Sinkun uusi vuosi

suunnitelmia?

Mitäs sinkut suunnittelette tehdä uutena vuotena? Vai teettekö mitään erikoista?

39

933

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+20

      vaihtoehtoja ole. ei ole ketään kenen kanssa uutta vuotta viettäisi. yksin ei viitsi lähteä käymään baarissakaan selittelemässä niille mahdollisesti ehkä kahdelle juttelmaan tulvalle miehelle, miksi olen yksin liikenteessä. Niinpä hautaudun mieluiten kotiin katselemaan dvd:tä tai kuuntelemaan musaa.

    • kurppa197x

      Menen yhden tutun nelikymppisille. Sieltä varmaan kaupungille räiskintää ihmettelemään ja sit baariin jos kunto kestää..

    • Ei noin

      Yksi kaveri pakottaa mut järjestämiinsä juhliin jonne tulee lähinnä pariskuntia. Jaksan niiden seuraa oletettavasti muutaman tunnin jonka jälkeen menen ihan itsekseni baariin ja yritän löytää seuraa.

      Odotettavissa 1.1.2011 hirveä krapula ja joku muija sängyssä. Tän mä olen tehnyt niin monta kertaa että tiedän enkä veikkaa.

      • Ei noin

        Korkkasin. Siis kaljan.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Korkkasin. Siis kaljan.

        Toisen. Luulen että tätä menoa olen jo tunnin päästä tosi hurmaavaa seuraa.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Toisen. Luulen että tätä menoa olen jo tunnin päästä tosi hurmaavaa seuraa.

        12 kaljaa haettu kaupasta, kolme kaadettu kurkusta alas, minä poistun. Tervetuloa känni, muistelen sinua kaiholla krapulassa.


    • sedfg

      Ensin ottaa pikku tirsat, sitten vähän siistiä kämppää ja naukata muutaman oluen netin ääressä. Sitten jos virtaa riitää, kaupungille pyörähtämään katsomaan josko jonnekin pääsee jonottamatta parille vielä uudenvuodenrakettien räiskintöjen jälkeen. Kaverit ovat matkoilla tai viettämässä perheuuttavuotta, joten odotukset juhlimisen suhteen eivät ole korkealla. Ai niin, teinpä tänään pitkästä aikaa aloitteen: kerrankin huomasin reagoida potentiaaliseen tilanteeseen spontaanisti ja tarjosin kyytiä eräälle naamatutulle naiselle. Hän epäröi hetken ajan, mutta sanoi sitten pääsevänsä bussilla. Taitaa olla nyt senkin suhteen pikkuisen elätellystä toivosta nyt sitten syytä päästää irti.

      • 4+16

        olisit tarjonnuyt mulle kyydin, olisin varmasti ja vielä hymyillytkin hurmaavasti.


      • sedfg
        4+16 kirjoitti:

        olisit tarjonnuyt mulle kyydin, olisin varmasti ja vielä hymyillytkin hurmaavasti.

        Itsekin olisin päinvastaisessa tilanteessa hypännyt naisen kyytiin, vaikka suunta olisi ollut 180 astetta halutusta osoitteesta poispäin :)
        Tilanne olisi tarjonnut niin hyvän mahdollisuuden jutella kahden kesken, ja kerrankin kaupungin hitaasti vetävät, ruuhkaiset liikennevalot olisivat olleet kuin taivaan lahja.


      • 34
        sedfg kirjoitti:

        Itsekin olisin päinvastaisessa tilanteessa hypännyt naisen kyytiin, vaikka suunta olisi ollut 180 astetta halutusta osoitteesta poispäin :)
        Tilanne olisi tarjonnut niin hyvän mahdollisuuden jutella kahden kesken, ja kerrankin kaupungin hitaasti vetävät, ruuhkaiset liikennevalot olisivat olleet kuin taivaan lahja.

        etukäteen kuviteltuna kaikki menee niin käsikirjoitusten mukaan :). Itse olin treffeillä hiljattain ja istuskelin repsikan paikalla (mikä mulle on hyvin epätyypillistä, sillä yleensä ajan) ja tajusin että pää oli täynnä tyhjää :). Niin paljon kuin olisi halunnut sanoa, mutta juuri mitään ei tullut ulos. Hirmuinen ujous yllätti. Eikä ole kaverikaan viestiä sen jälkeen laittanut - joten pileen taisi mennä :(


    • kotona yksin, yle teeman leffojen parissa

    • asadafad

      Ensin kaverin juhliin aloittelemaan ja sieltä johonkin baariin. Baarista niin harvoin ketään mielenkiintoista löytyy, että uusi vuosi alkaa luultavasti ihan omassa ja kavereiden seurassa.

    • treffi peruutti

      tän illan tapaamisen..

      • -drtfg

        Vilpittömästi. Mutta parempi niin, kuin että olisit ehtinyt enemmänkin kiintyä sellaiseen roskasäkkiin.


      • että peruin
        -drtfg kirjoitti:

        Vilpittömästi. Mutta parempi niin, kuin että olisit ehtinyt enemmänkin kiintyä sellaiseen roskasäkkiin.

        kaiken hänen takiaan!
        peruttu mikä peruttu, enkä enää kehtaa mennä takaisin monkumaan..eikä huvita tavatakaan ketään juuri nyt.
        että hauskaa uutta vuotta kaikille yksinäisille sinkuille..
        kiitos myötätunnosta.


    • drunkki

      yksin Russki Standard-votkaa himassa. Maksaa kympin enemmän kuin kansanviina, mutta laatunsa arvoista.

    • allmächt'ge jungfrau

      Odottelen innolla vuotta 2011. 2010 sai viimeisenä silauksena vielä yhden taloudellisen katastrofin, joten 2011 on aika varmasti parempi, ellei nyt ihan ydinsotalinjalle mennä.

      Hyvää uutta vuotta ja muuta vastaavaa kaikille.

      • Ei noin

        Veikkaan tosin omalta kohdaltani että 2011 on vielä pahempi pohjanoteeraus kun 2010 ainakin ihmissuhteiden osalta. Voih...


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Veikkaan tosin omalta kohdaltani että 2011 on vielä pahempi pohjanoteeraus kun 2010 ainakin ihmissuhteiden osalta. Voih...

        Mahtavaa vuotta 2011.


      • Kiitos, samoin

        Älä sure, jungfrau. Maailmanloppu on ennustettu tulevan vasta vuonna 2012, ei siis vielä yli vuoteen. Tai tarkemmin lähes kahteen vuoteen, sillä sen pitäisi tulla 21.12. 2012. Ehdit hyvin vielä mennä vaikka Vauhdin kanssa naimisiin ja vääntää yhden kersan, jos pidätte kiirettä.


      • Jätesäkki
        Ei noin kirjoitti:

        Veikkaan tosin omalta kohdaltani että 2011 on vielä pahempi pohjanoteeraus kun 2010 ainakin ihmissuhteiden osalta. Voih...

        Vielähän sä ehtisin tehdä uusia pohjanoteerauksia tällekin vuodelle.


      • Ei noin
        Jätesäkki kirjoitti:

        Vielähän sä ehtisin tehdä uusia pohjanoteerauksia tällekin vuodelle.

        Onhan tässä vielä 7 tuntia aikaa. En usko että niiltä voidaan välttyä. Etenkään kun aion poistua asunnosta kohtapuoleen.


      • Jätesäkki
        Ei noin kirjoitti:

        Onhan tässä vielä 7 tuntia aikaa. En usko että niiltä voidaan välttyä. Etenkään kun aion poistua asunnosta kohtapuoleen.

        Mihin baareihin meinaat mennä tänään?


      • Ei noin
        Jätesäkki kirjoitti:

        Mihin baareihin meinaat mennä tänään?

        En oo vielä päättänyt. Joku kunnon räkälä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Riippuu nyt vähän siitäkin että baariudunko yksin vai seurassa. Eka näyttää todennäköiseltä koska luulen että noista "bileistä" kukaan muu ei ole lähdössä mihinkään tai jos on niin johonkin paikkaan minne en halua.


      • Jätesäkki
        Ei noin kirjoitti:

        En oo vielä päättänyt. Joku kunnon räkälä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Riippuu nyt vähän siitäkin että baariudunko yksin vai seurassa. Eka näyttää todennäköiseltä koska luulen että noista "bileistä" kukaan muu ei ole lähdössä mihinkään tai jos on niin johonkin paikkaan minne en halua.

        Mitäs kunnon räkälöitä hesassa on?


      • Ei noin
        Jätesäkki kirjoitti:

        Mitäs kunnon räkälöitä hesassa on?

        Onhan niitä.

        En mä oikeasti täällä rupeaisi kertomaan mihin baariin oon menossa vaikka olisin sen päättänyt jo. Sanotaanko että olen aika varmasti menossa yhteen tiettyyn baariin.


      • allmächt'ge jungfrau
        Kiitos, samoin kirjoitti:

        Älä sure, jungfrau. Maailmanloppu on ennustettu tulevan vasta vuonna 2012, ei siis vielä yli vuoteen. Tai tarkemmin lähes kahteen vuoteen, sillä sen pitäisi tulla 21.12. 2012. Ehdit hyvin vielä mennä vaikka Vauhdin kanssa naimisiin ja vääntää yhden kersan, jos pidätte kiirettä.

        Jos maailma loppuu 2012, niin aion kyllä viettää nämä viimeiset vuodet äärimmäisen itsekkäästi, ja turvonneet nilkat ja vaipanvaihto ei oikein sovi näihin kuvioihin. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä!


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mahtavaa vuotta 2011.

        Ota sinä "mahtava", kun haluat sen kumminkin. Minä tyydyn "ei-katastrofaaliseen".


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ota sinä "mahtava", kun haluat sen kumminkin. Minä tyydyn "ei-katastrofaaliseen".

        Tän vuoden pohjanoteerauksen jälkeen mulle kelpaisi vuosi joka ei olisi ihan täysin surkea. Siis että aikuinen äijä osaa säätää asiansa näin hienosti, voi jumalauta.

        Joo joo, syyllinen löytyy peilistä.

        Toivotaan sitten sulle ei-katastrofaalista uutta vuotta. :)


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Tän vuoden pohjanoteerauksen jälkeen mulle kelpaisi vuosi joka ei olisi ihan täysin surkea. Siis että aikuinen äijä osaa säätää asiansa näin hienosti, voi jumalauta.

        Joo joo, syyllinen löytyy peilistä.

        Toivotaan sitten sulle ei-katastrofaalista uutta vuotta. :)

        Okei! Samaa sinulle.


      • Jätesäkki
        Ei noin kirjoitti:

        Onhan niitä.

        En mä oikeasti täällä rupeaisi kertomaan mihin baariin oon menossa vaikka olisin sen päättänyt jo. Sanotaanko että olen aika varmasti menossa yhteen tiettyyn baariin.

        Kunhan kysyin piruuttani kun en ite tiiä mitä tekis.


      • allmächt'ge jungfrau
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Jos maailma loppuu 2012, niin aion kyllä viettää nämä viimeiset vuodet äärimmäisen itsekkäästi, ja turvonneet nilkat ja vaipanvaihto ei oikein sovi näihin kuvioihin. Mutta jos tykkää, niin mikäs siinä!

        Hyvää uutta vuotta myös miinustelijahullulle!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Okei! Samaa sinulle.

        Tällä kaljan kittaamisella todennäköisesti vuosi 2011 käynnistyy jonkinlaisella minikatastrofilla. Pitää kyllä vähän nyt rajoittaa ja kohta poistua, haen vie lisää kaljaa lähimarketista ennen kun hyppään julkisiin.


      • Ei noin
        Jätesäkki kirjoitti:

        Kunhan kysyin piruuttani kun en ite tiiä mitä tekis.

        bussiin ja mee baariin?


    • viettää

      aaton kotona suklaan ja lukemisen seurassa. Lapset isällään ja kaverit viettävät perhejuhlaa...

      Ehkä se menee ekaa kertaa näinkin...kenties

    • En mitään erikoista, no voisi laukaista muutaman raketin.

    • .....

      Jaa-a. Josko sitä kävisi lasillisella.

    • at mies

      pari olutta pohjaksi,suihkuun,vaatteet päälle mieli musan soidessa.sitten baariin yksin toiveena että tapahtuisi ihme ja löytäisin minut hyväksyvän naisen.
      olen kuitenkin jo valmiiksi lyöty että niin ei tapahdu mutta lähden kuitenkin baariin.
      puolen yön jälkeen minut valtaa valtava vitutus kun taas kerran huomaan että minusta ei ole mihinkään ja valun kotiin nukkumaan jos uni edes epätoivoiselle heti saapuu.

      vittu että tämä on rankkaa.jo etukäteen tiedät että peli on menetetty mutta silti hakkaat päätä seinään.

      • kova osa

        Samat rituaalit tänäkin vuonna?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe