Gallup palstalaisten vioista

ellastella

1. Oletko ujo?
2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
3. Oletko ylipainoinen?
4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
5. Kiusattiinko sinua koulussa?
5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.

Ei ole pakko vastata kaikkiin.

Saas nähdä minkähänlainen otus siitä syntyisi jos palstalaisten vastauksista kokoaisi olennon. Ufoluuseritavis?

53

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep jep

      En ole koskaan ymmärtänyt että miksi nuo gallupin tekijät eivät voi pysyä tuolla gallup palstalla. Enkä myöskään sitä että miksei näissä koskaan ole mukana kysyjän omia vastauksia.

      • ellastella

        Koska nuo kysymykset liittyvät nimenomaan tän palstan asukkeihin. Ei muut voi vastata noihin kysymyksiin, pöhkö.

        Omia vastauksia:

        1. Olen pirun ujo.
        2. Olen, neitsyt.
        3. Normaalipainoinen. (Se takoittaa: BMI 20-25).
        4. Olisi hyvin kauniit kasvot, ehkä. Tai että en olisi likinäköinen (ei olisi rillejä).
        5. Jonkin verran, mutta ei paljon.
        5. En kai... Tunnen miehiä kohtaan lähinnä pettymystä, koska en kelpaa.
        7. Kyllä. Kun tän palstan keksin (aika vasta), olen ollut netissä liikaa.
        8. Huono itsetunto.
        9. Sirorakenteinen. Toinenkin hyvä: kiltti. Mutta ehkä liian kiltti?


      • Naisasialooseri.
        ellastella kirjoitti:

        Koska nuo kysymykset liittyvät nimenomaan tän palstan asukkeihin. Ei muut voi vastata noihin kysymyksiin, pöhkö.

        Omia vastauksia:

        1. Olen pirun ujo.
        2. Olen, neitsyt.
        3. Normaalipainoinen. (Se takoittaa: BMI 20-25).
        4. Olisi hyvin kauniit kasvot, ehkä. Tai että en olisi likinäköinen (ei olisi rillejä).
        5. Jonkin verran, mutta ei paljon.
        5. En kai... Tunnen miehiä kohtaan lähinnä pettymystä, koska en kelpaa.
        7. Kyllä. Kun tän palstan keksin (aika vasta), olen ollut netissä liikaa.
        8. Huono itsetunto.
        9. Sirorakenteinen. Toinenkin hyvä: kiltti. Mutta ehkä liian kiltti?

        koska saa puhua itsestään, näitä lisää kiitos.


    • Vauhti

      1. Oletko ujo?
      -Riippuu mielentilasta/päivästä/säästä/kuun asennosta

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      -On!

      3. Oletko ylipainoinen?
      -Lievä alipaino

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      - ...Minä olen komea, mutta kiitos kysymästä.

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      -Ei kiusattu. Suurin osa kiersi vain jotenkin kaukaa lukuunottamatta erittäin pientä mutta monipuolista kaveripiiriä.

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      -Vuosi sitten vielä olin, mutta en enää. Nykyään vain katselen tietyntyyppisiä naisia niin, että ne "voisi" olla paljon parempiakin ja sitten ne vain katoaa sen saman harmaan massan mukaan mitä suurin osa ihmisistä on.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      -En kun ottaa huomioon sen, että elämässä ei ole paljoa muutakaan. Jos ei olisi nettiä niin seuraavaksi minulta voisi kysyä, että pyöritteletkö mielestäsi sormia liikaa?

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      -Yleinen välinpitämättömyys kaveriksi yrittäviä henkilöitä kohtaan. En vain jaksa vaivautua ylläpitämään minkäänlaisia sosiaalisia suhteita kun 99% niistä kaatuu kuitenkin johonkin.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      -Puhtoinen penis.

    • Mies1985

      1. Oletko ujo? - En mielestäni enää.
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? - Jep.
      3. Oletko ylipainoinen? - Olen, mutta suht miehekkäällä tavalla enkä kovin paljon.
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? - Eiköhän naaman muuttaminen merkittävintä ole.
      5. Kiusattiinko sinua koulussa? - Kyllä. Tämä johtui siitä että jäin huonolla säkällä ja ehkä herkkyyttäni väärien ihmisten vaikutukseen ja kunnolliset kaverit hävisivät.
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? - Kyllä ja ei. Vähemmän kuin ennen kun yritän miettiä vähemmän.
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? - Olen vakavasti nettiriippuvainen. Toisaalta en jaksa piiskata itseäni kiinnostumaan hienoista harrastuksista erityisen paljon vain saadakseni hyväksyntää.
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? - En tiedä mitä 'surkeaa' minussa on. Olen joidenkin mielestä apaattinen ja iloton ja elämänhallinta voi tuottaa ongelmia. Olen herkkä.
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. - Olen perusmukava ja vastaanottavainen monenlaisille ihmisille.

    • Naisasialooseri.

      1.Kyllä olen
      2.Pääsin poikuudestani eroon once in a lifetime onnenkantamoisen avulla. seksi tosin oli surkeaa ja tottakai olin kovassa humalassa.
      3.Olen, mutta se on lihasta
      4.Pituutta voisi olla enemmän
      5.Kyllä kiusattiin
      6.Tunnustan olevani katkeroitunut naisiin, vieläpä siinä määrin että minun on mahdoton säilyttää kohteliaisuuttani iskutilanteessa
      7.Kyllä varmaankin
      8.Autismi, huonot supliikkitaidot, vielä huonommat naisenkäsittelytaidot, love-shyness, olematon itseluottamus, hatara itsetunto, you name it
      9. Tummuus ja lihaksikkuus (tai no oikeastaan tuolla tummuudella ei ole mitään väliä, koska tummat miehet eivät saa naisia yhtään sen paremmin kuin vaaleatkaan, se on vain myytti että nainen haluaa tumman miehen)

      • Typsyli

        1. Oletko ujo? Vähän
        2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? Ei
        3. Oletko ylipainoinen? En, painoindeksi vajaa 19
        4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? Toivoisin että minulla olisi paksummat tai vaihtoehtoisesti karheammat hiukset
        5. Kiusattiinko sinua koulussa? Vähän peruskoulussa
        5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? En. Olen pettynyt siihen, että tavalliset, mukavat ja normaalit miehet eivät kiinnostu minusta.
        7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? Toisinaan. Katson tosin tv:tä hyvin vähän ja vietän siksi netissä enemmän aikaa.
        8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? Itsekuria saisi löytyä enemmän (että saisin opiskelut lopultakin päätökseen ja uudet asiat jaksaisivat kiinnostaa kauemmin kuin 2 viikkoa). Ajoittain tunnen myös itseni yksinäiseksi, koska minulla ei ole yhtään sinkkukaveria. Muuten kavereita ja tuttuja on kohtuullisesti. Lisäksi toivoisin olevani vähemmän herkkä, koska olen usein huomannut herkkyyteni aiheuttavan hallaa ihmissuhteilleni. Omalta puoleltani tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa eikä minulla lähtökohtaisesti ole ongelmia (omalta puoleltani) toisten kanssa. Herkkyys ilmeisesti kuitenkin paistaa läpi, ja sekä miehet että naiset käyvät välillä kimppuuni (koska olen helppo kohde) ja koittavat jyrätä minut. Onneksi minulla on niin hyviä ystäviä, että se en ole minä joka jätetään kaveriporukan ulkopuolelle vaan nämä "jyrääjät".
        9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. Olen pääasiassa tyytyväinen ulkonäkööni, rehellisyys ja luotettavuus. Pidän kiinni lupaamistani asioista.


    • ATM4EVA.

      1. Oletko ujo?
      - Olen.

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      - On.

      3. Oletko ylipainoinen?
      - Ei.

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      - En muuttaisi mitään.

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      - Ei.

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      - En.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      - Kyllä.

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      - Olen sosiaalisesti kömpelö.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      - Olen fiksu ja komea. (Okei, siinä oli kaksi asiaa, mutta menköön.)

      • ATM4EVA.

        minäkin haluaisin eroon, mutta se on ole suoranaisesti ulkonäköön vaan näköön liittyvä asia. Enkä pidä silmälaseja yleensä kuin kotona, muutoin on aina piilarit. Mutta silti huonosta näöstä on haittaa.


    • 1. Olen ujo, varsinkin vieraiden seurassa.
      2. -
      3. Hieman ylipainoa, käyn kuitenkin lenkillä n 5 krt viikossa.
      4. Lisää lihasta yläkroppaan, varsinkin käsivarsiin ja hartijoihin lisää leveyttä.
      5. Kiusattiin, ammattikoulussa.
      5. En ole katkeroitunut.
      7. Juu, vietän liikaa aikaa netissä. Voisin lohkaista aikaa vaikka salilla käymiseen, jos en olisi työtön ja olisi rahaa.
      8. Vähän kavereita, vaikea saada seuraa kekoille ja muihin tapahtumiin.
      9. Olen hyvätapainen.

      • tyuiuyttt

        "Ylipainoahan" voi olla jos on lihaksikas.


    • .-.

      1. Oletko ujo? En oikeastaan. Enemmänkin epäsosiaalinen.

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? Kyllä, 25v. neitsyt.

      3. Oletko ylipainoinen? En, paremminkin alipainoinen (165/50), koskaan en ole yli 53 painanut

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? Nenä on liian iso.

      5. Kiusattiinko sinua koulussa? Ei

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? Kyllä, hieman.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? Kyllä.

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? Olen tylsä.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.

    • anonyymi atm

      1. Olen.
      2. On.
      3. En, ennemminkin toisinpäin.
      4. Naaman nyt voisi ainakin vaihtaa.
      5. Jonkin verran, mitäs olin niin hiljainen ja syntynyt sellaiseen perheeseen, jossa ei ollut varaa uusiin vaatteisiin.
      6. Ehkä ajoittain, senkin ajan voi kuitenkin käyttää johonkin hyödyllisempään, kuten esim. pc-peleihin tai lukemiseen.
      7. Kyllä, mutta toisaalta mitä muutakaan voisin tehdä?
      8. Olemattomat yleiset sosiaaliset taidot, joko harjoituksen puutteesta tai perspurilaisuudesta tmv. johtuen.
      9. Kiltti.

    • 1. En ole, rohkeakin sopivan paikan tullen.
      2. -
      3. Lievä ylipaino. Mutta joka päivä käyn kävelemässä.
      4. En juuri mitään.
      5. Peruskoulussa ala-asteella.
      5. En ole.
      7. Hmm, lievästi sanottuna kyllä mutta en aina ole paikalla riippuu tilanteesta.
      8. Lykkään asioita joskus liikaa eteenpäin, jolloin ne on pakko tehdä nopealla tahdilla.
      9. Vaikea sanoa itse joten jätän tyhjäksi -.

    • Mr. Vuosaari 84'

      1. Oletko ujo?
      En ole ujo muuten kuin silloin kun pitäisi niitä naisia osta iskeä. Töissä, harrastuksissa ja koulussa olen aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa enkä ole tuolloin lainkaan ujo, mutta olen kuin ihan eri ihminen sitten kun pitäisi pyytää jotain naista treffeille.

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      Vaikka ikää on jo 26, niin kyllähän tuo poikuus on vielä tallella.

      3. Oletko ylipainoinen?
      Olen 182 pitkä ja painan alle 80 kiloa, joten en varmaan kauhean lihava ole, vaikka vähän tuota vatsaa näkyykin kun peiliin katsoo. Salilla käyn vain kerran viikossa enkä aina silloinkaan, joten ehkä tuota läskiä hieman on tuosta vajaasta 80 kilosta.

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Kasvot voisivat olla ehkä hieman maskuliinisemmat.

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Kerran vietiin välitunnilla lippis päästä, mutta sain sen takaisin seuraavalla välitunnilla.

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En ole katkeroitunut, mutta ehkä se toivo siitä elämänkumppanin löytämisestä alkaa pikku hiljaa kadota kun vuosia tulee aina vain lisää ja naisten suhteen tilanne pysyy vain samana.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Aamuisin luen uutiset netistä ja iltaisin kuluu töiden ja harrastusten jälkeen aina varmaan se 2-3h joko televisiota katsellen tai netissä ollessa.

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Olen töissä surkeassa työpaikassa ja gradu on vieläkin tekemättä vaikka kaikki kurssit sain käytyä jo viime keväänä.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Pidän aina sanani ja olen luotettava.

    • poika 40v.

      1) olen ujo
      2) poikuus tallella, vaikka jo 40v ikää!!
      3) ei ylipainoa-kroppa ok!
      4) jos saisin muuttaa jotain-niin isompi penis.
      5) koulukiusausta 4-7 luokilla
      6) jonkin verran katkeruutta kaikkia kohtaan
      7) en vietä liikaa aikaa netissä
      8) huonot sosiaaliset taidot
      9) hyvä kunto liikunta harrastuksen ansiosta

    • Ei noin

      1. Oletko ujo?
      En.

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      Ei.

      3. Oletko ylipainoinen?
      No en todellakaan ole.

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Ehkä pituus, ehkä ei mitään. Vähemmän arpia?

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Kyllä.

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Kyllä.

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Mielenterveysongelma ja juon liikaa. En nuku. Olen itsekeskeinen. Jahtaan naisia melkein työkseni. Olen lapsellinen. Pidän liikaa seksistä. Juon paljon kahvia. Pureskelen kynsiäni. Olen neuroottinen painoni suhteen.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Olen aika empaattinen ihmisiä ja eläimiä kohtaan.

      • Reipas Poikamies

        1. Oletko ujo?
        Sosiaalinen kanssakäynti ei tuota vaikeuksia minulle. Supliikkini kaipaa lisää mojoa, siitä se on kiinni.

        2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
        Ei ole, on kokemusta.

        3. Oletko ylipainoinen?
        Periaatteessa kyllä, vaikka olen hyväkuntoinen ja urheilen.

        4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
        kauniimpi hymy ainakin

        5. Kiusattiinko sinua koulussa?
        -Eräänä kautena kyllä, toisaalta olen itse kiusannut.

        5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
        En enää. Katkeruuteni liittyi itseeni, ja juttuihin joita inhosin itsessäni. Heijastin tämän inhoni naisasioissa menestymättömyyteni syyksi.

        7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
        Joskus luppoaikana en jatkuvasti. Usein prätkä sivuilla tai uutisia maailmalta.

        8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
        - tunnustan teille: reagoin seuraan: puheliaassa seurassa olen suulas, hiljaisessa voin olla liikaa hiljaa.
        -Olen usein aamulla huonolla tuulella
        -Olen lapsellinen ja jossain asioissa kalkkis.

        9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
        Hyvä mies naiselle joka haluaa miehen joka puhuu ja pussaa kun on tarvis ja ottaa naisen huomioon ilman pelaamisia ja kääntöjä ;) Love in the Siberia ? Italo disko sopii hyvin iltani biisiksi.


    • Jätkä 25

      1. Oletko ujo?
      -Ehkä ihan vähän

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      -On, mutta ainakin parempi näin kuin että mieluummin randomina sen heittäisin jollekkin.

      3. Oletko ylipainoinen?
      -En

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      -Olen muuten ihan täysin tyytyväinen ulkonäkööni, paitsi että olisi kiva vaan saada vielä 9-10cm pituutta lisää(olen jotain 170-171cm), hieman lihaksia ja isompi penis. Nämä asiat kun saisi kaikki kuntoon, niin siinä vaiheessa jo olisinkin todellinen super ytm :) Noh, lihaksia ainakin nyt taas tulee, kun aloitan nyt taas urheilun^^ Muuten en ainakaan moittisi! Joiltain kunnon kaunottariltakin saanut katseita =) enemmänkin minua kyllä kattoo vaan monet itseä 10 vaiko sitten 15-20cm lyhyemmät... Niin mies kun naispuolisilta saanut kuulla kehuja pärstäkertoimestani =) Ihoni on hyvännäköinen ja kropastakin urheillessa kanssa tullut muutenkin sitten huippumallin tasoa, vaikka nyt itse sanonkin :D Antaisin ainakin itse omalle ulkonäölleni parhaimmillaan ollessaan arvosanaksi ainakin vähintään 8½:n. Kauneuskin tosin myös on katsojan silmissä^^ ;)

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      -Ihan tarpeeksi...

      6. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      -Joskus välillä tunnen katkeruutta naisiin, jotka vaatii mieheltä sitä väh. 180cm pituutta.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      -Kyllä joo, hieman addiktoitunut hieman vielä pitäisi saada vähennettyä, niin on elämäkin paljon sisällöllisemmän oloista ja ei nukkumaan menotkaan niin turhan paljon venyisi...

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      -Vaivun ärsyttävästi keskenkaiken omiin ajatuksiini ja välillä taas olen liiankin hajamielinen ja huolimatonkin asioitten suhteen, tämä johtuu keskittymishäiriöstäni ADHD:sta ja samalla liian usein kärsivästä unenpuitteistani.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      -Todella rehellisen luonteen omaava, sanon asiat aika suoraan yleensä ja mahdollisimman tunnollisesti pyrin suorittamaan asioitani!

      • Ei noin

        "6. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
        -Joskus välillä tunnen katkeruutta naisiin, jotka vaatii mieheltä sitä väh. 180cm pituutta."

        Mua kanssa vitutti toi joskus kunnes tajusin että se ei tarkoita mitään. Voihan joku nainen sanoa että miehen pitää olla 180 cm pitkä mutta tositilanteessa sillä ei ole väliä jos on muuten sopiva.


      • minimirri
        Ei noin kirjoitti:

        "6. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
        -Joskus välillä tunnen katkeruutta naisiin, jotka vaatii mieheltä sitä väh. 180cm pituutta."

        Mua kanssa vitutti toi joskus kunnes tajusin että se ei tarkoita mitään. Voihan joku nainen sanoa että miehen pitää olla 180 cm pitkä mutta tositilanteessa sillä ei ole väliä jos on muuten sopiva.

        Esim. minä en todellakaan vaadi mieheltä 180 cm pituutta. Mutta mä olenkin lyhyt nainen - ja tää on kumma juttu - nimenomaan lyhyet miehet voivat katsoa karsaasti lyhyttä naista.


      • Ei noin
        minimirri kirjoitti:

        Esim. minä en todellakaan vaadi mieheltä 180 cm pituutta. Mutta mä olenkin lyhyt nainen - ja tää on kumma juttu - nimenomaan lyhyet miehet voivat katsoa karsaasti lyhyttä naista.

        No se on niiden tappio. Mulle kelpaa lyhyt tai pitkä nainen. Ei väliä.


    • Kokeillaas kerran

      1. Oletko ujo?
      En, toisinaan hieman varautunut varsinkin naisten suhteen
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      Ei
      3. Oletko ylipainoinen?
      En
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Naama komeammaksi
      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Ei
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      Olen yleisesti vittuuntunut ihmissuhteisiin, väsynyt niihin liittyvään paskan jauhamiseen ja pikkaisen rasittunut ihmisistä, "katkeruus" on typerien ihmisten termi jolla tarkoitus on piikitellä ihmisiä eikä käsitellä itse asiaa
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Enpä taida, joskus tosin tuntuu että tähänkin galluppiin vastaaminen on jo liikaa
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Tylsistyn helposti enkä siedä tiettyjä asioita
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Sanotaan diplomaattisesti että mikä minusta on hyvää ei ehkä ole kaikista muista hyvää

    • 30-v. sinkkumies

      1. En.
      2. On.
      3. En. Katso itse ellet usko: http://img153.imageshack.us/img153/4452/body2r.jpg
      4. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. Heikoin kohta on ehkä hampaat, jotka eivät ole kuin amerikkalaisen filmitähden suussa, vaan ylhäällä hammasvälit ovat turhan isot ja alhaalla taas ahtaat.
      5. Kyllä.
      Toinen 5. En, paitsi huonoina päivinä :)
      7. En.
      8. Surkeaa? En osaa laulaa tai tanssia. Jälkimmäistä haluaisin opetella jonkun ihanan sinkkutytön kanssa.
      9. Vain yksi? Valitaan nyt sitten vaikkapa hyväsydämisyys/empaattisuus, se kun on piirre jota itse arvostan eniten muissa.

      • Typsyli

        Kuulostaa hyvältä! :o)
        Uskomatonta että olet sinkku, mietin miksi...?


      • 30-v. sinkkumies
        Typsyli kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! :o)
        Uskomatonta että olet sinkku, mietin miksi...?

        Tänään eräs pitkään tuntemani itseäni hiukan nuorempi kaverityttö ohimennen ihmetteli samaa :/ Mutta kyllähän nuo naiset tuntuvat aina jonkun syyn löytävän keskeyttää tutustuminen alkuunsa (vaikkapa raittius tai se, että totta kai mussa täytyy joku kauhea vika piilossa olla kun oon sinkku), tai olevan muuten vaan niin solmussa omien tunteidensa kanssa ettei siihen kukaan mies pääse lähelle.

        Ulkomaalaisten tyttöjen kanssa on mennyt paljon paremmin, mutta niiden kanssa lupaavasti alkaneet jutut on kaatuneet välimatkaan.


      • Typsyli
        30-v. sinkkumies kirjoitti:

        Tänään eräs pitkään tuntemani itseäni hiukan nuorempi kaverityttö ohimennen ihmetteli samaa :/ Mutta kyllähän nuo naiset tuntuvat aina jonkun syyn löytävän keskeyttää tutustuminen alkuunsa (vaikkapa raittius tai se, että totta kai mussa täytyy joku kauhea vika piilossa olla kun oon sinkku), tai olevan muuten vaan niin solmussa omien tunteidensa kanssa ettei siihen kukaan mies pääse lähelle.

        Ulkomaalaisten tyttöjen kanssa on mennyt paljon paremmin, mutta niiden kanssa lupaavasti alkaneet jutut on kaatuneet välimatkaan.

        Ikävä kuulla! :o(

        Vartalo sulla on ainakin kunnossa ja olet hyväsydäminen/empaattinen. Miksi minulle ei löydy tällaista miestä, höh! Saat kuitenkin ilmeisesti jotain kontaktia naisiin, koska olet tutustunut (suomalaisiin) naisiin ja sinulla on tyttöjä kavereinakin. Ehkä sinua kiinnostaa vääränlainen nainen. Kokeile seuraavaksi minunlaistani naapurintyttöä (vähän kuitenkin modernimpaa sellaista kuin 50-luvulla) niin ehkä voisi tärpätä. :o)


      • 30-v. sinkkumies
        Typsyli kirjoitti:

        Ikävä kuulla! :o(

        Vartalo sulla on ainakin kunnossa ja olet hyväsydäminen/empaattinen. Miksi minulle ei löydy tällaista miestä, höh! Saat kuitenkin ilmeisesti jotain kontaktia naisiin, koska olet tutustunut (suomalaisiin) naisiin ja sinulla on tyttöjä kavereinakin. Ehkä sinua kiinnostaa vääränlainen nainen. Kokeile seuraavaksi minunlaistani naapurintyttöä (vähän kuitenkin modernimpaa sellaista kuin 50-luvulla) niin ehkä voisi tärpätä. :o)

        Naapurintytöistähän mä juuri pidän :) Tahtovat vaan olla onnellisesti varattuja, tai sitten jäävät pelkiksi kavereiksi :/

        Kiitos vartalokehuista, niitä harvoin miehenä kuulee :)

        Mutta hei, jos haluat tutustua, laita ihmeessä sähköpostia: [email protected] - kuka tietää, ehkä meillä sattuu synkkaamaan :)


    • tuolla jossain

      1. Oletko ujo?
      En oikeastaan, vaikka joku joskus sellaiseksi on kutsunut

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      On

      3. Oletko ylipainoinen?
      En

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Ryhti

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Ei enempää kuin muita

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Vietän

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      En saa mitään aikaiseksi

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Olen puutteessa :)

    • Ei se satu

      1. Oletko ujo?
      En

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      Ei

      3. Oletko ylipainoinen?
      En

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Ohuemmat nilkat

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Ei

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Kyllä

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Olen besserwisser

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Elävässä elämässä olen oikeasti mukava ja pidetty ihminen.

      • realismus

        hyvä vastaus sinulla kahdeksikkoon, sopii minulle myös. Mutta minkä sille mahtaa, jos on ylivertaisesti fiksumpi kuin muut ;)


    • ellastella

      No niin. Millainen otus tähän astisten vastausten perusteella syntyisi... (19 vastausta)

      Palstasinkku on ujo, muttei niin ujo kuin olisin luullut. Sen sijaan palstasinkku nimeää ongelmakseen mielellään muut sosiaaliset ongelmat, kuten sosiaalisten taitojen puutteen tai yksinäisyyden. Unelmien nainen/mies ei ole ainut joka puuttuu, ystäviä ylipäätään voisi olla enemmän tai edes joku.

      Yllätyksekseni palstasinkku on normaalipainoinen, olisin arvannut ylipainoiseksi. Ja neitsyys/poikuus - no, se on tallella/riesana. Surullista, mutta palstasinkkua on kiusattu koulussa. Ja sen palstasinkku myöntää avoimesti, että netissä tulee roikuttua liikaa. Jotain muutakin voisi tehdä, mutta mitä... Pitkin torahampain palstasinkku myöntää olevansa ehkä hieman katkera naisille/miehille osattomuudestaan vastakkaisen sukupuolen suhteen.

      Kun palstasinkulle tarjotaan taikasauvaa, jolla mitä tahansa sen ulkonäöstä voisi muuttaa, niin yllättäen palstasinkku ynähteleekin vain varsin tyytyväinen. Mitä nyt tukka voisi olla parempi tai nilkat ohuemmat, rillit voisi heittää veks tai pituutta olla enemmän.

      Ylipäätään palstasinkku on kiltti, herkkä, mukava ja rehellinen...

      No johan meni kummaksi. Taviksen näen jo, luuseriakin häivähtelee, ufoa tähyilen.

    • 7+18

      1. Oletko ujo?
      Kyllä, loveshy-tyyppiä

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      joo

      3. Oletko ylipainoinen?
      laiha narukäsi

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Saisin lihaksia ilman puntin nostelua ja steroideja

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Vainottiin parivuotta ja myös pahoinpideltiin

      6. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      Tottakai olen katkera, mutta kun lakkaa välittämästä ja yrittämästä myös katkeruus hellittää

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Mitä muutakaan yksin voisi tehdä

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Ei kavereita, syrjäytynyt työtön erakko

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Vain yksi? Tulen toimeen vähällä ja jää vielä säästöönkiin.

    • realismus

      1. en takuulla ole ujo
      2. ei varmastikaan ole, hyvänen aika, kaksi avioliittoa, yksi lapsi ja lukuisia määrä erilaisia ja laatuisia suhteita
      3. en ole ylipainoinenkaan, joskin 40v tultua täyteen ei voi ihan kaikkea ahtaa napoihinsa kuten ennen
      4. en tykkää raosta etuhampaiden välissä, ja vähän raskausarvetkin häiritsevät, onneksi eivät paljon. Ja lisäksi yleensä on pimeää, kun tulee aika esitellä niitä ;)
      5. kiusattiin. Onneksi jälkeen p'äin pääsin nauramaan heille makeasti, nähtyäni millaista rupusakkia se loppujen lopuksi oli.
      6. olen katkeroitunut joihinkin henkilöihin, mutten missään tapauksessa yleisesti naisiin enkä miehiin
      7. tämä on työtäni. Siksi en olekaan hankkinut yksityiskonetta, kyllä normaalin virka-ajan tulee riittää netissä roikkumiseen :D
      8. oikean korvan vaikkuongelma
      9. vain yksi? pinnallinen vai syvällinen? minulla on hyvät rinnat enkä katsele television roskaohjelmia.

      Tyytyväinen?

    • hiiri28

      1. Oletko ujo?
      Oon. Lapsesta asti.

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      On. Hävettää. Ikää 28 v.

      3. Oletko ylipainoinen?
      Hieman. Painoindeksi 26-27.

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Olisin hoikka.

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Kyllä. En silloin vielä ollut ylipainoienn. Ujo vain. Arka hiiri.

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En... Ennemminkin pelkään miehiä, sitä etten kelpaa.

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Kyllä. Nytkin.

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Opiskelut junnaa.

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Ihan kiva.

    • 1. Olen.
      2. On.
      3. Normaalipainoinen.
      4. Haluaisin särmää ja miehekkyyttä kasvoihin. :)
      5. Ala-asteella kiusattiin mutta se vain vahvisti luonnettani, pahimmat arvet jäi siitä, kun yläasteella olin täysin yksin.
      6. Pari vuotta sitten olin katkera siitä, että naiset eivät tee aloitteita ja siitä kun naiset rakastuu renttuihin/ovat kevytkenkäisiä mutta myöhemmin pääsin eroon katkeruudesta, kun hyväksyin sen tosiasian, että miehen pitää tehdä aloite ja tajusin että naiset jotka juoksee renttujen perässä/harrastaa yhen yön juttuja eivät yleensä edes ole sellaisia joista voisin kiinnostua, joten se mitä he tekevät ei ole minulta pois.
      7. Kyllä vietän, koska ei ole kauheesti kavereita joiden kanssa voisi tehdä jotain.
      8. Omaan vain pari kaveria ja olen syrjäytynyt.
      9. Vaikka sosiaallisissa tilanteissa ja varsinkin naisten kanssa olenkin epävarma niin olen kuitenkin myös tietyllä tavalla itsevarma.

      • hiiri28

        "--mutta myöhemmin pääsin eroon katkeruudesta, kun hyväksyin sen tosiasian, että miehen pitää tehdä aloite ja tajusin että naiset jotka juoksee renttujen perässä/harrastaa yhen yön juttuja eivät yleensä edes ole sellaisia joista voisin kiinnostua, joten se mitä he tekevät ei ole minulta pois."

        Kuulostaa fiksulta!


    • Vanhapoika...

      1. Oletko ujo?
      Olen ja erityisesti naisten kanssa

      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      On

      3. Oletko ylipainoinen?
      En

      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?
      Vaikea sanoa. Luultavasti kaljuuntuminen pois

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Ei kovin paljoa. En enää oikein muista niin vanhoja asioita

      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      En

      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      Kyllä

      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Laiska ja sosiaalisesti avuton

      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Ööh

      • hiiri28

        "9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
        Ööh"

        Hmm. Hyvä öhisemään? No onhan sekin jotain.


    • mies maalta

      Kohtiin 1. - 8. vastaus on Ei

      Kohtaan 9. vastaus on vaatimattomuus

      • .........

        Sanotaan että vaatimattomuus kaunistaa... Muttei liian vaatimaton saa olla.


    • nuorikko20

      1. Oletko ujo?
      Uusissa tilanteissa ehkä vähän
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella?
      Ei
      3. Oletko ylipainoinen?
      En
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi?

      5. Kiusattiinko sinua koulussa?
      Ei
      6. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin?
      Hieman miehiin
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä?
      En
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on?
      Huono itsetunto, kokemattomuus parisuhteissa ja takana seksiä lähinnä yhden illan suhteista. Alemmuudentunteet, itsekkyys väärissä kohdissa.
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi.
      Huumorintaju ( iloisuus, innostuneisuus, heittäytyminen, sopivan menevä, osaan olla yksin, en ripustaudu/takerru, eläinrakkaus, mielekäs ammatti, positiivinen elämänasenne jne.)

      • se sinussa on

        surkeaa


      • ............
        se sinussa on kirjoitti:

        surkeaa

        pläääääh


    • ellastella

      Näkyy olevan han tarpeeksi hyviä ihmisiä ihmisiksi. Miksei me löydetä toisiamme...

    • Mr Groove

      1. Oletko ujo? Hieman
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? Ei todellakaan
      3. Oletko ylipainoinen? Olen ihannepainossa
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? 5cm lisää pituutta
      5. Kiusattiinko sinua koulussa? Ei järjestelmällisesti
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? En
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? Kyllä
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? Ylikorostunut läheisyyden tarve
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. Olen loistotyyppi

    • Eewuli

      1. Oletko ujo? - hmm, olin joskus, en enää :)
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? - eipä tuo ole
      3. Oletko ylipainoinen? - en ole
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? - no kaikki on muutettavissa kun jaksaa panostaa mutta peppuahan mie koko ajan muokkaan.
      5. Kiusattiinko sinua koulussa? - Juu yläasteella kiusattiin
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? - joihinki miehiin kyllä, mut hei, son elämää
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? - en,mulla on muutaki elämää
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? - moon toisinaan liian tosikko, *hävetys*
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. - omaan hyvän itsetunnon/luottamuksen

      • moldgd

        1. Oletko ujo? en
        2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? joo
        3. Oletko ylipainoinen? joo
        4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? ööh?
        5. Kiusattiinko sinua koulussa? jep
        5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? todellakin
        7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? välillä joo
        8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? teen asioita jotka jälkeenpäin olisi voinut jättää tekemättä
        9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. hyvä kuuntelija


      • ...............
        moldgd kirjoitti:

        1. Oletko ujo? en
        2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? joo
        3. Oletko ylipainoinen? joo
        4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? ööh?
        5. Kiusattiinko sinua koulussa? jep
        5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? todellakin
        7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? välillä joo
        8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? teen asioita jotka jälkeenpäin olisi voinut jättää tekemättä
        9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. hyvä kuuntelija

        "4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? ööh?"

        Olen samaa mieltä. Tuota ööh?-juttua kantsii tosiaan hieman petrata.


    • allmächt'ge jungfrau

      Pakko osallistua gallupeihin kun ajatukset harhailee. Tee näitä lisää, ellastella!

      1. Oletko ujo? - Tuntemattomien seurassa, ja sellaisten joiden kanssa en ole ollenkaan samalla aaltopituudella.
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? - Onhan se.
      3. Oletko ylipainoinen? - En.
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? - Haluaisin olla 10 senttiä pidempi. Onhan niitä muitakin juttuja, mutta ne ovat korjattavissa, pituus ei.
      5. Kiusattiinko sinua koulussa? - Jonkin verran yläasteella.
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? - En ole.
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? - Kyllä. Toisaalta välillä on vähän pakko. Mutta vietän kyllä siitä ajasta liikaa turhilla sivustoilla.
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? - Vikoja paljon, mutta mitään "surkeaa" (sääliä herättävää?) en varsinaisesti keksi tähän hätää. Varmaan ajoittainen taipumus itsesääliin.
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. - Olen aika kekseliäs.

    • janneleijona

      1. En
      2. Ei
      3. En
      4. Tahtoisin ihan oikean parran
      5. Kyllä
      6. Kyllä
      7. Kyllä
      8. En tiedä.
      9. Kiltti

    • 1. Kai, riippuu tilanteesta.
      2. Kyllä on
      3. En, päinvastoin, liian hoikka
      4. Joitain yksityiskohtia
      5. Ei
      6. Tunnustan, mutta en kovin katkeroitunut.
      7. Kyllä vietän, mutta muistan myös ajat jolloin minulla ei ole ollut yhteyttä.. Toki vois olla parempi laittaa koko kone romukoppaan.
      8. En mielestäni ole niin kovin surkea, arkirutiinit ja muutamat asiat elämäntilanteessa ovat vähän vinksallaan.
      9. Rehellisyys ja jotain pikkujuttuja.

    • shinkku

      1. Oletko ujo? En
      2. Onko neitsyys, poikuus yhä tallella? Ei
      3. Oletko ylipainoinen? En
      4. Jos saisit muuttaa yhden asian ulkonäössäsi, mikä se olisi? isommat daisarit
      5. Kiusattiinko sinua koulussa? vähän, mutta kiusasin myös itse. Lapsellista.
      5. Tunnustatko olevasi katkeroitunut naisiin/miehiin? en.
      7. Vietätkö mielestäsi liikaa aikaa netissä? kyllä
      8. Mitä muuta surkeaa sinussa on? liika pinnallisuus
      9. Sano yksi hyvä asia itsestäsi. Haluan miellyttää kaikkia (tai no en mie tiijä oliko tuo niinkään hyvä asia loppuusa? )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      303
      9777
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2203
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2014
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1850
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1828
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1756
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1338
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1272
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1226
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1209
    Aihe