Voiko esim lohifileen pakastaa samoin kuin lihan? Kaunko säilyy pakkasessa? Entäs muut kalat?
kalan pakastaminen?
5
1284
Vastaukset
- Crudo.
Sen verran kuitenkin tiedän, että lohifileen kun rullaat oikein paksusti talouspaperiin sekä elmukelmuun ja lyöt sähköuuniin niin siitä tulee todella hyvää. Pistät 300 asteeseen paistumaan ja 2 tunnin päästä otat lohen pois uunista ja ei kun syömään!
- jeepss??
Kysyin kalan pakastamisesta enkä polttamisesta! Jos nyt joku voisi vastata asiallisesti kysymyksiini? Siis joku muu kuin tämä palstan kestohäirikkö Crudo.
- pipipää..
jeepss?? kirjoitti:
Kysyin kalan pakastamisesta enkä polttamisesta! Jos nyt joku voisi vastata asiallisesti kysymyksiini? Siis joku muu kuin tämä palstan kestohäirikkö Crudo.
taas alkoi viestimään ja vastaamaan itelleen
- apuhoitaja abu
pipipää.. kirjoitti:
taas alkoi viestimään ja vastaamaan itelleen
Meillä on osasto täynnä tällaisia, joiden on pakko hakea itse huomionsa kuin pikkulapset, koska muuten tulee pala kurkkuun, heppi loppuu ja alkaa ahdistaaa. Toinen yhteinen piirre on, että niiltä ei saa juuri koskaan suuta tukkoon, koska hiljaisuus ahdistaisi ne muuten hysterian partaalle. Riittävä määrä melua ja omaehtoista aktiviteettia pitää ne edes jotenkin henkisesti pystyssä.
Ja näiden ongelmahan on tietysti se, että kukaan ei juurikaan halua kysyä vastausten pelossa eikä vastata uuden kysymyksen uhan alla. Siksi ne ovat valinneet toimintavakseen kysyä itse ja vastata omaan kysymykseensä. Tyypillisenä ajatusvarkaana nämä potilaat käyttävät useita identiteettejä. Sitä kutsutaan vähän vanhanaikaisesti jakomielitaudiksi.
Et uskokaan kuinka monta puttepossua laitoksessa esittää kysymyksiä hannuhanhelle ja vielä samassa sängyssä. Ja montako kiinankeisaria haahuilee iltatolkut käytävillä etsien napoleonia, jolle kertoa uusista hyökkäyssuunnitelmistaan. Tässä näyttäisi nyt rekisteröimätön nimimerkki crudo ja yhtä rekistreröimätön nimimerkki jeepss? keskustelevan sulassa sovussa. Jos iipeeosoite ongittaisiin selville, löytyisi todennäköisesti keyboardin takaa sama napanöyhtä silmä kiiluen.
- Taustalta..
Säilyy suunnilleen yhtä kauan kuin pakastettu riista. Tästä vielä pappani opettema loistava, jäätyneen kirjolohen valmistus. Tulee muuten todella herkullista!
http://www.youtube.com/watch?v=grP8UCP1ZPE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358