Valiolla on tosi hyviä light-mehukeittoja. Itse käytän puuron, tai rahkan kanssa antamaan makua. Lempparimakuja on ainakin Vadelma-Persikka ja Mansikka. Tuotteita löytyy kaikista normaaleista ruokakaupoista (ainakin S-marketista,prismoista jne). Lue lisää aiheesta: http://laardibeba.blogspot.com/2011/02/nalka-kurnii.html
Valion Kevyt mehukeitot
5
1185
Vastaukset
- Laiska emäntä
Itse käytän kyseisiä keittoja laiskuuttani, kun en jaksa edes puuroa keittää, niin laitan kuppiin n. puolet kaurahiutaleita ja loput mehukeittoa. 10 minuutin liotus ja mehupuuro on valmista =)
- NäemmäAsiaNäinOn
En missään nimessä pistäisi puurohiutaleita nesteeseen likoamaan että "vähän turpoaisivat". Se pitää keittää jos ei halua läskiltä näyttävää turvonnutta mahaa. :) Ylikeitetty puuto ja se vatsa sitten todellakin pelaa. :D
- NäemmäAsiaNäinOn
NäemmäAsiaNäinOn kirjoitti:
En missään nimessä pistäisi puurohiutaleita nesteeseen likoamaan että "vähän turpoaisivat". Se pitää keittää jos ei halua läskiltä näyttävää turvonnutta mahaa. :) Ylikeitetty puuto ja se vatsa sitten todellakin pelaa. :D
puuro*
- xzip
puuro*
koska mulla on pakkasessa sokeroimattomia omena- ja viinimarjamehua, jota kukaan ei juo, olen niistä keittänyt kiisselin, joita käytän rahkan tai raejuuston kaverina. Ei häviä kaupan kevytkiisseleille maussa ja rahaa säästyy.
- Laiha emäntä
Kyllä mun maha toimii ihan hyvin, eikä näytä läskiltäkään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652364
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201