Olisiko kellään tiedossa (hyvää) palautusjuomaa, joka olisi gluteeniton ja laktoositon? Pari ammattilaista neuvoi mulle heidän mielestään parhaat palautusjuomat mutta mikään niistä ei sovi. ;(
Jos sellaista ei löydy niin voiko siitä olla jotain haittaa ettei käytä palautusjuomaa lainkaan?
Gluteeniton ja laktoositon palautusjuoma?
3
1028
Vastaukset
- Abrahadabra420
https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/1531/Leader-Leader-valmisjuomat
En ole varmaettä onko gluteenittomia.- -
Ei siitä niin haittaa ole. Palautusjuomahan on vain yksi väline millä saa treenin jälkeen tarvittavat proteiinit ja hiilarit nopeasti.
Sekoittele kotona vaikka itse haluamasi satsi. Banaani vaikka hiilareiksi ja Maitorahka proteiiniksi. Variaatioita on sen kuin keksii. Toi gluteeniton tietysti hankaloittaa asiaa.
En tiedä onko soijaproteiini sitten gluteiiniton vai ei, mutta siinä vois olla vaihtoehto. - my-fair-lady
- kirjoitti:
Ei siitä niin haittaa ole. Palautusjuomahan on vain yksi väline millä saa treenin jälkeen tarvittavat proteiinit ja hiilarit nopeasti.
Sekoittele kotona vaikka itse haluamasi satsi. Banaani vaikka hiilareiksi ja Maitorahka proteiiniksi. Variaatioita on sen kuin keksii. Toi gluteeniton tietysti hankaloittaa asiaa.
En tiedä onko soijaproteiini sitten gluteiiniton vai ei, mutta siinä vois olla vaihtoehto.Soija on gluteeniton, joten tuota voisi kokeilla. Yleensä käyn salilla aamuisin ja menen sieltä suoraan töihin, joten siksi joku valmisjuttu olisi kätevin. Toki joskus käyn vasta töiden jälkeen ja menen sitten kotiin, joten silloin tuo onnistuu. Noissa Leader-juomissa ei lue mistä ne on tehty, lukee vain että ovat laktoosittomia. Pitääkin laittaa sinne suoraan viestiä, tuollainen olisi kätevämpi ottaa mukaaan kuin banaanit ja rahkapurkit. Kiitos vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791