Aloitin hiljattain uudelleen kuntosaliharjoittelun, johon en ole puuttunut vuosiin.
Huomasin ihmetyksekseni, etten pysty tekemään mitään reisien jännitystä vaativaa liikettä ilman kutkuttavaa tunnetta lantionpohjanlihaksissa. Toisinsanoen: jos en lopeta esim. reidenlähentäjäliikettä laitteessa ajoissa, saan orgasmin.
Tämä voit huvittaa joitakuita, mutta totuus on, että tämä hankaloittaa treenaamista kovasti. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Tottuukohan tähän koskaan, vai täytyykö minun vain yrittää puuskuttaa vähän vähemmän?
Miten tällaisesta voi edes puhua? :D
Kiitos kanssaeläjille.
Tiukkalihaksisen tytön ongelma punttiksella
13
2147
Vastaukset
- kyu viul
ainoa. Aiheesta löytyy varmasti googlaamallakin juttua. Toisaalta saat olla tyytyväinen, kun kroppasi pelaa. Varmaan löytyy myös jalkatreenejä, joissa treenata kovaa ilman, että orkku vie keskittymistä.
- -
Jalkojen lähentäjä ja loitontaja laitteet on ihan turhia. Kyykkyä ja mavea, toimii ne naisillekkin.
- TiukkaaLihasta
- kirjoitti:
Jalkojen lähentäjä ja loitontaja laitteet on ihan turhia. Kyykkyä ja mavea, toimii ne naisillekkin.
Niin tosiaan, otetaan vastaan myös hyviä treenivinkkejä! Haluaisin kovasti kasvattaa pyllyä ja reisiäkin.
Mikä on tuo mave? Etsin sen kyllä heti tämän jälkeen Googlesta, mutta saa kertoa silti. ;D
Entäpä kotitreenaus? Yläkropan treenaaminen onnistuu kunnon käsipainoilla kyllä, mutta entä alakroppa? Tein yhden jalan jalkakyykkyjä painot molemmissa käsissä.. Pitäskö olla tanko ja iiisot painot saadakseen aikaan tehokkaan reenin? - TiukkaaLihasta
No, pelaa ja pelaa.. Yhdynnässä ei tapahdu mitään, mutta kuntosalilla kyllä.. Ei naurata.
- jghiuhn
TiukkaaLihasta kirjoitti:
No, pelaa ja pelaa.. Yhdynnässä ei tapahdu mitään, mutta kuntosalilla kyllä.. Ei naurata.
tutkittava elämäntlannetta. Jos jalkojen treenaaminen tuo orkun, mutta seksi ei, on seksissä jotain vialla. Purista reisillä kaveria vähän....
- TiukkaaLihasta
jghiuhn kirjoitti:
tutkittava elämäntlannetta. Jos jalkojen treenaaminen tuo orkun, mutta seksi ei, on seksissä jotain vialla. Purista reisillä kaveria vähän....
Sinkkuunnuin juuri, joten eipä ole sitä ongelmaa tällä hetkellä. :) / :/
- -
Sinkkuunnuin juuri, joten eipä ole sitä ongelmaa tällä hetkellä. :) / :/
Mave eli maastaveto. löytyy myös versiona SJMV eli suorinjaloin maastaveto. Todella tehokas takareisien liike ja kyllä se koko kroppaakin vahvistaa. Tukea tulee vatsalihaksilta ja selästä.
- Saliorgasmi
Mulla on ihan sama tilanne. Yhdynnässä on pitkän ajan ja hien takana saada orgasmi, mutta salilla se tulee alta aikayksikön loitontajassa. Yritän keksiä, et mistä se johtuu, et reisien loitonnus vaikuttaa niin voimakkaasti? Miten olet itse ajatellut tästä? Olis kiva saada muutosta aikaan ja jos vaan jollain on neuvoja, niin otetaan kiitollisena vastaan.
- miotujgy8954
Saliorgasmi kirjoitti:
Mulla on ihan sama tilanne. Yhdynnässä on pitkän ajan ja hien takana saada orgasmi, mutta salilla se tulee alta aikayksikön loitontajassa. Yritän keksiä, et mistä se johtuu, et reisien loitonnus vaikuttaa niin voimakkaasti? Miten olet itse ajatellut tästä? Olis kiva saada muutosta aikaan ja jos vaan jollain on neuvoja, niin otetaan kiitollisena vastaan.
Hmm...voiskohan tuo johtua siitä että noissa reisienloitonnus ja lähentäjä laitteissa levitellään jalkoja ja se ehkä teillä aiheuttaa orgasmin, jos se vaikka tietämättömästi kiihottaa teitä ku laitteesa levitellään jalkoja muiden edessä.
Jos se johtuis tuosta liikkeestä niin liikkeen vaihto olis ratkasu tai sitte koittaa harjottaa liikettä jotenki ettei tulis. - Saliorgasmi
miotujgy8954 kirjoitti:
Hmm...voiskohan tuo johtua siitä että noissa reisienloitonnus ja lähentäjä laitteissa levitellään jalkoja ja se ehkä teillä aiheuttaa orgasmin, jos se vaikka tietämättömästi kiihottaa teitä ku laitteesa levitellään jalkoja muiden edessä.
Jos se johtuis tuosta liikkeestä niin liikkeen vaihto olis ratkasu tai sitte koittaa harjottaa liikettä jotenki ettei tulis.Ihan mahdollinen selitys tuo, mutta ei päde mun kohdalla. En ajattele mitään kiihottavaa eikä jalkojen levitys oel mun mielestä kiihottavaa. Laite, jossa olen ollut on vähän sivummalla ja kohti jumppasalia, joten silloin, kun ei ole jumppaa menossa, ei monikaan näe minua. Kyse on jostain fysiologisesta rasituksesta varmaan eli anatomian asiantuntijalta pitäis kysyä asiaa.
- susanna suski
siis yleinen ongelmavyyhti, mistä pitää voida avoimesti puhua. ratkaisuna tähän on työntää öljyllä sivelty 37 cm banaani perseeseen, eli -hih hih hih!!- aununuksen seutuville!!!! sun kantsii siellä salilla kertoo et on banaani perseessä! Saat ihailua!!!!!
- sama ongelma
millä salilla käyt?:)
- zxcasdqwe
Kokeile pilatesta? Voisit oppia hallitsemaan lantionpohjan lihaksistoasi, saattaisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565