olen nyt ollut 2 viikkoa noudattanut vhh ruokavaliota ja paino pudonnut 2kg ja turvotus vähentynyt ja olen nukkunut paljon paremmin. Nyt tekis välillä leipää mieli. Voiko ite tehä vhh leipää? Nainen31
Vastaukset 6
- ailime18
tee ruisleipää, kuitu auttaa verensokerinsäätelyssä_>painonpudotuksessa
- Ohje..
Tuossa ketjussa on leipä ohje jossa ei juurilainkaan hiilareita lähinnä nuo Leipurin ohjeet kannattaa huomioida.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9420403
- vhh ohje
VHH:lla että et ole päässyt hiilihydraattihimostasi eroon. Jatka vaan tiukalla linjalla kaikkien viljatuotteiden osaslt. Jatka tiukkaa linjaa vaikka 2-3 kuukautta ja sitten voit vähitellen ottaa joskus ruisleipää mutta ei nyt kahden viikon jälkeen sillä elimistösi ei ole vielä sopeutunut uuteen terveelliseen ruokavalioon.
- kirjoittaja.....
tänään teki hirveesti mieli leipää, mutta en ostanut. saanko tarpeeksi hiilareita banaanista, jäävuorisalaatista, kurkusta? syön kerrran viikossa pienen pullan kahvin kanssa. Kun aloitin tämän kuurin niin tuli ekalla viikolla huono ole, johtuuko siitä , että myrkyt ja lisäaineet lähtee elimistöstä?
Söin ennen paljon huonoja hiilareita, keksejä, karkkeja, kakkuja ja olo oli koko ajan väsynyt ja voimaton, nyt olen kahden viikon jälkeen pirteämpi. oon 48v. nainen - -------,,,
kirjoittaja..... kirjoitti:
tänään teki hirveesti mieli leipää, mutta en ostanut. saanko tarpeeksi hiilareita banaanista, jäävuorisalaatista, kurkusta? syön kerrran viikossa pienen pullan kahvin kanssa. Kun aloitin tämän kuurin niin tuli ekalla viikolla huono ole, johtuuko siitä , että myrkyt ja lisäaineet lähtee elimistöstä?
Söin ennen paljon huonoja hiilareita, keksejä, karkkeja, kakkuja ja olo oli koko ajan väsynyt ja voimaton, nyt olen kahden viikon jälkeen pirteämpi. oon 48v. nainenHuono olo johtui luultavasti tottumattomuudesta alhaiseen hiilaritasoon. Ei myrkyt mihinkään lähde josko niitä onkaa, vaan nestettä poistuu aluksi ja tarpeeksi kun sinnittelee niin myös rasva palaa. kannattaa tutustua taulukoihin eri ruokien hiilareista esim http://www.fineli.fi/topfoods.php
- leipänen
oon löytänny karppaajien sivustosta manteli leivän ohjeen, siihen tulee munaa, juustoraastetta, mantelijauhoja, siemeniä. leipä säilyy hyvänä muutaman päivän ja on tosi maukasta, suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981024
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124795Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 45666
- 51660
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141575Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9523