Ihanaa! Taas tulossa hellekesä!

ihana helle

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011713019051_uu.shtml

Jippii! En tiedä mitään ihanampaa säätä kuin helteet!

18

1078

Vastaukset

• Iltapäivälehtien valheet ja yliampumiset ne menee kansaan. Kuka haluaa lyödä vetoa sen puolesta että ensi kesä on helteisempi kuin viime kesä? Voin toki hävitä vedon, mutta vain pienen pienellä mahdollisuudella.

• Voi olla kuumempi, paljon riippuu matalapaineiden reitistä, siis missään ei sanottu että se voisi olla kuumempi. Tuotiin vain se mahdollisuus esille että VOI olla kuumempi. ei edes viitattu miksi se voisi olla kuumempi. Todellä törkeä lööppi jos lehdessä ei muuta mainittu kuin tuo linkin sisältö.

• "Mikään ei ole niin vaikeaa kuin ennustaminen. Etenkin tulevaisuuden ennustaminen."

• taas räväyttää pitkä kuuma kesä. eihän viime kesänä kuumaa ollu kahta kk. mitä pitää siinä on? 1997 ja 2006 oli sentään 3kk . pitkkusen suht tajua kiitos

• Minä ennustan että edessämme on yksi surkeimmista maalis-syyskuu jaksoista. Eli kevät tulee todella kitkutellen, kesä on viileä ja sateinen ja alkusyksy jatkuu sateisena. Ihan pienen pienen mahdollisuuden annan sille että jos NAO vielä jatkaa ihmettään ja pysyy miinuksella aina vaan niin se voi tuoda meille lämpimän kesän, mutta kyllä häviävän pienenä pidän mahdollisuutta että ensi kesä olisi kuumempi kuin mennyt.

• Polaaripyörre kirjoitti:

Minä ennustan että edessämme on yksi surkeimmista maalis-syyskuu jaksoista. Eli kevät tulee todella kitkutellen, kesä on viileä ja sateinen ja alkusyksy jatkuu sateisena. Ihan pienen pienen mahdollisuuden annan sille että jos NAO vielä jatkaa ihmettään ja pysyy miinuksella aina vaan niin se voi tuoda meille lämpimän kesän, mutta kyllä häviävän pienenä pidän mahdollisuutta että ensi kesä olisi kuumempi kuin mennyt.

Ei mennyt tämän sääpropffan ennusteet viime kesänä oikein nappiin. Ja tuo Iltalehden juttu on totaalista toimittajan keksintöä ja kansa lukee sadut mielellään.

Kuinkas sen viime kesän piti mennä?: http://www.ess.fi/?article=278050

• Haluan hellekyrpää

• Minä tiedän mikä on ihanampaa kuin helteinen kesä ja se on itsemurha jonka teen ihan vitun varmasti jos tulee sellainen PASKA 2,5 kk HELLE!!!

• Älä sen takia!

Voi hyvä ihminen sentään mitä sanot.

• IMEN EINO KARLSSON.IN KYRPÄÄ HELTEILLÄ

• kuule ylläoleva etkö sinä viittisi imeä minun Petri takalan penistä ukkosella esinahka takana rennosti.

• moi mä voin imeä

• mä myös imen kyrpääsi Petri Takala

• muistatteko oikeasti hellekesiä vanhemmat 70luvun alulta...mutta minäki 88-89 muistan sitten inttikesä 97 lapissakin.joss helteet alkoi 4.6 ja kesti elokuun lopuun. ja 2003 vai 2003 pitkälle helteitä kesäkuun alusta syyskuulle ja 2006 joka etelässä korpun kuiva ja pilvetön kesti syyskuulle lämpimät.

toissakesänä vain jussin jälkeen ja elokuun puoleen väliin. tänä kesänä ripoteltiin helteet vähä erilailla. mutta elokkuussa kourallinen enää.

• Tulossa on katokesä !

• Voitteko kuvitella, että vielä 2 kuukautta sitten oli hellettä ja nyt talvi!

• Oli kyllä erikoinen kesä tämä 2018. Helteet alkoivat toukokuun alkupuolella, pitivät pienen tauon kesäkuussa, paahtoivat täysillä lopun kesän ja jatkuivat vielä syyskuussa. Ja sitten lokakuun puolella lämpötilat nousivat 20 asteen yläpuolelle.

Edellinen kesä eli 2017 olikin sitten surkein vuosikymmeniin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.