"hyvää" asiakaspalvelua?!

<3

Tälläistä Facebook, Kotipizzan keskustelussa:

asiakas kirjoittaa:
Olen seurannut läheisessä kauppakeskuksessa nuorten työntekijöiden holtitonta työskentelyä: rahan, likaisten astioiden ja pizzan raaka-aineiden käsittelyä ilman käsien pesua. Hain viimeisen pizzani pari päivää sitten, tein reklamaation, jota ei hyväksytty ilman kuvaa pizzasta. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota siihen, etten halua hyvtystä, vaan vaadin omavalvonnan noudattamista. Seuraava kohde on varmaan Hesarin mielipidesivu; ehkä se auttaa parantamaan Kotipizzan työhygieniatasoa.

noin 6 kuukautta sitten · Ilmianna
Kotipizza:
Laatutakuu tosiaan koskee vain itse tuotteen fyysistä ominaisuutta ja järjestelmä on tehty sitä varten, Laatutakuu-järjestelmässä voidaan käsitellä ainoastaan nämä tietynlaiset palautteet (palanut pizzapohja, täytteitä puuttui tai ne olivat vääriä), joten järjestelmästämme saamasi vakiovastaus on tietenkin ollut "epäsopiva" tähän tapaukseen.

Tuotteeseen liittymättömän palautteen voi antaa kotisivuiltamme linkistä "Anna palautetta". Joka tapauksessa tämä palautteesi on mennyt kyllä perille myös laatutakuun kautta, työhygieniataso on meille koko ketjussa erittäin tärkeä asia ja meillä on käsikirjassa tietyt normit, joiden mukaan toimitaan kaikkialla.

Pyydämme anteeksi, että tämä vastaus on kestänyt. Keskusteluosio ei varsinaisesti ole palautekanava, joten päivittäjä ei ole tätä huomannut.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Asiakas:
Sain vastauksen "laatu"takuujärjestelmältä: kertoivat antavansa palautteen kyseisen pizzerian johdolle, jonka sanoivat vastaavan minulle henkilökohtaisesti. En tähän päivään mennessä ole vastausta saanut.

Mielestäni asiakkaan kohtelu näin ylimielisesti on kerrassaan raivostuttavaa. Nähtyäni parissa muussakin Kotpizzan paikassa samanlaista hygieniatason ontumista olen jättänyt koko yrityksen pizzat sikseen, myös kehottanut ympärilläni olevia tekemään samoin.

Yrityksen on ansaittava asiakkaansa hyvällä palvelulla ja korkeatasoisella laadulla ja Kotipizza ei sitä tee.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Asiakas:
Korjaan vielä käsityksenne fyysisestä laadusta: tuotteen hygieeninen valmistus ON tuotteen fyysinen ominaisuus, johon asiakkaan PITÄÄ voida luottaa, pitää sitä itsestäänselvyytenä. Asakas ei voi pizzaa silmillään ja suullaan arvioimalla tietää, millaisissa olosuhtessa pizza on tehty. Olosuhteisiin luottaminen luo mielikuvan herkullisesta ja turvallisesta pizzasta, jollaisia valmistamanne tuotteet eivät ole. Suhtautumalla asiakkaaseen näin välinpitämättömästi kerrotte samalla suurelle yleisölle, etteivät pizzanne tule koskaan olemaankaan turvallisesti valmistettuja.
noin kuukausi sitten · Ilmianna
Kotipizza:
Kotipizzalla on lähes 300 myymälää ja tässä on nyt kuitenkin kyse vain yhdestä myymälästä. Tarkistetaan tilanne, miksi vastausta ei sieltä ole tullut.
tiistaina · Ilmianna
Asiakas:
Tuskin on kysymys siitä, kuinka monta pizzeriaa Kotipizzalla on. Tai jos on, niitä on hallitsemattomasti liikaa. Kysymys on elintarvikehygeniasta ja hyvästä palvelusta, jota jokaisella Kotpizzankin asiakkaalla on oikeus vaatia ja saada. Joka ikinen ostos on yksilöllinen palvelutapahtuma asiakkaalle, mikä puolestaan liittyy palvelun perusajatukseen. Aika ajattelematonta epäpalvelua on alkaa luetella pizzerioiden lukumäärää tässä tilanteessa. Reklamaatiot on hoidettava ajallaan ja asiallisesti. Niin asiakaspalvelutyössä tehdään.
tiistaina

8

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja joo

      Kylläpä joku jaksaa narista taas yhen pizzan oston kanssa.
      Naputtasi varmaan palvelun hitaudesta jos siinä ehittäisi pesemään
      kädet joka risauksen välissä. Että ne vaan lorvii siellä käsienpesualtaalla.
      Hei haloo- käyppäs kokeilemassa ite miten kiireistä se homma välillä on
      ja alota sitten valitusvirtes.
      Uuneillakin on rajallisuutensa ja asiakkaat haluaa lättynsä salaman nopeudella
      eteen kannettuna.

      • oiawejfi

        et näköjään lukenut tuota aloitusta, ei ole kyse mistään hitudesta valittamisesta...?!


      • frgåoij
        oiawejfi kirjoitti:

        et näköjään lukenut tuota aloitusta, ei ole kyse mistään hitudesta valittamisesta...?!

        siis hitaudesta


      • yleis vali vali vali
        frgåoij kirjoitti:

        siis hitaudesta

        yleisvalittaja valittaa ihan mistä hyvänsä, vaikka liiasta nopeudesta, kunhan saa vaan valittaa.
        eikä tota kilometrin pitusta älytöntä paasaamista jaksa kukaan, jos oisin kotipizzan omistaja
        käskisin v..u painuun valittamaan heseen


    • tj

      Hei.
      Suosittelen, että mikäli et ole vielä tehnyt niin, laita huomiosi ja tiedot missä myymälässä olet kyseiseen toimintaan törmäänyt Kotipizzan kotisivujen alaosassa olevaan linkkiin "anna palautetta". Siellä ei pyydetä hyvitystä eikä siihen liittyen kuvaa tuotteesta. Uskon, että asia menee selvitykseen ja eteenpäin sitä kautta.

      • kjop

        no johan asia on kotipizzan tiedossa, ovat asiaa kommentoineetkin kuten em tekstistä voi jokainen lukea! ei vaan tunnu olevan mitään hyötyä palautteesta...


      • margherita
        kjop kirjoitti:

        no johan asia on kotipizzan tiedossa, ovat asiaa kommentoineetkin kuten em tekstistä voi jokainen lukea! ei vaan tunnu olevan mitään hyötyä palautteesta...

        on vaan silleen että kukaan ei pakota siellä käymään jos kokee
        saavansa huonoa pizzaa, hygieniaa tai palvelua.
        Ihan tyypillistä mulkoiluvalittamista.
        Eka mulkoillaan kun pizza tehhään, syyän se kuitenkin ja
        sitte alkaa valitus.
        Ja on se nyt kumma että ei paikan päällä voi sanoa
        asiasta vaan pitää tehä siitä provo nettiin.
        Mikähän lie alottajan pointti, saaha sadan vuoden ilmaset
        pizzat vai ? Ei ymmärrä.


    • sdqweqq

      Ei ole toki pakko käydä siellä kotipizzassa.

      Idiootti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      172
      11574
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

      Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      50
      6499
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

      10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      89
      4791
    4. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      66
      4575
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

      vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      84
      4521
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

      Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

      viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3833
    8. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3534
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

      16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      162
      3391
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

      Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      3386
    Aihe