Ihmettelen kun Naisasialooseri perustelee väkivaltaisia naisten pahoinpitely/tappofantasioitaan, sillä että ei saa naista. En minäkään saan naista. Olen ujo, kiltti ja hiljainen. Naiset eivät ole kiinnostuneita minusta. En silti ikimaailmassa tekisi pahaa kenellekään toiselle ihmiselle. Se on täysin vastoin luontoani. Kyllä väkivaltafantasiat kumpuavat jostain ihan muusta kuin naisen puutteesta. Mieluummin olisin loppu ikäni ilman naista kuin ryhtyisin väkivaltaiseksi (väkivaltainen käytöshän auttaa joidenkin kirjoittajien mukaan naisen saamisessa). En myöskään halua haukkua muita ihmisiä ja olla näille tahallani ilkeä. En ymmärrä mitä kiksejä joku siitä saa.
Naisasialooserin väkivaltaiset fantasiat
54
1151
Vastaukset
- Ja sinä raukka
kuvittelet, että naiset palkitsevat sinut, kun olet tuollainen munaton nyssykkä! Älä unta nää!
- ujo ATM
En kuvittele mitään. Toimin (tai olen toimimatta) niin kuin minusta on OIKEIN. Oikein toiminen on arvo sinänsä. Ei sitä tehdä minkään palkkion toivossa. Se, että tietää, että ei ole paha ihminen, on palkkio sinänsä.
- rehellisyyttä
ujo ATM kirjoitti:
En kuvittele mitään. Toimin (tai olen toimimatta) niin kuin minusta on OIKEIN. Oikein toiminen on arvo sinänsä. Ei sitä tehdä minkään palkkion toivossa. Se, että tietää, että ei ole paha ihminen, on palkkio sinänsä.
no eikö siinä sitten ole palkkiota?
Ja eikö jokainen "oikeintekijä" tätä "oikeintekemistään" aina mainosta, kuten sinäkin. Miksi mainostaa jos ei halua muilta ihmisiltä kiitosta?
- . . .
...henkisesti häiriintynyt tyyppi, joka itkee sitä kun hänelle ei olekaan annettu menestyksen avaimia käteen.
- Naisasialooseri.
jos pystyt ihan oikeasti olemaan vihaamatta naisia, vaikka olet näille pelkkää ilmaa. Teetko ikinä aloitteita vai ujosteletko vain kotona? Jos et tee aloitteita niin silloin vielä jotenkin voin ymmärtää vihattomuutesi.
Alahan tehdä niitä aloitteita ja ota pakkeja niin kyllä se viha alkaa sinussakin kasvamaan.- ujo ATM
En pysty tekemään aloitteita, koska olen hirveän ujo. En silti ymmärrä miksi minun pitäisi vihata naisia, jos saisin pakit. En vihaa ketään. Korkeintaan vähän itseäni kun olen näin ujo ja arka.
- Naisasialooseri.
ujo ATM kirjoitti:
En pysty tekemään aloitteita, koska olen hirveän ujo. En silti ymmärrä miksi minun pitäisi vihata naisia, jos saisin pakit. En vihaa ketään. Korkeintaan vähän itseäni kun olen näin ujo ja arka.
viisi vuotta sitten. En minäkään silloin voinut kuvitellakkaan tekeväni aloitteita ja itsetuntoni oli vielä surkeampi mitä se on tänäpäivänä. En minäkään silloin vielä vihannut naisia(ainakaan paljoa) koska tajusin, että jos en tee aloitteita niin on oma vikani kun en saa naista ja ihan oikeasti lapsellisesti kuvittelin, että kunhan alan hankkia lihaksia ja tekemään paljon aloitteita niin saisin naisen jos toisenkin.
Toki aloitteiden teko vaatii alkoholia ja pystyn tekemään niitä vain baarissa, mutta kuitenkin olen niitä reilusti tehnyt muutaman viime vuoden aikana.
Viha on kasvanut pikkuhiljaa turhautumisen kanssa kun aloitteellisuus ei olekkaan ollut se lääke niin kuin aikasemmin luulin. Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta. - habibabu
Muuta ajattelutapaasi.. Itsesi takia.
- 6666666
Naisasialooseri. kirjoitti:
viisi vuotta sitten. En minäkään silloin voinut kuvitellakkaan tekeväni aloitteita ja itsetuntoni oli vielä surkeampi mitä se on tänäpäivänä. En minäkään silloin vielä vihannut naisia(ainakaan paljoa) koska tajusin, että jos en tee aloitteita niin on oma vikani kun en saa naista ja ihan oikeasti lapsellisesti kuvittelin, että kunhan alan hankkia lihaksia ja tekemään paljon aloitteita niin saisin naisen jos toisenkin.
Toki aloitteiden teko vaatii alkoholia ja pystyn tekemään niitä vain baarissa, mutta kuitenkin olen niitä reilusti tehnyt muutaman viime vuoden aikana.
Viha on kasvanut pikkuhiljaa turhautumisen kanssa kun aloitteellisuus ei olekkaan ollut se lääke niin kuin aikasemmin luulin. Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta.teet aloitteita väärällä tavalla. kännissä ja kömpelösti. ehkä myös epätoivoisesti ja takertuvasti.
- Naisasialooseri.
6666666 kirjoitti:
teet aloitteita väärällä tavalla. kännissä ja kömpelösti. ehkä myös epätoivoisesti ja takertuvasti.
olisi arvon daameille se oikea tapa, jolla kärsii lähestyä?
- jkhyfgetre
olisi arvon daameille se oikea tapa, jolla kärsii lähestyä?
Naista lähestytään ystävällisesti, kohteliaasti, naista arvostaen.
Mutta nämä asiat pitää hoitaa kuntoon ennen kuin lähtee naista lähestymään,
muuten hommasta ei vaan tule mitään.
Sama kuin löisi omaa päätä seinään. - 2+12
Viha on kasvanut pikkuhiljaa turhautumisen kanssa kun aloitteellisuus ei olekkaan ollut se lääke niin kuin aikasemmin luulin. Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta."Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta. "
Itse sinä niitä kasvattelet. - Mitä pahaa naiset
Viha on kasvanut pikkuhiljaa turhautumisen kanssa kun aloitteellisuus ei olekkaan ollut se lääke niin kuin aikasemmin luulin. Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta.muka ovat sinulle tehneet? Ei kenelläkään ole velvollisuutta seurustella/harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Suomessa ihmiset saavat ihan itse valita kumppaninsa ja se on tosi hyvä asia se.
- Salli mun nauraa!
jkhyfgetre kirjoitti:
Sama kuin löisi omaa päätä seinään."Naista lähestytään ystävällisesti, kohteliaasti, naista arvostaen."
Tämä ei pidä paikkaansa ainakaan niiden YTM-panomiesten kohdalla, joita te päästätte päällenne ähkimään. He eivät arvosta "reikiään" pätkääkään - realismus
Viha on kasvanut pikkuhiljaa turhautumisen kanssa kun aloitteellisuus ei olekkaan ollut se lääke niin kuin aikasemmin luulin. Kukaan ei synny katkerana ja vihaisena vaan nuo tunteet kasvatetaan häneen pikkuhiljaa naisten toimesta.Kuvittelet tyhjäpäisen deekun hankkivan naisia lihaksilla? No älä ihmettele, että olet ilman jäänyt :D
- Naisasialooseri.
Mitä pahaa naiset kirjoitti:
muka ovat sinulle tehneet? Ei kenelläkään ole velvollisuutta seurustella/harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Suomessa ihmiset saavat ihan itse valita kumppaninsa ja se on tosi hyvä asia se.
johtaa absoluuttisen kurjistumisen ilmiöön. Osalla miehistä seksiä on mielinmäärin ja toisilla ei yhtään ja siinä ei ole mitään hyvää.
- realismus
johtaa absoluuttisen kurjistumisen ilmiöön. Osalla miehistä seksiä on mielinmäärin ja toisilla ei yhtään ja siinä ei ole mitään hyvää.
Joillakin naisilla on Jaguaari, minulla ei, siinä ei ole mitään hyvää.
- Naisasialooseri´
realismus kirjoitti:
Joillakin naisilla on Jaguaari, minulla ei, siinä ei ole mitään hyvää.
tunnet/tiedät joilla se on? Et varmaan yhtään. Minä sen sijaan tunnen/tiedän lukemattomia miehiä, jotka saavat pillua.
Ja Jaguaarin saa jos tekee asian eteen töitä, ATM ei saa pillua vaikka kuinka tekisi asian eteen töitä. Vertauksesi on siis todella surkea.
Kyllä minäkin tiedän ihmisiä, joilla on paljon kalliimpi auto kuin minulla, mutta he ovat joutuneet tekemään töitä sen eteen toisin kuin YT-miehet, joille pillu tulee ilmaisena lahjana. Jos naisille olisi "ilmaa", silloinhan olisikin tarpeellinen, koska ilmaa tarvitaan.
Mutta jos ja kun mies on naisille vain "tyhjiö".- Ei pidä paikkaansa
jkhyfgetre kirjoitti:
Sama kuin löisi omaa päätä seinään.Naista lähestytään valehdellen ja täälläkin palstalla on Sir_Eino ja Gordon Gekko jotka sen osaavat.
- Ei armoa
Kaltaistesi anteeksi anelevien pillunnuolijoiden vuoksi naisilla on lupa tehdä huorin.
- angeliikka----
Ihanaa, että sinunkin laisia miehiä on. Tätä palstaa lukiessa kuva miehistä mustenee mustenemistaan, vaikka yritän musitaa ajatella, että ehkä täällä on loppujen lopuksi vain muutama yksittäinen naistenvihaaja, jotka postaavat useammalla nimimerkillä.
Toivon, etten ikinä missään törmää sellaiseen mieheen kuin Naisasialooseri. Ujoon ATM:ään törmäisin mielelläni.- habidubabu
niinpä.. Kourallinen ihmisiä ovat niin ADHD yliahkeria kirjoittamaan viestejään että saavat kaikki muutkin näyttämään huonoilta...
- ggggggggg
"Ujoon ATM:ään törmäisin mielelläni."
Naiset tykkää tuollaisista harmittomista miehistä joita he voivat pitää lemmikkinään. - ATKTYT
ggggggggg kirjoitti:
Naiset tykkää tuollaisista harmittomista miehistä joita he voivat pitää lemmikkinään.naiset näennäisesti palkitsevat ja taputtavat päätä kiltille ja ujolle AT-miehelle osoittaakseen muille miehille kuinka hekin voivat hyötyä pillunnuolemisesta ja muusta mielistelystä. Ja sen jälkeen naiset ottavat kovaa kyrpää YT-pelimieheltä.
Näin he pelaavat välttääkseen AT- ja KT-miesten huorittelua ja pitääkseen kaikki ovet auki. AT-miehestäkin voi olla arvaamatonta (nainen jää yh:ksi) tai epäsuoraa (AT-mies maksaa veroja) hyötyä myöhemmin. - tälle palstalle
ATKTYT kirjoitti:
naiset näennäisesti palkitsevat ja taputtavat päätä kiltille ja ujolle AT-miehelle osoittaakseen muille miehille kuinka hekin voivat hyötyä pillunnuolemisesta ja muusta mielistelystä. Ja sen jälkeen naiset ottavat kovaa kyrpää YT-pelimieheltä.
Näin he pelaavat välttääkseen AT- ja KT-miesten huorittelua ja pitääkseen kaikki ovet auki. AT-miehestäkin voi olla arvaamatonta (nainen jää yh:ksi) tai epäsuoraa (AT-mies maksaa veroja) hyötyä myöhemmin.ikävän tyypillisestä sekopää-naisvihaajasta.
- Oikeasti sinäkin
annat vain panomiehille
- angeliikka----
ggggggggg kirjoitti:
Naiset tykkää tuollaisista harmittomista miehistä joita he voivat pitää lemmikkinään.Kyllä mä oman pupumiehen ottaisin viereeni hieman pupuilemaan :)
- realismus
ATKTYT kirjoitti:
naiset näennäisesti palkitsevat ja taputtavat päätä kiltille ja ujolle AT-miehelle osoittaakseen muille miehille kuinka hekin voivat hyötyä pillunnuolemisesta ja muusta mielistelystä. Ja sen jälkeen naiset ottavat kovaa kyrpää YT-pelimieheltä.
Näin he pelaavat välttääkseen AT- ja KT-miesten huorittelua ja pitääkseen kaikki ovet auki. AT-miehestäkin voi olla arvaamatonta (nainen jää yh:ksi) tai epäsuoraa (AT-mies maksaa veroja) hyötyä myöhemmin.En nyt aina ymmärrä teidän logiikkaanne - miksi ihmeessä naisen pitäisi tyytyä ATM:een, mikäli jää yksinhuoltajaksi?
- Oikeasti KAIKKI
NAISET halveksivat syvästi kaikkia ATMiä
- just just justtt
Just näin ne naiset suhtautuvat P/S-markkinoilta syrjäytyneisiin miehiin. Eipä totisesti tule yllätyksenä tämä tällainen asennoituminen.
- vaikea sanoa--
Kun näkee kaupungilla jonkun läskin y-h- ämmän jotain rumaa äpäräänsä paapovan tai sitten jonkun karvaranteisen apinakasvoisen miehen jonkun ihan hyvänkin näköisen suominaisen kainalossa, niin siinä kyllä minulle etulee sellainen olo että joko nämä ihmiset pitää jotenkin eliminoida tai sitten minun on lähdettävä maasta. Tietenkin voisi sitä tunnetta siinä jossainmäärin väkivaltaisenakin pitää, ja jos ei oilsi mitään mahdollisuutta vähääkään paeta maasta niin sattisi ne tunteet väkivalataisemmaksikin kehittyä.
- ..............
On päässä vikaa jos on mustasukkainen tuntemattomille.
- runkkulandius
.............. kirjoitti:
On päässä vikaa jos on mustasukkainen tuntemattomille.
En ole rumista naisista mustasukkainen, ja jos näen ruman miehen vähän kauneemman suomi-naisen kanssa niin en siitäkään niin mustasukkasuutta tunne vaan pikemminkin se on masentava näky.
Hullhan minä kyllä olen, ja olen ollut sitä jo jonkin aikaa. Kyllä sitä nyt vähemmästäkin hulluksi tulee ja en nyt tarkoita suinkaan pelkästään näitä parisuhde/seksi markkinoitamme ja sen lajin kulttuuriamme. - realismus
Tällaisten viestien kirjoittajat olisi suljettava heti johonkin laitokseen, en tiennytkään näin pöpejä olevan olemassa. Yhteiskunta ei voi eliminoida sinua, joten voisit tehdä kerrankin jotain rakentavaa ja hirttäytyä.
- Yksi ATM
Samaa mieltä.
- En koe itseäni
väkivaltaiseksi tai koston himoiseksi, mutta nautin silti aina katsoa, kun slasher-elokuvissa lahdataan pissis-tyyppisiä urheilijoille ja muille YT-miehille itseään jakaneita nuoria naisia.
- Ainoa kerta kun olen
tuntenut myötätuntua kauhuelokuvassa teurastettavaa tyttöä kohtaan oli "Hostel 2":ssa jossa hullu lutka tappoi viikatteella ujon neitsytnaisen kylpeäkseen tämän verellä. Se oli mielestäni väärin ja surin neitsytnaisen epäoikeudenmukaista kohtaloa.
- sir_eino
Videoo ei löytynyt mutta pistetään klassikon sanat:
"Tauno, sun täytyy niellä kiukkusi. Koita hoitaa homma hienosti.
Muut vaikka hoiti sun mimmisi, löytyy varmasti toisiakin.
Siis Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa.
Tauno, sun täytyy niellä kiukkusi.
Muut vaikka joivat sun kaljasi ja gimmas pamahti paksuksi.
Turha on silti pistooli.
Siis Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa.
Tauno, sun täytyy niellä kiukkusi ja harkita vielä kovasti.
Vaikka kaverit autosi varasti ja ajoivat sen mimmis kanssa romuksi.
Niin Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa.
Vaikka polttivat sun talosi, paloi siinä kaikki säästösi, ja äitisi nauraa räkätti.
Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa. Tauno, Tauno, älä tapa.
Tauno, sun täytyy niellä kiukkusi."
Sit se vuoden kysymys on että kuka tuntee bändin ja kuka tietää miltä levyltä? Ei saa käyttää Googlea. Liian helppo.- jjjsd
Sleepy Sleepers. Levyä en muista, jostain 70-80-luvun vaihteesta. The Mopot Show?
- sir_eino
jjjsd kirjoitti:
Sleepy Sleepers. Levyä en muista, jostain 70-80-luvun vaihteesta. The Mopot Show?
Levyraati. Sensuroin copypasteemastani sanoituksesta pois raadin mielipiteet biisistä. Kovat mielipiteet tästäkin biisistä.
"Ja mitäs meidän vääpeli sanoo?"
"Ei ole ihminen kun ei tapa."
- Ihmisluontoon kuuluu
väkivalta. Hyvä vaan, jos jää pelkiksi fantasioiksi.
- Ei kuulu
Vain osa ihmisistä on väkivaltaisia. Väkivaltaisuus on luonnevika!
- Naisasialuuserin
fantasiat vain kuvaavat suomalaisen miehen pahaa oloa
- Vain ATM:t
voivat pahoin. Jos mies saa pillua, ei hänellä ole mitään syytä voida pahoin.
- Seksikeskeisyytenne
Vain ATM:t kirjoitti:
koituu tuhoksenne
- Pillu on
Vain ATM:t kirjoitti:
paras lääke kaikkeen
- Noin voi ajatella
Pillu on kirjoitti:
paras lääke kaikkeen
vain mies joka ei vielä ole saanut pillua. Sitten kun saat, huomaat, että pillua on todella ylimainostettu hyödyke
- Kyseessä ei ole
Noin voi ajatella kirjoitti:
vain mies joka ei vielä ole saanut pillua. Sitten kun saat, huomaat, että pillua on todella ylimainostettu hyödyke
mikään "hyödyke" vaan naisen ruumiinosa.
- Pillu on hyödyke
Kyseessä ei ole kirjoitti:
mikään "hyödyke" vaan naisen ruumiinosa.
siinä missä kaikki muutkin asiat, joita ihminen haluaa.
- Vain sellaiselle
Pillu on hyödyke kirjoitti:
siinä missä kaikki muutkin asiat, joita ihminen haluaa.
joka esineellistää muita ihmisiä
- Fantasia ja
todellisuus ovat kaksi eri asiaa. Parempi että fantasioi kuin että toteuttaa käytännössä
- No tuo ...
Naisasialooserihan nyt on sellainen vekkuli!
- näin se vaan on
Niin kuin ennen Naisasialooeri pitää viedä saunan taakse ja päästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622