Hölmön hommat on

SeSiitäSitten

huomattu. Sama houru eri nimimerkeillä täällä "keskustelee". No meitähän riittää....

23

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaja ...

      Eikä mitään, turpa kiinni. Jatkahan lässytystä.

      Jos vituttaa lukea, niin painu helvettiin.

      • sesama

        Painu läski itse helvettiin. Sunlaiset saa vielä turpaansa kun tää aikanaan äityy siihen pisteeseen että tullaan julki. Sinä mulkku olet se pedofiili/muka körmy/muka naisten kauhu. Usko pois, ajastaan ne henkilöllisyydet selviää ja sitten voi olla kyyty kylmää.


      • ................
        sesama kirjoitti:

        Painu läski itse helvettiin. Sunlaiset saa vielä turpaansa kun tää aikanaan äityy siihen pisteeseen että tullaan julki. Sinä mulkku olet se pedofiili/muka körmy/muka naisten kauhu. Usko pois, ajastaan ne henkilöllisyydet selviää ja sitten voi olla kyyty kylmää.

        Tarvitseeko laihaa kynäniskaa tulla vähän kouluttamaan vai opetteletko itse tukkimaan turpasi? Etkö tiennyt että sinunlaisesi luukasa on minun ja kaltaisteni vallan alla? Senkun tuot julki, odotan sitä päivää innolla että pääsee vetämään kynäniskaa lättyyn ja lähettämään sut siperiaan. Olet häpeäksi koko suomelle vitun
        laihdutus-intoilija. Sinulle tulisi pakkosyöttää läskisoosia tuntikaupalla kunnes oksennat ja myönnät olevasi LAIHA HINTTARI.
        Minulle voi tulla vaikka poliisi antamaan kyytiä, tähän mennessä en ole edes kuulusteluihin saapunut ja kun on tultu noutamaan niin virkapojat ovat ymmärtäneet että hyvillä suhteilla kanssani eivät saa turpaansa.
        Ja olen naisten suosikki, naisia riittää kuten olen sanonut. Ylimieliset lutkat jätän norkoilemaan riviin. Haistakoon oman vittunsa.

        Olen koittanut kanssasi laiheliini sopia aikaa ja paikkaa mut et ole tullut joten en minä sinua ole sen takia voinut tappaakaan.


      • annapa tulla!
        ................ kirjoitti:

        Tarvitseeko laihaa kynäniskaa tulla vähän kouluttamaan vai opetteletko itse tukkimaan turpasi? Etkö tiennyt että sinunlaisesi luukasa on minun ja kaltaisteni vallan alla? Senkun tuot julki, odotan sitä päivää innolla että pääsee vetämään kynäniskaa lättyyn ja lähettämään sut siperiaan. Olet häpeäksi koko suomelle vitun
        laihdutus-intoilija. Sinulle tulisi pakkosyöttää läskisoosia tuntikaupalla kunnes oksennat ja myönnät olevasi LAIHA HINTTARI.
        Minulle voi tulla vaikka poliisi antamaan kyytiä, tähän mennessä en ole edes kuulusteluihin saapunut ja kun on tultu noutamaan niin virkapojat ovat ymmärtäneet että hyvillä suhteilla kanssani eivät saa turpaansa.
        Ja olen naisten suosikki, naisia riittää kuten olen sanonut. Ylimieliset lutkat jätän norkoilemaan riviin. Haistakoon oman vittunsa.

        Olen koittanut kanssasi laiheliini sopia aikaa ja paikkaa mut et ole tullut joten en minä sinua ole sen takia voinut tappaakaan.

        Tuliko pelko pöksyihin kun et enää vastaillutkaan siihen ketjuun jossa uhosin työntäväni ison muhkean mulkkuni ahtaaseen pillurakoosi?


      • sesama
        annapa tulla! kirjoitti:

        Tuliko pelko pöksyihin kun et enää vastaillutkaan siihen ketjuun jossa uhosin työntäväni ison muhkean mulkkuni ahtaaseen pillurakoosi?

        Eikös sun karskin läskin pitäny olla vaan lomilla linnasta? Etkö olekaan kova linnakundi ;) Taisitkin olla vain ylilihava keskarin apina joka ei edes tullut hautuskin parkkiin. Sinä ketään saa syötetty... eihän sulla riitä kädet edes niin kauas kun maha ottaa vastaan. Vieläkö pikkupojat kiihottaa sairas paska.


      • sesama
        annapa tulla! kirjoitti:

        Tuliko pelko pöksyihin kun et enää vastaillutkaan siihen ketjuun jossa uhosin työntäväni ison muhkean mulkkuni ahtaaseen pillurakoosi?

        Oletko jollekin naiselle vittuillu! Oletpa kova, sellasia te keskarin asukit olette. Saatanan läski, aluksi kehuit saavasi naista joka suunnasta ja olevasi linnakundi bodari. Nyt on selvinnyt että olet keskarin asukki jolla on alkoholista kasvanut etureppu. Naisen näät aina kun ne tuo lääkkeet. Äitikään ei enää muista.


      • Voi noita lapsia
        sesama kirjoitti:

        Eikös sun karskin läskin pitäny olla vaan lomilla linnasta? Etkö olekaan kova linnakundi ;) Taisitkin olla vain ylilihava keskarin apina joka ei edes tullut hautuskin parkkiin. Sinä ketään saa syötetty... eihän sulla riitä kädet edes niin kauas kun maha ottaa vastaan. Vieläkö pikkupojat kiihottaa sairas paska.

        Äidin pikku uhoajat


      • mitä taas?
        sesama kirjoitti:

        Eikös sun karskin läskin pitäny olla vaan lomilla linnasta? Etkö olekaan kova linnakundi ;) Taisitkin olla vain ylilihava keskarin apina joka ei edes tullut hautuskin parkkiin. Sinä ketään saa syötetty... eihän sulla riitä kädet edes niin kauas kun maha ottaa vastaan. Vieläkö pikkupojat kiihottaa sairas paska.

        En todellakaan ole mikään vitun linnakundi. Toinen kunnianloukkaus jonka olet tämän päivän aikana minulle sanonut. Linnakundi kun sattuu olemaan nöyristelevä paska, jota suomen mulkkuvaltio vetää kuin pässiä narusta. Pidätkö näitä luusereita kovina? Mitä kovaa on jätkässä joka on istunut 10 vuotta posessa ja pääsee sieltä ulos? Pitäisikö pelätä? Olet sinä kyllä helvetin tyhmä.

        Olen rehellinen kansalainen. Sinä olet vain normi laiheliini jolle pitäisi syöttää soossia oikein roppakaupalla. Minua vituttaa kaltaisesi laihat hinttarit. Laihoilla on laihat tissit, laihoilla ei ole voimaa pätee siis kumpaankin sukupuoleen. Kadehditte meitä isoja joilla on varaa syömiseen, itse joudutte tarkkailemaan typerää painoanne loppuiän. ette nauti elämästä kuten me.

        Nimenomaan sinun lapsesi kiihottaa minua, tekisi mieleni tulla ja syödä ne suihini.
        Iskinkö arkaan paikkaan kynäniska?

        Ei ollut mitään sopimuksia mistään parkeista. Et saapunut paikkaan jonne itse ehdotin joten olet paskahousu. Kaikki ehdotukset täällä on muiden laittamia sinulle, sinä et ole ehdottanut mitään. Olen tarkkaillut ketjuja.

        Miten laiheliini aikoo pärjätä jos tapellaan? Teenkö susta ilta-aterian ja syötän naisilleni?
        Mikä vitun keijukainen sinä luulet olevasi, vitun lommoposki. Et tiedä kenen kanssa pelailet täällä. Olet kusessa ja pahasti jos nään susta vilauksenkaan.
        Mene sinne etiopiaan, siellä on sinunlaisiasi.


      • ...........
        sesama kirjoitti:

        Oletko jollekin naiselle vittuillu! Oletpa kova, sellasia te keskarin asukit olette. Saatanan läski, aluksi kehuit saavasi naista joka suunnasta ja olevasi linnakundi bodari. Nyt on selvinnyt että olet keskarin asukki jolla on alkoholista kasvanut etureppu. Naisen näät aina kun ne tuo lääkkeet. Äitikään ei enää muista.

        Olen vittuillut monellekin naiselle ja tulen vittuilemaan jos minulle vittuillaan. Koskee ketä hyvänsä.
        Kuulehan kynäniska, vittuilusi loppuu pian lyhyeen kun sovitaan uusi aika ja paikka. Kun olet niin varma tulemaan ja näkemään niin haluatko tulla sinne hautausmaan parkille ja kerrotko tarkemmin minne ja milloin niin jokainen kenet siellä näen, otan rekkarin ylös ja käyn hoitelemassa? Kerro milloin haluat tämän toteutuvan kynäniska?
        edelleenkään EN ole linnakundi, koska ne on paskahousuja. Suurin osa pelkkiä vitun uhoajia joista ei tosipaikan tullen ole kuin kännissä soittamaan suutaan. Jokainen noista paskoista olisi helppo nirhata sopivan tilaisuuden tullen jos eivät osaa käyttäytyä.

        taidat olla make the original, 60 kiloinen heinäheikki jolla on kavereinaan pulisonkimutiaisia. Luuletko että ne pärjäisi minulle? Sovi aika ja paikka niin laitetaan jatsarihousut nurin, minua ei pelota jatsarihousut. Samaa uhoa kuulee tavan pelleiltä mutta voimaa niissäkään ei ole eikä sisua isompiin tekoihin.

        älä turhaan kynäniska peittele itseäsi, anna tulla vaan?


      • sesama
        mitä taas? kirjoitti:

        En todellakaan ole mikään vitun linnakundi. Toinen kunnianloukkaus jonka olet tämän päivän aikana minulle sanonut. Linnakundi kun sattuu olemaan nöyristelevä paska, jota suomen mulkkuvaltio vetää kuin pässiä narusta. Pidätkö näitä luusereita kovina? Mitä kovaa on jätkässä joka on istunut 10 vuotta posessa ja pääsee sieltä ulos? Pitäisikö pelätä? Olet sinä kyllä helvetin tyhmä.

        Olen rehellinen kansalainen. Sinä olet vain normi laiheliini jolle pitäisi syöttää soossia oikein roppakaupalla. Minua vituttaa kaltaisesi laihat hinttarit. Laihoilla on laihat tissit, laihoilla ei ole voimaa pätee siis kumpaankin sukupuoleen. Kadehditte meitä isoja joilla on varaa syömiseen, itse joudutte tarkkailemaan typerää painoanne loppuiän. ette nauti elämästä kuten me.

        Nimenomaan sinun lapsesi kiihottaa minua, tekisi mieleni tulla ja syödä ne suihini.
        Iskinkö arkaan paikkaan kynäniska?

        Ei ollut mitään sopimuksia mistään parkeista. Et saapunut paikkaan jonne itse ehdotin joten olet paskahousu. Kaikki ehdotukset täällä on muiden laittamia sinulle, sinä et ole ehdottanut mitään. Olen tarkkaillut ketjuja.

        Miten laiheliini aikoo pärjätä jos tapellaan? Teenkö susta ilta-aterian ja syötän naisilleni?
        Mikä vitun keijukainen sinä luulet olevasi, vitun lommoposki. Et tiedä kenen kanssa pelailet täällä. Olet kusessa ja pahasti jos nään susta vilauksenkaan.
        Mene sinne etiopiaan, siellä on sinunlaisiasi.

        Soita pedari ihmeessä poliisi jos olen loukannut sinua. Kannustan sinua soittamaan. Tuleppa homppeli tekemään musta ilta-ateria. Ja varsinkin hah haha syötät mut sun naisille :D Onko ne kumisia? Ei ei... älä kerro... et vaan kestä myöntää että ne on niitä muovisia pikkupoikia ;)

        En tiedä kenen kanssa pelailen, se hieman kyllä harmittaa, mutta uskon että tämän jatkuessa tulemme tuntemaan toisemme. Katotaan kuinka pedofiileille Kouvolassa käy.

        Älä läski pedofiili enempää räkytä ettet saa aivoverenvuotoa.


      • sesama
        ........... kirjoitti:

        Olen vittuillut monellekin naiselle ja tulen vittuilemaan jos minulle vittuillaan. Koskee ketä hyvänsä.
        Kuulehan kynäniska, vittuilusi loppuu pian lyhyeen kun sovitaan uusi aika ja paikka. Kun olet niin varma tulemaan ja näkemään niin haluatko tulla sinne hautausmaan parkille ja kerrotko tarkemmin minne ja milloin niin jokainen kenet siellä näen, otan rekkarin ylös ja käyn hoitelemassa? Kerro milloin haluat tämän toteutuvan kynäniska?
        edelleenkään EN ole linnakundi, koska ne on paskahousuja. Suurin osa pelkkiä vitun uhoajia joista ei tosipaikan tullen ole kuin kännissä soittamaan suutaan. Jokainen noista paskoista olisi helppo nirhata sopivan tilaisuuden tullen jos eivät osaa käyttäytyä.

        taidat olla make the original, 60 kiloinen heinäheikki jolla on kavereinaan pulisonkimutiaisia. Luuletko että ne pärjäisi minulle? Sovi aika ja paikka niin laitetaan jatsarihousut nurin, minua ei pelota jatsarihousut. Samaa uhoa kuulee tavan pelleiltä mutta voimaa niissäkään ei ole eikä sisua isompiin tekoihin.

        älä turhaan kynäniska peittele itseäsi, anna tulla vaan?

        Et sinä tullut viimeksikään. Sua ei enää kunnioiteta.

        Olet yksinäinen pedofiili joka on ylipainoinen. Kamala elämä.


      • ....................
        ........... kirjoitti:

        Olen vittuillut monellekin naiselle ja tulen vittuilemaan jos minulle vittuillaan. Koskee ketä hyvänsä.
        Kuulehan kynäniska, vittuilusi loppuu pian lyhyeen kun sovitaan uusi aika ja paikka. Kun olet niin varma tulemaan ja näkemään niin haluatko tulla sinne hautausmaan parkille ja kerrotko tarkemmin minne ja milloin niin jokainen kenet siellä näen, otan rekkarin ylös ja käyn hoitelemassa? Kerro milloin haluat tämän toteutuvan kynäniska?
        edelleenkään EN ole linnakundi, koska ne on paskahousuja. Suurin osa pelkkiä vitun uhoajia joista ei tosipaikan tullen ole kuin kännissä soittamaan suutaan. Jokainen noista paskoista olisi helppo nirhata sopivan tilaisuuden tullen jos eivät osaa käyttäytyä.

        taidat olla make the original, 60 kiloinen heinäheikki jolla on kavereinaan pulisonkimutiaisia. Luuletko että ne pärjäisi minulle? Sovi aika ja paikka niin laitetaan jatsarihousut nurin, minua ei pelota jatsarihousut. Samaa uhoa kuulee tavan pelleiltä mutta voimaa niissäkään ei ole eikä sisua isompiin tekoihin.

        älä turhaan kynäniska peittele itseäsi, anna tulla vaan?

        "Soita pedari ihmeessä poliisi jos olen loukannut sinua. Kannustan sinua soittamaan. Tuleppa homppeli tekemään musta ilta-ateria. Ja varsinkin hah haha syötät mut sun naisille :D Onko ne kumisia? Ei ei... älä kerro... et vaan kestä myöntää että ne on niitä muovisia pikkupoikia ;)

        En tiedä kenen kanssa pelailen, se hieman kyllä harmittaa, mutta uskon että tämän jatkuessa tulemme tuntemaan toisemme. Katotaan kuinka pedofiileille Kouvolassa käy.

        Älä läski pedofiili enempää räkytä ettet saa aivoverenvuotoa. "



        Sanoit että olen linnakundi ja sanoit että olen pedofiili. Siinä 2 asiaa joissa loukkasit minua.
        Mutta en tee ilmoituksia, hoidan ongelmani itse.

        Asiahan riippuu sinusta kynäniska, eli milloin haluat tavata? Mulle sopii vaikka tänään, sopiiko
        sulle? Voisin kokeilla uutta kyniksenheittoennätystä. Harmi ettei Suomalaisessa urheilussa ole mokomaa lajia, olen siinä mestari.


      • mitä????
        .................... kirjoitti:

        "Soita pedari ihmeessä poliisi jos olen loukannut sinua. Kannustan sinua soittamaan. Tuleppa homppeli tekemään musta ilta-ateria. Ja varsinkin hah haha syötät mut sun naisille :D Onko ne kumisia? Ei ei... älä kerro... et vaan kestä myöntää että ne on niitä muovisia pikkupoikia ;)

        En tiedä kenen kanssa pelailen, se hieman kyllä harmittaa, mutta uskon että tämän jatkuessa tulemme tuntemaan toisemme. Katotaan kuinka pedofiileille Kouvolassa käy.

        Älä läski pedofiili enempää räkytä ettet saa aivoverenvuotoa. "



        Sanoit että olen linnakundi ja sanoit että olen pedofiili. Siinä 2 asiaa joissa loukkasit minua.
        Mutta en tee ilmoituksia, hoidan ongelmani itse.

        Asiahan riippuu sinusta kynäniska, eli milloin haluat tavata? Mulle sopii vaikka tänään, sopiiko
        sulle? Voisin kokeilla uutta kyniksenheittoennätystä. Harmi ettei Suomalaisessa urheilussa ole mokomaa lajia, olen siinä mestari.

        "Et sinä tullut viimeksikään. Sua ei enää kunnioiteta.

        Olet yksinäinen pedofiili joka on ylipainoinen. Kamala elämä. "



        Eli et uskalla?
        Kai sinä nyt yhden läskin hakkaat?


      • sesama
        mitä???? kirjoitti:

        "Et sinä tullut viimeksikään. Sua ei enää kunnioiteta.

        Olet yksinäinen pedofiili joka on ylipainoinen. Kamala elämä. "



        Eli et uskalla?
        Kai sinä nyt yhden läskin hakkaat?

        Haha, sua ei pelkää kukaan ;)


      • sesama
        .................... kirjoitti:

        "Soita pedari ihmeessä poliisi jos olen loukannut sinua. Kannustan sinua soittamaan. Tuleppa homppeli tekemään musta ilta-ateria. Ja varsinkin hah haha syötät mut sun naisille :D Onko ne kumisia? Ei ei... älä kerro... et vaan kestä myöntää että ne on niitä muovisia pikkupoikia ;)

        En tiedä kenen kanssa pelailen, se hieman kyllä harmittaa, mutta uskon että tämän jatkuessa tulemme tuntemaan toisemme. Katotaan kuinka pedofiileille Kouvolassa käy.

        Älä läski pedofiili enempää räkytä ettet saa aivoverenvuotoa. "



        Sanoit että olen linnakundi ja sanoit että olen pedofiili. Siinä 2 asiaa joissa loukkasit minua.
        Mutta en tee ilmoituksia, hoidan ongelmani itse.

        Asiahan riippuu sinusta kynäniska, eli milloin haluat tavata? Mulle sopii vaikka tänään, sopiiko
        sulle? Voisin kokeilla uutta kyniksenheittoennätystä. Harmi ettei Suomalaisessa urheilussa ole mokomaa lajia, olen siinä mestari.

        Soita ihmeessä läski pedofiili.


      • sesama
        .................... kirjoitti:

        "Soita pedari ihmeessä poliisi jos olen loukannut sinua. Kannustan sinua soittamaan. Tuleppa homppeli tekemään musta ilta-ateria. Ja varsinkin hah haha syötät mut sun naisille :D Onko ne kumisia? Ei ei... älä kerro... et vaan kestä myöntää että ne on niitä muovisia pikkupoikia ;)

        En tiedä kenen kanssa pelailen, se hieman kyllä harmittaa, mutta uskon että tämän jatkuessa tulemme tuntemaan toisemme. Katotaan kuinka pedofiileille Kouvolassa käy.

        Älä läski pedofiili enempää räkytä ettet saa aivoverenvuotoa. "



        Sanoit että olen linnakundi ja sanoit että olen pedofiili. Siinä 2 asiaa joissa loukkasit minua.
        Mutta en tee ilmoituksia, hoidan ongelmani itse.

        Asiahan riippuu sinusta kynäniska, eli milloin haluat tavata? Mulle sopii vaikka tänään, sopiiko
        sulle? Voisin kokeilla uutta kyniksenheittoennätystä. Harmi ettei Suomalaisessa urheilussa ole mokomaa lajia, olen siinä mestari.

        Et sinä sinne saapunut viimeksikään. Turha sitä enää on räkyttää :D


      • ...............
        sesama kirjoitti:

        Soita ihmeessä läski pedofiili.

        Nyt alkaa kuulostamaan siltä, että tämä keskustelu lienee ihan turhaa suunsoittoa.
        Ei taida olla rohkeutta uhota muualla, joten jätetään tähän?
        Anteeksi että pelotin sinua, ei ollut tarkoitus.


      • .............
        sesama kirjoitti:

        Et sinä sinne saapunut viimeksikään. Turha sitä enää on räkyttää :D

        pulisonkimutiaisen puhetta. Et siis halua tavata?
        Eli kuka se pelkuri on? Olen minä mennyt ennenkin tapaamaan.


      • sesama
        ............... kirjoitti:

        Nyt alkaa kuulostamaan siltä, että tämä keskustelu lienee ihan turhaa suunsoittoa.
        Ei taida olla rohkeutta uhota muualla, joten jätetään tähän?
        Anteeksi että pelotin sinua, ei ollut tarkoitus.

        ei, et pelota läski. Tiedän että sinua pelottaa.


      • sesama
        ............. kirjoitti:

        pulisonkimutiaisen puhetta. Et siis halua tavata?
        Eli kuka se pelkuri on? Olen minä mennyt ennenkin tapaamaan.

        Muttet ainakaan viimeksi. Tietty voit sanoa että muulloin kyllä varmasti olet mennyt, sillä vain ei ole oikein luottoa.


      • ...........
        sesama kirjoitti:

        Muttet ainakaan viimeksi. Tietty voit sanoa että muulloin kyllä varmasti olet mennyt, sillä vain ei ole oikein luottoa.

        Ei tee todellakaan mieli ketään naista/tyttöä käydä läpsimään. Oikeasti.

        Ennemmin haluan suojella sinua kuin kohdella kaltoin. piste.


      • Anonyymi
        ................ kirjoitti:

        Tarvitseeko laihaa kynäniskaa tulla vähän kouluttamaan vai opetteletko itse tukkimaan turpasi? Etkö tiennyt että sinunlaisesi luukasa on minun ja kaltaisteni vallan alla? Senkun tuot julki, odotan sitä päivää innolla että pääsee vetämään kynäniskaa lättyyn ja lähettämään sut siperiaan. Olet häpeäksi koko suomelle vitun
        laihdutus-intoilija. Sinulle tulisi pakkosyöttää läskisoosia tuntikaupalla kunnes oksennat ja myönnät olevasi LAIHA HINTTARI.
        Minulle voi tulla vaikka poliisi antamaan kyytiä, tähän mennessä en ole edes kuulusteluihin saapunut ja kun on tultu noutamaan niin virkapojat ovat ymmärtäneet että hyvillä suhteilla kanssani eivät saa turpaansa.
        Ja olen naisten suosikki, naisia riittää kuten olen sanonut. Ylimieliset lutkat jätän norkoilemaan riviin. Haistakoon oman vittunsa.

        Olen koittanut kanssasi laiheliini sopia aikaa ja paikkaa mut et ole tullut joten en minä sinua ole sen takia voinut tappaakaan.

        Jos se tukitaan... Voit uskoa mitä sä sanelet enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tukitaan... Voit uskoa mitä sä sanelet enää?

        Idiootti! 10 vuotta vanha keskustelu. Luuletko että alkuperäiset keskustelijat edes muistavat tätä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe