Miten eroon katkeruudesta?

m30.

Kai se on myönnettävä, että olen hieman katkeroitunut naisten suhteen.

Siihen on kyllä syynsä, naiset ovat ihan oikeasti kohdelleet minua todella ilkeästi. Niin teini-ikäisenä kuin vanhempanakin. Niin koulussa, parisuhteessa, kuin muissakin yhteyksissä. Lisäksi naisten ja miesten ilkeydessä on mielestäni eräs selvä ero. Miesten ilkeys ja pahuus on yleensä vain keino saavuttaa jotain. Miesten ilkeys on väline. Naisten ilkeys on paljon henkilökohtaisempaa. Nainen ei yleensä tavoittele ilkeydellä ja pahuudella mitään suurempaa, omaan elämäänsä liittyvää tavoitetta. Ainoa maali on loukata ja murskata kyseinen ihminen. Tämä tekee oikeastaan vielä katkeroittavamman naisten ilkeydestä.

Ymmärrän kuitenkin, että katkeroituminen on hyödytöntä, ja vahingoittaa eniten itseäni. Haluaisin vilpittömästi eroon tästä ongelmasta, tai yli.

Miten voisin puhdistaa pöydän, niin etten muistelisi muiden naisten ilkeyttä, kun tapaan uusia naisia?

92

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauhti

      Ota nainen, joka tykkää katkerista miehistä?

      • m30.

        Ei sellaisia taida olla.

        Miehille kelpaa useammin miehiin katkeroitunut nainen. Sehän on vähän kuin pelastaisi naisen, jos saa katkeroituneen naisen parisuhteen kautta onnelliseksi. Ritarifiiliksiä tjsp.

        Taitaa olla kuitenkin aika harva nainen, joka haluaa asiaa toisinpäin.


    • Herkkukurkku

      Suurin osa naisista on ihanan empaattisia ja lempeitä ja kaikkea muuta kuin ilkeitä. Tietysti joukossa on mätiäkin omenia, mutta missäpä vähänkään isommassa ihmisjoukossa ei olisi.

      • Serious business

        Nauroin. Ääneen. Kovaa.


      • Ei noin

        Niin suurin osa naisista on ihmisiä. Joskus ihania, joskus vittumaisia. Ei se sen kummempaa ole.


      • Herkkukurkku
        Ei noin kirjoitti:

        Niin suurin osa naisista on ihmisiä. Joskus ihania, joskus vittumaisia. Ei se sen kummempaa ole.

        Ei se mikään provo ollut.


      • Ei noin
        Herkkukurkku kirjoitti:

        Ei se mikään provo ollut.

        Eikö? No ite en kyllä usko että mikään kaikenkattava lempeys ja hyvyys olisi arvo. Ihminen voi olla inhimillinen. En mä halua naista jolla on aina hyvä päivä.


    • Reipas Poikamies

      Zeniläinen elämän ohje:

      "Viha ei koskaan lopu vihalla. Ainoastaan rakkaus voi sen parantaa. Tämä on ikuinen, muinainen elämän laki. (Buddha)"

      Uskon että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita.

      Oletko ollut jotenkin alistunut, vai mistä on kyse? Ehkä et ole tunnistanut tilanteita ajoissa, miten niitä olisi voinut muuttaa, jotta nainen ei olisi päätynyt kohtelemaan sinua ilkeästi?

      • m30.

        "Oletko ollut jotenkin alistunut, vai mistä on kyse?"

        On se varmaan osittain siitäkin ollut kiinni. Ensirakkauteni, siis ensimmäinen nainen jonka kanssa seurustelin pidempään, ja ainoa nainen jonka kanssa olen asunut samassa kämpässä, oli aivan väärä valinta minulle. Hän osasi käyttäytymisellään haavoittaa minua aina juuri oikeaan kohtaan. Näki kai niin helposti ne arat kohtani. Olin ehkä tuolloin parikymppisenä vielä niin alistunut kohtalooni, että menin rakastumaan juuri sellaiseen naiseen, joka pystyi tuhomaan minua vielä huomattavasti lisää. Siis lisää siitä, mitä esimerkiksi yläasteella kiusaamiseni aiheuttaneet tytöt olivat minua tuhonneet, ja naissukupuoleen katkeroittaneet.


    • Riisipuuro_kanelilla

      Lainaa Timo Hännikäisen kirja Ilman.

      Jos olet sen jo lukenut, mutta olo ei helpota, niin koita ajatella asiaa pelokkaiden ja väsyneiden naisten kannalta.

      Pelokas nainen: mies voi koska tahansa pahoinpidellä/raiskata sinut. Mitkä ovat aseesi häntä vastaan? Terävä kieli ja nopea pois karkoittaminen - miehiä kohdellaan tylysti, jotta he pysyisivät turvallisen etäisyyden päässä.

      Väsynyt nainen: kaikenlaista lääppijää ja vonkaajaa on jatkuvasti ympärillä. Oman yksityisyyden loukkaamiseen on jo niin väsynyt, että ärsytyskynnys on madaltunut. Vainoharhaisuus alkaa iskea ja otetaan käyttöön ennakoiva taktiikka. Kaikki miehet on kumminkin paskoja, se ilmenee enemmin tai myöhemmin, joten kaikki miehet kannattaa karkoittaa heti kauemmaksi rumalla käytöksellä.

      Muitakin syitä, miksi naiset kohtelevat miehiä mielestäsi huonosti toki on. Suomalaiset miehet tuntuvat loukkaantuvan äärettömän helposti naisten käyttäytymisestä, esim. jos kassaneiti ei hymyile palvellessaan, niin se tarkoittaa, että kassaneiti vihaa sinua.

      Osa naisista ei varmaan edes huomaa tai tajua loukkanneensa miestä - onko teko silloin paha, jos se on tehty vilpittömästi (pahaa suunnittelematta ja pahantekoa tunnistamatta)? Mikä ei tietenkään tarkoita, että naiset tai ihmiset yleensä saisivat käytäytyä toisia kohtaan ihan miten vaan, koska eivät ymmärrä/huomaa tekojensa seurauksia.

      • Serious business

        Onpas paska kirja.

        "Osa naisista ei varmaan edes huomaa tai tajua loukkanneensa miestä - onko teko silloin paha, jos se on tehty vilpittömästi (pahaa suunnittelematta ja pahantekoa tunnistamatta)? Mikä ei tietenkään tarkoita, että naiset tai ihmiset yleensä saisivat käytäytyä toisia kohtaan ihan miten vaan, koska eivät ymmärrä/huomaa tekojensa seurauksia. "

        Raiskasin naisen.
        Oho. Oli vahinko. En tajunnut.
        Älä suutu. Ei saa tuomita.


      • Serious business

        "kaikenlaista lääppijää ja vonkaajaa on jatkuvasti ympärillä. Oman yksityisyyden loukkaamiseen on jo niin väsynyt, että ärsytyskynnys on madaltunut. Vainoharhaisuus alkaa iskea ja otetaan käyttöön ennakoiva taktiikka. Kaikki miehet on kumminkin paskoja, se ilmenee enemmin tai myöhemmin, joten kaikki miehet kannattaa karkoittaa heti kauemmaksi rumalla käytöksellä."

        Minkäs takia nämä samat naiset eivät ymmärrä katkeroituneita miehiä (=väsyneitä naisia)?


      • FKJnekfewkfnefknewfk

        "Pelokas nainen: mies voi koska tahansa pahoinpidellä/raiskata sinut. Mitkä ovat aseesi häntä vastaan? Terävä kieli ja nopea pois karkoittaminen - miehiä kohdellaan tylysti, jotta he pysyisivät turvallisen etäisyyden päässä.

        Väsynyt nainen: kaikenlaista lääppijää ja vonkaajaa on jatkuvasti ympärillä. Oman yksityisyyden loukkaamiseen on jo niin väsynyt, että ärsytyskynnys on madaltunut. Vainoharhaisuus alkaa iskea ja otetaan käyttöön ennakoiva taktiikka. Kaikki miehet on kumminkin paskoja, se ilmenee enemmin tai myöhemmin, joten kaikki miehet kannattaa karkoittaa heti kauemmaksi rumalla käytöksellä."

        Kulttuurissamme kun nainen tekee tuota hän on ok, väsynyt/pelokas nainen. Lääkkeeksi hienovaraista kohtaamista, sosiaalista tukea ja paapomista, kannustusta ja ties mitä.

        Kun mies tekee tuota vastaavista syistä hän on maailman paskin jätkä jonka pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja olla jotain muuta kuin ATM. Lääkkeeksi pari lavallista paskaa päälle entisten perään.

        Tämän palstan kaikki valittajamiehet ovat samaa kastia kuin nämä väsyneet/pelokkaat naiset. He käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla, samoista syistä. Ainoa vain että meidän sukupuolellemme tuo käytös on tietenkin täysin väärää, naisille puolestaan ymmärrettävää.

        Milloin ATM saa oikeuden olla väsynyt/pelokas mies ja olla kohdattu siitä huolimatta niin että vastakkainen sukupuoli suhtautuu hienovaraisesti ja huomioiden ja tukien?

        MILLOIN? MILLOIN SAAMME OLLA IHMISIÄ PAKKOPULLAMIESROOLIN SIJASTA!!!! VASTATKAA HUORAT!!!!!!


      • hahhahhhahhahhahahha
        FKJnekfewkfnefknewfk kirjoitti:

        "Pelokas nainen: mies voi koska tahansa pahoinpidellä/raiskata sinut. Mitkä ovat aseesi häntä vastaan? Terävä kieli ja nopea pois karkoittaminen - miehiä kohdellaan tylysti, jotta he pysyisivät turvallisen etäisyyden päässä.

        Väsynyt nainen: kaikenlaista lääppijää ja vonkaajaa on jatkuvasti ympärillä. Oman yksityisyyden loukkaamiseen on jo niin väsynyt, että ärsytyskynnys on madaltunut. Vainoharhaisuus alkaa iskea ja otetaan käyttöön ennakoiva taktiikka. Kaikki miehet on kumminkin paskoja, se ilmenee enemmin tai myöhemmin, joten kaikki miehet kannattaa karkoittaa heti kauemmaksi rumalla käytöksellä."

        Kulttuurissamme kun nainen tekee tuota hän on ok, väsynyt/pelokas nainen. Lääkkeeksi hienovaraista kohtaamista, sosiaalista tukea ja paapomista, kannustusta ja ties mitä.

        Kun mies tekee tuota vastaavista syistä hän on maailman paskin jätkä jonka pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja olla jotain muuta kuin ATM. Lääkkeeksi pari lavallista paskaa päälle entisten perään.

        Tämän palstan kaikki valittajamiehet ovat samaa kastia kuin nämä väsyneet/pelokkaat naiset. He käyttäytyvät täsmälleen samalla tavalla, samoista syistä. Ainoa vain että meidän sukupuolellemme tuo käytös on tietenkin täysin väärää, naisille puolestaan ymmärrettävää.

        Milloin ATM saa oikeuden olla väsynyt/pelokas mies ja olla kohdattu siitä huolimatta niin että vastakkainen sukupuoli suhtautuu hienovaraisesti ja huomioiden ja tukien?

        MILLOIN? MILLOIN SAAMME OLLA IHMISIÄ PAKKOPULLAMIESROOLIN SIJASTA!!!! VASTATKAA HUORAT!!!!!!

        Juurihan olet. Inise ja vikise ihan rauhassa. Minä jatkan elämää.


    • Ei noin

      auttaa omien (lukuisten) huonojen puolien miettiminen. Tuliko parisuhteessa takkiin? Ai miksi?

      Joskus se syy löytyy peilistä.

      Toisaalta auttaa sekin että läheisten joukossa ei ole yhtä ulkomailla asuvaa miestä lukuunottamatta yhtäkään heteromiestä. Jo joskus pikkupoikana viihdyin vain tyttöjen kanssa. Eli tiedän että naiset eivät ole minua vastaan. Yleisesti ottaen tulen naisten kanssa toimeen paljon paremmin kun miesten kanssa. Tiedän etteivät naiset ole pahoja vaikka joskus mua on kohdeltu tosi ikävästi ilman mitään syytä.

      • Ei noin

        tuohon ilkeyteen niin en kyllä usko että koulukiusaajillani jotka olivat poikia oli mitään muuta motiivia kiusaamiseen kun ilkeys. Tytöt eivät nimittäin olleet minulle millään tapaa ilkeitä, jotkut jopa puhuivat minulle joskus jotain. Useimmille tytöille olin tietenkin yhdentekevä mutta vaikka siskon kavereille ihan vaan tasavertainen.


      • Serious business

        Tuolla naisten perseen nuolenta taktiikalla saat varmasti ystäviä.

        Itsekin viihdyin naisten kanssa joskus ja sukulaisnaisista sain seuraa myös.

        Harmi että samalla opin miten kaksinaamaisia naiset osaavat olla. Eivät toki minulle välttämättä mutta toisilleen sekä muille miehille.

        "Tiedän etteivät naiset ole pahoja vaikka joskus mua on kohdeltu tosi ikävästi ilman mitään syytä. "

        Vitun itsekkäitä kylläkin.


      • "Jo joskus pikkupoikana viihdyin vain tyttöjen kanssa."
        Pienempänä olin myös kahden tytön kaveri, siis ala-aste ikäisenä. Eikun jatkui sitä vielä ylä-asteellakin. Mutta sitten loppui jostain syystä, eikun tapaanhan minä toista vieläkin harvakseltaan kävelyn yhteydessä.

        "Yleisesti ottaen tulen naisten kanssa toimeen paljon paremmin kun miesten kanssa."
        Kyllä näin olen sen huomannut myös omalta kohdaltani, siis live-elämässä.

        "Tiedän etteivät naiset ole pahoja vaikka joskus mua on kohdeltu tosi ikävästi ilman mitään syytä."
        Samaa mieltä. Pari kertaa jouduin yläasteella ja toisessa asteessa pienen jäynän kohteeksi, mutta ei mitään vakavaa. Toiset pojat kiusasivat minua luultavasti sen takia kun olin ehkä liiankin hyvä kaveri.


      • Ei noin
        Serious business kirjoitti:

        Tuolla naisten perseen nuolenta taktiikalla saat varmasti ystäviä.

        Itsekin viihdyin naisten kanssa joskus ja sukulaisnaisista sain seuraa myös.

        Harmi että samalla opin miten kaksinaamaisia naiset osaavat olla. Eivät toki minulle välttämättä mutta toisilleen sekä muille miehille.

        "Tiedän etteivät naiset ole pahoja vaikka joskus mua on kohdeltu tosi ikävästi ilman mitään syytä. "

        Vitun itsekkäitä kylläkin.

        "Tuolla naisten perseen nuolenta taktiikalla saat varmasti ystäviä."

        Saa sillä joskus pilluakin.

        Vakavasti? No jos jonkun mielestä se että liikkuu ja viettää aikaa ihmisten kanssa joiden kanssa viihtyy on perseennuolentaa niin sitten on.

        "Harmi että samalla opin miten kaksinaamaisia naiset osaavat olla. Eivät toki minulle välttämättä mutta toisilleen sekä muille miehille."

        Jotkut osaavat. Omat ystäväni eivät ole. En vietä aikaa ikävässä seurassa.

        "Vitun itsekkäitä kylläkin."

        Osa on.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        "Jo joskus pikkupoikana viihdyin vain tyttöjen kanssa."
        Pienempänä olin myös kahden tytön kaveri, siis ala-aste ikäisenä. Eikun jatkui sitä vielä ylä-asteellakin. Mutta sitten loppui jostain syystä, eikun tapaanhan minä toista vieläkin harvakseltaan kävelyn yhteydessä.

        "Yleisesti ottaen tulen naisten kanssa toimeen paljon paremmin kun miesten kanssa."
        Kyllä näin olen sen huomannut myös omalta kohdaltani, siis live-elämässä.

        "Tiedän etteivät naiset ole pahoja vaikka joskus mua on kohdeltu tosi ikävästi ilman mitään syytä."
        Samaa mieltä. Pari kertaa jouduin yläasteella ja toisessa asteessa pienen jäynän kohteeksi, mutta ei mitään vakavaa. Toiset pojat kiusasivat minua luultavasti sen takia kun olin ehkä liiankin hyvä kaveri.

        "Pienempänä olin myös kahden tytön kaveri, siis ala-aste ikäisenä. Eikun jatkui sitä vielä ylä-asteellakin. Mutta sitten loppui jostain syystä, eikun tapaanhan minä toista vieläkin harvakseltaan kävelyn yhteydessä."

        Mä vietin lapsuuteni ja nuoruuteni lähinnä siskon ja siskon kavereiden kanssa. Ehkä siitä on ollut myöhemmin hyötyä mitä tulee naisten iskemiseen. Vaikka olin teininä seksuaalisesti tosi estynyt ja ujo tyttöjen kanssa ja ajatus yhdynnästä jonkun oikean naisen oli aika pelottava. Samalla kiihottava mutta jännittävä.

        "Kyllä näin olen sen huomannut myös omalta kohdaltani, siis live-elämässä."

        Naisille ei yleensä tarvitse selitellä joitain mun elämäntapavalintoja kuten kasvissyöntiä. Tai sitä etten omista autoa enkä sellaista hanki.

        "Samaa mieltä. Pari kertaa jouduin yläasteella ja toisessa asteessa pienen jäynän kohteeksi, mutta ei mitään vakavaa. Toiset pojat kiusasivat minua luultavasti sen takia kun olin ehkä liiankin hyvä kaveri."

        No mua kiusattiin siksi että olin pienikokoinen, omituinen ja säälittävä luuseri. Jos olisin karskimpi jätkä, kunnon macho, olisin vetänyt itseäni turpaan yläasteella.


    • Serious business

      Ehkä olen outo, mutten ole katkeroitunut niinkään omista kokemuksista vaan toisten kokemuksista naisten suhteen ja yleisesti ihmissuhteista.

      Kun näkee ihmisten naamarien taakse niin naisten hymy alkaa näyttää irvistykseltä.

      Katkeruus tunteen ei toki sinua auta tuntemaan tyytyväisyyttä.

      Opettele välinpitämättömyyttä.

    • 13+8

      katkeruuden selättämiseen on auttanut aika, puhuminen pahasta olosta, myöhemmin onnistumisen kokemus seurustelusuhteessa ja itsetutkiskelu. Sen olen huomannut, että olen tavallaan etsinyt vääränlaista ihmistä rinnalleni ja siksi törmännyt itselleni vääränlaisiin miehiin.

      Pitäisi oppia tuntemaan itsensä niin hyvin ja toisaalta olemaan riittävän nöyrä omien heikkouksiensa tunnustamisessa itselleen. Sitten tietää paremmin, millaisen ihmisen rinnlleen haluaa/tarvitsee. Itsensä tunteminen kohottaa myös itseluottamusta ja varmuutta. Eikä terveen itsetunnon omaaville ihmisille niin vain tullakaan enää ilkeilemään tai jos joku yrittää, niin se ei enää tunnut nin pahalta ja katkeroita.

    • Pieni pointti sulle

      Jos olet oikeasti katkera, siten että sinua on kohdeltu todella paskamaisesti suhteessa, ymmärrän tunteesi, mutta jos vetoat jonnekin teini-iän tuomiin kiusaamisiin, niin ei kyllä uppoa.

      Itse olin koulukiusattu sekä teininä pojat haukkuivat milloin miksikin, harva se kerta jouduin juoksemaan ystäväni kanssa pakoon mies sekä nais-porukkaa kun tulivat hakkaamaan syyttä.

      Vartuin ja vahvistuin, eikä nuo teiniajat enää paina, mutta se että olen ollut 3:ssa huonossa sekä ainoissa suhteissa miesten kanssa jotka olivat todella inhottavia minulle, joten tästä siis itselleni jäänyt se asenne miehiä kohtaan, etten huoli enää sellaista pilaamaan elämääni sekä tuomaan sitä surua sekä murhetta, pärjää sitä ilmankin ja hyvin pärjääkin.

      Ja mitä tuohon kiusaamiseen tulee, niin minua ovat miehet/pojat kohdelleet todella ilkeästi ja ilman tarkoitusta, kaksinaamaisia sekä pahempia juoruakkoja mitä naiset ovat. Miehet ovat myös lyöneet sinne, minkä tietävät eniten sattuavan, ja sitä käytetään kyllä hyödyksi, eivät siis miehet ole sen pulmusempia mitä naisetkaan tässä ilkeydessä.

    • Sithmies.

      Antaudu vihallesi ja liity pimeälle puolelle.

    • hfsdf

      No ihan ensimmäisenä suosittelisin lopettamaan tuon inhon ja katkeruuden ruokkimisen ja jättämään tämän palstan. Tämä palsta on nimittäin katkeroituneelle ihmiselle vähän kuin pro-ana palsta anorektikolle: samanhenkiset ihmiset yllyttävät toisiaan ja syventävät toistensa ongelmia ja pakkomielteitä.

      Toisena suosittelisin ottamaan vähän etäisyyttä naisiin ja heidän toimintansa analysointiin. Hanki elämääsi muuta sisältöä ja palaa deittiympäristöön vasta hermoloman jälkeen.

      • Serious business

        "Toisena suosittelisin ottamaan vähän etäisyyttä naisiin ja heidän toimintansa analysointiin."

        Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen.
        Siten seuraavan kerran osaa olla varautunut eikä odota sitä hyvää lopputulosta.

        Naiset osaavat olla harvinaisen niljakkaita ja heidän sisäisten motiiviensa tutkiminen tekee vain hyvää kunhan siihen käyttää kylmää analysointia eikä tunnepitoista asioiden läpikäyntiä joka johtaa katkeruuteen.


      • --------------------
        Serious business kirjoitti:

        "Toisena suosittelisin ottamaan vähän etäisyyttä naisiin ja heidän toimintansa analysointiin."

        Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen.
        Siten seuraavan kerran osaa olla varautunut eikä odota sitä hyvää lopputulosta.

        Naiset osaavat olla harvinaisen niljakkaita ja heidän sisäisten motiiviensa tutkiminen tekee vain hyvää kunhan siihen käyttää kylmää analysointia eikä tunnepitoista asioiden läpikäyntiä joka johtaa katkeruuteen.

        Heh.. ja siinä yksi katkeroitunut :DDDDD en voi muuta kun nauraa enää.


      • Serious business
        -------------------- kirjoitti:

        Heh.. ja siinä yksi katkeroitunut :DDDDD en voi muuta kun nauraa enää.

        Ihan sama mutta ohjeeni on pätevä.
        Tepsii myös miehiin.

        Kun et suhtaudu oletuspohjaisesti siten että ihminen olisi inhimillisen lempeä ja lämpöinen vaan itsekäs jolla on omat motiivinsa tehdä asioita. Varsinkin naiset osaavat olla hyvin häikäilemättömiä noudattaessaan tunteitaan ja manipuloidessaan kohteitaan.

        Täten tajuat ettei vika ollut sinussa ja et myöskään ala syyllistämään itseäsi vääränlaisista tunteista yms.

        Näet loogiset syyt sille miksi naisen motivaatio toimia on esimerkiksi harvinaisen itsekäs ja suorastaan narsistinen.

        Tätä kautta oppii tarvittavaa etäisyys-tekniikkaa ja välinpitämättömyyttä eikä takerru asioihin eikä myös naisiin.
        Tietysti myös tulee aika helpoksi jättää nainen tämän nalkuttaessa kun näkee hänen surkean teatterin läpi.

        Suosittelen.

        Katkeroituminen valitettavasti on ihan luontainen prosessi johtuen siitä miten ihmiset kohtelevat toisiaan eikä kukaan kyseenalaista noita toimintatapoja vaan kaikki pitää "kestää".


      • hgjkhj
        Serious business kirjoitti:

        "Toisena suosittelisin ottamaan vähän etäisyyttä naisiin ja heidän toimintansa analysointiin."

        Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen.
        Siten seuraavan kerran osaa olla varautunut eikä odota sitä hyvää lopputulosta.

        Naiset osaavat olla harvinaisen niljakkaita ja heidän sisäisten motiiviensa tutkiminen tekee vain hyvää kunhan siihen käyttää kylmää analysointia eikä tunnepitoista asioiden läpikäyntiä joka johtaa katkeruuteen.

        "Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen."

        Jos analysoinnilla tarkoitetaan sitä, että tällä palstalla käydään läpi, kuinka niljakkaita naiset ovat ja kuinka itsekkäitä ja surkeita heidän motiivinsa ovat, en suosittele. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös omien toiminta- ja ajatusmallien arvostelu ja pyrkimys nähdä ja hyväksyä myös omat viat. Tällaiseen analyysiin voi pyrkiä oman päänsä sisällä tai terapeutin avustuksella, mutta anonyymin roskapalstan avulla se ei ainakaan onnistu. Netissäkin on varmasti luotettavampia ja tervehenkisempiä tukifoorumeja, jos kirjoittamisesta ja jakamisesta on hankala luopua.

        Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut.


      • Serious business
        hgjkhj kirjoitti:

        "Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen."

        Jos analysoinnilla tarkoitetaan sitä, että tällä palstalla käydään läpi, kuinka niljakkaita naiset ovat ja kuinka itsekkäitä ja surkeita heidän motiivinsa ovat, en suosittele. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös omien toiminta- ja ajatusmallien arvostelu ja pyrkimys nähdä ja hyväksyä myös omat viat. Tällaiseen analyysiin voi pyrkiä oman päänsä sisällä tai terapeutin avustuksella, mutta anonyymin roskapalstan avulla se ei ainakaan onnistu. Netissäkin on varmasti luotettavampia ja tervehenkisempiä tukifoorumeja, jos kirjoittamisesta ja jakamisesta on hankala luopua.

        Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut.

        Eihän nyt herranjumala kukaan käytä tätä palstaa minään terapian lähteenä, eihän?

        Ainut terapianmuoto täällä on että saa lukea näitä ihmisten härötekstejä.

        "Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä."

        Sitä hyvää ei välttämättä vain ole löydettävissä.

        "Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut. "

        Ihan miten päin vain. Vaikka molemmat yhtä aikaa.

        Suurin este analyysille on kuvitelmat siitä että naiset ja ihmiset yleensä ovat hyviä pohjimmiltaan. Se ei vain niin ole.

        Ne miehet jotka katkeroituvat helpoiten ovat ehkä niitä herkimpiä ja hyväuskoisimpia.
        Lopuista tulee yhtä välinpitämättömiä ja kyynisiä kuten esimerkiksi tämän viestin kirjoittaneesta miehestä.

        Se ei tarkoita että naiset ovat pahoja tai pitäisi tuntea katkeruutta vaan kokee heidät usein välinpitämättömästi ellei heistä hyödy jotenkin.


      • jghklhj
        Serious business kirjoitti:

        Eihän nyt herranjumala kukaan käytä tätä palstaa minään terapian lähteenä, eihän?

        Ainut terapianmuoto täällä on että saa lukea näitä ihmisten härötekstejä.

        "Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä."

        Sitä hyvää ei välttämättä vain ole löydettävissä.

        "Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut. "

        Ihan miten päin vain. Vaikka molemmat yhtä aikaa.

        Suurin este analyysille on kuvitelmat siitä että naiset ja ihmiset yleensä ovat hyviä pohjimmiltaan. Se ei vain niin ole.

        Ne miehet jotka katkeroituvat helpoiten ovat ehkä niitä herkimpiä ja hyväuskoisimpia.
        Lopuista tulee yhtä välinpitämättömiä ja kyynisiä kuten esimerkiksi tämän viestin kirjoittaneesta miehestä.

        Se ei tarkoita että naiset ovat pahoja tai pitäisi tuntea katkeruutta vaan kokee heidät usein välinpitämättömästi ellei heistä hyödy jotenkin.

        Olet kyllä aivan mainio esimerkki niistä yllyttävistä vaikutteista katkeruudelle, joita tämä palsta tarjoaa. Kiitos siitä.


      • Serious business
        jghklhj kirjoitti:

        Olet kyllä aivan mainio esimerkki niistä yllyttävistä vaikutteista katkeruudelle, joita tämä palsta tarjoaa. Kiitos siitä.

        Ei mitään tajuntaa mitä ihmettä tarkoitat tuolla.


      • gdgfdgfdgfd
        hgjkhj kirjoitti:

        "Päinvastoin, uskoisin että nimenomaan analysointi tekisi hyvää eikä tunteissa melskaaminen."

        Jos analysoinnilla tarkoitetaan sitä, että tällä palstalla käydään läpi, kuinka niljakkaita naiset ovat ja kuinka itsekkäitä ja surkeita heidän motiivinsa ovat, en suosittele. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä. Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös omien toiminta- ja ajatusmallien arvostelu ja pyrkimys nähdä ja hyväksyä myös omat viat. Tällaiseen analyysiin voi pyrkiä oman päänsä sisällä tai terapeutin avustuksella, mutta anonyymin roskapalstan avulla se ei ainakaan onnistu. Netissäkin on varmasti luotettavampia ja tervehenkisempiä tukifoorumeja, jos kirjoittamisesta ja jakamisesta on hankala luopua.

        Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut.

        Olen hieman eri mieltä siitä ettei näitä palstoja lukemalla pystyisi muuttamaan omia käsityksiään. Itse olen näille palstoille kirjoitellut jo lähes kuusi vuotta ja olen jotenkin päässyt yli ns "naisvihasta". Olen lukenut muutamia kirjoja jossa käsiteltiin henkistä kasvua ja niiden oppien soveltaminen tämän palstan ympäristöön attoi minua. Naisvihani oli jollain tavalla hieman perustelematonta ja vertaisin sitä esim rikkaiden ihmisten vihaamiseen. Minä en vihaa rikkaita ihmisiä joilla on taloudelliset mahdollisuudet tehdä mitä tahtovat. He ovat vain sattuneet onnistumaan jossain elämän hedelmäpelissä ja ovat siinä missä ovat. Saman voisi sanoa pätevän naisiin. He nyt vain sattuivat syntymään tälle Suomeen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan jossa miehiä on ylitarpeen jokaiselle naiselle. Esim sotaaikana mies joka ei olisi lähtenyt sotaan esim terveydellisistä syistä olisi ollut kuningas ja hänelle olisi ollut naisia joka sormelle vain siksi että muut miehet olivat sodassa. Ehkä hän ei olisi ollut se kaikkein sankarillisin hahmo ja ehkä muut ihmiset olisivat voineet vihata sitä mitä hän edusti, mutta eihän olosuhteet kuitenkaan tämän henkilön syytä olisi. Se että naiset voivat hyväksikäyttää miehiä ja tehdä mitä tahtovat ei ole naisten itsensä vika vaan olosuhteiden.

        Lopputulemana olen päätynyt siihen etten jaksa olla toisten tekemisistä niin kiinnostunut että jaksaisin sillä enää ahdistaa itseäni ajattelemalla asiaa. Tuo ahdistu ei ajattelemalla parane vaan syvenee. Ahdistavat ajatukset kannattaa tunnistaa itsestä ja kehittää kiertäviä ajatuksia joilla pääsee ahdistuksesta eroon. Kannattaa myös kysyä itseltä miksi kyseiset ajatukset ahdistavat. Esimerkiksi kun naisten ilkeys ahdistaa. Voi kysyä miksi ilkeät ihmiset ahdistavat sinua? Tietenkin siksi ettei ilkeiden ihmisten kanssa haluaisi olla tekemisissä ja tukea heidän toimintaansa millään tavalla. No miten minä olisin näiden ilkeiden ihmisten kanssa tekemisissä? No esim seurustelisin naisten kanssa. Aivan kuin sinä muka kelpaisit kellekkään naiselle edesväliaikaisesti joten ongelma ratkaistu. En vain ole ilkeiden ihmisten kanssa tekemissä.


      • gdsfgkjuyhl
        Serious business kirjoitti:

        Eihän nyt herranjumala kukaan käytä tätä palstaa minään terapian lähteenä, eihän?

        Ainut terapianmuoto täällä on että saa lukea näitä ihmisten härötekstejä.

        "Terveeseen analyysiin liittyy paitsi naisen kritisointi, myös pyrkimys nähdä naisissa (kuten kaikissa ihmisissä) jotain hyvää ja ymmärtää puolueettomasti syitä heidän vikoihinsa ja käyttäytymiseensä."

        Sitä hyvää ei välttämättä vain ole löydettävissä.

        "Edelleen olen silti sitä mieltä, että et ole valmis analysoimaan itseäsi ulos katkeruuden tunteesta ennenkuin pidät hetken lomaa kaikesta siitä, mikä mielestäsi tuota katkeruutta on aiheuttanut. "

        Ihan miten päin vain. Vaikka molemmat yhtä aikaa.

        Suurin este analyysille on kuvitelmat siitä että naiset ja ihmiset yleensä ovat hyviä pohjimmiltaan. Se ei vain niin ole.

        Ne miehet jotka katkeroituvat helpoiten ovat ehkä niitä herkimpiä ja hyväuskoisimpia.
        Lopuista tulee yhtä välinpitämättömiä ja kyynisiä kuten esimerkiksi tämän viestin kirjoittaneesta miehestä.

        Se ei tarkoita että naiset ovat pahoja tai pitäisi tuntea katkeruutta vaan kokee heidät usein välinpitämättömästi ellei heistä hyödy jotenkin.

        Jo on sekoa porukkaa. Ei ihme että suurin osa tästä populasta vetää jonkinlaista mielialanappia aamiaiseksi.


      • Serious business
        gdgfdgfdgfd kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä siitä ettei näitä palstoja lukemalla pystyisi muuttamaan omia käsityksiään. Itse olen näille palstoille kirjoitellut jo lähes kuusi vuotta ja olen jotenkin päässyt yli ns "naisvihasta". Olen lukenut muutamia kirjoja jossa käsiteltiin henkistä kasvua ja niiden oppien soveltaminen tämän palstan ympäristöön attoi minua. Naisvihani oli jollain tavalla hieman perustelematonta ja vertaisin sitä esim rikkaiden ihmisten vihaamiseen. Minä en vihaa rikkaita ihmisiä joilla on taloudelliset mahdollisuudet tehdä mitä tahtovat. He ovat vain sattuneet onnistumaan jossain elämän hedelmäpelissä ja ovat siinä missä ovat. Saman voisi sanoa pätevän naisiin. He nyt vain sattuivat syntymään tälle Suomeen tasa-arvoiseen yhteiskuntaan jossa miehiä on ylitarpeen jokaiselle naiselle. Esim sotaaikana mies joka ei olisi lähtenyt sotaan esim terveydellisistä syistä olisi ollut kuningas ja hänelle olisi ollut naisia joka sormelle vain siksi että muut miehet olivat sodassa. Ehkä hän ei olisi ollut se kaikkein sankarillisin hahmo ja ehkä muut ihmiset olisivat voineet vihata sitä mitä hän edusti, mutta eihän olosuhteet kuitenkaan tämän henkilön syytä olisi. Se että naiset voivat hyväksikäyttää miehiä ja tehdä mitä tahtovat ei ole naisten itsensä vika vaan olosuhteiden.

        Lopputulemana olen päätynyt siihen etten jaksa olla toisten tekemisistä niin kiinnostunut että jaksaisin sillä enää ahdistaa itseäni ajattelemalla asiaa. Tuo ahdistu ei ajattelemalla parane vaan syvenee. Ahdistavat ajatukset kannattaa tunnistaa itsestä ja kehittää kiertäviä ajatuksia joilla pääsee ahdistuksesta eroon. Kannattaa myös kysyä itseltä miksi kyseiset ajatukset ahdistavat. Esimerkiksi kun naisten ilkeys ahdistaa. Voi kysyä miksi ilkeät ihmiset ahdistavat sinua? Tietenkin siksi ettei ilkeiden ihmisten kanssa haluaisi olla tekemisissä ja tukea heidän toimintaansa millään tavalla. No miten minä olisin näiden ilkeiden ihmisten kanssa tekemisissä? No esim seurustelisin naisten kanssa. Aivan kuin sinä muka kelpaisit kellekkään naiselle edesväliaikaisesti joten ongelma ratkaistu. En vain ole ilkeiden ihmisten kanssa tekemissä.

        Ennen kuin astun autooni niin tuossa oli asiaa uutta elämää varten monelle.

        Parisuhdemarkkinat todellakin ovat kuin tilanne kapitalistisessa yhteiskunnassa.

        Luuletko että joku rikas ihminen tai joku pyrkyrisijoittaja (naiset) välittävät mistä heidän pääomansa ja rahansa tulevat?
        Luuletko että he tekevät "eettisiä valintoja" tai että tekevät kovinkaan järkeviä vaihtoehtoja alati muuttuvilla markkinoilla?

        Eivät. Yleinen harhaluulo kapitalismissa on se että ihmiset tekevät järkipäätöksiä, mutta siinä missä teoria pitää paikkansa että ihmisiä kiinnostaa heidän omat etunsa jonka pohjalta he tekevät päätöksiä.

        Sama koskee naisia ja sosiaalisessa ympäristössä he suojelevat naamaansa nokallaan silloin kun pystyvät.

        Tässäkin ketjussa näkee selvästi kuinka joku mies osuu heitä suoneen keskustelussa jonka jälkeen aletaan hakemaan suojaa ison ryhmän turvin kyseenalaistaen tämän miehen keskustelutyyli joka vahingoittaa kanoja eikä se itse asia.

        Jos haluatte katkeruudesta eroon niin suhtautukaa moniin asioihin välinpitämättömästi tai businessmaisesti tai sitten ura-johteisesti.

        Siten ette myöskään tyydy mihinkään beta tai omegakanoihin vaan etsitte omaa alfaanne miehenäkin.


      • Serious business
        gdsfgkjuyhl kirjoitti:

        Jo on sekoa porukkaa. Ei ihme että suurin osa tästä populasta vetää jonkinlaista mielialanappia aamiaiseksi.

        Tämä on sirkusta, relatkaa vähän.


      • ghgjhkjlöklö
        Serious business kirjoitti:

        Tämä on sirkusta, relatkaa vähän.

        ja sinä olet pelle. Selväksi tuli.


      • .
        Serious business kirjoitti:

        Ei mitään tajuntaa mitä ihmettä tarkoitat tuolla.

        sekä naisista että miehistä, lietsot sukupuolisotaa, olet armoton riidankylväjä ja nautit siitä.
        Ihan turhaan siis neuvot yhtäkään katkeroitunutta miestä olemaan vastaisuudessa välinpitämätön. EI kukaan halua kaltaisesksesi. Ainut oikea nuevo on uskaltaa nähdä ihmiset yksilöinä ja uskaltaa välittää, vain siten saavuttaa jotain hyää elämäänsä.
        Kirjoituksistasi paistaa epätoivo ja aggressio, ymmärrät itsekin että tunteettomuuden syöpä on sisimpäsi jo syövyttänyt. Tekstisi käy hyvästä varoituksesta muille kirjoittelijoille.


    • mietihän muitakin

      Voisit ihan ensiksi sisäistää sen tosiasian, että muillakin on vaikeaa ja jopa paljon pahempia kokemuksia menneisyydessä. Silti sieltä useimmat nousevat, onhan se pakkokin. Elämä on aivan liian lyhyt murehtimiseen ja asioiden vatvomiseen, ei ne menneet siitä miksikään muutu. Negatiivisuus ja kyynisyys sen sijaan vaikeuttavat sekä tätä hetkeä että tulevaa, niistä ei ole mitään hyötyä. Ammattiapu voisi kenties olla paikallaan.
      Kärsimys on niin suhteellista. Joku itkee kynnen katkeamisesta, jollakin katkeaa käsi ja hän itkee vasta sitten. Ymmärräthän esimerkin?
      Ajattelehan nyt, minuakin on kiusattu 9 vuotta, sain koulun pojilta jatkuvasti turpiini, vaikka olin tyttö. Tytöt eivät minua kiusanneet koskaan. Ei mennyt 9 vuoden aikana päivääkään, ettei minua olisi solvattu pojan/miehen taholta. Jatkuvasti koulumatkallakin kuulin huutelua perässäni, se oli kovaa arkea. Olen päässyt asioiden yli, eivätkä ne enää vaikuta minuun tai suhteisiini.
      Minua on useita kertoja ahdisteltu seksuaalisesti esim.baareissa. Kunpa miehet tajuaisivat että nainen ei ole tullut viihteelle kopeloitavaksi. Enkä ole koskaan edes provokatiivisissa vaatteissa enkä lirkuttele tuntemattomille(en edes tutuille yleisillä paikoilla). Minulla on ollut liian innokas ihailija jolle hankin lähestymiskiellon. Tyyppi ei kertakaikkiaan tajunnut ettei minua kiinnosta. Hän on entinen koulukaverini.
      Aika rajuja juttuja, pitäisi siis sinun mittapuullasi olla jo katkeroitunut. SIlti tajuan, etteivät KAIKKI miehet ahdistele naisia seksuaalisesti eivätkä ole häirikköjä.
      Erästä kaveriani käytettiin lapsena vuosia hyväksi, hän on päässyt asian yli ja jatkaa elämäänsä kuten kuka tahansa meistä.
      Toinen kaverini raiskattiin, tekijänä oli ensimmäinen poikakaveri, jolle kaverini oli sanonut ettei ole vielä valmis seksiin, poikakaveri päätti sitten ottaa väkisin. No elämä jatkuu hänelläkin.
      Kolmannen kaverini kotona isä ryyppäsi kaikki perheen rahat ja hakkasi äitiä, kaveri pissasi sänkyynsä vielä 11-vuotiaana koska oli niin traumatisoitunut. Häntä myös kiusattiin koulussa, koska hän oli rääsyissä(koskaisi joi rahat) eikä hänellä koskaan ollut esim.liikuntavarusteita. Nykyään hänellä pyyhkii hyvin.
      Yksi kaverini asuu yhä väkivaltaisessa suhteessa, kuulemma syynä lapset ja yhteinen laina. Mies on uhannut tappaa naisen ja lapset jos nainen lähtee. Olen tukenut kaveria jotta lähtisi suhteesta, ehkä vielä joku päivä lähteekin. Moni nainen on kotiinsa kuollut.
      Silti, on jatkettava ja uskottava parempaan.
      Minä olen henkisesti vahva, kuten tuntemani naiset. Ehkä miehet ovat sitten henkisesti heikompia kuin naiset.

      • Serious business

        "Minä olen henkisesti vahva, kuten tuntemani naiset. Ehkä miehet ovat sitten henkisesti heikompia kuin naiset. "

        Tällainen paska aina naurattaa.

        Ette te voi olla vahvempia koska olette niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi.

        Te niitä heikkoja olette ja sitten otatte kaiken paskan vastaan itkien kunnes teette samat virheet kuin äitinne ja siskonne.

        "Moni nainen on kotiinsa kuollut."

        Väärä valinta ja huono maku miesten suhteen. Ikävää.


      • --------------------
        Serious business kirjoitti:

        "Minä olen henkisesti vahva, kuten tuntemani naiset. Ehkä miehet ovat sitten henkisesti heikompia kuin naiset. "

        Tällainen paska aina naurattaa.

        Ette te voi olla vahvempia koska olette niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi.

        Te niitä heikkoja olette ja sitten otatte kaiken paskan vastaan itkien kunnes teette samat virheet kuin äitinne ja siskonne.

        "Moni nainen on kotiinsa kuollut."

        Väärä valinta ja huono maku miesten suhteen. Ikävää.

        Katkera paska :D


      • Serious business
        -------------------- kirjoitti:

        Katkera paska :D

        Huvittava kommentti.

        Mistä olisin katkera?
        Siitä että naiset tieten tahtoen ottavat turpaansa ja jauhavat sitten omasta henkisestä kestokyvystään täällä?

        Valitsevat itse kohtalonsa ja sitten kertovat kuinka kestivät omat valintansa läpi? :D

        Sinuna kattelisin ihan omaa peilikuvaa ja miettisin.


      • mietihän muitakin
        Serious business kirjoitti:

        "Minä olen henkisesti vahva, kuten tuntemani naiset. Ehkä miehet ovat sitten henkisesti heikompia kuin naiset. "

        Tällainen paska aina naurattaa.

        Ette te voi olla vahvempia koska olette niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi.

        Te niitä heikkoja olette ja sitten otatte kaiken paskan vastaan itkien kunnes teette samat virheet kuin äitinne ja siskonne.

        "Moni nainen on kotiinsa kuollut."

        Väärä valinta ja huono maku miesten suhteen. Ikävää.

        Kirjoitus ei siis herättänyt mitään muita ajatuksia kuin kinan siitä kumpi on heikompi? Lähinnä henkistä vahvuutta tarkoitin, teille on annettu muutamat tylyt pakit(varsinkin niiltä kaunottarilta) ja takana ikävä suhde, te olette katkeroituneet iäksi. Naisille sattuu kaikenlaista, mies pettää/jättää yms. ja nainen jatkaa elämäänsä esim. lähtee huonosta suhteesta(kaikki eivät siinä kidu ikuisuuksia, kaikki naiset eivät alistu). Kyllä se vaan minunmielestäni vahvuutta on. Kaikkien kauheuksien jälkeenkään nainen ei pidä joka miestä hakkaajana/raiskaajana. Katkeroitumattomuus on mielestäni normaalia.
        Parisuhdeväkivallan uhri voi olla myös mies. Nainen on siis syyllinen kaikkeen, teidän katkeruuteenne kun antoi pakit tai lähti toisen miehen matkaan, sekä miehen hakkaamiseen että toisaalla taas siihen, että tulee pahoinpidellyksi/raiskatuksi.
        Vellokaa vaan katkeruudessanne, ei ole minulta pois.


      • mietihän muitakin
        Serious business kirjoitti:

        Huvittava kommentti.

        Mistä olisin katkera?
        Siitä että naiset tieten tahtoen ottavat turpaansa ja jauhavat sitten omasta henkisestä kestokyvystään täällä?

        Valitsevat itse kohtalonsa ja sitten kertovat kuinka kestivät omat valintansa läpi? :D

        Sinuna kattelisin ihan omaa peilikuvaa ja miettisin.

        Otattehan te miehetkin tällä perusteella tieten tahtoen turpaanne ja jauhatte sitä täällä pistäen kaiken naisten syyksi.
        Ihan hullu palsta. Vähän kun yrittää selittää faktoja oikeasta elämästä niin alkaa kauhea show.
        Täällä ei ilmeisesti saisi kirjoitella kuin pienistä ongelmista, eli siitä ettei se prinsessa antanut viime perjantaina p*llua vaikka olin oikein kalsaritkin vaihtanut.
        En inhoa miehiä enkä ole miehille katkera.Tiedän, että on olemassa kunnollisia miehiä jotka ovat kilttejä ja kunnioittavia. Luulen, että he eivät vain pidä tälläkään palstalla itsestään niin suurta meteliä kuin ne toisenlaiset.


      • rhttrhrs
        mietihän muitakin kirjoitti:

        Kirjoitus ei siis herättänyt mitään muita ajatuksia kuin kinan siitä kumpi on heikompi? Lähinnä henkistä vahvuutta tarkoitin, teille on annettu muutamat tylyt pakit(varsinkin niiltä kaunottarilta) ja takana ikävä suhde, te olette katkeroituneet iäksi. Naisille sattuu kaikenlaista, mies pettää/jättää yms. ja nainen jatkaa elämäänsä esim. lähtee huonosta suhteesta(kaikki eivät siinä kidu ikuisuuksia, kaikki naiset eivät alistu). Kyllä se vaan minunmielestäni vahvuutta on. Kaikkien kauheuksien jälkeenkään nainen ei pidä joka miestä hakkaajana/raiskaajana. Katkeroitumattomuus on mielestäni normaalia.
        Parisuhdeväkivallan uhri voi olla myös mies. Nainen on siis syyllinen kaikkeen, teidän katkeruuteenne kun antoi pakit tai lähti toisen miehen matkaan, sekä miehen hakkaamiseen että toisaalla taas siihen, että tulee pahoinpidellyksi/raiskatuksi.
        Vellokaa vaan katkeruudessanne, ei ole minulta pois.

        nainen valitsee sen hakkaajan ja raiskaajan. Sitten nainen ihmettelee miksi kokematon, rakkautta saamaton mies on katkera, kun nainenhan se turpaansa ottaa. No sovitaan, että naiset ovat kestävämpiä mutta tyhmempiä?


      • Reipas Poikamies
        -------------------- kirjoitti:

        Katkera paska :D

        "niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi."

        Olisiko se niin pahaa elämää, olla sen "tylsän" inssin kanssa joka toisi vaikkapa vaimolleen ruusuja kotiin, eikä vetäisi naista turpaan perjantain kännien päälle?

        Juu, naiset sanokaa tässäkin kohtaa se kulunut teesi katkera. En mä voi ottaa vastuuta että noi miehet vetää teitä puoleensa. Sen juoppo-hakkaavan pitäs olla se palstan ATM, mies jolle ei naista Luoja ole tarkoittanut, mutta paskat, sehän käy kuin tanssi että noi psykot aina vaan saa iskettyä hyvät naiset.

        Moniko nainen onkaan yrittänyt turhaan "rakastaa" tälläisen miehen ehjäksi, hyväksi mieheksi ??


      • m30.
        mietihän muitakin kirjoitti:

        Kirjoitus ei siis herättänyt mitään muita ajatuksia kuin kinan siitä kumpi on heikompi? Lähinnä henkistä vahvuutta tarkoitin, teille on annettu muutamat tylyt pakit(varsinkin niiltä kaunottarilta) ja takana ikävä suhde, te olette katkeroituneet iäksi. Naisille sattuu kaikenlaista, mies pettää/jättää yms. ja nainen jatkaa elämäänsä esim. lähtee huonosta suhteesta(kaikki eivät siinä kidu ikuisuuksia, kaikki naiset eivät alistu). Kyllä se vaan minunmielestäni vahvuutta on. Kaikkien kauheuksien jälkeenkään nainen ei pidä joka miestä hakkaajana/raiskaajana. Katkeroitumattomuus on mielestäni normaalia.
        Parisuhdeväkivallan uhri voi olla myös mies. Nainen on siis syyllinen kaikkeen, teidän katkeruuteenne kun antoi pakit tai lähti toisen miehen matkaan, sekä miehen hakkaamiseen että toisaalla taas siihen, että tulee pahoinpidellyksi/raiskatuksi.
        Vellokaa vaan katkeruudessanne, ei ole minulta pois.

        "Parisuhdeväkivallan uhri voi olla myös mies"

        Minulla on kokemusta myös tästä.


      • jköjlj
        rhttrhrs kirjoitti:

        nainen valitsee sen hakkaajan ja raiskaajan. Sitten nainen ihmettelee miksi kokematon, rakkautta saamaton mies on katkera, kun nainenhan se turpaansa ottaa. No sovitaan, että naiset ovat kestävämpiä mutta tyhmempiä?

        Hullun psykopaattinaisen valitseva mies on naisten laskelmoidun tai sisäänrakennetun pahuuden uhri, mutta hullun psykopaattimiehen valitseva nainen on tyhmä kana?

        Perheväkivallan uhriksi joutuva mies on yhteiskunnan sympatian ulkopuolelle putoava väärinymmärretty uhri, mutta perheväkivallan uhriksi joutuva nainen on osansa valinnut tyhmä kana?


      • -
        jköjlj kirjoitti:

        Hullun psykopaattinaisen valitseva mies on naisten laskelmoidun tai sisäänrakennetun pahuuden uhri, mutta hullun psykopaattimiehen valitseva nainen on tyhmä kana?

        Perheväkivallan uhriksi joutuva mies on yhteiskunnan sympatian ulkopuolelle putoava väärinymmärretty uhri, mutta perheväkivallan uhriksi joutuva nainen on osansa valinnut tyhmä kana?

        Näin tää tuntuu täällä menevän. Ei ihme, ettei oikein jaksa sympatiseerata näitä kundeja täällä.


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Näin tää tuntuu täällä menevän. Ei ihme, ettei oikein jaksa sympatiseerata näitä kundeja täällä.

        Kun luen teidän viestejä täällä ja suoranaista paskaa siitä miten naiset ovat niin ihania sekä vielä selitellä kaikki miesten syyksi jopa omat virheenne niin täytyy vain ihmetellä mikä se peruste sympatialle TEITÄ kohtaan olisikaan?

        Tuohonkin piti oikein heittää "eipä näitä kundeja kohtaan täällä voi tuntea sympatiaa".

        Kuka vittu säkin kuvittelet olevasi?

        Kuvitteletko olevasi jotenkin parempikin jonka sympatialla olisi jotain vitun arvoa? Ei sillä ole mitään arvoa. Turhaan lässytät.


      • -
        Serious business kirjoitti:

        Kun luen teidän viestejä täällä ja suoranaista paskaa siitä miten naiset ovat niin ihania sekä vielä selitellä kaikki miesten syyksi jopa omat virheenne niin täytyy vain ihmetellä mikä se peruste sympatialle TEITÄ kohtaan olisikaan?

        Tuohonkin piti oikein heittää "eipä näitä kundeja kohtaan täällä voi tuntea sympatiaa".

        Kuka vittu säkin kuvittelet olevasi?

        Kuvitteletko olevasi jotenkin parempikin jonka sympatialla olisi jotain vitun arvoa? Ei sillä ole mitään arvoa. Turhaan lässytät.

        Niin, kun luen teidän viestejä täällä ja suoranaista paskaa siitä miten miehet ovat niin ihania sekä vielä selitellä kaikki naisten syyksi jopa omat virheenne niin täytyy vain ihmetellä mikä se peruste sympatialle TEITÄ kohtaan olisikaan?

        Kuka vittu säkin kuvittelet olevasi?

        Kuvitteletko olevasi jotenkin parempikin jonka sympatialla olisi jotain vitun arvoa? Ei sillä ole mitään arvoa. Turhaan lässytät.

        Sinäpä sen hyvin skrivasit. Jessus kun sä olet vihainen :)


      • Serious business
        jköjlj kirjoitti:

        Hullun psykopaattinaisen valitseva mies on naisten laskelmoidun tai sisäänrakennetun pahuuden uhri, mutta hullun psykopaattimiehen valitseva nainen on tyhmä kana?

        Perheväkivallan uhriksi joutuva mies on yhteiskunnan sympatian ulkopuolelle putoava väärinymmärretty uhri, mutta perheväkivallan uhriksi joutuva nainen on osansa valinnut tyhmä kana?

        OIskohan sulla tervapää nyt mennyt nuo syy ja seuraussuhteet sekaisin.

        Alkuperäinen kirjoitti olevansa katkera naisille johon nainen kommentoi miten naiset joutuvat kärsimään.
        Nyt sitten mussutat kun joku uskalsi mainita että miehetkin kärsivät esimerkiksi parisuhdeväkivallasta.

        Oiskohan niin että jokainen joutuisi miettimään omia valintojaan, mutta se on varmaa että sinusta naisena siihen ei ole. Vika on vain siinä miehessä johon nyt vain sattumalta olet "langennut" omine viattominesi enkelin tunteinesi.
        Toisaalla se sama enkeli voi sitten valehdella, pettää tai vaikka pahoinpidellä puolisoaan kunhan sille päälle sattuu, mutta täällä tapetilla on vain se kuinka nainen joutuu kärsimään kaikkea, mutta jos mies uskaltaa sanoa yhdestikin että kärsii niin heti ollaan sanomassa miten naisilla on muka kaikki huonommin ja mies on vain katkera.

        Vittu teitä marttyyreita ja uhripilluja. Ei mitään rajaa tekopyhyydellä.
        Tyhmiä kanoja nimenomaan.


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Niin, kun luen teidän viestejä täällä ja suoranaista paskaa siitä miten miehet ovat niin ihania sekä vielä selitellä kaikki naisten syyksi jopa omat virheenne niin täytyy vain ihmetellä mikä se peruste sympatialle TEITÄ kohtaan olisikaan?

        Kuka vittu säkin kuvittelet olevasi?

        Kuvitteletko olevasi jotenkin parempikin jonka sympatialla olisi jotain vitun arvoa? Ei sillä ole mitään arvoa. Turhaan lässytät.

        Sinäpä sen hyvin skrivasit. Jessus kun sä olet vihainen :)

        Sulle tuli vain tossa se moka etten väittänytkään sympatiseeraavan teitä naisia.

        Huvittaako pikkukana-aivoa että joku ois "vihainen".

        Vittu miten säälittävää provoyritystä. Kerroin asiat vain suoraan kuten ne on.
        Jos niistä paistaa viha niin se on teidän omassa päässänne.


      • Serious business
        mietihän muitakin kirjoitti:

        Otattehan te miehetkin tällä perusteella tieten tahtoen turpaanne ja jauhatte sitä täällä pistäen kaiken naisten syyksi.
        Ihan hullu palsta. Vähän kun yrittää selittää faktoja oikeasta elämästä niin alkaa kauhea show.
        Täällä ei ilmeisesti saisi kirjoitella kuin pienistä ongelmista, eli siitä ettei se prinsessa antanut viime perjantaina p*llua vaikka olin oikein kalsaritkin vaihtanut.
        En inhoa miehiä enkä ole miehille katkera.Tiedän, että on olemassa kunnollisia miehiä jotka ovat kilttejä ja kunnioittavia. Luulen, että he eivät vain pidä tälläkään palstalla itsestään niin suurta meteliä kuin ne toisenlaiset.

        Olen vähän sitä mieltä että aloittajalle suunnattu "sun kärsimykses ole mitään kato nyt näitä meidän naisten itse valitsemia via dolorosia on äärimmäisen naurettava".

        Jos kuvittelet tosiaan että miesten ongelmat ovat tuon tasoisia ettei saanut pillua baarista perjantaina niin lukisit hieman tarkemmin.

        Mutta eihän sinua kiinnosta koska ne ovat vain miesten kirjoituksia jotka eivät voi olla yhtä ahdistavia koskaan kuin naisten kokemat kauheudet vaikka niissä oltaisiin oltu ihan itse valitsemassa niitten aiheuttajaa.

        Sinä ja sinun "faktasi oikesta elämästä" ovat aika toispuoleisia.


      • -
        Serious business kirjoitti:

        Sulle tuli vain tossa se moka etten väittänytkään sympatiseeraavan teitä naisia.

        Huvittaako pikkukana-aivoa että joku ois "vihainen".

        Vittu miten säälittävää provoyritystä. Kerroin asiat vain suoraan kuten ne on.
        Jos niistä paistaa viha niin se on teidän omassa päässänne.

        Mäkin sanon asiat suoraan, jos et kestä, ei voi mitään.
        Mulle on aivan sama ootko sä vihainen vai et, vello katkeruudessa vaikka maailman tappiin. mulla menee paremmin ja koska ITSE tämä elämä rakennetaan, ei siitä muita voi syyttää.

        Nimittele lisää, ole hyvä :)


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Mäkin sanon asiat suoraan, jos et kestä, ei voi mitään.
        Mulle on aivan sama ootko sä vihainen vai et, vello katkeruudessa vaikka maailman tappiin. mulla menee paremmin ja koska ITSE tämä elämä rakennetaan, ei siitä muita voi syyttää.

        Nimittele lisää, ole hyvä :)

        Sinun ja minun ero on siinä että minua kiinnostaa muukin kuin oman perseen hyvinvointi.

        Sulla varmaan menee paremmin kuin monilla muilla. Ole siitä tyytyväinen. mutta älä pliis jauha paskaa kanan aivoillasi. Jookosta. Ihan siltä kantilta kun et näytä tajuavan asioista oikein sen taivaallista muuta kuin mikä oma ja sun rakkaiden siskojes tilanne on.

        Jätetään aikuisten keskustelut aikuisille ja pikkukanojen kotkotukset erikseen sitten kanojen keskinäisiksi jyvien nokkimisiksi oman kakan seasta.


      • -
        Serious business kirjoitti:

        OIskohan sulla tervapää nyt mennyt nuo syy ja seuraussuhteet sekaisin.

        Alkuperäinen kirjoitti olevansa katkera naisille johon nainen kommentoi miten naiset joutuvat kärsimään.
        Nyt sitten mussutat kun joku uskalsi mainita että miehetkin kärsivät esimerkiksi parisuhdeväkivallasta.

        Oiskohan niin että jokainen joutuisi miettimään omia valintojaan, mutta se on varmaa että sinusta naisena siihen ei ole. Vika on vain siinä miehessä johon nyt vain sattumalta olet "langennut" omine viattominesi enkelin tunteinesi.
        Toisaalla se sama enkeli voi sitten valehdella, pettää tai vaikka pahoinpidellä puolisoaan kunhan sille päälle sattuu, mutta täällä tapetilla on vain se kuinka nainen joutuu kärsimään kaikkea, mutta jos mies uskaltaa sanoa yhdestikin että kärsii niin heti ollaan sanomassa miten naisilla on muka kaikki huonommin ja mies on vain katkera.

        Vittu teitä marttyyreita ja uhripilluja. Ei mitään rajaa tekopyhyydellä.
        Tyhmiä kanoja nimenomaan.

        Ala-arvoisen kommentoinnin sä ainakin osaat jos et muuta. Vähän heikkoa nimitellä muita jos oma anti keskusteluun on ala-arvoista nimittelyä. Asiasi olisi voinut kirjoittaa fiksumminkin.

        Itse olet täällä riitelemässä ja provoilemassa.


      • -
        Serious business kirjoitti:

        Sinun ja minun ero on siinä että minua kiinnostaa muukin kuin oman perseen hyvinvointi.

        Sulla varmaan menee paremmin kuin monilla muilla. Ole siitä tyytyväinen. mutta älä pliis jauha paskaa kanan aivoillasi. Jookosta. Ihan siltä kantilta kun et näytä tajuavan asioista oikein sen taivaallista muuta kuin mikä oma ja sun rakkaiden siskojes tilanne on.

        Jätetään aikuisten keskustelut aikuisille ja pikkukanojen kotkotukset erikseen sitten kanojen keskinäisiksi jyvien nokkimisiksi oman kakan seasta.

        Sinun ja minun ero on siinä, että minä en syytä muita omista vaikeuksistani ja vastoinkäymisistäni. Ei minullakaan näin hyvin menisi, ellen olisi sen eteen tehnyt paljon töitä.
        En lähde tuohon lapselliseen, provokatiiviseen riitelyyn mukaan.


      • hjgfkh
        Serious business kirjoitti:

        OIskohan sulla tervapää nyt mennyt nuo syy ja seuraussuhteet sekaisin.

        Alkuperäinen kirjoitti olevansa katkera naisille johon nainen kommentoi miten naiset joutuvat kärsimään.
        Nyt sitten mussutat kun joku uskalsi mainita että miehetkin kärsivät esimerkiksi parisuhdeväkivallasta.

        Oiskohan niin että jokainen joutuisi miettimään omia valintojaan, mutta se on varmaa että sinusta naisena siihen ei ole. Vika on vain siinä miehessä johon nyt vain sattumalta olet "langennut" omine viattominesi enkelin tunteinesi.
        Toisaalla se sama enkeli voi sitten valehdella, pettää tai vaikka pahoinpidellä puolisoaan kunhan sille päälle sattuu, mutta täällä tapetilla on vain se kuinka nainen joutuu kärsimään kaikkea, mutta jos mies uskaltaa sanoa yhdestikin että kärsii niin heti ollaan sanomassa miten naisilla on muka kaikki huonommin ja mies on vain katkera.

        Vittu teitä marttyyreita ja uhripilluja. Ei mitään rajaa tekopyhyydellä.
        Tyhmiä kanoja nimenomaan.

        "Ette te voi olla vahvempia koska olette niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi.

        Te niitä heikkoja olette ja sitten otatte kaiken paskan vastaan itkien kunnes teette samat virheet kuin äitinne ja siskonne."


        Ap:n huonot kokemukset huonojen naisten kanssa saavat sinut tuntemaan sympatiaa, mutta naisten kokemukset huonojen miesten kanssa saavat sinut syyllistämään heitä huonoista valinnoista.

        Ymmärrän, että oli kyseiseltä naiselta provosoivaa puhua omista kärsimyksissään viestiketjussa, jossa käydään läpi miehen ongelmia naisten suhteen. Sinä kuitenkin vastasit tähän viestiin edelleen hyvin provosoivasti ja yleistävästi, aiheuttaen lisää provoilua ja noidankehä on valmis.

        Tästä palstasta on ihan omituisella tavalla tullut naisten ja miesten välinen taistelukenttä, vaikka oikeasti täällä keskustelevat ihmiset, jotka ovat jostain syystä saaneet muilta (yleensä kauniilta ja menestyneiltä) ihmisiltä paskaa niskaansa.


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Sinun ja minun ero on siinä, että minä en syytä muita omista vaikeuksistani ja vastoinkäymisistäni. Ei minullakaan näin hyvin menisi, ellen olisi sen eteen tehnyt paljon töitä.
        En lähde tuohon lapselliseen, provokatiiviseen riitelyyn mukaan.

        Kuvitteletko tosiaan että tässä on kysymys minun elämästäni ja minun katkeruudestani?
        Tietysti naisena noin ajattelet koska eihän kukaan kenestäkään muusta voi olla kiinnostunut ellei itse ole siinä mukana.

        "Ei minullakaan näin hyvin menisi, ellen olisi sen eteen tehnyt paljon töitä. "

        Haluatko mitalin ehkä tästä?
        Sekö on sinun motiivisi kirjoittaa täällä?

        Hehkutella sitä miten et ole katkera. Oot sä sitten upea ihminen. Oiskohan niin että tiesi on vain niin helvetin helppo ollut koska olet...nainen


      • Serious business
        hjgfkh kirjoitti:

        "Ette te voi olla vahvempia koska olette niin vitun heikkoja että valitsette noita isiksi, miehiksi ja poikaystäviksi.

        Te niitä heikkoja olette ja sitten otatte kaiken paskan vastaan itkien kunnes teette samat virheet kuin äitinne ja siskonne."


        Ap:n huonot kokemukset huonojen naisten kanssa saavat sinut tuntemaan sympatiaa, mutta naisten kokemukset huonojen miesten kanssa saavat sinut syyllistämään heitä huonoista valinnoista.

        Ymmärrän, että oli kyseiseltä naiselta provosoivaa puhua omista kärsimyksissään viestiketjussa, jossa käydään läpi miehen ongelmia naisten suhteen. Sinä kuitenkin vastasit tähän viestiin edelleen hyvin provosoivasti ja yleistävästi, aiheuttaen lisää provoilua ja noidankehä on valmis.

        Tästä palstasta on ihan omituisella tavalla tullut naisten ja miesten välinen taistelukenttä, vaikka oikeasti täällä keskustelevat ihmiset, jotka ovat jostain syystä saaneet muilta (yleensä kauniilta ja menestyneiltä) ihmisiltä paskaa niskaansa.

        "Ymmärrän, että oli kyseiseltä naiselta provosoivaa puhua omista kärsimyksissään viestiketjussa, jossa käydään läpi miehen ongelmia naisten suhteen. Sinä kuitenkin vastasit tähän viestiin edelleen hyvin provosoivasti ja yleistävästi, aiheuttaen lisää provoilua ja noidankehä on valmis.
        "

        Niin eli kuka sen provosoinnin aloitti: Nainen.

        Hän yritti pyyhkäistä miehen kärsimyksen vieläpä oikein juhlallisella loppukaneetilla miten hän naisena on niin helvetin vahva kun ei ole katkera.

        Kun sen myytin murtaa niin se on sitten väärin.

        Jos ette halua noidankehiä niin lopettakaa kanapaskominen ketjuun.


      • -
        Serious business kirjoitti:

        Kuvitteletko tosiaan että tässä on kysymys minun elämästäni ja minun katkeruudestani?
        Tietysti naisena noin ajattelet koska eihän kukaan kenestäkään muusta voi olla kiinnostunut ellei itse ole siinä mukana.

        "Ei minullakaan näin hyvin menisi, ellen olisi sen eteen tehnyt paljon töitä. "

        Haluatko mitalin ehkä tästä?
        Sekö on sinun motiivisi kirjoittaa täällä?

        Hehkutella sitä miten et ole katkera. Oot sä sitten upea ihminen. Oiskohan niin että tiesi on vain niin helvetin helppo ollut koska olet...nainen

        Siis tunnet minut parin viestin perusteella läpikotaisin mutta minä en tunne sinua pätkääkään(totta, enkä edes halua)..oletko sä humalassa?
        Ok, mut nyt täytyy tunnustaa et mua jo ihan oikeasti huvittaa sun kirjoittelu.

        Oliskohan kuitenkin niin, että tieni ei ole ollut helppo, se ei ole helppo kenellekään. Toiset nyt vain tekee jotain elämälleen jotta elämä olisi mielekästä. Kun voi itse hyvin voi paremmin tukea muita.

        Oletko sä muuten se viimeisen sanan mies? Se vanha riidankylväjä tältä palstalta?
        Ole hyvä, viimeinen sana on sinun, lähden nukkumaan.


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Siis tunnet minut parin viestin perusteella läpikotaisin mutta minä en tunne sinua pätkääkään(totta, enkä edes halua)..oletko sä humalassa?
        Ok, mut nyt täytyy tunnustaa et mua jo ihan oikeasti huvittaa sun kirjoittelu.

        Oliskohan kuitenkin niin, että tieni ei ole ollut helppo, se ei ole helppo kenellekään. Toiset nyt vain tekee jotain elämälleen jotta elämä olisi mielekästä. Kun voi itse hyvin voi paremmin tukea muita.

        Oletko sä muuten se viimeisen sanan mies? Se vanha riidankylväjä tältä palstalta?
        Ole hyvä, viimeinen sana on sinun, lähden nukkumaan.

        Joskus asioissa on kysymys muustakin kuin sinusta ja minusta. Ehkä kun olet pyyhkinyt oman perseesi puhtaaksi niin alat ymmärtää sitä asiaa.

        Mene vain laskemaan kanojasi. Ketä kiinnostaa?


      • -
        Serious business kirjoitti:

        "Ymmärrän, että oli kyseiseltä naiselta provosoivaa puhua omista kärsimyksissään viestiketjussa, jossa käydään läpi miehen ongelmia naisten suhteen. Sinä kuitenkin vastasit tähän viestiin edelleen hyvin provosoivasti ja yleistävästi, aiheuttaen lisää provoilua ja noidankehä on valmis.
        "

        Niin eli kuka sen provosoinnin aloitti: Nainen.

        Hän yritti pyyhkäistä miehen kärsimyksen vieläpä oikein juhlallisella loppukaneetilla miten hän naisena on niin helvetin vahva kun ei ole katkera.

        Kun sen myytin murtaa niin se on sitten väärin.

        Jos ette halua noidankehiä niin lopettakaa kanapaskominen ketjuun.

        Kuinka monesti provosoinnin on aloittanut mies. Mieti.

        Käy sukupuolisotaasi vaikka aamuun asti päässäsi. Totuus on se, että SINÄ aloitit tässä ketjussa alatyylisen haukkumisen ja solvaamisen, ei nainen.


      • hjlkgk
        Serious business kirjoitti:

        "Ymmärrän, että oli kyseiseltä naiselta provosoivaa puhua omista kärsimyksissään viestiketjussa, jossa käydään läpi miehen ongelmia naisten suhteen. Sinä kuitenkin vastasit tähän viestiin edelleen hyvin provosoivasti ja yleistävästi, aiheuttaen lisää provoilua ja noidankehä on valmis.
        "

        Niin eli kuka sen provosoinnin aloitti: Nainen.

        Hän yritti pyyhkäistä miehen kärsimyksen vieläpä oikein juhlallisella loppukaneetilla miten hän naisena on niin helvetin vahva kun ei ole katkera.

        Kun sen myytin murtaa niin se on sitten väärin.

        Jos ette halua noidankehiä niin lopettakaa kanapaskominen ketjuun.

        Joku voisi väittää, että naisten kutsuminen "harvinaisen niljakkaiksi" on myös provosoivaa. Joka tapauksessa aloittajalla ei ole väliä: provoilua ei tarvitse ruokkia lisäprovoilulla. Sekin on oma valinta ja siitäkin voi ottaa itse vastuun.


      • Serious business
        - kirjoitti:

        Kuinka monesti provosoinnin on aloittanut mies. Mieti.

        Käy sukupuolisotaasi vaikka aamuun asti päässäsi. Totuus on se, että SINÄ aloitit tässä ketjussa alatyylisen haukkumisen ja solvaamisen, ei nainen.

        "Kuinka monesti provosoinnin on aloittanut mies. Mieti."

        Roskaa. Kyse oli tästä ketjusta.

        "Käy sukupuolisotaasi vaikka aamuun asti päässäsi. "

        Sukupuolisotaa nähnytkään. Tällaista kettu kanatarhassa meininkiä enemmän.

        "Totuus on se, että SINÄ aloitit tässä ketjussa alatyylisen haukkumisen ja solvaamisen, ei nainen. "

        Ei vaan minä kerroin totuuden siitä kun NAINEN aloitti kananpaskan lapioinnin ketjuun.

        "Voi kun me naiset kärsitään omista valinnoista, älä oo katkera mies sulla ei oo oikeutta siihen, sääli meitä kun me otetaan turpaan ihan omasta tahdosta!"


      • Serious business
        hjlkgk kirjoitti:

        Joku voisi väittää, että naisten kutsuminen "harvinaisen niljakkaiksi" on myös provosoivaa. Joka tapauksessa aloittajalla ei ole väliä: provoilua ei tarvitse ruokkia lisäprovoilulla. Sekin on oma valinta ja siitäkin voi ottaa itse vastuun.

        Olen täysin eri mieltä.

        Joskus ihmisille ja naisille täytyy syöttää heidän provonsa suoraan takaisin suuhun mitä peräpäästä on tullut.

        On aivan varma juttu että jos joku mies kertoo katkeruudestaan ja ongelmistaan niin se ei ole mitään naisten päässään kokemiin hirveyksiin verrattavaa.

        Jos kyseessä olisi ollut joku "hei, tsemppiä, olen kokenut kovia minäkin, nyt tuntuu paremmalta" kirjoitus naiselta niin sehän olisi ollut hienoa.

        Mutta ei vaan sen pitää olla "miehet ovat tehneet meille hirveitä ja ollaan selvitty siitä liehuvin lipuin vaikka osa niistä on ihan itse aiheuttuja ongelmia ja nyt tässä kerroin kuinka vahvoja me ollaan ja kuinka luuseri sä olet"

        En käsitä tuollaista asennetta. Kana kuvittelee olevansa ylempänä kukkoa.


      • 3+5
        Serious business kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä.

        Joskus ihmisille ja naisille täytyy syöttää heidän provonsa suoraan takaisin suuhun mitä peräpäästä on tullut.

        On aivan varma juttu että jos joku mies kertoo katkeruudestaan ja ongelmistaan niin se ei ole mitään naisten päässään kokemiin hirveyksiin verrattavaa.

        Jos kyseessä olisi ollut joku "hei, tsemppiä, olen kokenut kovia minäkin, nyt tuntuu paremmalta" kirjoitus naiselta niin sehän olisi ollut hienoa.

        Mutta ei vaan sen pitää olla "miehet ovat tehneet meille hirveitä ja ollaan selvitty siitä liehuvin lipuin vaikka osa niistä on ihan itse aiheuttuja ongelmia ja nyt tässä kerroin kuinka vahvoja me ollaan ja kuinka luuseri sä olet"

        En käsitä tuollaista asennetta. Kana kuvittelee olevansa ylempänä kukkoa.

        Tolla perusteella miehetkin on kokeneet ongelmansa pelkästään päässään.
        BTW..lintumaailma toimii hiukka eri tavalla kuin ihmiset.


      • älyvapaanainen 23
        Serious business kirjoitti:

        Joskus asioissa on kysymys muustakin kuin sinusta ja minusta. Ehkä kun olet pyyhkinyt oman perseesi puhtaaksi niin alat ymmärtää sitä asiaa.

        Mene vain laskemaan kanojasi. Ketä kiinnostaa?

        Serious kotkot kaak! :D *kiittää hyvistä nauruista*


      • On se
        älyvapaanainen 23 kirjoitti:

        Serious kotkot kaak! :D *kiittää hyvistä nauruista*

        Se on varmaan sellanen paljon puhuttu kunnon mies joka on aina oikeessa ja puhuu pelkkiä totuuksia :D


      • Serious business
        älyvapaanainen 23 kirjoitti:

        Serious kotkot kaak! :D *kiittää hyvistä nauruista*

        Kiitos samoin kotkottajille.


      • Serious business
        On se kirjoitti:

        Se on varmaan sellanen paljon puhuttu kunnon mies joka on aina oikeessa ja puhuu pelkkiä totuuksia :D

        Puhun totuutta, mutten ole kunnon miestä nähnykkään.


      • Serious business
        3+5 kirjoitti:

        Tolla perusteella miehetkin on kokeneet ongelmansa pelkästään päässään.
        BTW..lintumaailma toimii hiukka eri tavalla kuin ihmiset.

        Tuolla perusteella et päässyt peruskoulua vieläkään läpi.

        Naiset kokevat päässään aina suurempia vääryyksiä kuin miehet. Vaikuttaa olevan monen naisen ihan sisäänrakennettu ominaisuus.

        Ei tämän ketjun perusteella. Kanat kotkottaa ja paskovat, kukko siinä tunkiolla kiekuu.

        Pelkkiä kananpaistejahan näistä olisi tullut jos oikeaa väittelyä olisi harrastettu. Ihmettelen miten selviät elämästä. Mutta hehän ovat naisia...uhrin ja marttyyrin esittäminen sekä miesten panettelu riittää...


      • hgfkjhg
        Serious business kirjoitti:

        Tuolla perusteella et päässyt peruskoulua vieläkään läpi.

        Naiset kokevat päässään aina suurempia vääryyksiä kuin miehet. Vaikuttaa olevan monen naisen ihan sisäänrakennettu ominaisuus.

        Ei tämän ketjun perusteella. Kanat kotkottaa ja paskovat, kukko siinä tunkiolla kiekuu.

        Pelkkiä kananpaistejahan näistä olisi tullut jos oikeaa väittelyä olisi harrastettu. Ihmettelen miten selviät elämästä. Mutta hehän ovat naisia...uhrin ja marttyyrin esittäminen sekä miesten panettelu riittää...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

        Ei argumentoinnin lajeista se jaloin, vaikka kuinka niin haluaisit uskoa.


      • Serious business
        hgfkjhg kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

        Ei argumentoinnin lajeista se jaloin, vaikka kuinka niin haluaisit uskoa.

        Sinä varmaan postitat noita sitten joka kohtaan myös jokaiselle naiselle joka kommentoi miesten katkeruutta ylempänä.

        Kana on kana ja paska on paskaa.

        Mitä helvetin argumentointia se on että joku sanoo mitään mitä tässä ketjussa on sanottu?

        Oikeassa väittelyssä näistä kanoista olisi tehnyt chicken currya koska ei heillä ole kykyä sellaiseen. Vain oman elämänsä uhriuttamiseen ja naisen marttyyrin roolin esille tuomiseen.
        Minunkin on ihan pakko olla vihainen ja katkera kun edes kommentoin aihetta. Huvittavaa!

        Kuitenkin te voitte jäädä näiden kanojen seuraksi ja niitä ruokkimaan ikuisiksi ajoiksi.
        Itselläni odottaa tuossa avonainen vuode, uudenvuodenvietto (naisseurassa!) ja sitä kautta elämä vuonna 2011.

        Ei nämä muutamat kanat täällä muutu, he ovat täynnä sitä lannoitemateriaalia. Te voitte loppuelämänne yhdessä miettiä kuka on katkerin ja kenellä on lupa uhristatukseen.

        Kukko kiekuu.


      • :D
        Serious business kirjoitti:

        Sinä varmaan postitat noita sitten joka kohtaan myös jokaiselle naiselle joka kommentoi miesten katkeruutta ylempänä.

        Kana on kana ja paska on paskaa.

        Mitä helvetin argumentointia se on että joku sanoo mitään mitä tässä ketjussa on sanottu?

        Oikeassa väittelyssä näistä kanoista olisi tehnyt chicken currya koska ei heillä ole kykyä sellaiseen. Vain oman elämänsä uhriuttamiseen ja naisen marttyyrin roolin esille tuomiseen.
        Minunkin on ihan pakko olla vihainen ja katkera kun edes kommentoin aihetta. Huvittavaa!

        Kuitenkin te voitte jäädä näiden kanojen seuraksi ja niitä ruokkimaan ikuisiksi ajoiksi.
        Itselläni odottaa tuossa avonainen vuode, uudenvuodenvietto (naisseurassa!) ja sitä kautta elämä vuonna 2011.

        Ei nämä muutamat kanat täällä muutu, he ovat täynnä sitä lannoitemateriaalia. Te voitte loppuelämänne yhdessä miettiä kuka on katkerin ja kenellä on lupa uhristatukseen.

        Kukko kiekuu.

        :D Hullu jätkä!
        Oot kyllä kannustava esimerkki palstan atmiehille, jos sä kelpaat jollekin niin sit nää atmt kelpaa kyllä kaikki! Se omanlainen täytyy vaan löytää. Sä wanna-be-kukkokin oot löytäny samanlaisen höyrypääkanan kuin ite oot :D


      • 20+4

        En vähättele noita asioita mutta noissa on kuiteskin se ero naisettomien miesten ongelmiin, että nuo miehet jotka ovat kohdelleet naisia kaltoin ovat yksilötapauksia, joten ei niistä tietenkään synny katkeruutta kaikkia miehiä kohtaan.

        Se taas on hyvin yleistä naisten keskuudessa, että he eivät ollenkaan välitä rumista, kokemattomista, ujoista, raittiista, kilteistä tai epäsosiaallisista miehistä ja sen sijaan he valitsevat jonkun, komean, alkoholistin, häntäheikin, jännittävänmiehen, rentun tai supliikkimiehen.
        Naisettoman miehen katkeruus kumpuaa monesti siitä, että he tietävät(Tai ainakin luulevat.) että pystyisivät tekemään jonkun naisen onnelliseksi ja he olisivat hyviä aviomiehiä naiselle sekä hyviä isiä lapsille mutta naiset eivät kuiteskaan koskaan kiinnostu heistä vaan he kiinnostuvat niistä paskoista miehistä, jotka tekevät naisen epäonnelliseksi.

        Itsekkään en ole ollenkaan katkera siitä, että lapsena minua kiusattiin päiväkerhosta asti mutta ainakin vielä 1-2 v. sitten olin katkera siitä, että naiset eivät kiinnostuneet minusta, koska olen ujo ja epäsosiaallinen.
        Lopulta kuiteskin pääsin katkeruudesta eroon, kun lopetin aktiivisen seuranhaun, keskityin harrastuksiini ja sitten mukana taisi myös olla jonkinlaista henkistä itsetutkiskelua.


      • bvnvbnvb
        20+4 kirjoitti:

        En vähättele noita asioita mutta noissa on kuiteskin se ero naisettomien miesten ongelmiin, että nuo miehet jotka ovat kohdelleet naisia kaltoin ovat yksilötapauksia, joten ei niistä tietenkään synny katkeruutta kaikkia miehiä kohtaan.

        Se taas on hyvin yleistä naisten keskuudessa, että he eivät ollenkaan välitä rumista, kokemattomista, ujoista, raittiista, kilteistä tai epäsosiaallisista miehistä ja sen sijaan he valitsevat jonkun, komean, alkoholistin, häntäheikin, jännittävänmiehen, rentun tai supliikkimiehen.
        Naisettoman miehen katkeruus kumpuaa monesti siitä, että he tietävät(Tai ainakin luulevat.) että pystyisivät tekemään jonkun naisen onnelliseksi ja he olisivat hyviä aviomiehiä naiselle sekä hyviä isiä lapsille mutta naiset eivät kuiteskaan koskaan kiinnostu heistä vaan he kiinnostuvat niistä paskoista miehistä, jotka tekevät naisen epäonnelliseksi.

        Itsekkään en ole ollenkaan katkera siitä, että lapsena minua kiusattiin päiväkerhosta asti mutta ainakin vielä 1-2 v. sitten olin katkera siitä, että naiset eivät kiinnostuneet minusta, koska olen ujo ja epäsosiaallinen.
        Lopulta kuiteskin pääsin katkeruudesta eroon, kun lopetin aktiivisen seuranhaun, keskityin harrastuksiini ja sitten mukana taisi myös olla jonkinlaista henkistä itsetutkiskelua.

        Rangaistuksista pahin ei ole nimittely, hakkaaminen, rasikaaminen tai ahdistelu vaan eristäminen yhteisöstä. Kaikkien noiden edellä mainittujen taustalla on pelko että joutuu vähemmistöön yhteisössä joka ei heitä hyväksy. Naiset eivät vain suostu tajuamaan missä tilanteessa atm:t ovat kun heiltä kielletään yhteisössä normaaliksi katsottu toiminta. He eivät pysty parantamaan itseään millään keinolla ja tulemaan normaaleiksi.


      • Real Man
        Serious business kirjoitti:

        Joskus asioissa on kysymys muustakin kuin sinusta ja minusta. Ehkä kun olet pyyhkinyt oman perseesi puhtaaksi niin alat ymmärtää sitä asiaa.

        Mene vain laskemaan kanojasi. Ketä kiinnostaa?

        Eli kun loppuu asiapaukut mennään kana-linjalle ja jauhetaan sitä paskaa. Eipä ihme jos on naisten kanssa vaikeaa. Haiset kilometrien päähän.


      • Serious business
        Real Man kirjoitti:

        Eli kun loppuu asiapaukut mennään kana-linjalle ja jauhetaan sitä paskaa. Eipä ihme jos on naisten kanssa vaikeaa. Haiset kilometrien päähän.

        Kananpaska haisee, minä en.

        Asialinjaa kannatan mutta se on mahdotonta tällä palstalla tai naisten kanssa näistä asioista puhuttaessa jos kyseessä ei ole erikoistapaus.

        Viittaan siihen miten keskustelu kääntyi kun aivan yhtäkkiä alettiin puhua naisten henkisestä vahvuudesta omassa katkeruudessaan.


      • Serious business
        :D kirjoitti:

        :D Hullu jätkä!
        Oot kyllä kannustava esimerkki palstan atmiehille, jos sä kelpaat jollekin niin sit nää atmt kelpaa kyllä kaikki! Se omanlainen täytyy vaan löytää. Sä wanna-be-kukkokin oot löytäny samanlaisen höyrypääkanan kuin ite oot :D

        Ei kannata sekoittaa palstapersoona oikeaan ihmiseen kuvaruudun takana. Mutta aivan varmasti jos joku alkaa levittämään kananpaskaa eteeni niin kerron mihin sen voi lapioida.

        Omanlainen täytyy tosiaan löytää jossa katkeruus ei auta vaan tajunta siitä että naiset ovat itsekkäitä olentoja.

        Kyseiset naiset ovat muuten frendejäni eikä luvassa kait ole mitään höyrypääkanoja vaan todella fiksuja naisia jotka ymmärtäisivät tämänkin keskustelun kulun.

        Harmi vain että sellaiset ovat harvassa ja loput ovat teitä kakkaavia kanoja.


      • Real Man
        Serious business kirjoitti:

        Kananpaska haisee, minä en.

        Asialinjaa kannatan mutta se on mahdotonta tällä palstalla tai naisten kanssa näistä asioista puhuttaessa jos kyseessä ei ole erikoistapaus.

        Viittaan siihen miten keskustelu kääntyi kun aivan yhtäkkiä alettiin puhua naisten henkisestä vahvuudesta omassa katkeruudessaan.

        Minä viittaan siihen millainen olet. Mahtailija, aina oikeassa, viimeisen sanan sanoja, vuorovaikutteiseen keskusteluun kykenemätön. Luulisin että ongelmasi ei ole vain naisten kanssa ilmenevää.
        Sinä haiset. Sinun egosi haisee.
        Nyt voisit näyttää henkisen vahvuutesi vai oletko samanlainen kuin ...?


      • sinuun kyllästynyt
        Serious business kirjoitti:

        Ei kannata sekoittaa palstapersoona oikeaan ihmiseen kuvaruudun takana. Mutta aivan varmasti jos joku alkaa levittämään kananpaskaa eteeni niin kerron mihin sen voi lapioida.

        Omanlainen täytyy tosiaan löytää jossa katkeruus ei auta vaan tajunta siitä että naiset ovat itsekkäitä olentoja.

        Kyseiset naiset ovat muuten frendejäni eikä luvassa kait ole mitään höyrypääkanoja vaan todella fiksuja naisia jotka ymmärtäisivät tämänkin keskustelun kulun.

        Harmi vain että sellaiset ovat harvassa ja loput ovat teitä kakkaavia kanoja.

        Just se viimeisen sanan mies, joka ei pärjäisi yhdessäkään akateemisessa väittelyssä. Karmeaa luettavaa ketjussa, luuletko oikeasti olevasi fiksu ja keskustelutaitoinen. Ainakin luulet olevasi oikeassa ja että mielipiteesi ovat ainoita oikeita. Et ole ainakaan akateeminen.

        Olet innoissasi kun pääset "voitolle" jossakin anonyymin keskustelupalstan "mittelössä", oikeasti ainoastaan nolaat itsesi. Montako sataa viestiä jaksat jauhaa tästä aiheesta ketjussa, veikkaan että sata.

        "Ei kannata sekoittaa palstapersoona oikeaan ihmiseen kuvaruudun takana."
        No sinähän myös tunnut juuri niin tekevän jokaisen sinulle kirjoittavan kohdalla, tunnet heidät ja tiedät ihan prikulleen mitä naiskirjoittajat ovat ja kuinka he toimivat.

        Sitten tuo ihmeellinen kanafetissi, jota hoet monta kertaa viesteissä. Se on ilmeisesti sitä sinun peräänkuuluttamaasi hyvää keskustelu/väittelyä.


      • Ei noin

        Toisessa ketjussa piikittelin jo aloittajaa katkeroitumisesta. Erilaisista mielenterveysongelmista koko ikäni kärsineenä miehenä on tullut nähtyä kaikenlaista ja minusta on kornia että joku jolla on mennyt pari suhdetta puihin on katkeroitunut noin syvästi puolelle maailman väestöstä. Hänessähän ei ole mitään vikaa, vaan vika on naisten.

        Olen kanssa tavannut esim. insestin uhreja, laitoksessa koko lapsuutensa asuneita, vakavaa väkivaltaa kokeneita ihmisiä. En pelkästään naisia. Olen jutellut esim. miehen kanssa jonka isäpuoli käytti häntä hyväkseen kun hän oli pieni. Hyi helvetti.

        Omat ongelmat tuntuivat aika pieniltä silloin. Mutta munhan suurimmat ongelmat liittyvät aivokemian heittämiseen jonka takia tulee säädettyä ja sotkettua asioita. Muut omat traumat menevät noihin kokemuksiin verrattuna enemmän tai vähemmän kevyiksi. Koulukiusaamista, oudot perhesuhteet, joskus joku nainen on satuttanut mua niin paljon että olisi voinut repiä sydämen irti rinnasta ja se olisi sattunut vähemmän.

        Enkä silti ole katkera. En mä voi syyttää muita siitä että on vaikeaa. Ei se johda mihinkään. Voinhan mä mennä sängylle, sulkea silmät ja vaipua katkeruuteen tai sitten yrittää jotenkin rakentaa tätä mun elämää sellaiseksi ettei huonoja kokemuksia enää tulisi. Vois vaikka lopettaa juomisen ja kaikkien tarjolla olevien naisten pokaamisen.


      • Ei noin
        m30. kirjoitti:

        "Parisuhdeväkivallan uhri voi olla myös mies"

        Minulla on kokemusta myös tästä.

        Mulla myös. Mun ensimmäinen tyttöystävä kerran suutuspäissään löi mua (ei kovaa) ja yks ulkkari jonka kanssa mulla oli lyhyt suhde löi mua rikkinäisellä pullolla. Exä löi kyllä ihan syystä, olin nussinut sen kaveria. Olin siihen aikaan vielä niin kakara ja mustasukkainen että jos joku olisi koskenut mun tyttöystävään olisin hakannut sen jätkän hengiltä. Eli sille mä en ole vihainen. Mutta se pullolla lyöminen otti kyllä päähän, mä en ollut oikeasti tehnyt yhtään mitään pahaa sille naiselle. Se nyt oli vähän sellainen kiihkeä muija muutenkin.

        Ite en oo koskaan lyönyt naista paitsi reenatessa. No ulkkaria nappasin kyllä ranteista kiinni ton pullolla lyömisen jälkeen ja olin niin helvetin vihainen että oli lähellä etten vetänyt siltä nenää poskelle. Mä en ole ikinä aikuisiällä halunnut lyödä ketään niin paljon kun silloin. Olen ylpeä siitä etten lyönyt.


      • Höyhensaaren_kaija
        Serious business kirjoitti:

        Ei kannata sekoittaa palstapersoona oikeaan ihmiseen kuvaruudun takana. Mutta aivan varmasti jos joku alkaa levittämään kananpaskaa eteeni niin kerron mihin sen voi lapioida.

        Omanlainen täytyy tosiaan löytää jossa katkeruus ei auta vaan tajunta siitä että naiset ovat itsekkäitä olentoja.

        Kyseiset naiset ovat muuten frendejäni eikä luvassa kait ole mitään höyrypääkanoja vaan todella fiksuja naisia jotka ymmärtäisivät tämänkin keskustelun kulun.

        Harmi vain että sellaiset ovat harvassa ja loput ovat teitä kakkaavia kanoja.

        Mustakaan sä et osaa rakentavasti väitellä, koska teet omia tulkintoja siitä, mitä naiset kirjoittaa.

        Ei täällä yksikään nainen ole kirjoittanut noita asioita, mitä väität heidän ajattelevan (naiset ovat ylivoimaisen parempia kuin miehet, kaikki miehet ovat luusereita, naisten kärsimys on arvokkaampaa kuin miesten jne. jne.)

        Musta sun "keskustelusi" vaikuttaa siltä, että sulla on sun oma mielipide (naiset ovat niin tyhmiä, että itse valitsevat huonon miehen ja joutuvat parisuhdeväkivallan uhreiksi), jota jostain kumman syystä et itse kirjoita uutena aloitteena vaan sen sijaan liität nämä mielipiteesi naisten tekemiin kommenteihin avainsanojen kautta.

        Kuten tässä. Joku nainen kirjoittaa, että hänkin on kokenut kovia mutta ei ole antanut kovien kokemusten tehdä hänestä katkeraa. Nainen on ylpeä omasta rohkeudestaan toimia katkeruuden estämiseksi ja siitä, että on huolehtinut omasta onnestaan.

        Ei hän sano, että kaikki maailman miehet ovat ihan luusereita, eivät mitenkään pysty samaan katkeruuden päihittämiseen kuin miehet ja ettei miehillä ole oikeutta valittaa omasta katkeruudestaan tai tuntea katkeruutta.

        Mutta sinä poimit naisen vastauksesta avainsanoja, joihin ankuroit omat mielipiteesi ja näin esität vastanneen naisen sanat sekä sanoman uudelleen, mutta vääristettynä ja tietenkin huonossa valossa: vitun älypää huora oksentaan omaa paskaansa ja luulee tietävänsä kaiken kun katsoo vaan omaa prinsessa napaansa.

        On rakentavaa argumentointia joo. Kunnon keskustelussa kunnioitetaan toisten mielipiteitä ja itsestä puhuttaessaan pysytään vaan omissa mielipiteissä, eikä kerrota mitä toisen päässä liikkuu.


    • Gordon Gekko

      Kokeile kolmiosaista ohjelmaani:
      1) Aloita kamppailu-urheilulaji. Kun isket säkkiä tai ihmistä adrenaliini ylittää katkeruutesi. Voit myös kanavoida katkeruutesi väkivallan kohteeseen.
      2) ota pari tukevaa viskipaukkua ja katso lesbopornoa.
      3) Tarkkaile katkeruuttasi ja huomaa, että sinä et ole yhtä kuin katkeruutesi. Tunne kuinka katkeruutesi virtaa ulos kehostasi (credit Eckhart Tolle).

      • Valitsija

        2)


      • ...............
        Valitsija kirjoitti:

        2)

        Tähän väliin muistutus: rumalla naisella ei tee mitään.


    • mp.

      on nostaa itsensä ala-arvoisuudesta. Pitää vaan saada se usko itseensä, että ei ole millään tavalla riittämätön, vaikka ei joillekin kelpaakaan. Että vika on tällöin naisissa. Että he ovat pinnallisia jne.
      Itsekin olin joskus hiukan katkera, mutta se meni pois kun ajan myötä komistuin ja tytöt alkoivat osoittaa kiinnostusta enkä tuntenut itseäni enää huonoksi. Pääsin aika helpolla.

      • jkjljkjk

        "on nostaa itsensä ala-arvoisuudesta. Pitää vaan saada se usko itseensä, että ei ole millään tavalla
        riittämätön, vaikka ei joillekin kelpaakaan. Että vika on tällöin naisissa. Että he ovat pinnallisia jne."

        Toisten syyttely oikeasti vain lisää katkeruutta. En nyt sano, etteikö naisissa (tai miehissä) olisi vikaa tai etteivatkö he olisi (varsinkin nuorena ja kauniina) suurelta osin pinnallisia, mutta siinä asiassa rypeminen ja pyyhkeen kehään heittäminen ei auta ketään. Enemmän auttaa se, että tilannetta seuraa neutraalisti ja ymmärtää, että maailma (myös itse osana sitä) toimii tiettyjen lainalaisuuksien mukaan eikä se suoraan ole yhdenkään yksilön vika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe