En tiedä onko teidän koulussanne kyseistä ruokaa ollut koskaan, mutta en ymmärrä mitä kauheeta siinä on ku oon ainoo koulussa joka tykkää siitä. Siis mitä vikaa oikeesti siinä on? Sehän on iha vitu hyvää!
Vastaukset 6
- xddd
se on hyvää:)
- hjmcgjdtnm
en tiedä onko mun koulussa ollut tollasta, en edes oo koskaan kuullu ton nimisestä :o
meillä on vaan tavallisia ruokia.
Mutta noista kaloista, siis joku "seikeitto". se on oikeesti niin oudon makuista että kerran luulin sitä kanakeitoksi, mutta ruokailun jälkeen tarkistin se oliki seikalakeittoa! hahaa - dwfwr
Onks toi tonnikalavuoka sitä missä on niit simpukan näkösii makaroneja ja jotain oranssin valkosta töhnää ja tonnikalaa?
- ddddddddddds
minusta tuo on tosi hyvää, mistähän sais reseptin..
- hh
Mäkin yritän ettii sen ohjetta.
- Christian t
Nå jos säjlykepurkkiruoka on se joka valloittaa kouluruokailun saleja ja sitä pidetään muka hyvänä niin minä uskallan sanoa että siinä vaiheessa kyllä kaikki makutottumukset muusta paljon paremmasta ruuasta on kyllä jäänyt pois muistista ja ne jotka tätä niin sanottua purkkiruokaa ehdotavat ovat kyllä järke ja omaa päätä ilman. Onko han se niin että kouluväsymys, läsnäolontunne ja aktiivisuus loppui juuri tämän takia. Oikein särkee omaa sydäntä nähdä niin tärkeän asian kuin ruuan jäävän niin alhaiseksi pidettynä asiana että sitä ei sen kummemin arvosteta. Ja me suomalaiset kun luulaan olevamme niin edistyneitä, edelläolevia ja innovatiivisiä, sekä edelläkäviä monessa asiassa ja silti olemme päästäneet itsemme niin alhaisiksi että syömme tölkkiruokaa, oikein oksettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407