"hyvää" asiakaspalvelua?!

<3

Tälläistä Facebook, Kotipizzan keskustelussa:

asiakas kirjoittaa:
Olen seurannut läheisessä kauppakeskuksessa nuorten työntekijöiden holtitonta työskentelyä: rahan, likaisten astioiden ja pizzan raaka-aineiden käsittelyä ilman käsien pesua. Hain viimeisen pizzani pari päivää sitten, tein reklamaation, jota ei hyväksytty ilman kuvaa pizzasta. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota siihen, etten halua hyvtystä, vaan vaadin omavalvonnan noudattamista. Seuraava kohde on varmaan Hesarin mielipidesivu; ehkä se auttaa parantamaan Kotipizzan työhygieniatasoa.

noin 6 kuukautta sitten · Ilmianna
Kotipizza:
Laatutakuu tosiaan koskee vain itse tuotteen fyysistä ominaisuutta ja järjestelmä on tehty sitä varten, Laatutakuu-järjestelmässä voidaan käsitellä ainoastaan nämä tietynlaiset palautteet (palanut pizzapohja, täytteitä puuttui tai ne olivat vääriä), joten järjestelmästämme saamasi vakiovastaus on tietenkin ollut "epäsopiva" tähän tapaukseen.

Tuotteeseen liittymättömän palautteen voi antaa kotisivuiltamme linkistä "Anna palautetta". Joka tapauksessa tämä palautteesi on mennyt kyllä perille myös laatutakuun kautta, työhygieniataso on meille koko ketjussa erittäin tärkeä asia ja meillä on käsikirjassa tietyt normit, joiden mukaan toimitaan kaikkialla.

Pyydämme anteeksi, että tämä vastaus on kestänyt. Keskusteluosio ei varsinaisesti ole palautekanava, joten päivittäjä ei ole tätä huomannut.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Asiakas:
Sain vastauksen "laatu"takuujärjestelmältä: kertoivat antavansa palautteen kyseisen pizzerian johdolle, jonka sanoivat vastaavan minulle henkilökohtaisesti. En tähän päivään mennessä ole vastausta saanut.

Mielestäni asiakkaan kohtelu näin ylimielisesti on kerrassaan raivostuttavaa. Nähtyäni parissa muussakin Kotpizzan paikassa samanlaista hygieniatason ontumista olen jättänyt koko yrityksen pizzat sikseen, myös kehottanut ympärilläni olevia tekemään samoin.

Yrityksen on ansaittava asiakkaansa hyvällä palvelulla ja korkeatasoisella laadulla ja Kotipizza ei sitä tee.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Asiakas:
Korjaan vielä käsityksenne fyysisestä laadusta: tuotteen hygieeninen valmistus ON tuotteen fyysinen ominaisuus, johon asiakkaan PITÄÄ voida luottaa, pitää sitä itsestäänselvyytenä. Asakas ei voi pizzaa silmillään ja suullaan arvioimalla tietää, millaisissa olosuhtessa pizza on tehty. Olosuhteisiin luottaminen luo mielikuvan herkullisesta ja turvallisesta pizzasta, jollaisia valmistamanne tuotteet eivät ole. Suhtautumalla asiakkaaseen näin välinpitämättömästi kerrotte samalla suurelle yleisölle, etteivät pizzanne tule koskaan olemaankaan turvallisesti valmistettuja.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Kotipizza:
Kotipizzalla on lähes 300 myymälää ja tässä on nyt kuitenkin kyse vain yhdestä myymälästä. Tarkistetaan tilanne, miksi vastausta ei sieltä ole tullut.
tiistaina · Ilmianna
Asiakas:
Tuskin on kysymys siitä, kuinka monta pizzeriaa Kotipizzalla on. Tai jos on, niitä on hallitsemattomasti liikaa. Kysymys on elintarvikehygeniasta ja hyvästä palvelusta, jota jokaisella Kotpizzankin asiakkaalla on oikeus vaatia ja saada. Joka ikinen ostos on yksilöllinen palvelutapahtuma asiakkaalle, mikä puolestaan liittyy palvelun perusajatukseen. Aika ajattelematonta epäpalvelua on alkaa luetella pizzerioiden lukumäärää tässä tilanteessa. Reklamaatiot on hoidettava ajallaan ja asiallisesti. Niin asiakaspalvelutyössä tehdään.
tiistaina

8

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja joo

      Kylläpä joku jaksaa narista taas yhen pizzan oston kanssa.
      Naputtasi varmaan palvelun hitaudesta jos siinä ehittäisi pesemään
      kädet joka risauksen välissä. Että ne vaan lorvii siellä käsienpesualtaalla.
      Hei haloo- käyppäs kokeilemassa ite miten kiireistä se homma välillä on
      ja alota sitten valitusvirtes.
      Uuneillakin on rajallisuutensa ja asiakkaat haluaa lättynsä salaman nopeudella
      eteen kannettuna.

      • oiawejfi

        et näköjään lukenut tuota aloitusta, ei ole kyse mistään hitudesta valittamisesta...?!


      • frgåoij
        oiawejfi kirjoitti:

        et näköjään lukenut tuota aloitusta, ei ole kyse mistään hitudesta valittamisesta...?!

        siis hitaudesta


      • yleis vali vali vali
        frgåoij kirjoitti:

        siis hitaudesta

        yleisvalittaja valittaa ihan mistä hyvänsä, vaikka liiasta nopeudesta, kunhan saa vaan valittaa.
        eikä tota kilometrin pitusta älytöntä paasaamista jaksa kukaan, jos oisin kotipizzan omistaja
        käskisin v..u painuun valittamaan heseen


    • tj

      Hei.
      Suosittelen, että mikäli et ole vielä tehnyt niin, laita huomiosi ja tiedot missä myymälässä olet kyseiseen toimintaan törmäänyt Kotipizzan kotisivujen alaosassa olevaan linkkiin "anna palautetta". Siellä ei pyydetä hyvitystä eikä siihen liittyen kuvaa tuotteesta. Uskon, että asia menee selvitykseen ja eteenpäin sitä kautta.

      • kjop

        no johan asia on kotipizzan tiedossa, ovat asiaa kommentoineetkin kuten em tekstistä voi jokainen lukea! ei vaan tunnu olevan mitään hyötyä palautteesta...


      • margherita
        kjop kirjoitti:

        no johan asia on kotipizzan tiedossa, ovat asiaa kommentoineetkin kuten em tekstistä voi jokainen lukea! ei vaan tunnu olevan mitään hyötyä palautteesta...

        on vaan silleen että kukaan ei pakota siellä käymään jos kokee
        saavansa huonoa pizzaa, hygieniaa tai palvelua.
        Ihan tyypillistä mulkoiluvalittamista.
        Eka mulkoillaan kun pizza tehhään, syyän se kuitenkin ja
        sitte alkaa valitus.
        Ja on se nyt kumma että ei paikan päällä voi sanoa
        asiasta vaan pitää tehä siitä provo nettiin.
        Mikähän lie alottajan pointti, saaha sadan vuoden ilmaset
        pizzat vai ? Ei ymmärrä.


    • sdqweqq

      Ei ole toki pakko käydä siellä kotipizzassa.

      Idiootti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe