Millaisissa baareissa käytte?

bubi ruusu

Niin kertokaa millaisissa baareissa käytte. Käyttekö

A) olutpubeissa

B) trendikkäiden ihmisten akvaariobaareissa

C) perskänni yökerhoissa ja diskoissa, sedulat ja vastaavat

D) "aikuisten yökerhoissa", esim Helsingissä Teatteri

E) underground hip ja cool klubeilla tai yökerhoissa

F) livekeikoilla ja niiden yhteydessä olevissa baareissa

G) lähiöräkälöissä

24

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      H) En minkäänlaisissa.

    • Ei noin

      A) olutpubeissa

      F) livekeikoilla ja niiden yhteydessä olevissa baareissa

      G) lähiöräkälöissä

      Ja sitten... Käyn erilaisissa rock/heavy/ym. paikoissa. Seduloissa tai missään cooleissa paikoissa en todellakaan käy, en varmaan edes pääsisi sisään.

      • sdfjaslöföj

        Olen kuvitellut että olet sen tyylinen veikko joka käy jossain Lostarissa esittämässä trendikästä biseksuaali rokkaria.


      • Ei noin
        sdfjaslöföj kirjoitti:

        Olen kuvitellut että olet sen tyylinen veikko joka käy jossain Lostarissa esittämässä trendikästä biseksuaali rokkaria.

        Ai. Olen mä sielläkin joskus käynyt. En kyllä nyt hetkeen.

        Ehkä se vaihtoehtobaarikohta olisi pitänyt rastittaa.


      • gahbrha
        Ei noin kirjoitti:

        Ai. Olen mä sielläkin joskus käynyt. En kyllä nyt hetkeen.

        Ehkä se vaihtoehtobaarikohta olisi pitänyt rastittaa.

        Lostari ei ole vaihtoehtobaari vaan valtavirran trendikäs mesta, jossa kaikki julkkikset haluavat näyttäytyä jotta heitä pidettäisiin muodikkaina ja suvaitsevaisina.


      • Ei noin
        gahbrha kirjoitti:

        Lostari ei ole vaihtoehtobaari vaan valtavirran trendikäs mesta, jossa kaikki julkkikset haluavat näyttäytyä jotta heitä pidettäisiin muodikkaina ja suvaitsevaisina.

        Pst. Tiedän. Mutta vertasin sitä nyt lähinnä noihin seduloihin ja vastaaviin... Kyllä siellä ainakin joskus kävi vähän erilaista porukkaa kuten avoimesti homoja. En ole tosiaan varmaan muutamaan vuoteen astunut jalallani kyseiseen paikkaan. En tiedä millainen se nykyään on. Varmaan ihan samanlainen kun ennenkin. Pari suomalaista etäisesti tuttua julkkista, muutama homo, läjä sopivan trendikkäitä rokkareita. Alakerrassa on ahdas tanssilattia ja yläkerrasta en muista mitään paitsi sen että kaadoin siellä kerran tuopin erään suomalaisjulkkiksen paidalle vahingossa. Siitä on varmaan kuusi vuotta aikaa.


      • bubi ruusu
        gahbrha kirjoitti:

        Lostari ei ole vaihtoehtobaari vaan valtavirran trendikäs mesta, jossa kaikki julkkikset haluavat näyttäytyä jotta heitä pidettäisiin muodikkaina ja suvaitsevaisina.

        Kyllä lostarikin menisi luokkaan E).


      • djyr
        gahbrha kirjoitti:

        Lostari ei ole vaihtoehtobaari vaan valtavirran trendikäs mesta, jossa kaikki julkkikset haluavat näyttäytyä jotta heitä pidettäisiin muodikkaina ja suvaitsevaisina.

        haha, lostari on se mesta mihin mennään silloin kun mikään muu ei oo enää auki. tai ainakin ennen oli, ei edes niin kauaa sitten.


    • ATM4EVA.

      kävin C) perskänni yökerhoissa ja diskoissa, sedulat ja vastaavat.

      Nykyään en käy missään.

    • 12+5=?

      Käyn juomassa alkoholia ehkä n. 20 kertaa vuodessa, siitä yli puolet tulee kesäisin kun tulee käytyä kavereiden kanssa jonkin baarin terassilla muutamat tuopit juomassa. Loput käyntikerrat on sitten joko noita C) seduloita yms. perskänni paikkoja tai G) lähiöräkälöitä.

      Live musiikista en niin välitä ja "aikuisten yökerhoihin" tunnen olevani vielä liian nuori (ikää 24).

    • Ei noin

      Mut joo. En minä sillä tavalla valikoiva ole. Tärkeintä baarissa on että sieltä saa alkoholia.

    • "F) livekeikoilla ja niiden yhteydessä olevissa baareissa"
      Noissa kun on hyvä bändi soittamassa.

      Mutta tuosta listasta puuttuu ravintolamainen baari, eli josta saa oikeaa ruokaa mutta myös baarin tarjontaakin. Tällaisessa käyn myöskin joskus.

      • Ei noin

        "Mutta tuosta listasta puuttuu ravintolamainen baari, eli josta saa oikeaa ruokaa mutta myös baarin tarjontaakin. Tällaisessa käyn myöskin joskus."

        Eikös kaikki käy? Mä en kyllä pidä noita niinkään baareina vaan ruokapaikkoina joihin kaikilla on varaa. Kaksi kaljaa ja burgeri. Ihan toimiva setti. Harvemmin noissa kuitenkaan paljon syömistä pitempään jaksaa istua. Pubissa voi istua koko illan jos on hyvää seuraa ja miksei sillonkin jos sellainen päivä että on huonoa seuraa (= vetää lärvit yleisvitutukseen yksin).


      • Ei noin kirjoitti:

        "Mutta tuosta listasta puuttuu ravintolamainen baari, eli josta saa oikeaa ruokaa mutta myös baarin tarjontaakin. Tällaisessa käyn myöskin joskus."

        Eikös kaikki käy? Mä en kyllä pidä noita niinkään baareina vaan ruokapaikkoina joihin kaikilla on varaa. Kaksi kaljaa ja burgeri. Ihan toimiva setti. Harvemmin noissa kuitenkaan paljon syömistä pitempään jaksaa istua. Pubissa voi istua koko illan jos on hyvää seuraa ja miksei sillonkin jos sellainen päivä että on huonoa seuraa (= vetää lärvit yleisvitutukseen yksin).

        En tarkoita nyt tuollaista ruokapaikkaa, vaan sellaista paikkaa jossa on oikean ravintolan puoli (josta saa tilauksesta mitä on menuussa) ja sitten myöskin baarin puoli josta saa väkeviäkin.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        En tarkoita nyt tuollaista ruokapaikkaa, vaan sellaista paikkaa jossa on oikean ravintolan puoli (josta saa tilauksesta mitä on menuussa) ja sitten myöskin baarin puoli josta saa väkeviäkin.

        Juu, siis luulen että ymmärrän mitä tarkoitat. Joku Amarillo tai vastaava.

        Silti, ei mulle ainakaan eka vaihtoehto mennä bilettämään.


    • A) olutpubeissa
      F) livekeikoilla ja niiden yhteydessä olevissa baareissa

      eniten tosin metalli ja rock paikoissa.

      • bubi ruusu

        Metalliin tai rockiin erikoistuneet paikat menee luokkaan E).


    • Luovuttanut sinkku M

      Juon nykyään hyvin vähän (ehkä 5 kertaa vuodessa), mutta aikoinaan nuorempana kun vielä yritin löytää tyttöystävää baareista niin kävin noissa "C) perskänni yökerhoissa ja diskoissa, sedulat ja vastaavat" -paikoissa. Nykyään tulee enää käytyä muutaman toiselta paikkakunnalta kyläilemään tulleen kaverin kanssa tuopilla tai parilla lähinnä noissa "B) trendikkäiden ihmisten akvaariobaareissa" ja "G) lähiöräkälöissä", mutta vain silloin kun on seuraa. Yksin ei tule missään baarissa käytyä.

    • 33444444444

      en käy nykyään baareissa tai yökerhoissa koskaan. ensinnäkin juomat ovat usein todella törkeän hintaisia ja todennäköisesti pitää vielä maksaa sisäänkin. loppujen lopuksi hyvällä tuurilla sitten siellä saan vain joko turpaan, menetän naiset joillekkin gigoloille tai hävitän puhelimen ynnä muut tavarat. joskus käyn kuitenkin kuuntelemassa jotain bändejä ja samalla saatan juoda muutaman tuopin.

      • Lord Baltimore

        Juot ihan liikaa jos hukkaat tavaroitasi sinne. Ei siellä ihan pleksit tartte olla. Eikä ne gigolot kaikkia muijia vie, joten nää on vaan näitten arkojen miesten pelkoja. Yökerhoissa naiset on usein todella tyrkyllä suorastaan, jos ei seksiin, niin ainakin puhelinnumeroa saa jos vähän viitsii yrittää eikä ole niin kännissä että hukkaa kännykkänsä ja muuta kamansa. No. Jokainen tyylillään.


    • kljljkkljjlk

      Jos kaverien kanssa niin A (tai joku muu jossa voi keskustella) muutoin C (oma valinta muutoinkin).

    • mies maalta

      en käy kapakoissa.

    • djy

      käyn olutpubeissa, livekeikoilla ja undergroundbileissä jotka kestävät aamuun ja jotka ei ole listoissa. käyn myös kallion pikku baareissa jotka ovat aina eläviä ja mukavia.

    • ..................

      käyn lähiöräkälöissä halpa kalja on hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      295
      9576
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2173
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1960
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      30
      1810
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1736
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1308
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1252
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1175
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      45
      1156
    Aihe