävarma.

        Haluat siis itsevarman sosiaalisen pelailijan kuten suurin osa naisista. Ei mitään tekemistä älykkyyden kanssa varsinaisesti.

        Onnea pelimiesten kanssa.

        Itsetunto on muuten käsitteenä täyttä paskaa. Siitä olen varma ja se tekee minusta hyvin varman.

        OK, hyvä pointti, Mr Smart, mutta saanen kuitenkin olla edelleen eri mieltä.Itsetunto ratkaisee, ja äly.

        "Epävarma voi olla monella tavalla. Esimerkiksi naisten seurassa. Mies voi tuntea riittävänsä itselleen muttei ehkä naiselle. Nähtävästi tällöin sinun mielestä mies ei saa olla tällä tavoin epävarma."

        Saa olla epävarma, mutta sosiaaliset kyvyt määrää sen, miten tilanteen hallitsee, varsinkin ns kilpailutilanteessa. Jos on epävarma ja älykäs, voi hyvän itsetunnon löytäminen auttaa naisten kanssa ...

        Sosiaalinen ja fiksu sai pisteet koska älykäs ja katkera ei osannut käyttäytyä, tai hillitä huonoa oloaan. Toivon myös, että olen itse niin fiksu että en enää lankea pullisteleviin pelimiehiin. Sekin virhe on tultu tehtyä (eri tarina).

        Ja tilanne ei ollut asetelmana sellainen, että olisi ollut vetoa kehenkään. Nainen ei tässäkään ollut palkintona tai muuten luolaan raahattavana, vaikka kai se on aina perusvireenä? Ehkä jännitteiden rakentuminen vaikuttaa siihen että epävarmuus saa miehen pulaan?


      • _N_74 kirjoitti:

        OK, hyvä pointti, Mr Smart, mutta saanen kuitenkin olla edelleen eri mieltä.Itsetunto ratkaisee, ja äly.

        "Epävarma voi olla monella tavalla. Esimerkiksi naisten seurassa. Mies voi tuntea riittävänsä itselleen muttei ehkä naiselle. Nähtävästi tällöin sinun mielestä mies ei saa olla tällä tavoin epävarma."

        Saa olla epävarma, mutta sosiaaliset kyvyt määrää sen, miten tilanteen hallitsee, varsinkin ns kilpailutilanteessa. Jos on epävarma ja älykäs, voi hyvän itsetunnon löytäminen auttaa naisten kanssa ...

        Sosiaalinen ja fiksu sai pisteet koska älykäs ja katkera ei osannut käyttäytyä, tai hillitä huonoa oloaan. Toivon myös, että olen itse niin fiksu että en enää lankea pullisteleviin pelimiehiin. Sekin virhe on tultu tehtyä (eri tarina).

        Ja tilanne ei ollut asetelmana sellainen, että olisi ollut vetoa kehenkään. Nainen ei tässäkään ollut palkintona tai muuten luolaan raahattavana, vaikka kai se on aina perusvireenä? Ehkä jännitteiden rakentuminen vaikuttaa siihen että epävarmuus saa miehen pulaan?

        Tulee kilpailutilanne niin meikäläinen lähtee omaan suuntaan, jos kerran joutuu kilpailee, niin joutuu aina kilpailee. Jostain kumman syystä en jaksa kattella semmosia jotka metsästää aina parempaa. Parempaakin tekemistä kun pelata naisista kuin jostain helvetin palkinnoista.


    • 2633426436

      Mensassa testataan palikkatesteillä, joten haluat siis insinöörimiehen, jolla on hyvä avaruudellisen hahmottamisen ja loogisen päättelyn kyky. Tiedät varmaan mistä heitä etsiä. Toinen hyvä paikka olisi varmaan ne Mensan tapaamiset, mutta riittääkö sulla älli niitten palikkatesteihin?

      • miss mensa

        Menikö jotain aloitusviestissä ohi? Olen jo suoriutunut älykkyystestistä, ja kuulun Mensaan.
        Muu jäsenistö muodostaa hyvin pitkälti läpileikkauksen yhteiskunnasta. Mikään yksittäinen ammattikunta ei minun mielestä ole erityisen yliedustettuna.


      • yhöäöäööjk
        miss mensa kirjoitti:

        Menikö jotain aloitusviestissä ohi? Olen jo suoriutunut älykkyystestistä, ja kuulun Mensaan.
        Muu jäsenistö muodostaa hyvin pitkälti läpileikkauksen yhteiskunnasta. Mikään yksittäinen ammattikunta ei minun mielestä ole erityisen yliedustettuna.

        typerälle ei-mensalaiselle, missä kohdassa aloitustasi tuon älykkyystestissä käymisen ilmaiset..?
        Voin minäkin sanoa olevani mrs nasa ilman, että se minusta tekee astronauttia.
        Henk koht en lämpene itseään korostaville ihmisille. Älykkyyttä on montaa lajia, sitä on usein vaikea edes todentaa. Saatat käytännön asioissa olla täysi tollo, vaikka testi olisi osoittanut mitä. Fiksu ihminen ei toitota ympäriinsä omaa erinomaisuuttaan - siinä yksi älykkään ja fiksun eroista.


      • miss mensa
        yhöäöäööjk kirjoitti:

        typerälle ei-mensalaiselle, missä kohdassa aloitustasi tuon älykkyystestissä käymisen ilmaiset..?
        Voin minäkin sanoa olevani mrs nasa ilman, että se minusta tekee astronauttia.
        Henk koht en lämpene itseään korostaville ihmisille. Älykkyyttä on montaa lajia, sitä on usein vaikea edes todentaa. Saatat käytännön asioissa olla täysi tollo, vaikka testi olisi osoittanut mitä. Fiksu ihminen ei toitota ympäriinsä omaa erinomaisuuttaan - siinä yksi älykkään ja fiksun eroista.

        Älykkyyttä on useaa lajia, kyllä, osa enemmän ja osa vähemmän hyödyllisiä. Korkea älykkyysosamäärä ei tarkoitakaan automaattisesti että pärjäisi käytännön asioissa, matala ÄO melkeinpä takaa sen että tarvitsee apua päivittäisessä elämässä.
        ÄO, matala tai korkea, ei myöskään määritä ihmisarvoa millään tavalla.


      • INTJ.
        miss mensa kirjoitti:

        Älykkyyttä on useaa lajia, kyllä, osa enemmän ja osa vähemmän hyödyllisiä. Korkea älykkyysosamäärä ei tarkoitakaan automaattisesti että pärjäisi käytännön asioissa, matala ÄO melkeinpä takaa sen että tarvitsee apua päivittäisessä elämässä.
        ÄO, matala tai korkea, ei myöskään määritä ihmisarvoa millään tavalla.

        Niin, ja sitten niillä joilla on korkea älykkyysosamäärä ovat usein introvertteja. Ihan oikea asenne sinulla on tähän älykkyysosamäärään.


    • ++++++

      Totta

    • ropototri

      Erään tutkimuksen mukaan sellaiset avioliitot kestävät pisimpään ja ovat onnellisimpia, joissa nainen on miestä älykkäämpi.

      • miss mensa

        Yksi tutkimus, edes tieteellinen sellainen, ei todista vielä mitään.


    • Älytönkö

      Miten sun älykkyytesi näkyy käytännön elämässä? Mikä on sitten ollut miesten itsetunnolle liikaa? Luulisi, että älykäs nainen olisi kiehtova. Vai onkohan ongelmat oikeasti johtunut jostain muusta, ja selityksesi itsellesi on, että syynä oli älykkyytesi?

      • Maxwell smart

        Useimmiten "älykkäillä" jotka kuvittelevat vielä että heillä on "hyvä itsetunto" on aivan omat ongelmansa.

        Esimerkkinä rajoittunut itsekriittisyys paitsi suoritustilanteissa. Toisin sanottuna nipotetaan omasta menestyksestä sosiaalisessa ympäristössä, mutta kyky oman käytöksen tarkkailuun ja sen vaikutukseen ihmisiin on suurin piirtein nolla.

        Olen tavannut lukuisia mensatason älykkäitä ihmisiä jotka uskovat suoralta kädeltä sosiaalisiin arvomaailmaan ja käyttäytymistapoihin.

        He osaavat ajatella vain laatikon sisäpuolella eivät sen ulkopuolella.


    • INTJ.

      Hei, minä ehkä olen sitä mitä etsit. Olen luonteeltani INTJ (eli tuo tiedemiesluonne, ja itselläni on DI:n koulutus, ja olen tuskaillut saman asian kanssa että muut ihmiset tuntuvat olevan tyhmiä). Olen myös opiskellut fysiikkaa ja teoreettista fysiikkaa. En kuulu kuitenkaan Mensaan, mutta varmaan pääsisin sinne jos haluaisin. Olen itsenäinen ajattelija, ja olen kriittinen kaikelle tiedolle, mutta myöskin avoin kaikelle uudelle. Kuulun luokkaan 30 , ja olen pääkaupunkiseudulta. Itsetuntoni taitaa olla ainakin tietyllä tapaa kovaa luokkaa, tai siis se itsetunto rakentuu sen osaamiseni ympärille, jota minulla on.

      • teidän kanssa

        Sinun tekstisi kertoo, että äly ei ole ihan terävintä luokkaa.
        Täytyy olla melko yksinkertainen, jos ei tajua aloituksen olevan ns. provo, tai sitten "miss mensa" on myös oikeasti idiootti.

        Eikö kellot kilkata yhtään, jos joku väittää olevansa niin älykäs, että on siitä syystä joutunut olemaan yksin 5 vuotta? Sitten vielä löytyy yksi, joka alkaa tyrkyttämään itseään tälle!


      • miss mensa
        teidän kanssa kirjoitti:

        Sinun tekstisi kertoo, että äly ei ole ihan terävintä luokkaa.
        Täytyy olla melko yksinkertainen, jos ei tajua aloituksen olevan ns. provo, tai sitten "miss mensa" on myös oikeasti idiootti.

        Eikö kellot kilkata yhtään, jos joku väittää olevansa niin älykäs, että on siitä syystä joutunut olemaan yksin 5 vuotta? Sitten vielä löytyy yksi, joka alkaa tyrkyttämään itseään tälle!

        Olen ollut yksin omasta valinnasta. Eksän itsetunto alkoi kuihtua tasan tarkkaan silloin kun liityin Mensaan, ja ero oli hyvin pian fakta. En etsinyt sen jälkeen aktiivisesti seuraa, ja opiskelu/työpaikka sekä harrasteseura on ollut hyvin miesvaltainen, joten se siitäkin.
        Mahdollisuuksia on toki ollut, treffeillä olen käynyt, ja muutaman ihan lupaavan tapaukseenkin törmännyt, mutta se on melkein siinä. Kuten aloitusviestissä kerroin, todella harvan itsetunto kestää sen että seurustelee selvästi älykkäämmän naisen kanssa. Itseasiassa jos nainen kuuluu Mensaan, saattaa minun kokemusten pohjalta jopa ensitreffit olla liian myöhäinen ajankohta kertoa siitä.
        Nettiä taas en käytä lainkaan seuranhakuun. Tänne karsiutuu paljon myös niitä jotka ei kertakaikkiaan saa seuraa, syystä tai toisesta, tosielämässä. Yksikin tapaus yhdessä chattihuoneessa alkoi pelottamaan jo niin paljon etten enää laita nettiin käytännössä mitään tietoja itsestäni.


      • miss mensa

        En käytä nettiä seuranhakuun, mutta jos tuo pitää paikkansa mitä itsestäsi kerrot niin testiin vaan. Kalenteri löytyy sivustolta mensa.fi.


      • INTJ.
        miss mensa kirjoitti:

        En käytä nettiä seuranhakuun, mutta jos tuo pitää paikkansa mitä itsestäsi kerrot niin testiin vaan. Kalenteri löytyy sivustolta mensa.fi.

        Niin mitä sitten? Ei tuosta älykkyystestistä ole oikeastaan hyötyä, koska Mensan jäsenyys ei ole kovin arvostettua, sanoisin lähinnä päinvastoin. Olen kyllä tehnyt noita erilaisia harjoitustestejä, ja siinä on tullut selväksi että testit mittaavat enemmänkin nopeaa mekaanista älyä kuin sitä että olisit nero. Tehtävät kun ovat periaatteessa aika helppoja, mutta aikarajat ovat taas tiukkoja.

        Olisiko sinusta esimerkiksi joku tyyppi kovin nerokas, jos osaisi laskea yhteen eri tavoin vaikka viisi eri pientä lukua 20 tehtävän verran, ja aikarajat olisi asetettu niin tiukoiksi että siitä suoriutuu vain 2% koehenkilöistä? Jos aikaa taas annettaisin kaksi kertaa enemmän tehtävien suorittamiseen, niin siitä selviytyisi jo esim. 20-30% koehenkilöistä. Ja jos edelleen lisäisit aikaa, niin lisää onnistujia löytyisi. Suunnilleen tällaisia ne Mensan palikkatestitkin ovat, eli eivät vaadi sen korkeampaa älykkyyttä, vaan enemmänkin sitä että saat salamannopeasti sen vastauksen esiin.

        Oikeassa elämässä mekaanisten tehtävien nopeasta ratkomisesta ei ole useinkaan hyötyä, koska reaalimaailman ongelmissa on kyse enemmänkin epävarmuudesta, eli et edes tiedä mitä sinun pitäisi tehdä, joten salamannopeasta älystä ei ole paljoakaan hyötyä. Sen sijaan intuitiosta on enemmän hyötyä, eli siitä että pystyt näppituntumalla sanomaan että mitä sinun suunnilleen pitäisi tehdä (ja näet sen big picturen), vaikkei ongelma olisikaan hyvin määritelty. Ja että pystyt itse täydentämään puuttuvia osia ongelmasta.

        Älykkyystestejä on myös kritisoitu paljon niiden yksipuolisuuden vuoksi.


    • Lewis Fueller

      Ihmisiä ei kiinnosta mikä heidän pistemääränsä jossain testissä on eikä siitä siten ole tietoa. Sellaiset ihmiset jotka ovat erityisen kiinnostuneita sellaisesta tiedosta kokevat luultavasti jotain epävarmuutta ja pätemisen tarvetta. Toinen samankaltainen juttu on monesti koulutuksen kanssa; tutkintopaperi pitää olla (yliopistosta) tai sivistyneet harrastukset ja muut näytöt eivät auta. Tällä lailla rajataan omaa itseä harvalukuisempaan superjoukkoon kuin oikeasti kuuluukaan. Sikäli kun esim.joku Mensa ei käy harrastuksesta, työstä tai elämää muuten määrittelevästä asiasta sen enempää kuin diabetes, vasenkätisyys tai jonkin liiton passiivinen jäsenyys niin ei tuollaisesta pitäisi mitään numeroa tulla ellei henkilö kaikesta huolimatta koe sitä itselleen keskeiseksi ja tahdo hieroa sitä toisen naamaan (osoittaen köykäisiä sosiaalisia taitoja). Ei varsinkaan ensimmäisillä tai edes toisilla treffeillä.

      Aidosti lahjakkaan ihmisen ei tarvitse toitotella omilla saavutuksillaan. Henkilön teoreettinen potentiaali jossain asiassa, kuten matemaattiset kyvyt, ei myöskään välttämättä heijastele mitenkään ko.henkilön asemaa yhteiskunnassa. 120 ÄO:n kaveri voi viedä tieteen Nobelin ja 140 mies (tai joskus nainen) taas elää ihan samanlaista elämää kuin 90 ihminen. Lahjakkuuden lajeja on myös erilaisia.

      Aloittajan viestissä on ainakin kaksi kirjoitusvirhettä.

      • onni on_

        Fanitan Lewis Fueller'ia!


    • N35*

      Käyttäsin sellaista termiä kuin sosiaalinen älykkyys. Se vois olla sukua tunneälylle. Sellaisen miehen haluaisin.
      Jos mies on umpityhmä ja sillä on rautainen itsetunto, niin lopputulos ei ole kaunista. Törmäsin tällaiseen mieheen viime kesänä ja se oli yksi piinallisimmista treffeistä millä olen ikinä ollut.

      • miss mensa

        Sosiaalinen älykkyys ja ÄO ei viihdy samassa paketissa. Älykkäillä ihmisillä on usein isojakin vaikeuksia ihmissuhteiden kanssa.


    • Iloinenantaja12

      Hakeeko fiksu nainen komeaa miestä, mahdollisesti mahdollisimman komeaa, koska toden-näköisesti ÄÖ on sama kuin kaunis ja fiksu?
      Mutta asia ei taida olla niin, mutta haluisit sen olevan niin.
      Fiksu mies vaalii aina luonnettaan ja itsetuntoa.
      Totuushan on se että, fiksun, komean, ja rahakkaan naisen ei todellakaan tarvitse etsiä seuraa täältä viiden vuoden jälkeen, olisit varmasti tehnyt jotain ja löytänyt ratkaisun jos olisit kehittänyt myös luonnettasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe