Niin siis tuo otsikko on se kysymykseni. Olen kuullut, että ne terät huononee jos luistelee luonnonjäällä.
Vastaukset 4
- voi mennä
Kannattaa vaan teroittaa sitten kun menee takaisin halliin. Ei ne terät luonnonjäästä mihinkään tuhoudu.
- ---,,.,,,mmm
Ei ne tuhoudu jäästä, vaan kivistä ja muusta ylimääräisestä mitä siellä luonnonjäällä voi olla.
- Skatemom
Kuten tuossa joku mainitsikin niin ei se jää siinä vikana ole vaan ne roskat. Luulen että luonnonjäällä niitä roskiakin etenkin hiekkaa on varmaan paljon vähemmän kuin ulkokentillä, joissa myös on paljon eroja! Jos pahasti terän kolhaisee kiveen voi joutua vaihtamaan kokonaan uuden terän!
- ................
Olen käynyt luistelamassa. Tärkeää että jää on hyvässä kunnossa eli tasainen jne.. eikä juuri noita roskia ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389