on alkanut kyllästyttää. Tällä palstalla voitais keskustella asiallisesti sinkkuudesta muita haukkumatta, saada tukea ja neuvoja toisilta. Osa kirjoittajista onkin ihan fiksuja, mutta nuita kaikesta marmattavia, naiset maan rakoon haukkuvia, epätoivoisia ja itsekeskeisiä miehiäkin on täällä valitettavan paljon pilaamassa palstan ilmapiiriä. Näiden mielestä kaikki heidän elämässään on jonkun muun syytä, kaikille muille (naisille) kumppanin saaminen on helpompaa kuin heille, kaikki muut ovat päässeet elämässään jotenkin helpommalla kuin he ja kaikki muut saavat kumppanin vain sormia napsauttamalla. He myös uskovat että elämä muuttuisi kertarysäyksellä täydelliseksi kun kumppani on rinnalla. He ovat laiskoja, saamattomia ja PELKÄÄVÄT muuttaa elämänsä suuntaa. Siksi he vajoavat itsesääliin ja uskottelevat täällä, että kaikki on jonkun muun syytä. He ovat myös äärimmäisen itsekeskeisiä. He eivät osaa ajatella asioita muiden kannalta, nähdä muiden ihmisten elämän ongelmia tai vastoinkäymisiä. He vain valittavat täällä, koska se on helppoa, tuttua, turvallista ja vanhaa. Näin heidän ei tarvitse kantaa vastuuta omasta elämäästään, ottaa riskejä tai liikkua omalta mukavuusalueeltaan.
Olen 22-vuotias ja ollut koko elämäni sinkku. Siltikään en marmata täällä päivästä toiseen miten miehet ovat ääliöitä, mikseivät miehet ole huolineet minua, mikseivät he tee aloitteita...ym. Tätä en tee siksi, että en koe siinä olevan mitään järkeä. Tuhlaisin vain elämäni negatiiviseen marmatukseen kun voisin sen sijaan nauttia siitä. Haluaisin kyllä kumppanin, mutten voivottele sen puutteesta täällä enkä muutenkaan. Iloitsen tuttujeni tai ystävieni puolesta, jotka ovat löytäneet kumppanin tai menevät naimisiin. Täytyy myöntää että olen välillä hieman kateellinen heille, mutta muistan myös sen että parisuhteessakaan kaikki ei ole aina helppoa ja mukavaa. Voin nauttia elämästäni ilman miestäkin. Se on vain itsestäni kiinni. Olen vapaa menemään ja tulemaan, voin matkustella rauhassa, voin keskittyä opiskeluun kun ei ole perhevelvoitteita, minulla on aikaa harrastaa ja toteuttaa itseäni. Voin ajatella vain itseäni ja tehdä mitä haluan. Turha voivotella sellaisista asioista, joita itsellä ei ole. Sinkkuudesta tulee löytää hyvät puolet ja nauttia niistä vielä kun voi. Parisuhteessa niitä asioita voi jäädä kaipaamaan.
Kerronpa teille marmattaja-miehet vielä yhden jutun. On kahdenlaisia sinkkuja. Niitä, jotka rypevät itsesäälissä, valittavat päivästä toiseen kumppanin puutettaan eivätkä näe sinkkuudessa mitään hyvää. Ja niitä, jotka sinkkuudesta huolimatta nauttivat elämästään ja ovat iloisia ja positiivisia. Arvatkaapas, kumpi näistä sinkku-ryhmistä löytää todennäköisemmin kumppanin? Aivan, jälkimmäinenpä tietysti... Kukaan ei jaksa katsella eikä kuunnella alituisesti valittavaa, katkeraa, naissukupuolta vihaavaa/haukkuvaa ja katkeraa miestä. Haluaisitko itse tutustua tuollaiseen ihmiseen? Joten, se muutos lähtee aivan teistä itsestänne. Laittakaa ensin oma elämänne kuntoon, oppikaa nauttimaan elämästä ja näkemään muissa ihmisissä hyvää sekä muuttakaa elämänasennettanne positiivisemmaksi. Hakekaa ja ottakaa tarvittaessa apua vastaan, jos muutos ei onnistu yksin... Tämän jälkeen voi ehkä kumppaniakin miettiä. Kaikki lähtee siitä luottaa itseensä, arvostaa itseään ja nauttii elämästään jo ennen kumppania.
Tän palstan negatiivisuus
123
2059
Vastaukset
- sir_eino
Kauhean pitkä viesti. Luin siihen asti että olet nainen. Alatko mun tyttöystäväksi?
- kova kaulin
Voi vittu sun kanssas.
- sir_eino
kova kaulin kirjoitti:
Voi vittu sun kanssas.
Älä nyt. Pitää harjoitella live-elämää varten. Jossain vaiheessa täytyy taas sulkea kone ja lähteä ulos ja haluan että juttuni säilyvät yhtä tasokkaina kun ennenkin.
Mä en muuten edes ihmettele että tuosta tyttöystävän löytämisestä on tullut niin vaikeaa. Mun jutut IRL on juuri näin tasokkaita. Saa niillä nauramaan ja joskus vähän sängynlämmikettä mutta muuta? Ei saa. - sinkkunainen88
Luit siis nimimerkkiini asti, vautsi :D Enpä taida alkaa tyttöystäväksesi. Lue nyt loppuun asti, säästin sokerin pohjalle.
- sir_eino
sinkkunainen88 kirjoitti:
Luit siis nimimerkkiini asti, vautsi :D Enpä taida alkaa tyttöystäväksesi. Lue nyt loppuun asti, säästin sokerin pohjalle.
Ei... Luin mä pari ekaa lausetta. Itse asiassa luin mä koko viestin. Mutta yritin olla tapani mukaan mukanokkela.
Vaikka olen mies ja joskus valitan en ole kovin paljon eri mieltä kirjoituksesi kanssa. Olet pitkälti oikeassa. Paitsi että mun sinkkuelämässä ei kyllä ole mitään hyviä puolia. Haluaisin olla parisuhteessa.
- keskitason m kertoo
Olet osittain oikeassa, palstalla on vähän huonot vibat. Kerron sinulle kuitenki yhden asian, jonka unohdit. Sinä olet vapaaehtoisesti sinkkuna. Miehet ovat lähestyneet sinua, mutta et ole kelpuuttanut heitä. Toisinsanoen, sinä tiedät että kelpaisit ainakin jollekin. Moni mies täällä palstalla ei ole ikinä saanut kuin pakkeja. He tietävät, että he eivät kelpaa kellekään, kunnes toisin todistetaan. Ei kellekään.
- REipasPoikamies
TÄ Mitä?
sinkkunainen88, sinä kuulostat niin söpön analyyttiseltä! Onko sinulla isot silmälasit vielä. Mitä jos tukisit minua meidän paremman sinkkuseksi kokemuksen merkeissä? (psst.saat olla hesasta) - sinkkunainen88
En sanonut että olen vapaaehtoisesti sinkkuna, vaan sanoin että haluaisin kumppanin. Seurustelisin mielelläni jos sopiva mies löytyisi. Siitä huolimatta yritän nauttia sinkkuelämästäkin, koska en näe voivottelussa ja valittelussa edelleenkään mitään järkeä. Tiedän, että joillakin miehillä itsetunto voi olla aika nollissa monien pakkien jälkeen, eikä sitten ehkä enää uskalleta lähestyä ketään. Näin voi olla myös naisilla. Kuitenkin se itsetunto pitäisi lähteä siitä uudestaan rakentamaan, että uskaltaa taas tutustua ihmisiin ja uskaltaa ottaa myös sen riskin että tulee torjutuksi.
- sinkkunainen88
REipasPoikamies kirjoitti:
TÄ Mitä?
sinkkunainen88, sinä kuulostat niin söpön analyyttiseltä! Onko sinulla isot silmälasit vielä. Mitä jos tukisit minua meidän paremman sinkkuseksi kokemuksen merkeissä? (psst.saat olla hesasta)Ei oo mitään hiiskatin silmälaseja. Tai siis on, mutta ei isoja sellaisia enkä käytä niitä kovinkaan usein. Eikä mulla oo tapana harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa. (psst en ole hesasta)
- Reipas Poikamies
Ei oo mitään hiiskatin silmälaseja. Tai siis on, mutta ei isoja sellaisia enkä käytä niitä kovinkaan usein. Eikä mulla oo tapana harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa. (psst en ole hesasta)
No siinä näit miten mä osaan ;) Minusta rillit on tooosi söpöt naisella ;)
- sinkkunainen88
Reipas Poikamies kirjoitti:
No siinä näit miten mä osaan ;) Minusta rillit on tooosi söpöt naisella ;)
Minusta olen paremman näköinen ilman laseja, ja siksi piilareita tuleekin käytettyä aika paljon. Rillit on rasittavat, ne on koko ajan tiellä ja huurustuu ja ovat märät loskasta näin talvella varsinkin.
- dasdasdsadasdsa
Koska olet nainen. Tottakai minäkin voisin pitää näennäisesti hauskaa ja käydä huorissa ja ostaa useammaan vaimon ulkomailta. Nämä eivät kuitenkaan ole minusta ns kunnioitettuja vaihtoehtoja joista voisin olla ylpeä. Kyllä minäkin voisin elää täysillä pikkurahalla mutta en vain viitsi tehdä sitä että voisin edes jotenkin kutsua itseäni kunnonmieheksi.
- sinkkunainen88
Just tätä mä tarkotin. Minulla ei ole sen helpompaa kuin sinullakaan. Ainoa ero meissä on se, että sinä valitat asioista, etkä osaa nauttia niistä hyvistä asioista joita elämässäsi on.
- ugly bitch
Tässäpä tulikin taas tämä palstan patenttivastaus, että "sinulla onkin helppoa koska olet nainen"..Voi prkl. Koska te miehet uskotte, että nainen ei saa miestä ihan tosta vaan? Teidän mukaanne varsinkin normaalipainoiset naiset "saavat aina halutessaan miehen" ja "niille rumemmillekin löytyy joku ainakin satunnaisseuraksi".
Ja onko sun käsitys hauskanpidosta huorissa käynti (ok, voi olla joo..) tai usean vaimon ulkomailta ostaminen. Katos kun hauskanpito ei (aina) tarkoita seksiä.
Juu, nyt tuli sen verran valitusta että taidanpa painua nukkumaan. - dasdasdsadasdsa
Just tätä mä tarkotin. Minulla ei ole sen helpompaa kuin sinullakaan. Ainoa ero meissä on se, että sinä valitat asioista, etkä osaa nauttia niistä hyvistä asioista joita elämässäsi on.
Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan. Nykymaailmassa kukaan ei myöskään saa halveksia naisia jotka harrastavat seksiä useamman miehen kanssa vain huvikseen mutta esim pelimiehiä ja kaikkensa yrittäviä miehiä kyllä halveksutaan.
- sinkkunainen88
dasdasdsadasdsa kirjoitti:
Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan. Nykymaailmassa kukaan ei myöskään saa halveksia naisia jotka harrastavat seksiä useamman miehen kanssa vain huvikseen mutta esim pelimiehiä ja kaikkensa yrittäviä miehiä kyllä halveksutaan.
Sitä, että nämä tietyt miehet eivät täällä näe omilla valinnoillaan olevan mitään syytä siihen että he ovat sinkkuja. Asia ulkoistetaan sanomalla, että naisilla on helppoa ja toista se on minulla en pysty seurustelemaan kuin maksua vastaan. Ihan niinkuin et itse pystyisi yhtään vaikuttamaan siihen, millaista elämää elät. Ihan kuin miessukupuoli olisi sinut alusta asti tuominnut siihen, että saat vain maksua ja halveksintaa vastaan.
"Nykymaailmassa kukaan ei myöskään saa halveksia naisia jotka harrastavat seksiä useamman miehen kanssa vain huvikseen mutta esim pelimiehiä ja kaikkensa yrittäviä miehiä kyllä halveksutaan." No tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Tuota naisten sängystä-sänkyyn hyppelemistä paheksutaan kyllä enemmän kuin miesten vastaavaa.
"Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan." Mistähän sinä sen tiedät, pystynkö? En ymmärrä, miksi latelet täällä tällaisia väitteitä vaikka et edes tunne minua. En pysty seurustelemaan vaikka haluaisin, koska minulla ei ole sopivaa kumppania. Kyllä sinäkin varmaan pystyisit seurustelemaan jos se 20 -vuotta mielisairaalassa viettänyt skitsofreenikkomummo kelpaisi kumppaniksi. - sivustalta
Sitä, että nämä tietyt miehet eivät täällä näe omilla valinnoillaan olevan mitään syytä siihen että he ovat sinkkuja. Asia ulkoistetaan sanomalla, että naisilla on helppoa ja toista se on minulla en pysty seurustelemaan kuin maksua vastaan. Ihan niinkuin et itse pystyisi yhtään vaikuttamaan siihen, millaista elämää elät. Ihan kuin miessukupuoli olisi sinut alusta asti tuominnut siihen, että saat vain maksua ja halveksintaa vastaan.
"Nykymaailmassa kukaan ei myöskään saa halveksia naisia jotka harrastavat seksiä useamman miehen kanssa vain huvikseen mutta esim pelimiehiä ja kaikkensa yrittäviä miehiä kyllä halveksutaan." No tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Tuota naisten sängystä-sänkyyn hyppelemistä paheksutaan kyllä enemmän kuin miesten vastaavaa.
"Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan." Mistähän sinä sen tiedät, pystynkö? En ymmärrä, miksi latelet täällä tällaisia väitteitä vaikka et edes tunne minua. En pysty seurustelemaan vaikka haluaisin, koska minulla ei ole sopivaa kumppania. Kyllä sinäkin varmaan pystyisit seurustelemaan jos se 20 -vuotta mielisairaalassa viettänyt skitsofreenikkomummo kelpaisi kumppaniksi."Tuota naisten sängystä-sänkyyn hyppelemistä paheksutaan kyllä enemmän kuin miesten vastaavaa."
Ihan itsehän te naiset olette täällä palstallakin tuon pano-einon korottaneet joksikin sankariksi. - sinkkunainen88
sivustalta kirjoitti:
"Tuota naisten sängystä-sänkyyn hyppelemistä paheksutaan kyllä enemmän kuin miesten vastaavaa."
Ihan itsehän te naiset olette täällä palstallakin tuon pano-einon korottaneet joksikin sankariksi.Minun silmissäni pano-einot eivät kyllä sankareita ole, osan naisista saattaa ehkä olla.
- ....
ugly bitch kirjoitti:
Tässäpä tulikin taas tämä palstan patenttivastaus, että "sinulla onkin helppoa koska olet nainen"..Voi prkl. Koska te miehet uskotte, että nainen ei saa miestä ihan tosta vaan? Teidän mukaanne varsinkin normaalipainoiset naiset "saavat aina halutessaan miehen" ja "niille rumemmillekin löytyy joku ainakin satunnaisseuraksi".
Ja onko sun käsitys hauskanpidosta huorissa käynti (ok, voi olla joo..) tai usean vaimon ulkomailta ostaminen. Katos kun hauskanpito ei (aina) tarkoita seksiä.
Juu, nyt tuli sen verran valitusta että taidanpa painua nukkumaan.Naiset eivät näköjään voi millään käsittää sitä, millaista on elää miehenä feministi-Suomessa. Eivät oikeasti edes yritä.
- sir_eino
Minun silmissäni pano-einot eivät kyllä sankareita ole, osan naisista saattaa ehkä olla.
Olen palstan väärinymmärretyin kirjoittaja.
Pano-eino viittaa ilmeisesti minuun. Maineeni palstan naisten "sankarina" on tullut siitä että pari tyttöä on antanut minulle jotain muuta kun hirveää tylytystä virtuaalisesti. Pano-eino tulee kai siitä kun mulla on vähän ongelmia. Siis oikeita sellaisia. Olen bipolaarinen. Vaikea muodostaa pysyvää suhdetta, pitää sitä yllä. Moni ei jaksa minua. Mutta suhteiden aloittaminen on helppoa kun on oikea mielentila. Naiset tykkäävät kun olen vähän hypomaaninen tai maaninen. Lyhyitä tapailuja, seksiä. Mutta siihen se sitten yleensä jää. Harva haluaa seurustella tosissaan psyykkisesti epävakaan miehen kanssa. En ole paha ihminen mutta mulla on ongelmia. Kroonisia sellaisia.
Kuolen yksin. Sen olen jollain tavalla tajunnut jo ajat sitten. Yritän oppia hyväksymään sen asian. Kaipaan kovasti jotain vierelleni ja se ei onnistu. Mä tarvitsisin ja haluaisin vakaan suhteen. Se olisi minulle hyväksi. Enkä mä ole mikään vieraissa juokseva naistenhakkaaja eli mua pahemminkin voisi valita. - xcvbkjhgnbvc
sir_eino kirjoitti:
Pano-eino viittaa ilmeisesti minuun. Maineeni palstan naisten "sankarina" on tullut siitä että pari tyttöä on antanut minulle jotain muuta kun hirveää tylytystä virtuaalisesti. Pano-eino tulee kai siitä kun mulla on vähän ongelmia. Siis oikeita sellaisia. Olen bipolaarinen. Vaikea muodostaa pysyvää suhdetta, pitää sitä yllä. Moni ei jaksa minua. Mutta suhteiden aloittaminen on helppoa kun on oikea mielentila. Naiset tykkäävät kun olen vähän hypomaaninen tai maaninen. Lyhyitä tapailuja, seksiä. Mutta siihen se sitten yleensä jää. Harva haluaa seurustella tosissaan psyykkisesti epävakaan miehen kanssa. En ole paha ihminen mutta mulla on ongelmia. Kroonisia sellaisia.
Kuolen yksin. Sen olen jollain tavalla tajunnut jo ajat sitten. Yritän oppia hyväksymään sen asian. Kaipaan kovasti jotain vierelleni ja se ei onnistu. Mä tarvitsisin ja haluaisin vakaan suhteen. Se olisi minulle hyväksi. Enkä mä ole mikään vieraissa juokseva naistenhakkaaja eli mua pahemminkin voisi valita.Sun kohdalla pitäisi todellakin paikkansa se mitä kirkkohäissä sanotaan, että liiton pitäisi kestää niin ylä- kuin alamäet...
- sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
Kuolen yksin. Sen olen jollain tavalla tajunnut jo ajat sitten. Yritän oppia hyväksymään sen asian. Kaipaan kovasti jotain vierelleni ja se ei onnistu. Mä tarvitsisin ja haluaisin vakaan suhteen. Se olisi minulle hyväksi. Enkä mä ole mikään vieraissa juokseva naistenhakkaaja eli mua pahemminkin voisi valita.Ahaa. En tajunnutkaan, että se viittas suhun. On tullut sen verran vähän tällä palstalla pyörittyä. Itse olen ollut harjoittelussa psykiatrisella osastolla, jossa hoidettavana oli myös maanisia potilaita. Olin aika kauhuissaan aloittaessani siellä ja aikamoisia ennakkokäsityksiä mielenterveyspotilaista minulla oli, mutta loppujen lopuksi tykkäsin kuitenkin paljon siitä harjoittelupaikkana. Minulla on siis jonkinmoista hajua, miten tuollainen bipolaarihäiriö vaikuttaa elämään ja millaista sen kanssa on elää. Sori kun utelen, ei oo pakko vastata jos menee liian henkilökohtaisuuksiin. Mutta onko sinulla joku hoitokontakti, jos oireet pahenevat? Onko sinulla joku lääkitys käytössä? Tsemppiä sinulle. Toivottavasti löydät vielä vakaan suhteen.
- uskomattomiaumpioita
.... kirjoitti:
Naiset eivät näköjään voi millään käsittää sitä, millaista on elää miehenä feministi-Suomessa. Eivät oikeasti edes yritä.
mikä "feministien suomi"? naisen euro on 81 senttiä, jos ihan näin ruohonjuuritasolta lähdetään!
ja mitähän siitä tulisi, jos naisetkin olisi tuollaisia piipittäjiä.
jonkun ne on pakko asiat hoitaa.
vaikka sillä 81:llä sentillä. - sir_eino
xcvbkjhgnbvc kirjoitti:
Sun kohdalla pitäisi todellakin paikkansa se mitä kirkkohäissä sanotaan, että liiton pitäisi kestää niin ylä- kuin alamäet...
Lol. Kyllä. Juuri näin.
- sir_eino
Ahaa. En tajunnutkaan, että se viittas suhun. On tullut sen verran vähän tällä palstalla pyörittyä. Itse olen ollut harjoittelussa psykiatrisella osastolla, jossa hoidettavana oli myös maanisia potilaita. Olin aika kauhuissaan aloittaessani siellä ja aikamoisia ennakkokäsityksiä mielenterveyspotilaista minulla oli, mutta loppujen lopuksi tykkäsin kuitenkin paljon siitä harjoittelupaikkana. Minulla on siis jonkinmoista hajua, miten tuollainen bipolaarihäiriö vaikuttaa elämään ja millaista sen kanssa on elää. Sori kun utelen, ei oo pakko vastata jos menee liian henkilökohtaisuuksiin. Mutta onko sinulla joku hoitokontakti, jos oireet pahenevat? Onko sinulla joku lääkitys käytössä? Tsemppiä sinulle. Toivottavasti löydät vielä vakaan suhteen.
Kiitos kommentistasi. Jotenkin lohduttava.
On mulla hoitoa ja on lääkkeet. Se miten tää vaikuttaa elämään on tietenkin potilasriippuvaista. Mulla mania aiheuttaa yliseksuaalisuutta ja naistenjahtaamista mistä syystä mulla on ollut aika paljon kumppaneita. Parisuhteessa osaan olla uskollinen mutta saatan olla aika halukas aina välillä. En tietenkään oleta että nainen on yhtä kiinnostunut seksistä aina, mutta... Kyllähän mä mielelläni harrastan seksiä parisuhteessa paljon.
Maaninen potilas? Hmm... Mä olen ollut osastolla manian takia vain kerran ja silloin siihen liittyi psykoottista oirehdintaa. Siitä on lähes kymmenen vuotta aikaa. Pelkän manian takia on aika vaikea päästä osastolle. Viime viikolla psykiatri totesi että jos mä suuntaan mun energian kuntosaliin ja naisten jahtaamiseen niin ei siitä haittaa ole. Ja näin olen viime aikoina tehnyt. Mutta olen vain hypomaaninen nyt. Viime viikolla oli ehkä reilu vuorokausi kunnon maniaa, muuten pelkkää hypomaniaa. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Jotenkin lohduttava.
On mulla hoitoa ja on lääkkeet. Se miten tää vaikuttaa elämään on tietenkin potilasriippuvaista. Mulla mania aiheuttaa yliseksuaalisuutta ja naistenjahtaamista mistä syystä mulla on ollut aika paljon kumppaneita. Parisuhteessa osaan olla uskollinen mutta saatan olla aika halukas aina välillä. En tietenkään oleta että nainen on yhtä kiinnostunut seksistä aina, mutta... Kyllähän mä mielelläni harrastan seksiä parisuhteessa paljon.
Maaninen potilas? Hmm... Mä olen ollut osastolla manian takia vain kerran ja silloin siihen liittyi psykoottista oirehdintaa. Siitä on lähes kymmenen vuotta aikaa. Pelkän manian takia on aika vaikea päästä osastolle. Viime viikolla psykiatri totesi että jos mä suuntaan mun energian kuntosaliin ja naisten jahtaamiseen niin ei siitä haittaa ole. Ja näin olen viime aikoina tehnyt. Mutta olen vain hypomaaninen nyt. Viime viikolla oli ehkä reilu vuorokausi kunnon maniaa, muuten pelkkää hypomaniaa.Juu, no sullahan tuo kuulostais olevan aika hyvin kuitenkin hallinnassa. Eiks sulla tuu sitte niitä masennusjaksojakin välillä? Itse olin ihan akuuttiosastolla harjottelussa, ja siellä kyllä näki yhtä jos toistakin. Ihan uskomattomia juttuja niiden potilaiden elämässä olikin tapahtunut kun luki niitä potilaskertomuksia. Potilaana oli myös yksi nainen, jolla tuo maanisuus ilmeni samanlailla kun sulla. Varmaan kuitenkin vieläkin voimakkaampana. Kaikki puheet kääntyi jatkuvasti seksiin, ja mies-hoitajat, lääkärit ja muut potilaat saivat olla varuillaan kun se koitti jatkuvasti iskeä niitä.
- rpperep
Juu, no sullahan tuo kuulostais olevan aika hyvin kuitenkin hallinnassa. Eiks sulla tuu sitte niitä masennusjaksojakin välillä? Itse olin ihan akuuttiosastolla harjottelussa, ja siellä kyllä näki yhtä jos toistakin. Ihan uskomattomia juttuja niiden potilaiden elämässä olikin tapahtunut kun luki niitä potilaskertomuksia. Potilaana oli myös yksi nainen, jolla tuo maanisuus ilmeni samanlailla kun sulla. Varmaan kuitenkin vieläkin voimakkaampana. Kaikki puheet kääntyi jatkuvasti seksiin, ja mies-hoitajat, lääkärit ja muut potilaat saivat olla varuillaan kun se koitti jatkuvasti iskeä niitä.
Hehe. Einonkin puheet kääntyy jatkuvasti seksiin, ainakin palstalla. Todennäköisesti myös livessä.
- Gordon Gekko
uskomattomiaumpioita kirjoitti:
mikä "feministien suomi"? naisen euro on 81 senttiä, jos ihan näin ruohonjuuritasolta lähdetään!
vaikka sillä 81:llä sentillä.Samalla toimialalla palkkaeroja ei tutkimusten mukaan juuri ole. Naisten kannattais hakeutua enemmän yksityiselle sektorilla, jos haluavat nostaa palkkatasoaan.
- sir_eino
Juu, no sullahan tuo kuulostais olevan aika hyvin kuitenkin hallinnassa. Eiks sulla tuu sitte niitä masennusjaksojakin välillä? Itse olin ihan akuuttiosastolla harjottelussa, ja siellä kyllä näki yhtä jos toistakin. Ihan uskomattomia juttuja niiden potilaiden elämässä olikin tapahtunut kun luki niitä potilaskertomuksia. Potilaana oli myös yksi nainen, jolla tuo maanisuus ilmeni samanlailla kun sulla. Varmaan kuitenkin vieläkin voimakkaampana. Kaikki puheet kääntyi jatkuvasti seksiin, ja mies-hoitajat, lääkärit ja muut potilaat saivat olla varuillaan kun se koitti jatkuvasti iskeä niitä.
No on ja ei ole. Masennukset on yllättävän hyvin hanskassa. Sellaisesta masennusjaksosta jolloin oikeasti meinasin tehdä itselleni jotain on jo pari vuotta aikaa. Itsetuhoisia ajatuksia kyllä on viikoittain mutta selviän niistä. Oirehdinta on maanispainotteista. Ja kyllä. Meillä bipoilla on yleensä aika uskomaton elämä. Kaikkea sattuu ja tapahtuu, huh.
Seksikeskeisyys on kai aika tavallista bipoilla. Muutaman maanisdepressiivisen naisen kanssa tullut pyörittyä ja seksi on vähintään mielenkiintoista ja runsasta. Yhdeltäkin sai sellaiset kyydit ettei paljon parempaa voi toivoa.
Ei mun kaikki puheet aina käänny seksiin mutta maniassa ihan tasan tarkkaan panettaa koko ajan ja sitä on pakko lähestyä naista jos on sinkku että pääsee edes vähän helpottamaan oloaan. Parisuhteessa se sitten hoituu sen oman naisen kanssa. Mutta... maniassa sitä on onneksi niin hurmaava että joku aina lämpenee. - sir_eino
rpperep kirjoitti:
Hehe. Einonkin puheet kääntyy jatkuvasti seksiin, ainakin palstalla. Todennäköisesti myös livessä.
Livenä pyrin pääsemään harrastamaan seksiä. Eri asia.
- sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
No on ja ei ole. Masennukset on yllättävän hyvin hanskassa. Sellaisesta masennusjaksosta jolloin oikeasti meinasin tehdä itselleni jotain on jo pari vuotta aikaa. Itsetuhoisia ajatuksia kyllä on viikoittain mutta selviän niistä. Oirehdinta on maanispainotteista. Ja kyllä. Meillä bipoilla on yleensä aika uskomaton elämä. Kaikkea sattuu ja tapahtuu, huh.
Seksikeskeisyys on kai aika tavallista bipoilla. Muutaman maanisdepressiivisen naisen kanssa tullut pyörittyä ja seksi on vähintään mielenkiintoista ja runsasta. Yhdeltäkin sai sellaiset kyydit ettei paljon parempaa voi toivoa.
Ei mun kaikki puheet aina käänny seksiin mutta maniassa ihan tasan tarkkaan panettaa koko ajan ja sitä on pakko lähestyä naista jos on sinkku että pääsee edes vähän helpottamaan oloaan. Parisuhteessa se sitten hoituu sen oman naisen kanssa. Mutta... maniassa sitä on onneksi niin hurmaava että joku aina lämpenee.Huvittava tuolla osastolla ku siellä oli potilaana just yks niin naistenmies ku voi vaan olla sitten kun tämä nainen, jolla oli tätä yliseksuaalisuutta, tuli tuonne osastolle niin tais tämä naistenmieskin sitä hieman säikähtää. Oli vissiin vähän liian suorasukainen hänenkin makuun. Koko ajan sai olla tarkkana siitä, ettei tämä nainen häviä jonkun miespotilaan kanssa esim. vessaan.
Voiko sulla sitte vaihdella nopeastikin nuo jaksot että aamulla oot vaikka aivan maniassa ja sitten vaikka päivällä oot jo aivan masentunut, ja illalla taas maniassa? Vai kestääkö ne just pitempiä aikoja kerrallaan? - sir_eino
Huvittava tuolla osastolla ku siellä oli potilaana just yks niin naistenmies ku voi vaan olla sitten kun tämä nainen, jolla oli tätä yliseksuaalisuutta, tuli tuonne osastolle niin tais tämä naistenmieskin sitä hieman säikähtää. Oli vissiin vähän liian suorasukainen hänenkin makuun. Koko ajan sai olla tarkkana siitä, ettei tämä nainen häviä jonkun miespotilaan kanssa esim. vessaan.
Voiko sulla sitte vaihdella nopeastikin nuo jaksot että aamulla oot vaikka aivan maniassa ja sitten vaikka päivällä oot jo aivan masentunut, ja illalla taas maniassa? Vai kestääkö ne just pitempiä aikoja kerrallaan?"Oli vissiin vähän liian suorasukainen hänenkin makuun. Koko ajan sai olla tarkkana siitä, ettei tämä nainen häviä jonkun miespotilaan kanssa esim. vessaan."
Heh. Ja joo, meitä saa aina varoa. Olen itsekin hankkinut seksiseuraa erilaisista hoitopaikoista. Enkä nyt viittaa pelkästään osastoon vaan esim. erilaisiin ryhmiin. Kun löytää toisen samanlaisen niin kyllä se panemiseksi yleensä menee, ja aika pian. Osastolla en ole pannut. Nuorempana olin ujo ja sen jälkeen kun olen ollut osastolla mulla on ollut tyttöystävä ja olen ollut uskollinen.
Miksei muuten osastolla saa naida? Olen aina ihmetellyt sitä? Luuletteko te oikeasti että meillä ei ole haluja tai ettei vaikka vessassa tule runkattua?
"Voiko sulla sitte vaihdella nopeastikin nuo jaksot että aamulla oot vaikka aivan maniassa ja sitten vaikka päivällä oot jo aivan masentunut, ja illalla taas maniassa? Vai kestääkö ne just pitempiä aikoja kerrallaan?"
Aika nopeasyklistä. Voi kestää pidempäänkin mutta yleensä nopeasti vaihtelee. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"Oli vissiin vähän liian suorasukainen hänenkin makuun. Koko ajan sai olla tarkkana siitä, ettei tämä nainen häviä jonkun miespotilaan kanssa esim. vessaan."
Heh. Ja joo, meitä saa aina varoa. Olen itsekin hankkinut seksiseuraa erilaisista hoitopaikoista. Enkä nyt viittaa pelkästään osastoon vaan esim. erilaisiin ryhmiin. Kun löytää toisen samanlaisen niin kyllä se panemiseksi yleensä menee, ja aika pian. Osastolla en ole pannut. Nuorempana olin ujo ja sen jälkeen kun olen ollut osastolla mulla on ollut tyttöystävä ja olen ollut uskollinen.
Miksei muuten osastolla saa naida? Olen aina ihmetellyt sitä? Luuletteko te oikeasti että meillä ei ole haluja tai ettei vaikka vessassa tule runkattua?
"Voiko sulla sitte vaihdella nopeastikin nuo jaksot että aamulla oot vaikka aivan maniassa ja sitten vaikka päivällä oot jo aivan masentunut, ja illalla taas maniassa? Vai kestääkö ne just pitempiä aikoja kerrallaan?"
Aika nopeasyklistä. Voi kestää pidempäänkin mutta yleensä nopeasti vaihtelee."Miksei muuten osastolla saa naida? Olen aina ihmetellyt sitä? Luuletteko te oikeasti että meillä ei ole haluja tai ettei vaikka vessassa tule runkattua?"
No herranjestas, pitäähän siellä nyt jonkinlaiset säännöt olla. Muutenkin on tosi tarkkaa, ettei toisten huoneisiin saa mennä, milloin saa ulkoilla ja onko ylipäätään edes ulkoilulupaa, mitä tavaroita saa pitää huoneessaan ym. Monilla potilailla on tuolla on niin sekava muutenkin se mielenmaailma, että tarvitaan vähän rauhottumista että se pää siitä selkenee. Ja just nuilla säännöillä, vähävirikkeisellä ympäristöllä ym. sitä juuri yritetään luoda. Sitten osastolla voi olla myös todella herkkiä ja haavoittuvaisia potilaita esim. vaikeasti masentuneita eikä heidän tilansa varmaan kauheasti parane jos he tulevat puoliväkisin raahatuksi johonki vessaan sekstaileen.
Totta kai psykiatrisilla potilaillakin on haluja, monesti tuntuu että vielä enemmän kuin ns. meillä tavallisilla tallaajilla. Yllättävän monet heistä myös haluavat lapsia. Ihan varmasti vessassa tulee runkattua. Olenpa todistanut tapahtumaakin, jossa mies runkkasi eristyshuoneessa melkein taukoamatta. Naislääkäri erehtyi kättelemään tätä miestä, kun kävi häntä katsomassa. Ei ollut varmaan järin miellyttävä kohtaaminen kun toisella ihan mälliset kädet :D - ...
vaikka sillä 81:llä sentillä.No kun ei ole. Se sijaan miehen euro on 98 senttiä. Pallkataso ja ansiotaso on kaksi eri asiaa.
- cvvvvvvvvvvvvvv
vaikka sillä 81:llä sentillä.Naisen euro on 80 senttiä, mutta toisaalta ei ymmärretä että naisen työtunti on 45 minuuttia. Miehet toki tienaavat enemmän kuin naiset, mutta tekevät myös enemmän töitä. Jo kaksi tutkimusta on tämän osoittanut joista toinen julkaistiin jo joskus 3 vuotta sitten. Silti tutkaillaan vain yhtä tilastotietoa ja jaksetaan siitä vedellä otsikoita. Mahtaiskohan asiaan vaikuttaa toimittajakunnan sukupuolijakauma.
- sinkkunainen88
cvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:
Naisen euro on 80 senttiä, mutta toisaalta ei ymmärretä että naisen työtunti on 45 minuuttia. Miehet toki tienaavat enemmän kuin naiset, mutta tekevät myös enemmän töitä. Jo kaksi tutkimusta on tämän osoittanut joista toinen julkaistiin jo joskus 3 vuotta sitten. Silti tutkaillaan vain yhtä tilastotietoa ja jaksetaan siitä vedellä otsikoita. Mahtaiskohan asiaan vaikuttaa toimittajakunnan sukupuolijakauma.
Olen myös lukenut noita tutkimuksia. Joskus kuului radiossa joku keskusteluohjelmakin, jossa tästä aiheesta väiteltiin. Miehet kyllä tekevät sellaista ns. näkyvää työtä enemmän kuin naiset eli sellaista työtä, joka on kirjattu ja tilastoitu johonkin. Naiset taas tekevät enemmän esim. vapaaehtoistyötä, ylitöitä ilman korvauksia, kotitöitä ja lastenhoitotöitä. Naiset myös joutuvat olemaan työelämästä miehiä enemmän pois esim. näiden raskauksien ja lasten hoidon vuoksi.
- ....
Olen myös lukenut noita tutkimuksia. Joskus kuului radiossa joku keskusteluohjelmakin, jossa tästä aiheesta väiteltiin. Miehet kyllä tekevät sellaista ns. näkyvää työtä enemmän kuin naiset eli sellaista työtä, joka on kirjattu ja tilastoitu johonkin. Naiset taas tekevät enemmän esim. vapaaehtoistyötä, ylitöitä ilman korvauksia, kotitöitä ja lastenhoitotöitä. Naiset myös joutuvat olemaan työelämästä miehiä enemmän pois esim. näiden raskauksien ja lasten hoidon vuoksi.
lapset ovat naisten harrastus. Ei kenenkään ole pakko harrastaa lisääntymistä ja lastenhoitoa.
- sinkkunainen88
.... kirjoitti:
lapset ovat naisten harrastus. Ei kenenkään ole pakko harrastaa lisääntymistä ja lastenhoitoa.
Lapset eivät ole mikään harrastus, idiootti. Ne lapset sitä paitsi kuuluvat miehellekin, siinä missä naisellekin. "Ei kenenkään ole pakko harrastaa lisääntymistä ja lastenhoitoa." Ahaa, no kuollaanko sitten vaikka sukupuuttoon, vai mitä ehdotat?
- cvvvvvvvvvvvvvv
Eli naisen kuuluisi saada hieman parempaa tuntipalkaa koska hän oletettavasti tekee kotitöitä? Eikös ennen miehen suurempi palkka perustunut nimenomaan siihen että hänen täytyy elättää perheensä, mutta naisen palkka on vain lisänä perheen elätyksessä. Haluat siis tuoda "Tasa-arvoa" tasa-arvottomilla säädöksillä.
- Atm-foreva
"Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan." Mistähän sinä sen tiedät, pystynkö? En ymmärrä, miksi latelet täällä tällaisia väitteitä vaikka et edes tunne minua. En pysty seurustelemaan vaikka haluaisin, koska minulla ei ole sopivaa kumppania. Kyllä sinäkin varmaan pystyisit seurustelemaan jos se 20 -vuotta mielisairaalassa viettänyt skitsofreenikkomummo kelpaisi kumppaniksi."Sitä, että nämä tietyt miehet eivät täällä näe omilla valinnoillaan olevan mitään syytä siihen että he ovat sinkkuja. Asia ulkoistetaan sanomalla, että naisilla on helppoa ja toista se on minulla en pysty seurustelemaan kuin maksua vastaan. Ihan niinkuin et itse pystyisi yhtään vaikuttamaan siihen, millaista elämää elät. Ihan kuin miessukupuoli olisi sinut alusta asti tuominnut siihen, että saat vain maksua ja halveksintaa vastaan"
Miten se on miehen oma valinta että saa naiselta pakit. Ymmärrän kyllä että kun nainen antaa pakit se on naisen oma valinta ja hänellä olisi ollut selkeästi valta valita kahdesta vaihtoehdosta. Miten mies pystyy sitten vaikuttamaan siihen saako hän pakit naiselta vai ei? Joskus näillä palstoilla oli kyselyitä jossa kysyttiin mitä olet tehnyt saadaksesi naista. Minä kun sinne luettelin pitkät litaniat itsenikehittämis keinoja niin yllättäen ei tullut enää yhtään vastausta. Sen sijaan muille miehille jaksettiin jaella niin paremmintietävänä neuvoja. Ainoat neuvot minulle tulivat lähinnä muilta miehiltä tyyliin: Älä yritä seinä ruusuja. - sinkkunainen88
cvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:
Eli naisen kuuluisi saada hieman parempaa tuntipalkaa koska hän oletettavasti tekee kotitöitä? Eikös ennen miehen suurempi palkka perustunut nimenomaan siihen että hänen täytyy elättää perheensä, mutta naisen palkka on vain lisänä perheen elätyksessä. Haluat siis tuoda "Tasa-arvoa" tasa-arvottomilla säädöksillä.
"Eli naisen kuuluisi saada hieman parempaa tuntipalkaa koska hän oletettavasti tekee kotitöitä?" No en minä näin sanonut, totesin vain mitä tuossa tutkimuksesessa oli tullut ilmi. On se kumma kun täällä yritetään aina väännellä ja käännellä mun sanomisia.
- .....
Lapset eivät ole mikään harrastus, idiootti. Ne lapset sitä paitsi kuuluvat miehellekin, siinä missä naisellekin. "Ei kenenkään ole pakko harrastaa lisääntymistä ja lastenhoitoa." Ahaa, no kuollaanko sitten vaikka sukupuuttoon, vai mitä ehdotat?
Lapset nyt vaan ovat harrastus siinä kuin vaikka sauvakävelykin. Ei ole pakko alkaa harrastaa.
Ihmiskunnan sukupuutto olisi parasta mitä maailmalle voisi tapahtua. Kannatan ehdottomasti ajatusta. - ....
"Eli naisen kuuluisi saada hieman parempaa tuntipalkaa koska hän oletettavasti tekee kotitöitä?" No en minä näin sanonut, totesin vain mitä tuossa tutkimuksesessa oli tullut ilmi. On se kumma kun täällä yritetään aina väännellä ja käännellä mun sanomisia.
Naisten pitäisi luovuttaa palkkansa kokonaisuudessaan miehelleen, koska naiset ovat kykenemättömiä hoitamaan raha-asioita. Siitä todisteena se kaikki joutavanpäiväinen roina, mitä naiset ostavat.
- sinkkunainen88
.... kirjoitti:
Naisten pitäisi luovuttaa palkkansa kokonaisuudessaan miehelleen, koska naiset ovat kykenemättömiä hoitamaan raha-asioita. Siitä todisteena se kaikki joutavanpäiväinen roina, mitä naiset ostavat.
Miehethän ne vasta ostelevatkin jotain joutavanpäiväistä tekniikkaa, joka kertyy vain nurkkiin pölyttymään. Joka vuosi pitää saada hienompi puhelin ja kaikin mahdollisin hienoin ominaisuuksin varustettu digitelevisio, joiden ominaisuuksista puoliakaan ei loppujen lopuksi tule käytettynä ja jotka maksavat ihan törkeästi.
- ES
.... kirjoitti:
"lapset ovat naisten harrastus."
Tuo ei ole loukkaus vain naisia kohtaan, vaan myös niitä miehiä kohtaan, jotka haluavat joskus elämässään lapsen tai lapsia. - ....
Miehethän ne vasta ostelevatkin jotain joutavanpäiväistä tekniikkaa, joka kertyy vain nurkkiin pölyttymään. Joka vuosi pitää saada hienompi puhelin ja kaikin mahdollisin hienoin ominaisuuksin varustettu digitelevisio, joiden ominaisuuksista puoliakaan ei loppujen lopuksi tule käytettynä ja jotka maksavat ihan törkeästi.
Kas, kun ei ole koskaan tullut vastaan yhtään naista, jolla olisi paria vuotta vanhempi puhelin. Ikivanhan kapulan miehiä sen sijaan tusinoittain.
- sinkkunainen88
Atm-foreva kirjoitti:
"Sitä, että nämä tietyt miehet eivät täällä näe omilla valinnoillaan olevan mitään syytä siihen että he ovat sinkkuja. Asia ulkoistetaan sanomalla, että naisilla on helppoa ja toista se on minulla en pysty seurustelemaan kuin maksua vastaan. Ihan niinkuin et itse pystyisi yhtään vaikuttamaan siihen, millaista elämää elät. Ihan kuin miessukupuoli olisi sinut alusta asti tuominnut siihen, että saat vain maksua ja halveksintaa vastaan"
Miten se on miehen oma valinta että saa naiselta pakit. Ymmärrän kyllä että kun nainen antaa pakit se on naisen oma valinta ja hänellä olisi ollut selkeästi valta valita kahdesta vaihtoehdosta. Miten mies pystyy sitten vaikuttamaan siihen saako hän pakit naiselta vai ei? Joskus näillä palstoilla oli kyselyitä jossa kysyttiin mitä olet tehnyt saadaksesi naista. Minä kun sinne luettelin pitkät litaniat itsenikehittämis keinoja niin yllättäen ei tullut enää yhtään vastausta. Sen sijaan muille miehille jaksettiin jaella niin paremmintietävänä neuvoja. Ainoat neuvot minulle tulivat lähinnä muilta miehiltä tyyliin: Älä yritä seinä ruusuja."Miten se on miehen oma valinta että saa naiselta pakit." Tarkointin tällä omalla valinnalla lähinnä sitä, että mies voi itse päättää lähestyykö hän naisia, onko hän jo valmiiksi katkera kaikille naisille siitä että on saanut aikaisemmin naisilta pakkeja, miten hän yleensäkin suhtautuu naisiin, ja jos joku nainen häntä lähestyy niin suostuuko hän vai antaako pakit. Siihenkin voi jossain määrin vaikuttaa, saako itse pakkeja. Jos on lähestyessään esimerkiksi epäkohtelias, tökerö tai liian päällekäyvä on aika luonnollista että saa pakit. Ja muistutanpa tässä vielä, että naisetkin voivat saada pakkeja.
- ,,,,
.... kirjoitti:
Kas, kun ei ole koskaan tullut vastaan yhtään naista, jolla olisi paria vuotta vanhempi puhelin. Ikivanhan kapulan miehiä sen sijaan tusinoittain.
Valehtelet.
- sinkkunainen88
.... kirjoitti:
No tässäpä sinulle sellainen esimerkki. Minulla on reilu kolme vuotta vanha puhelin.
- Atm-foreva
"Miten se on miehen oma valinta että saa naiselta pakit." Tarkointin tällä omalla valinnalla lähinnä sitä, että mies voi itse päättää lähestyykö hän naisia, onko hän jo valmiiksi katkera kaikille naisille siitä että on saanut aikaisemmin naisilta pakkeja, miten hän yleensäkin suhtautuu naisiin, ja jos joku nainen häntä lähestyy niin suostuuko hän vai antaako pakit. Siihenkin voi jossain määrin vaikuttaa, saako itse pakkeja. Jos on lähestyessään esimerkiksi epäkohtelias, tökerö tai liian päällekäyvä on aika luonnollista että saa pakit. Ja muistutanpa tässä vielä, että naisetkin voivat saada pakkeja.
öö siis etkö sinä sitten anna pakkeja jos lähestyminen on kohtelias? Esitätkö tyhmää vai etkö vain halua ymmärtää mitä yritin sanoa. Nuo sinun mainitsemasi asiat olisi varmaan voinut lapsikin mainita, mutta todellisuus on hieman toista. Jostain naisten lähestymisestä puhuminen on turhaa saivartelua koska sellaista ei ainakaan minun nähdäkseni ole olemassakaan.
- ...
ES kirjoitti:
"lapset ovat naisten harrastus."
Tuo ei ole loukkaus vain naisia kohtaan, vaan myös niitä miehiä kohtaan, jotka haluavat joskus elämässään lapsen tai lapsia.Vain dorkat lisääntyvät.
Siittäminen ja/tai synnyttäminen on pahin rikos, minkä ihminen voi tehdä. Sekä luonnolle että toista ihmistä (sitä syntyvää) kohtaan. - sinkkunainen88
Atm-foreva kirjoitti:
öö siis etkö sinä sitten anna pakkeja jos lähestyminen on kohtelias? Esitätkö tyhmää vai etkö vain halua ymmärtää mitä yritin sanoa. Nuo sinun mainitsemasi asiat olisi varmaan voinut lapsikin mainita, mutta todellisuus on hieman toista. Jostain naisten lähestymisestä puhuminen on turhaa saivartelua koska sellaista ei ainakaan minun nähdäkseni ole olemassakaan.
Ensinnäkään en ole saanut järin montaa kohteliasta lähestymistä miehiltä. Suurin osa on ollut jotain uskomattoman tökeröitä, huomattavasti vanhempien miesten lähestymisiä, kännissä lähestymisiä tai ei-vakasti otettavia mukahauskoja heittoja. "öö siis etkö sinä sitten anna pakkeja jos lähestyminen on kohtelias?" Riippuu miehestä. Jos olen kiinnostunut hänestä, en anna pakkeja. Jos minua taas lähestyy joku 80 v. hampaaton, kalju mies vaikkakin kohteliaasti, annan pakit koska en ole kiinnostunut niin paljon itseäni vanhemmista.
- Atm-foreva
Ensinnäkään en ole saanut järin montaa kohteliasta lähestymistä miehiltä. Suurin osa on ollut jotain uskomattoman tökeröitä, huomattavasti vanhempien miesten lähestymisiä, kännissä lähestymisiä tai ei-vakasti otettavia mukahauskoja heittoja. "öö siis etkö sinä sitten anna pakkeja jos lähestyminen on kohtelias?" Riippuu miehestä. Jos olen kiinnostunut hänestä, en anna pakkeja. Jos minua taas lähestyy joku 80 v. hampaaton, kalju mies vaikkakin kohteliaasti, annan pakit koska en ole kiinnostunut niin paljon itseäni vanhemmista.
Ilmeisesti sinulla tuo kohteliaisuus liittyy tiukasti henkilön viehättävyyteen Eli jos mies ei ole viehättävä hänen aloitteensa ovat aina epäkohteliaita. Tällaisella miehelläkin on sinun mielestäsi vaitoehto nauttia elämästä niin että ei tee aloitteita. Lisäksi mainitsit että pakkien saanti riippuu mihestä oletko SINÄ kiinnostunut hänestä. No tämä tais ollakkin sitä miehen omaa valintaa.
- sinkkunainen88
Atm-foreva kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla tuo kohteliaisuus liittyy tiukasti henkilön viehättävyyteen Eli jos mies ei ole viehättävä hänen aloitteensa ovat aina epäkohteliaita. Tällaisella miehelläkin on sinun mielestäsi vaitoehto nauttia elämästä niin että ei tee aloitteita. Lisäksi mainitsit että pakkien saanti riippuu mihestä oletko SINÄ kiinnostunut hänestä. No tämä tais ollakkin sitä miehen omaa valintaa.
Sun kans on kyllä ihan äärimmäisen rasittava keskustella. Kaikkien naisten pitäis siis sun mielestä aina suostua kaikkien miesten lähestymisiin, koska muuten mies ei saa itse valita onko hän sinkku vai ei. Ihan uskomatonta potaskaa. Vastaapa nyt itse rehellisesti. Antaisitko itse pakit sinua lähestyvälle 70 -vuotiaalle liikalihavalle, puolikuurolle ja töykeälle naiselle?
- Atm-foreva
Sun kans on kyllä ihan äärimmäisen rasittava keskustella. Kaikkien naisten pitäis siis sun mielestä aina suostua kaikkien miesten lähestymisiin, koska muuten mies ei saa itse valita onko hän sinkku vai ei. Ihan uskomatonta potaskaa. Vastaapa nyt itse rehellisesti. Antaisitko itse pakit sinua lähestyvälle 70 -vuotiaalle liikalihavalle, puolikuurolle ja töykeälle naiselle?
Minä en mielestäni tässä puhunut pakkien oikeutuksesta vaan halusin alunperin tietää miten ne pakit ovat miehen omaa valintaa. Tässä keskustelussa on selvinnyt että lähestyminen on tehtävä kohteliaasti. Jotta lähestyminen voisi olla kohtelias miehen täytyy olla viehättävä naisen mielestä. Mistä mies sitten voi tietää onko hän naisen mielestä viehättävä. Joskus näillä palstoilla naiset neuvoivat että pitäisi seurata naisten katseita ja muita eleitä. No en saa koskaan katseita tai eleitä keltään eli minun olisi parempi olla tekemättä aloitteita, koska ne ovat töykeitä automaattisesti tein ne miten tahansa. Minunhan ei auta syyttää kuin itseäni siitä että olen valinnut olevani epäviehättävä naisten mielestä. Vielä kun ymmärtäisin miten ja milloin olen tuon valinnan tehnyt.
- ugly bitch
.... kirjoitti:
Jaa, mun vanha puhelin olisi täyttänyt kohta 5 v. mutta hankin uuden tossa jokin aika sitten, koska vanhaan ois pitänyt kuitenkin hankkia uusi akku.
- sinkkunainen88
Atm-foreva kirjoitti:
Minä en mielestäni tässä puhunut pakkien oikeutuksesta vaan halusin alunperin tietää miten ne pakit ovat miehen omaa valintaa. Tässä keskustelussa on selvinnyt että lähestyminen on tehtävä kohteliaasti. Jotta lähestyminen voisi olla kohtelias miehen täytyy olla viehättävä naisen mielestä. Mistä mies sitten voi tietää onko hän naisen mielestä viehättävä. Joskus näillä palstoilla naiset neuvoivat että pitäisi seurata naisten katseita ja muita eleitä. No en saa koskaan katseita tai eleitä keltään eli minun olisi parempi olla tekemättä aloitteita, koska ne ovat töykeitä automaattisesti tein ne miten tahansa. Minunhan ei auta syyttää kuin itseäni siitä että olen valinnut olevani epäviehättävä naisten mielestä. Vielä kun ymmärtäisin miten ja milloin olen tuon valinnan tehnyt.
No lähetäänkö vaikka siitä että en ole missään vaiheessa väittänyt että pakit ovat miehen omaa valintaa. Olen sanonut ainoastaan sen että niiden saantiin voi jossain määrin itse vaikuttaa esim. olemalla kohtelias tai töykeä. "Jotta lähestyminen voisi olla kohtelias miehen täytyy olla viehättävä naisen mielestä." Ei..Vaan lähestyminen voi kyllä olla kohtelias, vaikka mies ei kiinnostaisikaan noin muuten naista. Eli ihminen voi kyllä olla mukava ja kohtelias, mutta ei sopiva kumppaniksi esim. liian suuren ikäeron, liian erilaisen elämäntavan/elämäntilanteen, liian erilaisen luonteen tai esim. uskonnollisen vakaumuksen vuoksi (toinen ateisti ja toinen kiihkouskovainen).
"Mistä mies sitten voi tietää onko hän naisen mielestä viehättävä." No eihän tätä nyt varmaksi voi tietää mistään. Ainahan se on vähän riskipeliä kun lähtee jotakin lähestymään. Itse kyllä neuvoisin myös seuraamaan tuota naisen elekieltä ja katseita. Vaikka siitäkin voi olla aika vaikea mitään tulkita. Joku saattaa esim. miettiä jotain hauskaa juttua ja hymyillä ihan muuten vaan itsekseen, ja toinen saattaa olla pahalla tuulella ja olla siksi yrmyn näköinen. Osa taas ei välttämättä uskalla näyttää kiinnostustaan ollenkaan. Että ottaapa siitäkin nyt selvää kuka on kiinnostunut ja kuka ei. Mutta jos nainen ihan selvästi ottaa katsekontaktia useampaa kertaan, katselee pitkään, hymyilee ja kääntyy katsomaan sinua niin tuossa tapauksessa luulisin sen olevan selvä merkki kiinnostuksesta.
"Minunhan ei auta syyttää kuin itseäni siitä että olen valinnut olevani epäviehättävä naisten mielestä. Vielä kun ymmärtäisin miten ja milloin olen tuon valinnan tehnyt."
En jaksa uskoa, että olisit epäviehättävä kaikkien naisten mielestä. Eikä kannata yleensäkään olla tuolla asenteella liikkeellä. Sinun tulisi itse uskoa siihen, että olet hyvä tyyppi ja varmasti joku nainen on minusta kiinnostunut, sen jälkeen muutkin voivat uskoa siihen. Kannattaa lähestyä jossain määrin itsensä kaltaisia ihmisiä, samankaltaisuudet vetävät puoleensa, he ymmärtävät elämäntilannettasi paremmin ja elämän yhteensovittaminen heidän kanssaan on helpompaa. - sir_eino
"Miksei muuten osastolla saa naida? Olen aina ihmetellyt sitä? Luuletteko te oikeasti että meillä ei ole haluja tai ettei vaikka vessassa tule runkattua?"
No herranjestas, pitäähän siellä nyt jonkinlaiset säännöt olla. Muutenkin on tosi tarkkaa, ettei toisten huoneisiin saa mennä, milloin saa ulkoilla ja onko ylipäätään edes ulkoilulupaa, mitä tavaroita saa pitää huoneessaan ym. Monilla potilailla on tuolla on niin sekava muutenkin se mielenmaailma, että tarvitaan vähän rauhottumista että se pää siitä selkenee. Ja just nuilla säännöillä, vähävirikkeisellä ympäristöllä ym. sitä juuri yritetään luoda. Sitten osastolla voi olla myös todella herkkiä ja haavoittuvaisia potilaita esim. vaikeasti masentuneita eikä heidän tilansa varmaan kauheasti parane jos he tulevat puoliväkisin raahatuksi johonki vessaan sekstaileen.
Totta kai psykiatrisilla potilaillakin on haluja, monesti tuntuu että vielä enemmän kuin ns. meillä tavallisilla tallaajilla. Yllättävän monet heistä myös haluavat lapsia. Ihan varmasti vessassa tulee runkattua. Olenpa todistanut tapahtumaakin, jossa mies runkkasi eristyshuoneessa melkein taukoamatta. Naislääkäri erehtyi kättelemään tätä miestä, kun kävi häntä katsomassa. Ei ollut varmaan järin miellyttävä kohtaaminen kun toisella ihan mälliset kädet :D"No herranjestas, pitäähän siellä nyt jonkinlaiset säännöt olla. Muutenkin on tosi tarkkaa, ettei toisten huoneisiin saa mennä, milloin saa ulkoilla ja onko ylipäätään edes ulkoilulupaa, mitä tavaroita saa pitää huoneessaan ym."
No kyllä mä ne säännöt tiedän. Mutta jos jossain yhteisissä tiloissa tapaa jonkun kivan mimmin joka on kiinnostava niin miksei sen kanssa saa tehdä mitään?
"Monilla potilailla on tuolla on niin sekava muutenkin se mielenmaailma, että tarvitaan vähän rauhottumista että se pää siitä selkenee. Ja just nuilla säännöillä, vähävirikkeisellä ympäristöllä ym. sitä juuri yritetään luoda."
Ai jaa.
"Sitten osastolla voi olla myös todella herkkiä ja haavoittuvaisia potilaita esim. vaikeasti masentuneita eikä heidän tilansa varmaan kauheasti parane jos he tulevat puoliväkisin raahatuksi johonki vessaan sekstaileen."
Herkkään Einoon sattui kun eräs kuuma maanisdepressiivinen tyttö katseli kerran osastolla sillain ja tiesi ettei pääse puuhaamaan. No okei, oli mulla siihen aikaan parisuhde mutta jos ei olisi ollut kiusaus olisi ollut kova. Miksi edes pistää miehiä ja naisia sosialisoimaan keskenään osastolla jos ei saa mennä pidemmälle? Ihmisrääkkäystä. Amnesty?
"Totta kai psykiatrisilla potilaillakin on haluja, monesti tuntuu että vielä enemmän kuin ns. meillä tavallisilla tallaajilla. Yllättävän monet heistä myös haluavat lapsia."
Tottakai. Ei me mitään ufoja olla vaan ihan tavallisia ihmisiä joilla on normaalit hellyyden, läheisyyden, seksin ja rakkauden tarpeet. Usein jopa halutaan olla tai ollaan työelämässä. Varmaan sen tietynlaisen ulkopuolisuuden kokemuksen takia pyrky lähikontaktiin ja rakkauteen voi olla hyvinkin kova. Kovin moni ei ymmärrä.
"Ihan varmasti vessassa tulee runkattua. Olenpa todistanut tapahtumaakin, jossa mies runkkasi eristyshuoneessa melkein taukoamatta. Naislääkäri erehtyi kättelemään tätä miestä, kun kävi häntä katsomassa. Ei ollut varmaan järin miellyttävä kohtaaminen kun toisella ihan mälliset kädet :D"
Mulla oli joskus huonetoveri joka runkkasi öisin siinä huoneessa. Voi vittu sanonko... Pääsi kuuntelemaan tuntikaupalla toisen huohotusta kun yritti nukkua. En mä sitten sille mitään viittinyt sanoa, oli sosiaalisesti vähän sen oloinen jätkä etten usko että oli naiskontakteja ollut tai ymmärrystä sille että toi ei ollut ihan ok. - sir_eino
Atm-foreva kirjoitti:
"Sitä, että nämä tietyt miehet eivät täällä näe omilla valinnoillaan olevan mitään syytä siihen että he ovat sinkkuja. Asia ulkoistetaan sanomalla, että naisilla on helppoa ja toista se on minulla en pysty seurustelemaan kuin maksua vastaan. Ihan niinkuin et itse pystyisi yhtään vaikuttamaan siihen, millaista elämää elät. Ihan kuin miessukupuoli olisi sinut alusta asti tuominnut siihen, että saat vain maksua ja halveksintaa vastaan"
Miten se on miehen oma valinta että saa naiselta pakit. Ymmärrän kyllä että kun nainen antaa pakit se on naisen oma valinta ja hänellä olisi ollut selkeästi valta valita kahdesta vaihtoehdosta. Miten mies pystyy sitten vaikuttamaan siihen saako hän pakit naiselta vai ei? Joskus näillä palstoilla oli kyselyitä jossa kysyttiin mitä olet tehnyt saadaksesi naista. Minä kun sinne luettelin pitkät litaniat itsenikehittämis keinoja niin yllättäen ei tullut enää yhtään vastausta. Sen sijaan muille miehille jaksettiin jaella niin paremmintietävänä neuvoja. Ainoat neuvot minulle tulivat lähinnä muilta miehiltä tyyliin: Älä yritä seinä ruusuja.Puhut jostain baariympäristöstä? Itsensäkehittämisellä ei ole mitään merkitystä. Se nainen ei tiedä sinusta mitään. Kaksi asiaa ratkaisee. Toinen on fyysinen olemus ja toinen on tapa millä lähestyt naista ja viet keskustelua eteenpäin. Millään muulla ei ole väliä, ei se nainen tiedä eikä voi tietää oletko joku urheiluautolla ajava miljonääri vai tarjoilija. Mahdollisuudet suhteeseen varmaan ovat paremmat jos sulla on tarjota jotain muutakin mutta se tulee ilmi ajan kanssa vasta.
- sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"No herranjestas, pitäähän siellä nyt jonkinlaiset säännöt olla. Muutenkin on tosi tarkkaa, ettei toisten huoneisiin saa mennä, milloin saa ulkoilla ja onko ylipäätään edes ulkoilulupaa, mitä tavaroita saa pitää huoneessaan ym."
No kyllä mä ne säännöt tiedän. Mutta jos jossain yhteisissä tiloissa tapaa jonkun kivan mimmin joka on kiinnostava niin miksei sen kanssa saa tehdä mitään?
"Monilla potilailla on tuolla on niin sekava muutenkin se mielenmaailma, että tarvitaan vähän rauhottumista että se pää siitä selkenee. Ja just nuilla säännöillä, vähävirikkeisellä ympäristöllä ym. sitä juuri yritetään luoda."
Ai jaa.
"Sitten osastolla voi olla myös todella herkkiä ja haavoittuvaisia potilaita esim. vaikeasti masentuneita eikä heidän tilansa varmaan kauheasti parane jos he tulevat puoliväkisin raahatuksi johonki vessaan sekstaileen."
Herkkään Einoon sattui kun eräs kuuma maanisdepressiivinen tyttö katseli kerran osastolla sillain ja tiesi ettei pääse puuhaamaan. No okei, oli mulla siihen aikaan parisuhde mutta jos ei olisi ollut kiusaus olisi ollut kova. Miksi edes pistää miehiä ja naisia sosialisoimaan keskenään osastolla jos ei saa mennä pidemmälle? Ihmisrääkkäystä. Amnesty?
"Totta kai psykiatrisilla potilaillakin on haluja, monesti tuntuu että vielä enemmän kuin ns. meillä tavallisilla tallaajilla. Yllättävän monet heistä myös haluavat lapsia."
Tottakai. Ei me mitään ufoja olla vaan ihan tavallisia ihmisiä joilla on normaalit hellyyden, läheisyyden, seksin ja rakkauden tarpeet. Usein jopa halutaan olla tai ollaan työelämässä. Varmaan sen tietynlaisen ulkopuolisuuden kokemuksen takia pyrky lähikontaktiin ja rakkauteen voi olla hyvinkin kova. Kovin moni ei ymmärrä.
"Ihan varmasti vessassa tulee runkattua. Olenpa todistanut tapahtumaakin, jossa mies runkkasi eristyshuoneessa melkein taukoamatta. Naislääkäri erehtyi kättelemään tätä miestä, kun kävi häntä katsomassa. Ei ollut varmaan järin miellyttävä kohtaaminen kun toisella ihan mälliset kädet :D"
Mulla oli joskus huonetoveri joka runkkasi öisin siinä huoneessa. Voi vittu sanonko... Pääsi kuuntelemaan tuntikaupalla toisen huohotusta kun yritti nukkua. En mä sitten sille mitään viittinyt sanoa, oli sosiaalisesti vähän sen oloinen jätkä etten usko että oli naiskontakteja ollut tai ymmärrystä sille että toi ei ollut ihan ok."Miksi edes pistää miehiä ja naisia sosialisoimaan keskenään osastolla jos ei saa mennä pidemmälle? Ihmisrääkkäystä. Amnesty?" No eihän sitä sallita sairaalassa millään muullakaan osastolla, eikä ole oikein kannattavaa ja järkevää rakentaa naisille ja miehille omia osastoja. Ja eihän siellä nyt henkilökuntakaan paneskele keskenään, ainakaan työajalla. Miksi sitten potilaatkaan?
Ja mieti nyt oikeesti millaista se olis, jos tuo seksin harrastaminen sallittaisiin osastoilla. Niitä paneskelevia pareja löytyis joka nurkasta, ja voisit saada vaikkapa tuon runkkaavan huonekaverin tilallalle sellaisen huonekaverin, joka harrastaa toisen osaston potilaan kanssa seksiä teidän huoneessa koko yön. Ei varmaan sitäkään huohotusta olisi kovin mukava kuunnella. - sir_eino
"Miksi edes pistää miehiä ja naisia sosialisoimaan keskenään osastolla jos ei saa mennä pidemmälle? Ihmisrääkkäystä. Amnesty?" No eihän sitä sallita sairaalassa millään muullakaan osastolla, eikä ole oikein kannattavaa ja järkevää rakentaa naisille ja miehille omia osastoja. Ja eihän siellä nyt henkilökuntakaan paneskele keskenään, ainakaan työajalla. Miksi sitten potilaatkaan?
Ja mieti nyt oikeesti millaista se olis, jos tuo seksin harrastaminen sallittaisiin osastoilla. Niitä paneskelevia pareja löytyis joka nurkasta, ja voisit saada vaikkapa tuon runkkaavan huonekaverin tilallalle sellaisen huonekaverin, joka harrastaa toisen osaston potilaan kanssa seksiä teidän huoneessa koko yön. Ei varmaan sitäkään huohotusta olisi kovin mukava kuunnella.Potilaat ovat osastolla koko ajan, jopa pitkiä aikoja, ja kykeneviä ja halukkaita seksiin. Seksi on aika tärkeä perustarve. Siksi.
"Ja mieti nyt oikeesti millaista se olis, jos tuo seksin harrastaminen sallittaisiin osastoilla. Niitä paneskelevia pareja löytyis joka nurkasta, ja voisit saada vaikkapa tuon runkkaavan huonekaverin tilallalle sellaisen huonekaverin, joka harrastaa toisen osaston potilaan kanssa seksiä teidän huoneessa koko yön. Ei varmaan sitäkään huohotusta olisi kovin mukava kuunnella."
Voisin runkata livepornon tahdissa? Tai panna itse jonkun naisen kanssa.
Mutta myönnän. Trollasin ihan vähän. Pyrin nyt vaan tuomaan esiin sitä että osastolla jotenkin tunnutaan lähtevän siitä että potilaan kaikki seksuaaliset halut pitää pitää kurissa sen ajan kun siellä on ja aika monille mielenterveyspotilaille se on oikeasti vaikeaa. Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää ja flirttaillut erään tytön kanssa ahkerasti kahden päivän ajan ollen kuitenkin sitten lopulta uskollinen mutta... Silti. Mieti jos mulla ei olisi ollut tyttöystävää tai esimerkiksi (viimeaikaisia) seksikokemuksia ja kerrankin mahdollisuus päästä kokeilemaan? Mikä houkutus. Ihan riittävän paha tuossakin tilanteessa. - Gordon Gekko
Työpaikalla maksetaan tilastoitua palkkaa sen mukaan, kuinka paljon tehdään työtä sen työpaikan eteen. Vapaaehtoistyötä voi lakata tekemästä, koti- ja lastenhoitotyöt pitää neuvotella miehen kanssa. Ei noi ole sellaisia syitä, miksi "naisen euro on 80 senttiä" -väitettä pitäisi jatkaa.
Eri asia on sitten, pitäiskö vanhempainlomien ja hoitovapaiden kustannuksia jakaa eri tavalla. Ehkä pitäisi. - sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Työpaikalla maksetaan tilastoitua palkkaa sen mukaan, kuinka paljon tehdään työtä sen työpaikan eteen. Vapaaehtoistyötä voi lakata tekemästä, koti- ja lastenhoitotyöt pitää neuvotella miehen kanssa. Ei noi ole sellaisia syitä, miksi "naisen euro on 80 senttiä" -väitettä pitäisi jatkaa.
Eri asia on sitten, pitäiskö vanhempainlomien ja hoitovapaiden kustannuksia jakaa eri tavalla. Ehkä pitäisi.Työpaikalla maksetaan palkkaa sen mukaan paljonko kykenet perustelemaan sitä itsellesi sopimusta laadittaessa ja kiristämään sen jälkeen uhkaamalla lähteä firmasta. Joo joo, jonkun ehkä haluaisi eräs toinenkin palkata ja joku saattaa ehkä käyttää sitä pienenä aseena pomon kanssa jutellessa.
Mutta sukupuolen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. - Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Työpaikalla maksetaan palkkaa sen mukaan paljonko kykenet perustelemaan sitä itsellesi sopimusta laadittaessa ja kiristämään sen jälkeen uhkaamalla lähteä firmasta. Joo joo, jonkun ehkä haluaisi eräs toinenkin palkata ja joku saattaa ehkä käyttää sitä pienenä aseena pomon kanssa jutellessa.
Mutta sukupuolen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.No noinhan se on, mutta en kommentoinut tuossa mielessä. Tuo jota kommentoin sotki työstä maksettavan palkan ja vapaa-ajan tekemiset keskenään.
- sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
Potilaat ovat osastolla koko ajan, jopa pitkiä aikoja, ja kykeneviä ja halukkaita seksiin. Seksi on aika tärkeä perustarve. Siksi.
"Ja mieti nyt oikeesti millaista se olis, jos tuo seksin harrastaminen sallittaisiin osastoilla. Niitä paneskelevia pareja löytyis joka nurkasta, ja voisit saada vaikkapa tuon runkkaavan huonekaverin tilallalle sellaisen huonekaverin, joka harrastaa toisen osaston potilaan kanssa seksiä teidän huoneessa koko yön. Ei varmaan sitäkään huohotusta olisi kovin mukava kuunnella."
Voisin runkata livepornon tahdissa? Tai panna itse jonkun naisen kanssa.
Mutta myönnän. Trollasin ihan vähän. Pyrin nyt vaan tuomaan esiin sitä että osastolla jotenkin tunnutaan lähtevän siitä että potilaan kaikki seksuaaliset halut pitää pitää kurissa sen ajan kun siellä on ja aika monille mielenterveyspotilaille se on oikeasti vaikeaa. Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää ja flirttaillut erään tytön kanssa ahkerasti kahden päivän ajan ollen kuitenkin sitten lopulta uskollinen mutta... Silti. Mieti jos mulla ei olisi ollut tyttöystävää tai esimerkiksi (viimeaikaisia) seksikokemuksia ja kerrankin mahdollisuus päästä kokeilemaan? Mikä houkutus. Ihan riittävän paha tuossakin tilanteessa."Potilaat ovat osastolla koko ajan, jopa pitkiä aikoja, ja kykeneviä ja halukkaita seksiin. Seksi on aika tärkeä perustarve. Siksi." Totta, mutta ei tuo nyt vaan tule onnistumaan, että osastoilla hyväksyttäis seksin harrastaminen. Ainahan sitä voi anoa vaikka jotain kotilomaa jos tilanne alkaa käydä aivan sietämättömäksi.
"Pyrin nyt vaan tuomaan esiin sitä että osastolla jotenkin tunnutaan lähtevän siitä että potilaan kaikki seksuaaliset halut pitää pitää kurissa sen ajan kun siellä on ja aika monille mielenterveyspotilaille se on oikeasti vaikeaa." Joskus ne on vaan pakko pitää kurissa, koska kenen tahansa kanssa, milloin tahansa ja missä tahansa ei sitä seksiä ole soveliasta harjoittaa. Esimerkiksi just nuo hoitajan ja potilaan väliset muut kuin hoidolliset suhteet on aika pannassa. Aivan sama, vaikka hoidettavaksi tulis joku maailman kuumin miespotilas, kuitenkin täytyy olla ammatillinen ja naama peruslukemilla, eikä esim. lääppiä enemmän kuin hoitotoimenpiteet vaativat. - Miehinen mies
"Sinä pystys seurustelemaan jos haluat ja minä vain maksua ja halveksintaa vastaan." Mistähän sinä sen tiedät, pystynkö? En ymmärrä, miksi latelet täällä tällaisia väitteitä vaikka et edes tunne minua. En pysty seurustelemaan vaikka haluaisin, koska minulla ei ole sopivaa kumppania. Kyllä sinäkin varmaan pystyisit seurustelemaan jos se 20 -vuotta mielisairaalassa viettänyt skitsofreenikkomummo kelpaisi kumppaniksi.Rinnastaa skitsofreenikkomummoon? Sielläkö se nykymiehen arvo todella on? Että hoh hoijaa.
- sinkkunainen88
Miehinen mies kirjoitti:
Rinnastaa skitsofreenikkomummoon? Sielläkö se nykymiehen arvo todella on? Että hoh hoijaa.
No skitsofreenikkomummoja vastaavat miehet mua lähinnä lähestyvät. Siis jo eläkeikäiset alkoholisoituneet miehet. Huomattavasti harvemmin kukaan normaali 20-30 -vuotias mies.
- satunnainen loveshy
No skitsofreenikkomummoja vastaavat miehet mua lähinnä lähestyvät. Siis jo eläkeikäiset alkoholisoituneet miehet. Huomattavasti harvemmin kukaan normaali 20-30 -vuotias mies.
Nyt jauhat kyllä sellaista paskaa että huhhuh. Aivan varmasti sinua lähestyy ihan normaaleja 20-40 vuotiaita miehiä, et vain ole kokenut niitä itseäsi kiinnostaviksi. Se että et ole kokenut niitä kiinnostaviski tekee niistä sinun mielessäsi eläkeikäisiä alkoholisoituneita miehiä.
- sinkkunainen88
satunnainen loveshy kirjoitti:
Nyt jauhat kyllä sellaista paskaa että huhhuh. Aivan varmasti sinua lähestyy ihan normaaleja 20-40 vuotiaita miehiä, et vain ole kokenut niitä itseäsi kiinnostaviksi. Se että et ole kokenut niitä kiinnostaviski tekee niistä sinun mielessäsi eläkeikäisiä alkoholisoituneita miehiä.
No en todellakaan jauha. Ihan oikeasti valtaosa heistä on näitä huomattavasti itseä vanhempia miehiä, joilla on vielä jotain maailman tökeröimpiä ja moukkamaisimpia lähestymistapoja. Sitä paitsi 40 v. mieskin alkaa olemaan vähän liikaa minulle, koska olen itse vasta 22. Vähän päälle kolmekymppiset nyt vielä menee, jos muutenkin ovat samalla aaltopituudella kanssani.
"Aivan varmasti sinua lähestyy ihan normaaleja 20-40 vuotiaita miehiä, et vain ole kokenut niitä itseäsi kiinnostaviksi." On joo jonkinverran lähestyneet nuoremmatkin. Osa heistä on lähestynyt niin tökerösti (tyyliin mennääks panee?) että olen kieltäytynyt. Ja sitten mm. junassa eräs vähän huppelissa ollut polttariporukka on minut saartanut. Sinänsä ihan mukavia olivat ja kohteliaasti käyttäytyivät, juttelimme melkeen koko junamatkan ja yksi heistä pyysi minua johonkin mikähän konsertti lie olikaan. En kuitenkaan suostunut kun se oli niin kaukana omalta paikkakunnaltani, ja muutenki tuossa matkan aikana selkeni että meillä ei nyt ihan kauheasti ollut yhteistä.
En oikein välitä baarissa riekkumisesta, liekö siinä sitten syy tuohon nuorten miesten lähestymisten vähyyteen. Vanhemmat miehet kyllä lähestyy myös baarin ulkopuolella, mutta nuoremmat miehet harvemmin. - sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
No noinhan se on, mutta en kommentoinut tuossa mielessä. Tuo jota kommentoin sotki työstä maksettavan palkan ja vapaa-ajan tekemiset keskenään.
Totta. Mutta käsitys siitä että palkka perustuisi jotenkin työsuoritukseen on naurettava. Ei se yksityisellä perustu vaan siihen paljonko kehtaa pyytää. Ei kukaan automaattisesti ala hyvää palkkaa tarjota. Naiset eivät yleensä pyydä tarpeeksi palkkaa ja se on ihan oma moka, ei siitä miehiä voi syyttää.
- sir_eino
"Potilaat ovat osastolla koko ajan, jopa pitkiä aikoja, ja kykeneviä ja halukkaita seksiin. Seksi on aika tärkeä perustarve. Siksi." Totta, mutta ei tuo nyt vaan tule onnistumaan, että osastoilla hyväksyttäis seksin harrastaminen. Ainahan sitä voi anoa vaikka jotain kotilomaa jos tilanne alkaa käydä aivan sietämättömäksi.
"Pyrin nyt vaan tuomaan esiin sitä että osastolla jotenkin tunnutaan lähtevän siitä että potilaan kaikki seksuaaliset halut pitää pitää kurissa sen ajan kun siellä on ja aika monille mielenterveyspotilaille se on oikeasti vaikeaa." Joskus ne on vaan pakko pitää kurissa, koska kenen tahansa kanssa, milloin tahansa ja missä tahansa ei sitä seksiä ole soveliasta harjoittaa. Esimerkiksi just nuo hoitajan ja potilaan väliset muut kuin hoidolliset suhteet on aika pannassa. Aivan sama, vaikka hoidettavaksi tulis joku maailman kuumin miespotilas, kuitenkin täytyy olla ammatillinen ja naama peruslukemilla, eikä esim. lääppiä enemmän kuin hoitotoimenpiteet vaativat."Joskus ne on vaan pakko pitää kurissa, koska kenen tahansa kanssa, milloin tahansa ja missä tahansa ei sitä seksiä ole soveliasta harjoittaa."
Mutta masturbointia kuitenkin voi?
"Esimerkiksi just nuo hoitajan ja potilaan väliset muut kuin hoidolliset suhteet on aika pannassa. Aivan sama, vaikka hoidettavaksi tulis joku maailman kuumin miespotilas, kuitenkin täytyy olla ammatillinen ja naama peruslukemilla, eikä esim. lääppiä enemmän kuin hoitotoimenpiteet vaativat."
Minusta tämä on eri asia. Potilaan ja potilaan välinen sosiaaliseen kanssakäymiseen tarkoitetuissa tiloissa syntyvä suhde vertautuu ennemminkin jossain kahvilassa tai vaikka ravintolassa syntyneeseen suhteeseen. Sinä ajattelet asiaa hoitajan, minä potilaan näkökulmasta. Vertaisia ne muut siellä osastolla mulle on olleet. Ei mitään muuta. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"Joskus ne on vaan pakko pitää kurissa, koska kenen tahansa kanssa, milloin tahansa ja missä tahansa ei sitä seksiä ole soveliasta harjoittaa."
Mutta masturbointia kuitenkin voi?
"Esimerkiksi just nuo hoitajan ja potilaan väliset muut kuin hoidolliset suhteet on aika pannassa. Aivan sama, vaikka hoidettavaksi tulis joku maailman kuumin miespotilas, kuitenkin täytyy olla ammatillinen ja naama peruslukemilla, eikä esim. lääppiä enemmän kuin hoitotoimenpiteet vaativat."
Minusta tämä on eri asia. Potilaan ja potilaan välinen sosiaaliseen kanssakäymiseen tarkoitetuissa tiloissa syntyvä suhde vertautuu ennemminkin jossain kahvilassa tai vaikka ravintolassa syntyneeseen suhteeseen. Sinä ajattelet asiaa hoitajan, minä potilaan näkökulmasta. Vertaisia ne muut siellä osastolla mulle on olleet. Ei mitään muuta."Mutta masturbointia kuitenkin voi?" No sitä ei tietääkseni ole kielletty. Ei nyt tietenkään missään yleisissä tiloissa tai toisten silmien alla. Vähän vaikeahan sitä on valvoakaan, mitä ihmiset nyt tekee kun ne käy yksin vessassa. Ja miksi pitäs valvoakaan, kai sitä joku yksityisyyskin täytyy ihmisellä olla ellei nyt sitten ihan eristyspotilaasta oo kysymys.
Siis joo potilas-potilas näkökulmaa minäkin tässä lähinnä mietin. Tuli vaan nyt tästä sun kirjotuksesta "Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää.." mieleen tuo toinenkin näkökulma. Mutta en näe mitään estettä sille, miksei siellä osastolla nyt voisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä tuolla harjoittelupaikassakin näki, että tietyt tyypit viihtyi vähän tiiviimmin yhdessä. Se seksi saa nyt vaan odottaa sinne osaston ulkopuolelle. - sir_eino
"Mutta masturbointia kuitenkin voi?" No sitä ei tietääkseni ole kielletty. Ei nyt tietenkään missään yleisissä tiloissa tai toisten silmien alla. Vähän vaikeahan sitä on valvoakaan, mitä ihmiset nyt tekee kun ne käy yksin vessassa. Ja miksi pitäs valvoakaan, kai sitä joku yksityisyyskin täytyy ihmisellä olla ellei nyt sitten ihan eristyspotilaasta oo kysymys.
Siis joo potilas-potilas näkökulmaa minäkin tässä lähinnä mietin. Tuli vaan nyt tästä sun kirjotuksesta "Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää.." mieleen tuo toinenkin näkökulma. Mutta en näe mitään estettä sille, miksei siellä osastolla nyt voisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä tuolla harjoittelupaikassakin näki, että tietyt tyypit viihtyi vähän tiiviimmin yhdessä. Se seksi saa nyt vaan odottaa sinne osaston ulkopuolelle."No sitä ei tietääkseni ole kielletty. Ei nyt tietenkään missään yleisissä tiloissa tai toisten silmien alla. Vähän vaikeahan sitä on valvoakaan, mitä ihmiset nyt tekee kun ne käy yksin vessassa. Ja miksi pitäs valvoakaan, kai sitä joku yksityisyyskin täytyy ihmisellä olla ellei nyt sitten ihan eristyspotilaasta oo kysymys."
Ei sitä oikein voi kieltää.
"Siis joo potilas-potilas näkökulmaa minäkin tässä lähinnä mietin. Tuli vaan nyt tästä sun kirjotuksesta "Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää.." mieleen tuo toinenkin näkökulma."
En mä nyt odota että niiltä hoitsuilta olisi tullut mitään vastakaikua mutta panetti ihan perkeleesti ja alkoi seistä kun näin sen kiinteän takapuolen siinä edessä. Oli vähän maniaa tai jotain. Tai sitten vaan kova panetus. On mulla joskus stondannut silloinkin kun hoitsu kumartui mun päälle ja näin sen rintavaon ja tunsin sen siinä mua vasten. Tosin silloin olin aika paljon nuorempi, teini, ja sain seisokkeja melkein mistä vaan.
"Mutta en näe mitään estettä sille, miksei siellä osastolla nyt voisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä tuolla harjoittelupaikassakin näki, että tietyt tyypit viihtyi vähän tiiviimmin yhdessä. Se seksi saa nyt vaan odottaa sinne osaston ulkopuolelle."
Joo, kyllähän noita on paljon. Jotenkin helpompi jutella sellaisen kanssa joka edes vähän tajuaa jotain siitä mistä on kysymys. Ja aika helposti sitä tälläinen munkaltainen psyykenvammainen löytää seuraa toisesta samanlaisesta. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"No sitä ei tietääkseni ole kielletty. Ei nyt tietenkään missään yleisissä tiloissa tai toisten silmien alla. Vähän vaikeahan sitä on valvoakaan, mitä ihmiset nyt tekee kun ne käy yksin vessassa. Ja miksi pitäs valvoakaan, kai sitä joku yksityisyyskin täytyy ihmisellä olla ellei nyt sitten ihan eristyspotilaasta oo kysymys."
Ei sitä oikein voi kieltää.
"Siis joo potilas-potilas näkökulmaa minäkin tässä lähinnä mietin. Tuli vaan nyt tästä sun kirjotuksesta "Olen se kundi joka on kommentoinut hoitsun takapuolta ihastellen, saanut erektion kun toinen hoitsu kumartui nostamaan kynää.." mieleen tuo toinenkin näkökulma."
En mä nyt odota että niiltä hoitsuilta olisi tullut mitään vastakaikua mutta panetti ihan perkeleesti ja alkoi seistä kun näin sen kiinteän takapuolen siinä edessä. Oli vähän maniaa tai jotain. Tai sitten vaan kova panetus. On mulla joskus stondannut silloinkin kun hoitsu kumartui mun päälle ja näin sen rintavaon ja tunsin sen siinä mua vasten. Tosin silloin olin aika paljon nuorempi, teini, ja sain seisokkeja melkein mistä vaan.
"Mutta en näe mitään estettä sille, miksei siellä osastolla nyt voisi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä tuolla harjoittelupaikassakin näki, että tietyt tyypit viihtyi vähän tiiviimmin yhdessä. Se seksi saa nyt vaan odottaa sinne osaston ulkopuolelle."
Joo, kyllähän noita on paljon. Jotenkin helpompi jutella sellaisen kanssa joka edes vähän tajuaa jotain siitä mistä on kysymys. Ja aika helposti sitä tälläinen munkaltainen psyykenvammainen löytää seuraa toisesta samanlaisesta."En mä nyt odota että niiltä hoitsuilta olisi tullut mitään vastakaikua mutta panetti ihan perkeleesti ja alkoi seistä kun näin sen kiinteän takapuolen siinä edessä. Oli vähän maniaa tai jotain. Tai sitten vaan kova panetus. On mulla joskus stondannut silloinkin kun hoitsu kumartui mun päälle ja näin sen rintavaon ja tunsin sen siinä mua vasten. Tosin silloin olin aika paljon nuorempi, teini, ja sain seisokkeja melkein mistä vaan."
Niin no et varmaan olettanutkaan, ja se hoitsukin olisi siinä kai jonkun virkavirheen tehnyt jos olisi jotain vastakaikua antanut. Mutta on nuo hoitajallekin vähän epämiellyttäviä tilanteita jos potilas alkaa hirveesti flirttailemaan, kommentoimaan ulkonäköä tai muuten jotain vihjailemaan. Ja sitten kun täytyy itse olla ihan viilipyttynä, ei voi lähteä siihen flirttailuun periaatteessa mukaan, eikä voi tokaista takaisin kovin vihaisesti, jos tää tyyppi ei kerrasta tajua vaan jatkaa samaa linjaa. Kuitenkin kohtuu hyvät välit tämän potilaan kanssa tulee säilyttää, jos vaikka päivittäinkin häntä hoitaa. Omalle kohdalle ei onneksi oo mitään kovin hankalia tilanteita sattunut, ja huumorillahan noista tilanteista monesti selvitään.
"Joo, kyllähän noita on paljon. Jotenkin helpompi jutella sellaisen kanssa joka edes vähän tajuaa jotain siitä mistä on kysymys. Ja aika helposti sitä tälläinen munkaltainen psyykenvammainen löytää seuraa toisesta samanlaisesta."
No nuohan on oikeastaan aika loistavia paikkoja, kun sinne on kerätty kaikki samankaltaiset ihmiset yhteen. Ja tutustuminenkin tuolla on helppoa, kun ollaan ympärivuorokauden yhdessä. Itsekin on huomannut että opiskelupaikalta, työpaikoilta ja harrastuksista löytyy yllättävän paljon kiinnostavia tyyppejä, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla. - sir_eino
"En mä nyt odota että niiltä hoitsuilta olisi tullut mitään vastakaikua mutta panetti ihan perkeleesti ja alkoi seistä kun näin sen kiinteän takapuolen siinä edessä. Oli vähän maniaa tai jotain. Tai sitten vaan kova panetus. On mulla joskus stondannut silloinkin kun hoitsu kumartui mun päälle ja näin sen rintavaon ja tunsin sen siinä mua vasten. Tosin silloin olin aika paljon nuorempi, teini, ja sain seisokkeja melkein mistä vaan."
Niin no et varmaan olettanutkaan, ja se hoitsukin olisi siinä kai jonkun virkavirheen tehnyt jos olisi jotain vastakaikua antanut. Mutta on nuo hoitajallekin vähän epämiellyttäviä tilanteita jos potilas alkaa hirveesti flirttailemaan, kommentoimaan ulkonäköä tai muuten jotain vihjailemaan. Ja sitten kun täytyy itse olla ihan viilipyttynä, ei voi lähteä siihen flirttailuun periaatteessa mukaan, eikä voi tokaista takaisin kovin vihaisesti, jos tää tyyppi ei kerrasta tajua vaan jatkaa samaa linjaa. Kuitenkin kohtuu hyvät välit tämän potilaan kanssa tulee säilyttää, jos vaikka päivittäinkin häntä hoitaa. Omalle kohdalle ei onneksi oo mitään kovin hankalia tilanteita sattunut, ja huumorillahan noista tilanteista monesti selvitään.
"Joo, kyllähän noita on paljon. Jotenkin helpompi jutella sellaisen kanssa joka edes vähän tajuaa jotain siitä mistä on kysymys. Ja aika helposti sitä tälläinen munkaltainen psyykenvammainen löytää seuraa toisesta samanlaisesta."
No nuohan on oikeastaan aika loistavia paikkoja, kun sinne on kerätty kaikki samankaltaiset ihmiset yhteen. Ja tutustuminenkin tuolla on helppoa, kun ollaan ympärivuorokauden yhdessä. Itsekin on huomannut että opiskelupaikalta, työpaikoilta ja harrastuksista löytyy yllättävän paljon kiinnostavia tyyppejä, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla."Niin no et varmaan olettanutkaan, ja se hoitsukin olisi siinä kai jonkun virkavirheen tehnyt jos olisi jotain vastakaikua antanut. Mutta on nuo hoitajallekin vähän epämiellyttäviä tilanteita jos potilas alkaa hirveesti flirttailemaan, kommentoimaan ulkonäköä tai muuten jotain vihjailemaan. Ja sitten kun täytyy itse olla ihan viilipyttynä, ei voi lähteä siihen flirttailuun periaatteessa mukaan, eikä voi tokaista takaisin kovin vihaisesti, jos tää tyyppi ei kerrasta tajua vaan jatkaa samaa linjaa. Kuitenkin kohtuu hyvät välit tämän potilaan kanssa tulee säilyttää, jos vaikka päivittäinkin häntä hoitaa. Omalle kohdalle ei onneksi oo mitään kovin hankalia tilanteita sattunut, ja huumorillahan noista tilanteista monesti selvitään."
Varmasti ovat. Mutta... 15v kundilla voi olla hieman vaikeuksia hallita seisokkiaan kun tulee sopiva ärsyke, u know. Ja siihen joku 20 hoitaja ei TOIVOTTAVASTI suhtaudu kovin vihaisesti kun sille ei mitään voi.
Okei, se takapuoliepisodi tapahtui kaksi vuotta sitten. En tiedä ihan miksi. En kyllä senkään kanssa flirtannut, mulla vaan nousi pystyyn kun tuli kaikkea mieleen. Lähinnä pelkästään panemiseen liittyviä asioita. Olin muutenkin ollut varmaan viimeiset puoli tuntia ties missä seksifantasioissani ja teki hitosti mieli.
"No nuohan on oikeastaan aika loistavia paikkoja, kun sinne on kerätty kaikki samankaltaiset ihmiset yhteen. Ja tutustuminenkin tuolla on helppoa, kun ollaan ympärivuorokauden yhdessä. Itsekin on huomannut että opiskelupaikalta, työpaikoilta ja harrastuksista löytyy yllättävän paljon kiinnostavia tyyppejä, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla."
Totta. Mullekin toi bipolaarisuus on harrastus ja psykiatrinen osasto piirimestaruuskisat. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"Niin no et varmaan olettanutkaan, ja se hoitsukin olisi siinä kai jonkun virkavirheen tehnyt jos olisi jotain vastakaikua antanut. Mutta on nuo hoitajallekin vähän epämiellyttäviä tilanteita jos potilas alkaa hirveesti flirttailemaan, kommentoimaan ulkonäköä tai muuten jotain vihjailemaan. Ja sitten kun täytyy itse olla ihan viilipyttynä, ei voi lähteä siihen flirttailuun periaatteessa mukaan, eikä voi tokaista takaisin kovin vihaisesti, jos tää tyyppi ei kerrasta tajua vaan jatkaa samaa linjaa. Kuitenkin kohtuu hyvät välit tämän potilaan kanssa tulee säilyttää, jos vaikka päivittäinkin häntä hoitaa. Omalle kohdalle ei onneksi oo mitään kovin hankalia tilanteita sattunut, ja huumorillahan noista tilanteista monesti selvitään."
Varmasti ovat. Mutta... 15v kundilla voi olla hieman vaikeuksia hallita seisokkiaan kun tulee sopiva ärsyke, u know. Ja siihen joku 20 hoitaja ei TOIVOTTAVASTI suhtaudu kovin vihaisesti kun sille ei mitään voi.
Okei, se takapuoliepisodi tapahtui kaksi vuotta sitten. En tiedä ihan miksi. En kyllä senkään kanssa flirtannut, mulla vaan nousi pystyyn kun tuli kaikkea mieleen. Lähinnä pelkästään panemiseen liittyviä asioita. Olin muutenkin ollut varmaan viimeiset puoli tuntia ties missä seksifantasioissani ja teki hitosti mieli.
"No nuohan on oikeastaan aika loistavia paikkoja, kun sinne on kerätty kaikki samankaltaiset ihmiset yhteen. Ja tutustuminenkin tuolla on helppoa, kun ollaan ympärivuorokauden yhdessä. Itsekin on huomannut että opiskelupaikalta, työpaikoilta ja harrastuksista löytyy yllättävän paljon kiinnostavia tyyppejä, joilla on samanlaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla."
Totta. Mullekin toi bipolaarisuus on harrastus ja psykiatrinen osasto piirimestaruuskisat."Varmasti ovat. Mutta... 15v kundilla voi olla hieman vaikeuksia hallita seisokkiaan kun tulee sopiva ärsyke, u know. Ja siihen joku 20 hoitaja ei TOIVOTTAVASTI suhtaudu kovin vihaisesti kun sille ei mitään voi."
Niin no ei tietenkään, tuohan nyt on täysin normaalia eikä mitenkään tahallista. Yleensä nolo tilanne myös sille pojalle, ja on ehkä parempi ku ei oo huomaavinaankaan mitä tapahtuu. Itsellä ei kyllä tuollasta ole vielä vastaan tullut, kun on enemmän tullut noita vanhempia miehiä hoidettua. - sir_eino
"Varmasti ovat. Mutta... 15v kundilla voi olla hieman vaikeuksia hallita seisokkiaan kun tulee sopiva ärsyke, u know. Ja siihen joku 20 hoitaja ei TOIVOTTAVASTI suhtaudu kovin vihaisesti kun sille ei mitään voi."
Niin no ei tietenkään, tuohan nyt on täysin normaalia eikä mitenkään tahallista. Yleensä nolo tilanne myös sille pojalle, ja on ehkä parempi ku ei oo huomaavinaankaan mitä tapahtuu. Itsellä ei kyllä tuollasta ole vielä vastaan tullut, kun on enemmän tullut noita vanhempia miehiä hoidettua."Niin no ei tietenkään, tuohan nyt on täysin normaalia eikä mitenkään tahallista. Yleensä nolo tilanne myös sille pojalle, ja on ehkä parempi ku ei oo huomaavinaankaan mitä tapahtuu. Itsellä ei kyllä tuollasta ole vielä vastaan tullut, kun on enemmän tullut noita vanhempia miehiä hoidettua."
Heh. Ei varmaan niillä niin paljon noita tahattomia erektioita tulekaan, mutta tuo oli ensimmäinen kerta kun sain naisseurassa kunnon stondiksen enkä mahtanut sille mitään. Ihan äärettömän epämukava kokemus kaiken kaikkiaan. Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin. Olin vähän myöhässä ja olin tuohon aikaan vasta alkanut vähän kiinnostua tytöistä ja sitten sinne tulee hoitajaksi kaunis, minua vain muutaman vuoden vanhempi tyttö jolla on upeat rinnat ja joka kiinnostaa ihan eri tavalla kun ne muut hoitajat. Olin vähän hämilläni.
Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
"Niin no ei tietenkään, tuohan nyt on täysin normaalia eikä mitenkään tahallista. Yleensä nolo tilanne myös sille pojalle, ja on ehkä parempi ku ei oo huomaavinaankaan mitä tapahtuu. Itsellä ei kyllä tuollasta ole vielä vastaan tullut, kun on enemmän tullut noita vanhempia miehiä hoidettua."
Heh. Ei varmaan niillä niin paljon noita tahattomia erektioita tulekaan, mutta tuo oli ensimmäinen kerta kun sain naisseurassa kunnon stondiksen enkä mahtanut sille mitään. Ihan äärettömän epämukava kokemus kaiken kaikkiaan. Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin. Olin vähän myöhässä ja olin tuohon aikaan vasta alkanut vähän kiinnostua tytöistä ja sitten sinne tulee hoitajaksi kaunis, minua vain muutaman vuoden vanhempi tyttö jolla on upeat rinnat ja joka kiinnostaa ihan eri tavalla kun ne muut hoitajat. Olin vähän hämilläni.
Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin."Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin." Niin, no hoitajat on yleensä kyllä tottuneet kaikenlaiseen, että ei ne ihan vähästä hätkähdä. Tämä tyttökin osasi kertomasi perusteella ihan hyvin suhtautua tuohon.
"Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin." Joo, uskotaan. Eikä tuo nyt mikään maailmanloppu oo, jos tuo hoitaja ei kovin pahasti traumatisoitunu tuosta sun kommentista ;) - sir_eino
"Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin." Niin, no hoitajat on yleensä kyllä tottuneet kaikenlaiseen, että ei ne ihan vähästä hätkähdä. Tämä tyttökin osasi kertomasi perusteella ihan hyvin suhtautua tuohon.
"Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin." Joo, uskotaan. Eikä tuo nyt mikään maailmanloppu oo, jos tuo hoitaja ei kovin pahasti traumatisoitunu tuosta sun kommentista ;)""Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin." Niin, no hoitajat on yleensä kyllä tottuneet kaikenlaiseen, että ei ne ihan vähästä hätkähdä. Tämä tyttökin osasi kertomasi perusteella ihan hyvin suhtautua tuohon."
Kyllä. Paras tapa huomioida teini-ikäisen tahaton seisokki on jättää se huomiotta. Eniten se kuitenkin ärsytti mua kun ei sitä oikein voinut hallita, tuntui että se oli pystyssä välillä koko ajan. En nyt sano että aina on nykyään helpompaa mutta kyllä mä nyt vähän sitä jo osaan hallita.
""Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin." Joo, uskotaan. Eikä tuo nyt mikään maailmanloppu oo, jos tuo hoitaja ei kovin pahasti traumatisoitunu tuosta sun kommentista ;)"
Takapuolijutun sanoin eri hoitsulle. Tuo sai aikaiseksi vain odottamatonta jäykkyyttä alakerrassa sekä äkillisen tarpeen jatkaa seksifantasioita vessassa. En usko että se edes huomasi asiaa. Tai mistä minä tiedän. En nyt kuitenkaan ole varmaan ihan eka potilas jolla on ottanut eteen osastolla, tuskin hoitajat sitä tarkkailee. - sinkkunainen88
sir_eino kirjoitti:
""Kyllä se hoitsu sen huomasi muttei onneksi tehnyt mitään kummempaa, esimerkiksi maininnut asiasta. Hymyili vaan. Enemmän mä siinä varmaan nolona olin kuitenkin." Niin, no hoitajat on yleensä kyllä tottuneet kaikenlaiseen, että ei ne ihan vähästä hätkähdä. Tämä tyttökin osasi kertomasi perusteella ihan hyvin suhtautua tuohon."
Kyllä. Paras tapa huomioida teini-ikäisen tahaton seisokki on jättää se huomiotta. Eniten se kuitenkin ärsytti mua kun ei sitä oikein voinut hallita, tuntui että se oli pystyssä välillä koko ajan. En nyt sano että aina on nykyään helpompaa mutta kyllä mä nyt vähän sitä jo osaan hallita.
""Kaksi vuotta sitten tapahtunut menee vain yleisen seksikeskeisyyteni piikkiin." Joo, uskotaan. Eikä tuo nyt mikään maailmanloppu oo, jos tuo hoitaja ei kovin pahasti traumatisoitunu tuosta sun kommentista ;)"
Takapuolijutun sanoin eri hoitsulle. Tuo sai aikaiseksi vain odottamatonta jäykkyyttä alakerrassa sekä äkillisen tarpeen jatkaa seksifantasioita vessassa. En usko että se edes huomasi asiaa. Tai mistä minä tiedän. En nyt kuitenkaan ole varmaan ihan eka potilas jolla on ottanut eteen osastolla, tuskin hoitajat sitä tarkkailee."Takapuolijutun sanoin eri hoitsulle. Tuo sai aikaiseksi vain odottamatonta jäykkyyttä alakerrassa sekä äkillisen tarpeen jatkaa seksifantasioita vessassa. En usko että se edes huomasi asiaa. Tai mistä minä tiedän. En nyt kuitenkaan ole varmaan ihan eka potilas jolla on ottanut eteen osastolla, tuskin hoitajat sitä tarkkailee."
Okei..sullahan noita juttuja riittääkin. En oo aivan varma pysynkö vielä kärryillä :) No et oo joo varmaan ainoa, ja on niillä hoitajilla muutakin tarkkailtavaa. - sir_eino
"Takapuolijutun sanoin eri hoitsulle. Tuo sai aikaiseksi vain odottamatonta jäykkyyttä alakerrassa sekä äkillisen tarpeen jatkaa seksifantasioita vessassa. En usko että se edes huomasi asiaa. Tai mistä minä tiedän. En nyt kuitenkaan ole varmaan ihan eka potilas jolla on ottanut eteen osastolla, tuskin hoitajat sitä tarkkailee."
Okei..sullahan noita juttuja riittääkin. En oo aivan varma pysynkö vielä kärryillä :) No et oo joo varmaan ainoa, ja on niillä hoitajilla muutakin tarkkailtavaa.No... Masennus vaihtuu panetukseen niin ollaan hyvällä tiellä. Yleensä osastolla vaikutus on ollut aika voimakas.
- ES
Aivan! Miksi me sinkut ei voitaisi keskustella sinkkuuteen liittyvistä asioista rauhassa...
Onhan tää kuitenkin nimeltään SINKUT-palsta eikä esim. "Miesten marinoita" tai
"Pissipäiden kootut älämmölöt".- sinkkunainen88
Aivan. Miesten marinoille ja Pissipäiden kootuille älämölöille voitas perustaa ihan omat palstansa, niin välttyis tää palsta kaikelta shaisselta :D
- ...
Kaikki on lutkien syytä.
- tajuutkohulluutes?
... kirjoitti:
Kaikki on lutkien syytä.
näillä palstoilla kymmenillä nimimerkeillä?
- Einon_kadonnut_setä
Nainen:Munaa! Munaa! Stylejä miehiä etsin, OIH, Paljon kehuja-PURRR. Valkkaan ton pitkän ja supliikin. Tais kehua tissejäkin. (vau mikä etumus). Taksiin ja sänky natisemaan-aah oih voih.
Vähän kiusausta (jaksaako mies piirittää) menkkapäivä, äääh pakit kun on väärän värinen paita. Jee! Frendeille uutisia! Uusi mies radalta hakuun! - jfjfd57h
Aivan. Miesten marinoille ja Pissipäiden kootuille älämölöille voitas perustaa ihan omat palstansa, niin välttyis tää palsta kaikelta shaisselta :D
Kyllä. Minuakin kiinnostaisi lukea jonkun nimim. sinkkunainen88 torstaisesta kauppareissuista, kun mukaan tarttui sitä ihanaa uutta kermaviiliä. Viikonloppuna sitten pidetään tyttöjen kanssa koti-ilta, Sussun ja Leena-Maritan kanssa maistellaan uusia sidukoita. Klo 23 Leena-Marita avaa punaviinipullon, "Hei tää on tytöt milanolaista!". Ilta päättyy sn88:n sidukkasokerihumala-avautumiseen Sinkut-palstalla, jossa haukutaan säälittävät sinkkumiehet Sussun ja Leena-Maritan tsempatessa kovaäänisesti taustalla, "Näytä niille sioille, sisko!".
- sinkkunainen88
jfjfd57h kirjoitti:
Kyllä. Minuakin kiinnostaisi lukea jonkun nimim. sinkkunainen88 torstaisesta kauppareissuista, kun mukaan tarttui sitä ihanaa uutta kermaviiliä. Viikonloppuna sitten pidetään tyttöjen kanssa koti-ilta, Sussun ja Leena-Maritan kanssa maistellaan uusia sidukoita. Klo 23 Leena-Marita avaa punaviinipullon, "Hei tää on tytöt milanolaista!". Ilta päättyy sn88:n sidukkasokerihumala-avautumiseen Sinkut-palstalla, jossa haukutaan säälittävät sinkkumiehet Sussun ja Leena-Maritan tsempatessa kovaäänisesti taustalla, "Näytä niille sioille, sisko!".
Hahahaa :DD No tuo kuvaus oli nyt kyllä aika kaukana mun viikonlopusta, mutta ihan hauskaa luettavaahan tuo oli :D
Jaksoin minäkin olla positiivisin mielin 22-vuotiaana. Mutta nyt, kohta 32-vuotiaana, aivan samassa tilanteessa, yhtä kokemattomana, ei vaan enään jaksa.
- fdghiiuyutyrevccvcvc
Jos sulla menee paskasti niin sit menee ja jos et enää jaksa niin sit et enää jaksa - ihan sama koskee myös naisia: jos menee paskasti niin menee paskasti ja jos ei enää jaksa niin sit ei enää jaksa.
Mutta älä IKINÄ erehdy syyttelemään naisia omasta tilastasi. Vastaavasti miestä vailla jäänet naisetkaan eivät syyttele miehiä. - fhhuytrd
fdghiiuyutyrevccvcvc kirjoitti:
Jos sulla menee paskasti niin sit menee ja jos et enää jaksa niin sit et enää jaksa - ihan sama koskee myös naisia: jos menee paskasti niin menee paskasti ja jos ei enää jaksa niin sit ei enää jaksa.
Mutta älä IKINÄ erehdy syyttelemään naisia omasta tilastasi. Vastaavasti miestä vailla jäänet naisetkaan eivät syyttele miehiä.Mikä oraakkeli sinä olet määräilemään ketä syytellä ja ketä ei? Lutkien vika ja sillä selvä.
- Jakaribeibit
fhhuytrd kirjoitti:
Mikä oraakkeli sinä olet määräilemään ketä syytellä ja ketä ei? Lutkien vika ja sillä selvä.
Just niin. Ääh, ääh. Joka puolella.
fdghiiuyutyrevccvcvc kirjoitti:
Mutta älä IKINÄ erehdy syyttelemään naisia omasta tilastasi. Vastaavasti miestä vailla jäänet naisetkaan eivät syyttele miehiä.Minä nyt en ole syyttänyt muita kuin itseäni.
- dfgiuytrvcbnmbv
wlfwd kirjoitti:
Minä nyt en ole syyttänyt muita kuin itseäni.
No hyvä! Järjissäsi oot. Ja yritä unohtaa se itsesyyttelykin. Ajattele että ei oikeastaan kenenkään syytä. Niin vain kävi. Maailmassa on monelaista kulkijaa eikä kukaan täällä kauaa ole. Paskaako sitä joka yksityiskohdasta ja pitää-olla-niin-ja niin -asiasta niuhottamaan.
- realismus
Tämä on uusi ilmiö. Joku jostain syystä nosti esiin ikivanhoja ketjuja. Ensin se ärsytti, mutta huomasin ketjuista, että vaikka silloinkin sukupuolet nokittelivat toisiaan, ei ollut tätä omituista atm-ilmiötä eikä monotonisia pitkiä monologeja oudoista teorioista. Todennnäköisesti ulkoavaruudesta on lähetetty säteilyä ja palkoihmiset ovat vallanneet sinkkupalstan :D
- jarno trolli
Mä just ajattelin palkoihmisiä, vähän eri syystä kyllä, ja kävin lukemassa leffa-arvostelun...
"Mies (McCarthy) on hullu, hänen täytyy olla. Kuinka muuten hän voisi väittää olevansa tohtori toisesta kaupungista, jossa kukaan ei enää ole entisensä ja jokin tuntematon ottanut vallan? Valtaisa takauma starttaa, kun mies alkaa kerrata lähiaikojen tapahtumia. Hän väittää yhtä varmasti kuin tatti on sieni, olevansa tohtori Bennell, joka vielä jonkin aikaa sitten vastaanotti potilaitaan kuin kuka tahansa valat vannonut lekuri. Sitten äkkiä ihmiset alkoivat kuvitella läheisistään kummia ja väen muut vaivat vähenivät. Vastaanotto hiljeni. Elämä kaupungissa suorastaan hyytyi, kun kuvioihin astuivat jäätävän karmaisevat… PALKOIHMISET!"
http://www.leffatykki.com/elokuva/varastetut-ihmiset/arvostelut
- pelKÄÄn
olisipa kaikki niingu yhtä yksinkertaista kuten neito ilmaisee..
- Darth
Olin kylässä sukulaismiehen luona. Kertoi pettämisjuttuja työpaikan kurssilta, kuinka naiset olivat imeneet munaa ja kuka ukkomies oli pettänyt kenenkin kanssa ja kuka oli jäänyt eukolleen kiinni, kun tunnontuskissaan menivät tunnustamaan, ettei vain vaimo kuule toista kautta. Positiivisuutta ja sinkkuelämää yhdellä kurssilla enemmän kuin minulla koko elämänaikana.
"Iloitsen tuttujeni tai ystävieni puolesta, jotka ovat löytäneet kumppanin tai menevät naimisiin. Täytyy myöntää että olen välillä hieman kateellinen heille, mutta muistan myös sen että parisuhteessakaan kaikki ei ole aina helppoa ja mukavaa."
Minäkin "iloitsin" sukulaiseni puolesta. Vaikka periaatteessa en hyväksy pettämistä, jutut oli niin älyttömiä, että pakkohan niille oli nauraa. Eipä ole minun asia toimia moraalivahtina ja tuomita ihmisiä. Silti en ymmärrä mitenkä perheelliset ihmiset riskeeraavat kaiken.
"Kerronpa teille marmattaja-miehet vielä yhden jutun. On kahdenlaisia sinkkuja. Niitä, jotka rypevät itsesäälissä, valittavat päivästä toiseen kumppanin puutettaan eivätkä näe sinkkuudessa mitään hyvää. Ja niitä, jotka sinkkuudesta huolimatta nauttivat elämästään ja ovat iloisia ja positiivisia."
JOO, JOO! En haluaisi valittaa. En haluaisi enää edes välittää. En haluaisi, että sattuu. En haluaisi olla "itsekeskeinen" kuten asian ilmaiset. Mutta kun tulin kotiin, yksinäisyys iski lujaa. Se viilsi sielua rintakehästä kuin veitsi. Tunne ettei kukaan ole koskaan rakastanut, eikä enää edes itse kykene rakastamaan itseään. Pitäisi pysytellä vain erakkona, niin ei tarvitsisi ajatella yksinäisyyttä. Sinä olet onnekas. Kaikki eivät ole. Kaltaisesi kuvittelette, että te olette muita parempia, koska hymyilette ja jaksatte olla positiivisia. Mutta, ette te ole. Te olette vain onnekkaita, ettekä mitään muuta. Liekkö teillä edes sielua johon sattua. Se on aina hieman irvokasta, kun rikas miljönääri neuvoo rutiköyhää kerjäläistä, jolla ei ole edes vaatteita ja ruokaa, että jokainen on oman onnensa seppä. Mutta se tuo rikkaalle hyvän olon kun sai auttaa köyhää. Kiitoksia neuvoista.- HiljaaVahva
Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. En jaksa enää niin usein vierailla tällä palstalla ja luultavasti se hiipuukin kokonaan.
Kyllästyttää lukea näiden "minä minä" -miesten kirjoituksia siitä, miten nainen saa aina miehen ja jos ei saa niin sitten naisen pitää olla ainakin ruma ja lihava tai vähintään yh. Vaikka miten yrittäisit selittää, että seuraa kyllä löytyy, mutta se seuran taso ei välttämättä ole kovin korkealla. Tarjolla on huomattavasti vanhempaa miestä, varattua miestä, renttua, ulkomaalaista jne ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Tavallisia, suunnilleen oman ikäisiä, kunnollisia ja normaaleja miehiä on todella vaikea tavata missään. Ja vaikka olisit hoikka, sievä ja kunnollinen, mutta jos sinusta puuttuu "se jokin" mikä herättää miesten kiinnostuksen, saat olla yksin.
Olimme juuri 4 hengen tyttöporukalla liikenteessä. Meistä kaksi tyttöä (minä mukaanlukien) on rauhallisia, mukavia, kilttejä ja sopeutuvia, 2 muuta taas todella räväköitä ja määrätietoisia. Eivät jää hiljaiseksi koskaan missään ja sanovat ihmisille (myös miehille) aika suorasukaisesti eikä aina niin ystävällisesti jos seura ei kiinnosta tai esim. ruoka tai palvelu ei miellytä. Arvatkaapa vaan ketkä miehiä kiinnostivat? Nämä kaksi räväkkää tyttöä, me kaksi muuta olimme kuin ilmaa miehille. Vaikka olemme taatusti ystävällisempiä, jos pakit tulee ne saa taatusti ystävällisemmin, mutta eipä ketään kiinnostanut. Nämä kaksi räväkkää tyttöä ovat vielä parisuhteessa, eivätkä etsi miehistä kuin maksumiestä illaksi, ja senhän he löytävät. Me kaksi kilttiä tyttöä olemme sinkkuja, maksamme itse ihan oma-aloitteisesti omat ruokamme ja juomamme emmekä edes odota että kukaan tarjoaisi meille. Ulkonäöllisesti meissä ei ole ihmeempiä tasoeroja, voisi jopa sanoa että me kaksi kilttiä olemme paremman näköisiä kuin toinen näistä räväköistä.
Eikä tämä ole edes poikkeustilanne vaan ihan tyypillistä kulkua illalle. Voisitte te miehetkin siis vähän huolellisemmin seuranne valita. Täällä palstalla mesotaan miten naisen pitää olla kiltti ja kunnollinen, mutta oikeassa elämässä tämä ei todellakaan mene niin. Kiltti ja kunnollinen tyttö ei kiinnosta oikein ketään, vaan jää auttamatta seinäruusuksi. Ei siinä auta vaikka olisit hoikka, hiukset laitettu, meikkiä naamassa ja kivat vaatteet päällä. Jos olemus ei miellytä, se ei miellytä oli ulkonäkö mikä tahansa.
Uskon myös että miehillä on ongelmia naisen löytämisen kanssa. Palstalla on muutamia järkeviä miehiä kirjoittamassa. Näillä miehillä elämä tuntuu olevan aika pitkälti muuten mallillaan, mutta naisten kanssa on vaikeuksia. Sama tilanne kuin minullakin. Sitten ovat nämä atm:t, joilla ei taida sujua oikein mikään millään elämän osa-alueella. Kaikki tämä on tietysti naisten syytä, omassa itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Työttömyyskin on naisten syytä. Mutta kun ihminen ei itse ole valmis tekemään asian eteen mitään muutoksia, on nettipalstalla aivan turha edes kommentoida näiden miesten kirjoituksia. Suurinta osa ihmisistä ei atm:ien touhut, mielipiteet tai uhkailut juuri kiinnosta. Suurin osa ei halua olla heidän kanssaan edes missään tekemisissä. - sinkkunainen88
HiljaaVahva kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. En jaksa enää niin usein vierailla tällä palstalla ja luultavasti se hiipuukin kokonaan.
Kyllästyttää lukea näiden "minä minä" -miesten kirjoituksia siitä, miten nainen saa aina miehen ja jos ei saa niin sitten naisen pitää olla ainakin ruma ja lihava tai vähintään yh. Vaikka miten yrittäisit selittää, että seuraa kyllä löytyy, mutta se seuran taso ei välttämättä ole kovin korkealla. Tarjolla on huomattavasti vanhempaa miestä, varattua miestä, renttua, ulkomaalaista jne ja näiden kaikkien yhdistelmiä. Tavallisia, suunnilleen oman ikäisiä, kunnollisia ja normaaleja miehiä on todella vaikea tavata missään. Ja vaikka olisit hoikka, sievä ja kunnollinen, mutta jos sinusta puuttuu "se jokin" mikä herättää miesten kiinnostuksen, saat olla yksin.
Olimme juuri 4 hengen tyttöporukalla liikenteessä. Meistä kaksi tyttöä (minä mukaanlukien) on rauhallisia, mukavia, kilttejä ja sopeutuvia, 2 muuta taas todella räväköitä ja määrätietoisia. Eivät jää hiljaiseksi koskaan missään ja sanovat ihmisille (myös miehille) aika suorasukaisesti eikä aina niin ystävällisesti jos seura ei kiinnosta tai esim. ruoka tai palvelu ei miellytä. Arvatkaapa vaan ketkä miehiä kiinnostivat? Nämä kaksi räväkkää tyttöä, me kaksi muuta olimme kuin ilmaa miehille. Vaikka olemme taatusti ystävällisempiä, jos pakit tulee ne saa taatusti ystävällisemmin, mutta eipä ketään kiinnostanut. Nämä kaksi räväkkää tyttöä ovat vielä parisuhteessa, eivätkä etsi miehistä kuin maksumiestä illaksi, ja senhän he löytävät. Me kaksi kilttiä tyttöä olemme sinkkuja, maksamme itse ihan oma-aloitteisesti omat ruokamme ja juomamme emmekä edes odota että kukaan tarjoaisi meille. Ulkonäöllisesti meissä ei ole ihmeempiä tasoeroja, voisi jopa sanoa että me kaksi kilttiä olemme paremman näköisiä kuin toinen näistä räväköistä.
Eikä tämä ole edes poikkeustilanne vaan ihan tyypillistä kulkua illalle. Voisitte te miehetkin siis vähän huolellisemmin seuranne valita. Täällä palstalla mesotaan miten naisen pitää olla kiltti ja kunnollinen, mutta oikeassa elämässä tämä ei todellakaan mene niin. Kiltti ja kunnollinen tyttö ei kiinnosta oikein ketään, vaan jää auttamatta seinäruusuksi. Ei siinä auta vaikka olisit hoikka, hiukset laitettu, meikkiä naamassa ja kivat vaatteet päällä. Jos olemus ei miellytä, se ei miellytä oli ulkonäkö mikä tahansa.
Uskon myös että miehillä on ongelmia naisen löytämisen kanssa. Palstalla on muutamia järkeviä miehiä kirjoittamassa. Näillä miehillä elämä tuntuu olevan aika pitkälti muuten mallillaan, mutta naisten kanssa on vaikeuksia. Sama tilanne kuin minullakin. Sitten ovat nämä atm:t, joilla ei taida sujua oikein mikään millään elämän osa-alueella. Kaikki tämä on tietysti naisten syytä, omassa itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Työttömyyskin on naisten syytä. Mutta kun ihminen ei itse ole valmis tekemään asian eteen mitään muutoksia, on nettipalstalla aivan turha edes kommentoida näiden miesten kirjoituksia. Suurinta osa ihmisistä ei atm:ien touhut, mielipiteet tai uhkailut juuri kiinnosta. Suurin osa ei halua olla heidän kanssaan edes missään tekemisissä.Kirjoitit asiaa. Itse olen myös rauhallinen ja kiltti nainen, ja olen havainnut ihan saman ongelman. Ne räväkät naiset kiinnittää miesten huomion, ja heidät myös miehet valkkaavat sieltä joukosta helpommin vaikka ulkonäkö olisikin ihan kohdallaan näillä rauhallisemmillakin naisilla.
- ....
HiljaaVahva kirjoitti:
Uskon myös että miehillä on ongelmia naisen löytämisen kanssa. Palstalla on muutamia järkeviä miehiä kirjoittamassa. Näillä miehillä elämä tuntuu olevan aika pitkälti muuten mallillaan, mutta naisten kanssa on vaikeuksia. Sama tilanne kuin minullakin. Sitten ovat nämä atm:t, joilla ei taida sujua oikein mikään millään elämän osa-alueella. Kaikki tämä on tietysti naisten syytä, omassa itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Työttömyyskin on naisten syytä. Mutta kun ihminen ei itse ole valmis tekemään asian eteen mitään muutoksia, on nettipalstalla aivan turha edes kommentoida näiden miesten kirjoituksia. Suurinta osa ihmisistä ei atm:ien touhut, mielipiteet tai uhkailut juuri kiinnosta. Suurin osa ei halua olla heidän kanssaan edes missään tekemisissä."Työttömyyskin on naisten syytä."
Joku mies kirjoitti jossain, ettei viitsi tehdä mitään, kun ei kuitenkaan saa naista. Mielestäni siinä osuttiin todella asian ytimeen. - ...
Kirjoitit asiaa. Itse olen myös rauhallinen ja kiltti nainen, ja olen havainnut ihan saman ongelman. Ne räväkät naiset kiinnittää miesten huomion, ja heidät myös miehet valkkaavat sieltä joukosta helpommin vaikka ulkonäkö olisikin ihan kohdallaan näillä rauhallisemmillakin naisilla.
Niin sanotuilla rauhallisilla naisilla se rauhallisuus tarkoittaa yleensä vain vähäpuheisuutta ja ei niin kovaa kaakattavaa ääntä. Vaatimukset miehille ovat ihan samat kuin niillä räväkämmilläkin. Eli rahaa, statusta, isoa munaa, renttuutta ja jännittävyyttä on miehestä löydyttävä. Tylsälle ja rauhalliselle naiselle ei kelpaa tylsä ja rauhallinen mies.
- sinkkunainen88
En kuvittele olevani muita parempi, eikä minullakaan suinkaan aina ole helppoa. Minullakin on hetkiä, jolloin tunnen itseni yksinäiseksi ja haluaisin todellakin löytää miehen. Minäkin ajattelen välillä, että en jaksa enää päivääkään sinkkuna. En tarkoita että aina pitäisi olla jotenkin yltiöpositiivinen ja esittää että kaikki on hyvin. Omista ongelmistaan saa ja pitääkin puhua toisten kanssa, ja saa myös ilmaista että on väsynyt yksinäisyyteen. Ainoa asia, joka minua riepoo ovat ne miehet, jotka syyttelevät naisia siitä että he ovat yksinäisiä ja heidän elämänsä on epäonnistunut.
- sinkkunainen88
... kirjoitti:
Niin sanotuilla rauhallisilla naisilla se rauhallisuus tarkoittaa yleensä vain vähäpuheisuutta ja ei niin kovaa kaakattavaa ääntä. Vaatimukset miehille ovat ihan samat kuin niillä räväkämmilläkin. Eli rahaa, statusta, isoa munaa, renttuutta ja jännittävyyttä on miehestä löydyttävä. Tylsälle ja rauhalliselle naiselle ei kelpaa tylsä ja rauhallinen mies.
Ensinnäkään tylsä ei ole sama asia kuin rauhallinen. Vaikka olen rauhallinen en todellakaan ole tylsä. Äläkä sinä tule tänne kertomaan, mitä vaatimuksia minulla on miehelle. Tiedän ne kyllä itse paremmin.
- HiljaaVahva
En kuvittele olevani muita parempi, eikä minullakaan suinkaan aina ole helppoa. Minullakin on hetkiä, jolloin tunnen itseni yksinäiseksi ja haluaisin todellakin löytää miehen. Minäkin ajattelen välillä, että en jaksa enää päivääkään sinkkuna. En tarkoita että aina pitäisi olla jotenkin yltiöpositiivinen ja esittää että kaikki on hyvin. Omista ongelmistaan saa ja pitääkin puhua toisten kanssa, ja saa myös ilmaista että on väsynyt yksinäisyyteen. Ainoa asia, joka minua riepoo ovat ne miehet, jotka syyttelevät naisia siitä että he ovat yksinäisiä ja heidän elämänsä on epäonnistunut.
" "Työttömyyskin on naisten syytä."
Joku mies kirjoitti jossain, ettei viitsi tehdä mitään, kun ei kuitenkaan saa naista. Mielestäni siinä osuttiin todella asian ytimeen. "
Olen tavannut muutaman tällaisen miehen, ja täytyy sanoa että en ymmärrä tällaista. Ymmärrän, että kukaan ei ole täydellinen, ja nykypäivänä lähes kaikilla on jotakin ongelmia elämässään. Ja jos ei niitä vielä ole, niin niitä tulee myöhemmin. Mutta siis asiaan, mielestäni on liian iso taakka toiselle ihmiselle alkaa nostaa ketään pinnalle, jos asiat ovat jäässä jokaisella elämän osa-alueella. Tuntuu käsittämättömältä, että joku määrittelee näin vahvasti itsensä toisten ihmisten perusteella. Lisäksi näiltä miehillä puuttuu oma tahto lähes täysin esim. työllistyä. Naisenko pitäisi se työpaikkakin sitten järjestää nenän eteen? Lisäksi näillä miehillä päivärytmi on usein aivan sekaisin, valvotaan yöt, nukutaan päivät jne. Eihän päivätyötä tekevä nainen oikeasti voi alkaa viihdyttämään miestä arkiöisin ja raahautua töihin yliväsyneenä, siinähän on oma työpaikkakin vaarassa. Juuri tämä on ongelma näiden miesten kanssa. Oma elämäkin on vaarassa luiskahtaa samaan tilaan kuin näillä miehillä, ja minä ainakin pidän kiinni siitä että muilla elämän osa-alueilla sujuisi hyvin vaikka miesten kanssa olisikin ongelmia.
"Vaatimukset miehille ovat ihan samat kuin niillä räväkämmilläkin. Eli rahaa, statusta, isoa munaa, renttuutta ja jännittävyyttä on miehestä löydyttävä. Tylsälle ja rauhalliselle naiselle ei kelpaa tylsä ja rauhallinen mies."
Tämä nyt ei ole ollenkaan näin, ainakaan omalla kohdalla. Hauskaa oli muuten vielä sellainen näiden tyttöjen kanssa ollessa, että osa miehistä sai näiltä kahdelta tytöltä melkoisen tylyt pakit ja suorastaan kavahtivat kauhistuneena kauemmaksi ja luikkivat pakoon. Ehkäpä olisi kannattanut lähestyä meitä rauhallisempia tyttöjä niin niitä pakkeja ei välttämättä olisi edes tullut. - fisuaaliset efektit
HiljaaVahva kirjoitti:
" "Työttömyyskin on naisten syytä."
Joku mies kirjoitti jossain, ettei viitsi tehdä mitään, kun ei kuitenkaan saa naista. Mielestäni siinä osuttiin todella asian ytimeen. "
Olen tavannut muutaman tällaisen miehen, ja täytyy sanoa että en ymmärrä tällaista. Ymmärrän, että kukaan ei ole täydellinen, ja nykypäivänä lähes kaikilla on jotakin ongelmia elämässään. Ja jos ei niitä vielä ole, niin niitä tulee myöhemmin. Mutta siis asiaan, mielestäni on liian iso taakka toiselle ihmiselle alkaa nostaa ketään pinnalle, jos asiat ovat jäässä jokaisella elämän osa-alueella. Tuntuu käsittämättömältä, että joku määrittelee näin vahvasti itsensä toisten ihmisten perusteella. Lisäksi näiltä miehillä puuttuu oma tahto lähes täysin esim. työllistyä. Naisenko pitäisi se työpaikkakin sitten järjestää nenän eteen? Lisäksi näillä miehillä päivärytmi on usein aivan sekaisin, valvotaan yöt, nukutaan päivät jne. Eihän päivätyötä tekevä nainen oikeasti voi alkaa viihdyttämään miestä arkiöisin ja raahautua töihin yliväsyneenä, siinähän on oma työpaikkakin vaarassa. Juuri tämä on ongelma näiden miesten kanssa. Oma elämäkin on vaarassa luiskahtaa samaan tilaan kuin näillä miehillä, ja minä ainakin pidän kiinni siitä että muilla elämän osa-alueilla sujuisi hyvin vaikka miesten kanssa olisikin ongelmia.
"Vaatimukset miehille ovat ihan samat kuin niillä räväkämmilläkin. Eli rahaa, statusta, isoa munaa, renttuutta ja jännittävyyttä on miehestä löydyttävä. Tylsälle ja rauhalliselle naiselle ei kelpaa tylsä ja rauhallinen mies."
Tämä nyt ei ole ollenkaan näin, ainakaan omalla kohdalla. Hauskaa oli muuten vielä sellainen näiden tyttöjen kanssa ollessa, että osa miehistä sai näiltä kahdelta tytöltä melkoisen tylyt pakit ja suorastaan kavahtivat kauhistuneena kauemmaksi ja luikkivat pakoon. Ehkäpä olisi kannattanut lähestyä meitä rauhallisempia tyttöjä niin niitä pakkeja ei välttämättä olisi edes tullut.Aloittaja on vielä kovin nuori ja kokematon, minultakin meni nuorena jotain ohi, kun olin niin nokkela.
Sanotaanko että jos nyt ajatuksesi ovat tasapainossa nyky suuntasi kanssa tällä hetkellä, voi ne olla käänteiset neljän vuoden kuluttua.
Sitten kun lisätään 10vuotta sinulle ikää tiedetään miten olet antanut sattuman vaikuttaa onneesi, vai oletko katkerasti kiinni vanhassa.
Ihmisen ainoa päämäärä on tulla onnelliseski joidenkin mielestä, toisten mielestä pitää elää rakentavasti, ja saavuttaa mahdollisimman paljon.
Eri älykkyys osamäärällä valitaan itselle oikeaksi koettuja valintoja, jotka johtaisivat onneen.
Tulevaan ei voi ennustaa, silti ei kannata masentua.
Sattuma voi muuttaa kaiken jos on siihen positiivisesti valmis. - ellastella
HiljaaVahva kirjoitti:
Uskon myös että miehillä on ongelmia naisen löytämisen kanssa. Palstalla on muutamia järkeviä miehiä kirjoittamassa. Näillä miehillä elämä tuntuu olevan aika pitkälti muuten mallillaan, mutta naisten kanssa on vaikeuksia. Sama tilanne kuin minullakin. Sitten ovat nämä atm:t, joilla ei taida sujua oikein mikään millään elämän osa-alueella. Kaikki tämä on tietysti naisten syytä, omassa itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Työttömyyskin on naisten syytä. Mutta kun ihminen ei itse ole valmis tekemään asian eteen mitään muutoksia, on nettipalstalla aivan turha edes kommentoida näiden miesten kirjoituksia. Suurinta osa ihmisistä ei atm:ien touhut, mielipiteet tai uhkailut juuri kiinnosta. Suurin osa ei halua olla heidän kanssaan edes missään tekemisissä."Kyllästyttää lukea näiden "minä minä" -miesten kirjoituksia siitä, miten nainen saa aina miehen ja jos ei saa niin sitten naisen pitää olla ainakin ruma ja lihava tai vähintään yh."
Ajatus, että nainen saa miehen senkun vaan sormiaan napsauttaa, perustuu hyvin pinnaliseen käsitykseen naisista. Ikään nainen olisi pelkkä pillu tai korkeintaan pelkkä ulkonäkö. Että naisilla ei ole mitään persoonaa eikä arvoja.
"Täällä palstalla mesotaan miten naisen pitää olla kiltti ja kunnollinen, mutta oikeassa elämässä tämä ei todellakaan mene niin."
Ei todellakaan mene niin! Ulospäinsuuntautuneet naiset, olivatpa minkä tahansa näköisiä, saavat miesseuraa, jos niin haluavat. Hiljaisemmille, olivatpa ihan minkä tahansa näköisiä, se on vaikeampaa tai hyvin vaikeaa. - mies olen
ellastella kirjoitti:
"Kyllästyttää lukea näiden "minä minä" -miesten kirjoituksia siitä, miten nainen saa aina miehen ja jos ei saa niin sitten naisen pitää olla ainakin ruma ja lihava tai vähintään yh."
Ajatus, että nainen saa miehen senkun vaan sormiaan napsauttaa, perustuu hyvin pinnaliseen käsitykseen naisista. Ikään nainen olisi pelkkä pillu tai korkeintaan pelkkä ulkonäkö. Että naisilla ei ole mitään persoonaa eikä arvoja.
"Täällä palstalla mesotaan miten naisen pitää olla kiltti ja kunnollinen, mutta oikeassa elämässä tämä ei todellakaan mene niin."
Ei todellakaan mene niin! Ulospäinsuuntautuneet naiset, olivatpa minkä tahansa näköisiä, saavat miesseuraa, jos niin haluavat. Hiljaisemmille, olivatpa ihan minkä tahansa näköisiä, se on vaikeampaa tai hyvin vaikeaa."Ulospäinsuuntautuneet naiset, olivatpa minkä tahansa näköisiä, saavat miesseuraa, jos niin haluavat. Hiljaisemmille, olivatpa ihan minkä tahansa näköisiä, se on vaikeampaa tai hyvin vaikeaa."
Tarkoitatko miesseuralla tavallisten perusjanttereiden seuraa vaiko alan erikoismiesten seuraa?
- quu painike
"Voin nauttia elämästäni ilman miestäkin. Se on vain itsestäni kiinni. Olen vapaa menemään ja tulemaan, voin matkustella rauhassa, voin keskittyä opiskeluun kun ei ole perhevelvoitteita, minulla on aikaa harrastaa ja toteuttaa itseäni. Voin ajatella vain itseäni ja tehdä mitä haluan. Turha voivotella sellaisista asioista, joita itsellä ei ole. Sinkkuudesta tulee löytää hyvät puolet ja nauttia niistä vielä kun voi. Parisuhteessa niitä asioita voi jäädä kaipaamaan... "
Voit varmaan nauttia, mutta eikö elämä olisi nautinnollisempaa jos olisi "oikea" mies/nainen taustalla tai rinnalla jonka luokse voisi mennä aina silloin kun kaipaa toista. Tietty turha sellaista on voivotella mitä ei ole, mutta kai sitä tosiasiat voi tunnustaa itselle ja muille, sen sijaan, että kääntää asiat vähänkuin päälaelle.
"Ja niitä, jotka sinkkuudesta huolimatta nauttivat elämästään ja ovat iloisia ja positiivisia. Arvatkaapas, kumpi näistä sinkku-ryhmistä löytää todennäköisemmin kumppanin? Aivan, jälkimmäinenpä tietysti..."
Mielestäni ei mene ihan noin. Se kummalla on suurempi tahto asiaan, eli halu, tarve ja tominta, löytää kumppanin todennäköisemmin, ja vasta sitten tulee elemästä/sinkuudesta nauttiminen ja iloisuus. Mielestäni tämä on olennainen asia jonka sivuutit kirjoituksessasi. Tämä koska, jos sinkkuuden tai elämästä nauttimisen lähtee ensisijaisesti suhteen tai muun vastakohdista, niin helposti kynnys suhteeseen ja muuhun nouseen, joten kumppaninkin löytäminen tulee vaikeammaksi vaikka ehdokkaita ehkä tuleekin periaattessa enemmän sinkuudesta/elämästä nauttimisen ja iloisuuden takia.- sinkkunainen88
"Voit varmaan nauttia, mutta eikö elämä olisi nautinnollisempaa jos olisi "oikea" mies/nainen taustalla tai rinnalla jonka luokse voisi mennä aina silloin kun kaipaa toista." No olisi varmaan nautinnollisempaa, en ole sitä tietääkseni missään vaiheessa kieltänyt. Ja sitäkin olen täällä sanonut että haluaisin kyllä seurustelukumppanin.
"Se kummalla on suurempi tahto asiaan, eli halu, tarve ja tominta, löytää kumppanin todennäköisemmin, ja vasta sitten tulee elemästä/sinkuudesta nauttiminen ja iloisuus." En nyt aivan ymmärtänyt tätä. Ai, en siis voisi nauttia sinkkuudesta ennen kuin olen löytänyt kumppanin. Sen nyt ymmärrän, että se halu, tahto ja toiminta kumppanin löytymiseen täytyy olla, ja tällainen ihminen sen kumppaninkin todennäköisemmin löytää. - quu painike
"Voit varmaan nauttia, mutta eikö elämä olisi nautinnollisempaa jos olisi "oikea" mies/nainen taustalla tai rinnalla jonka luokse voisi mennä aina silloin kun kaipaa toista." No olisi varmaan nautinnollisempaa, en ole sitä tietääkseni missään vaiheessa kieltänyt. Ja sitäkin olen täällä sanonut että haluaisin kyllä seurustelukumppanin.
"Se kummalla on suurempi tahto asiaan, eli halu, tarve ja tominta, löytää kumppanin todennäköisemmin, ja vasta sitten tulee elemästä/sinkuudesta nauttiminen ja iloisuus." En nyt aivan ymmärtänyt tätä. Ai, en siis voisi nauttia sinkkuudesta ennen kuin olen löytänyt kumppanin. Sen nyt ymmärrän, että se halu, tahto ja toiminta kumppanin löytymiseen täytyy olla, ja tällainen ihminen sen kumppaninkin todennäköisemmin löytää."En nyt aivan ymmärtänyt tätä. Ai, en siis voisi nauttia sinkkuudesta ennen kuin olen löytänyt kumppanin. Sen nyt ymmärrän, että se halu, tahto ja toiminta kumppanin löytymiseen täytyy olla, ja tällainen ihminen sen kumppaninkin todennäköisemmin löytää."
Voit tietenkin nauttia, ja kommenttini oli tavallaan jatkoa siihen ekan lainauksen kommenttiini. Tarkointin vain sitä, että jos joku kokee elämisen mielekkääksi ja iloiseksi ensisijaiseti sinkkuuteen liittyvien asioiden takia, hänellä voi olla vaikea löytää sopivaa kumppania vaikka tapaisikin ihmisä tai ihmiset pyörisivät hänen ympärillä. Tällöin ihmisen tahto muodostuu helposti sellaiseksi että se sotii jotenkin parisuhdetta ja sen muodostumista vastaan, eikä hänellä ole kovin suurta tarvetta panostaa suhteen muodostumiseen koska hän kokee elämän muutoinkin mielekkääksi. Toki ihmiset voi nauttia sinkkudesta, mutta en usko sen edesauttavan tai olevan ratkaiseva tekijä kummppanin löytämistä nopeammin kuin sellaisen joka ei niin paljon nauttisi.
Siitä miten mielekkääksi sinkkuuden tai yksinolon kokee se halu ja tahto toimia juuri syntyykin, ja kuten sanoit silloin ihminen kumppanin todennäköisemmin löytää (kun on halu toimia sen eteen). Osa ehkä haluaa perustaa perheen jo nuorena, matkustella kaksistaan toisen kanssa, tms. niin ei siinä silloin mitkään hidastelut ja keskittyminen sinkkuudesta nauttimiseen välttämättä auta kyseiseen asiaan, vaan kylä senkin asiaan eteen on ihan yhtä lailla tehtävä työtä kuin siihen sinkkuudesta ja yksin olosta nauttimiseen. - sinkkunainen88
quu painike kirjoitti:
"En nyt aivan ymmärtänyt tätä. Ai, en siis voisi nauttia sinkkuudesta ennen kuin olen löytänyt kumppanin. Sen nyt ymmärrän, että se halu, tahto ja toiminta kumppanin löytymiseen täytyy olla, ja tällainen ihminen sen kumppaninkin todennäköisemmin löytää."
Voit tietenkin nauttia, ja kommenttini oli tavallaan jatkoa siihen ekan lainauksen kommenttiini. Tarkointin vain sitä, että jos joku kokee elämisen mielekkääksi ja iloiseksi ensisijaiseti sinkkuuteen liittyvien asioiden takia, hänellä voi olla vaikea löytää sopivaa kumppania vaikka tapaisikin ihmisä tai ihmiset pyörisivät hänen ympärillä. Tällöin ihmisen tahto muodostuu helposti sellaiseksi että se sotii jotenkin parisuhdetta ja sen muodostumista vastaan, eikä hänellä ole kovin suurta tarvetta panostaa suhteen muodostumiseen koska hän kokee elämän muutoinkin mielekkääksi. Toki ihmiset voi nauttia sinkkudesta, mutta en usko sen edesauttavan tai olevan ratkaiseva tekijä kummppanin löytämistä nopeammin kuin sellaisen joka ei niin paljon nauttisi.
Siitä miten mielekkääksi sinkkuuden tai yksinolon kokee se halu ja tahto toimia juuri syntyykin, ja kuten sanoit silloin ihminen kumppanin todennäköisemmin löytää (kun on halu toimia sen eteen). Osa ehkä haluaa perustaa perheen jo nuorena, matkustella kaksistaan toisen kanssa, tms. niin ei siinä silloin mitkään hidastelut ja keskittyminen sinkkuudesta nauttimiseen välttämättä auta kyseiseen asiaan, vaan kylä senkin asiaan eteen on ihan yhtä lailla tehtävä työtä kuin siihen sinkkuudesta ja yksin olosta nauttimiseen.Tää on kyllä tärkeä asia, jonka toit esille ja jonka itse taisin tosiaan sivuuttaa aloituksessani. No en mä nyt periaatteessa koe elämääni mielekkääksi itsessään sinkkuuteen liittyvien asioiden takia. Mielestäni sinkkuudessa on niitä huonojakin puolia, mutta yritän nauttia niistä hyvistä kun tämä elämäntilanteeni nyt on mikä on. En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta olisin varmasti onnellinen siinäkin, ja lapsiakin haluaisin jossakin vaiheessa.
"Tällöin ihmisen tahto muodostuu helposti sellaiseksi että se sotii jotenkin parisuhdetta ja sen muodostumista vastaan, eikä hänellä ole kovin suurta tarvetta panostaa suhteen muodostumiseen koska hän kokee elämän muutoinkin mielekkääksi." Joo. ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Tunnenkin muutamia tuollaisia ihmisiä. Voi olla myös niin, että kun ihminen on ollut kauan sinkkuna, niin jotenkin tottuu niihin omiin tapoihinsa, rutiineihin, yksinäisyyteen, ja siihen että voi päättää asioista yksin ja sitten kun joku toinen siihen tulee sekoittamaan pakkaa niin onkin yhtäkkiä ihan ulalla eikä osaa elää toisen kanssa. Itse koen kuitenkin olevani valmis niihin muutoksiin, joita elämään tulee parisuhteen kautta. Pidän silmät auki sopivien kumppani-ehdokkaiden varalta, ja kun sopivanlainen kumppani ilmaantuu näköpiiriin niin teen kyllä kaikkeni että se suhde toimii.
"Toki ihmiset voi nauttia sinkkudesta, mutta en usko sen edesauttavan tai olevan ratkaiseva tekijä kummppanin löytämistä nopeammin kuin sellaisen joka ei niin paljon nauttisi." Itse tuossa aloituksessani ajattelin näitä sinkkuudesta ei nauttivia ihmisiä sellaisiksi, jotka ova äärettömän katkeria ja syyttelevät muita omasta sinkkuudestaan. Siis sellaisia niin itsesäälissä rypeviä ja omaan elämäänsä tyytymättömiä, joilla on ehkä ongelmia muillakin elämän osa-alueilla ja jotka syyttävät muita koko elämänsä epäonnistumisesta. Tämän kaltaiset ihmiset eivät mielestäni ainakaan, sitä kumppania kovin helpolla tule löytämään, koska kukaan ei halua tuollaista ihmistä riesakseen. Eri lukunsa ovat sitten he, jotka haluavat paljon kumppania, eivät välttämättä ole elämäänsä kovin tyytyväisiä ja tekevät töitä sen eteen että saisivat kumppanin. He eivät myöskään syyttele muita kumppanin puutteestaan. Heille varmaan kumppanin löytyy nopeammin. - quu painike
Tää on kyllä tärkeä asia, jonka toit esille ja jonka itse taisin tosiaan sivuuttaa aloituksessani. No en mä nyt periaatteessa koe elämääni mielekkääksi itsessään sinkkuuteen liittyvien asioiden takia. Mielestäni sinkkuudessa on niitä huonojakin puolia, mutta yritän nauttia niistä hyvistä kun tämä elämäntilanteeni nyt on mikä on. En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta olisin varmasti onnellinen siinäkin, ja lapsiakin haluaisin jossakin vaiheessa.
"Tällöin ihmisen tahto muodostuu helposti sellaiseksi että se sotii jotenkin parisuhdetta ja sen muodostumista vastaan, eikä hänellä ole kovin suurta tarvetta panostaa suhteen muodostumiseen koska hän kokee elämän muutoinkin mielekkääksi." Joo. ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Tunnenkin muutamia tuollaisia ihmisiä. Voi olla myös niin, että kun ihminen on ollut kauan sinkkuna, niin jotenkin tottuu niihin omiin tapoihinsa, rutiineihin, yksinäisyyteen, ja siihen että voi päättää asioista yksin ja sitten kun joku toinen siihen tulee sekoittamaan pakkaa niin onkin yhtäkkiä ihan ulalla eikä osaa elää toisen kanssa. Itse koen kuitenkin olevani valmis niihin muutoksiin, joita elämään tulee parisuhteen kautta. Pidän silmät auki sopivien kumppani-ehdokkaiden varalta, ja kun sopivanlainen kumppani ilmaantuu näköpiiriin niin teen kyllä kaikkeni että se suhde toimii.
"Toki ihmiset voi nauttia sinkkudesta, mutta en usko sen edesauttavan tai olevan ratkaiseva tekijä kummppanin löytämistä nopeammin kuin sellaisen joka ei niin paljon nauttisi." Itse tuossa aloituksessani ajattelin näitä sinkkuudesta ei nauttivia ihmisiä sellaisiksi, jotka ova äärettömän katkeria ja syyttelevät muita omasta sinkkuudestaan. Siis sellaisia niin itsesäälissä rypeviä ja omaan elämäänsä tyytymättömiä, joilla on ehkä ongelmia muillakin elämän osa-alueilla ja jotka syyttävät muita koko elämänsä epäonnistumisesta. Tämän kaltaiset ihmiset eivät mielestäni ainakaan, sitä kumppania kovin helpolla tule löytämään, koska kukaan ei halua tuollaista ihmistä riesakseen. Eri lukunsa ovat sitten he, jotka haluavat paljon kumppania, eivät välttämättä ole elämäänsä kovin tyytyväisiä ja tekevät töitä sen eteen että saisivat kumppanin. He eivät myöskään syyttele muita kumppanin puutteestaan. Heille varmaan kumppanin löytyy nopeammin."En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta olisin varmasti onnellinen siinäkin, ja lapsiakin haluaisin jossakin vaiheessa."
En ole itsekkään. Haaveilin joskus 20 -kymppisenä lapsesta, avioliitosta, yms. eli tyypillisestä perinteisestä parisuhteesta, mutta enemmän sitten joskus periaattella. Nyt 30 -kymppisenä ihailen sitä, että jotkut ovat jaksaneet ja viitsineet tehdä lapset nuorina, ja kanta omiin lapsiin on ehkä/ei ja avioliittoon enemmän ei. Voihan olla, että suhde saisi ajatukseni muuttumaan, mutta mulla kuitenkin ikä ja sinkkuus ovat enemmänkin kasvattanut kynnystä ryhtyä lasten tekoon kuin madaltanut. Suhteelta lähinnä hakisin läheisyyttä ja seksiä, muutoin olen tyytävinen sinkkuuteen.
"Voi olla myös niin, että kun ihminen on ollut kauan sinkkuna, niin jotenkin tottuu niihin omiin tapoihinsa, rutiineihin, yksinäisyyteen, ja siihen että voi päättää asioista yksin ja sitten kun joku toinen siihen tulee sekoittamaan pakkaa niin onkin yhtäkkiä ihan ulalla eikä osaa elää toisen kanssa. "
Voi olla, mutta näkisin osaamattomuuden elää toisen kanssa tuollaisessa tilanteessa voivan olla molemminpuolista. Eli jos kaksi pitkään sinkkuna ollutta menisi yhteen ei välttämättä tuollaista ongelmia tulisi niin heposti kuin jos koko ikänsä seurstelullut päätyisi yhteen koko ikänsä sinkkuna olleen kanssa.
"Itse koen kuitenkin olevani valmis niihin muutoksiin, joita elämään tulee parisuhteen kautta. Pidän silmät auki sopivien kumppani-ehdokkaiden varalta, ja kun sopivanlainen kumppani ilmaantuu näköpiiriin niin teen kyllä kaikkeni että se suhde toimii. "
Kuulostaa ihan hyvältä. Mun on sannottava rehellisesti, että mä en uskalla sanoa olevan valmis ellen tiedä mitä ne muutokset oikeasti ovat. - sinkkunainen88
quu painike kirjoitti:
"En ole koskaan ollut parisuhteessa, mutta olisin varmasti onnellinen siinäkin, ja lapsiakin haluaisin jossakin vaiheessa."
En ole itsekkään. Haaveilin joskus 20 -kymppisenä lapsesta, avioliitosta, yms. eli tyypillisestä perinteisestä parisuhteesta, mutta enemmän sitten joskus periaattella. Nyt 30 -kymppisenä ihailen sitä, että jotkut ovat jaksaneet ja viitsineet tehdä lapset nuorina, ja kanta omiin lapsiin on ehkä/ei ja avioliittoon enemmän ei. Voihan olla, että suhde saisi ajatukseni muuttumaan, mutta mulla kuitenkin ikä ja sinkkuus ovat enemmänkin kasvattanut kynnystä ryhtyä lasten tekoon kuin madaltanut. Suhteelta lähinnä hakisin läheisyyttä ja seksiä, muutoin olen tyytävinen sinkkuuteen.
"Voi olla myös niin, että kun ihminen on ollut kauan sinkkuna, niin jotenkin tottuu niihin omiin tapoihinsa, rutiineihin, yksinäisyyteen, ja siihen että voi päättää asioista yksin ja sitten kun joku toinen siihen tulee sekoittamaan pakkaa niin onkin yhtäkkiä ihan ulalla eikä osaa elää toisen kanssa. "
Voi olla, mutta näkisin osaamattomuuden elää toisen kanssa tuollaisessa tilanteessa voivan olla molemminpuolista. Eli jos kaksi pitkään sinkkuna ollutta menisi yhteen ei välttämättä tuollaista ongelmia tulisi niin heposti kuin jos koko ikänsä seurstelullut päätyisi yhteen koko ikänsä sinkkuna olleen kanssa.
"Itse koen kuitenkin olevani valmis niihin muutoksiin, joita elämään tulee parisuhteen kautta. Pidän silmät auki sopivien kumppani-ehdokkaiden varalta, ja kun sopivanlainen kumppani ilmaantuu näköpiiriin niin teen kyllä kaikkeni että se suhde toimii. "
Kuulostaa ihan hyvältä. Mun on sannottava rehellisesti, että mä en uskalla sanoa olevan valmis ellen tiedä mitä ne muutokset oikeasti ovat."En ole itsekkään. Haaveilin joskus 20 -kymppisenä lapsesta, avioliitosta, yms. eli tyypillisestä perinteisestä parisuhteesta, mutta enemmän sitten joskus periaattella. Nyt 30 -kymppisenä ihailen sitä, että jotkut ovat jaksaneet ja viitsineet tehdä lapset nuorina, ja kanta omiin lapsiin on ehkä/ei ja avioliittoon enemmän ei. Voihan olla, että suhde saisi ajatukseni muuttumaan, mutta mulla kuitenkin ikä ja sinkkuus ovat enemmänkin kasvattanut kynnystä ryhtyä lasten tekoon kuin madaltanut. Suhteelta lähinnä hakisin läheisyyttä ja seksiä, muutoin olen tyytävinen sinkkuuteen. "
Minäkin haluaisin naimisiin ja lapset kohtuu nuorena vielä kuitenkin. Opiskelen vielä ja olen ihan tyytyväinen sinkkuelämääni tällä hetkellä. Opiskelu on paljon huolettomampaa kun ei tarvitsi perheestä huolehtia vielä. Mutta olen ajatellut, että sitten kun valmistun ja menen töihin, haluaisin jo pian löytää kumppanin, mennä naimisiin ja saada niitä lapsiakin pikkuhiljaa. Periaatteessa olisin valmis avioliittoon jo nyt, jos se kumppani vain löytyisi. Joo, luulen kans että toi ikä varmaan nostaa mullakin kynnystä lasten tekoon. Joskus 30 vois olla ihan hyvä ikä vielä, mut neljäkymppisenä ei nyt ehkä enää. Nyt ku tarkemmin ajattelee, niin mullahan alkaakin olla jo kohta kiire, kääk! - sinkkunainen88
"En ole itsekkään. Haaveilin joskus 20 -kymppisenä lapsesta, avioliitosta, yms. eli tyypillisestä perinteisestä parisuhteesta, mutta enemmän sitten joskus periaattella. Nyt 30 -kymppisenä ihailen sitä, että jotkut ovat jaksaneet ja viitsineet tehdä lapset nuorina, ja kanta omiin lapsiin on ehkä/ei ja avioliittoon enemmän ei. Voihan olla, että suhde saisi ajatukseni muuttumaan, mutta mulla kuitenkin ikä ja sinkkuus ovat enemmänkin kasvattanut kynnystä ryhtyä lasten tekoon kuin madaltanut. Suhteelta lähinnä hakisin läheisyyttä ja seksiä, muutoin olen tyytävinen sinkkuuteen. "
Minäkin haluaisin naimisiin ja lapset kohtuu nuorena vielä kuitenkin. Opiskelen vielä ja olen ihan tyytyväinen sinkkuelämääni tällä hetkellä. Opiskelu on paljon huolettomampaa kun ei tarvitsi perheestä huolehtia vielä. Mutta olen ajatellut, että sitten kun valmistun ja menen töihin, haluaisin jo pian löytää kumppanin, mennä naimisiin ja saada niitä lapsiakin pikkuhiljaa. Periaatteessa olisin valmis avioliittoon jo nyt, jos se kumppani vain löytyisi. Joo, luulen kans että toi ikä varmaan nostaa mullakin kynnystä lasten tekoon. Joskus 30 vois olla ihan hyvä ikä vielä, mut neljäkymppisenä ei nyt ehkä enää. Nyt ku tarkemmin ajattelee, niin mullahan alkaakin olla jo kohta kiire, kääk!Hups.. tuli nyt sitte otsikkoonki laitettua nimimerkki :D
- ujoudenmerkki
olen 25v. mies ja koko ikä ollut sinkku, no kerran ollut treffeillä, muutamien kanssa tullut juteltua
netissä max. kuukausi. Ihastumisia ja aloitteita on ollut jotain 10 päälle. No olen aika ujo ja viihdyn
yksikseni, baareja vältän koska en tunne tarvetta siellä käymiseen. Olen myös masentunut, ollut
jo monta vuotta mutta päällepäin se ei näy (kai?). En ole järin älykäskään. Itse en ole lähtenyt
naisia haukkumaan jos saan pakit, saattuuhan se kyllä. Sitä vaan jään miettimään että teenkö jotain
väärin yrittäessäni tutustua. No olen kyllä aika kömpelö sanoissa, punastelen, ujostelen ja tilanne
tuntuu minusta hyvin ahdistavalta. Kohtelias kyllä olen ollut ja hymyilen. Pahinta on se että en osaa
ns. small talkia eli usein seuraa hiljaisuus. Sitten minä myös jostain syystä pelkään teitä naisia ja tyttöjä.
Jos teitä jossain näen niin alkaa jännittää, jos istuu jossain kahvilla ja tyttöporukka istuu lähettyville
niin tilanne on niin kaamea että toivoisi haihtuvansa ilmaan. Varmasti kyllä liioittelen sitä kun mietin
että mitähän ne miettivät kun lähden tästä, miten kävelen esim.
En vain tiedä miten muuttaa persoonaani sosiaalisemmaksi, koettanut oon kauan mutta ilman tulosta.
Läheisyyden kaipuu kyllä on valtava mutta en oikein tiedä miten pitäisi tehdä. Melkein tytön pitäisi
olla aktiivisempi osapuoli kertoa miten toimia aluksi, eikai se siitä eteenpäin pitäisi vaikeaa olla...- sinkkunainen88
Olet ilahduttava poikkeus tällä palstalla kaikkien noiden naistenvihaajien keskellä. "Sitä vaan jään miettimään että teenkö jotain väärin yrittäessäni tutustua. No olen kyllä aika kömpelö sanoissa, punastelen, ujostelen ja tilanne tuntuu minusta hyvin ahdistavalta. Kohtelias kyllä olen ollut ja hymyilen. Pahinta on se että en osaa ns. small talkia eli usein seuraa hiljaisuus. Sitten minä myös jostain syystä pelkään teitä naisia ja tyttöjä." Hyvä että osaat olla kohtelias, ja hymyilet, pieni ujostelu ei haittaa, mutta jos menet ihan lukkoon tilanteissa niin se on sitten vähän hankalampi homma. Ahdistus voi tarttua naiseenkin, jos olet itsekin tilanteessa ahdistunut. Ja tuo hiljaisuus voi myös saada naisen ajattelemaan, että et ole kiinnostunut hänestä vaikka oikeasti olisitkin. Sinun kannattaisi opetella rentoutumaan naisten seurassa, eikä liikaa miettiä mitä aiot seuraavaksi tehdä tai sanoa. Me naisetkin ollaan ihan tavallisia ihmisiä eikä meidän seuraa tarvitse sen enempää jännittää kuin miestenkään. Opettele olemaan naisten seurassa yhtä rentona kuin miesporukassakin. Tätä kannattaa eka harjoitella tuttujen naisten kanssa, joihin et ole ihastunut.
- ujoudenmerkki
Olet ilahduttava poikkeus tällä palstalla kaikkien noiden naistenvihaajien keskellä. "Sitä vaan jään miettimään että teenkö jotain väärin yrittäessäni tutustua. No olen kyllä aika kömpelö sanoissa, punastelen, ujostelen ja tilanne tuntuu minusta hyvin ahdistavalta. Kohtelias kyllä olen ollut ja hymyilen. Pahinta on se että en osaa ns. small talkia eli usein seuraa hiljaisuus. Sitten minä myös jostain syystä pelkään teitä naisia ja tyttöjä." Hyvä että osaat olla kohtelias, ja hymyilet, pieni ujostelu ei haittaa, mutta jos menet ihan lukkoon tilanteissa niin se on sitten vähän hankalampi homma. Ahdistus voi tarttua naiseenkin, jos olet itsekin tilanteessa ahdistunut. Ja tuo hiljaisuus voi myös saada naisen ajattelemaan, että et ole kiinnostunut hänestä vaikka oikeasti olisitkin. Sinun kannattaisi opetella rentoutumaan naisten seurassa, eikä liikaa miettiä mitä aiot seuraavaksi tehdä tai sanoa. Me naisetkin ollaan ihan tavallisia ihmisiä eikä meidän seuraa tarvitse sen enempää jännittää kuin miestenkään. Opettele olemaan naisten seurassa yhtä rentona kuin miesporukassakin. Tätä kannattaa eka harjoitella tuttujen naisten kanssa, joihin et ole ihastunut.
Yhden käden sormilla pystyy laskemaan naiset joiden kanssa voi olla rennosti, kaikista rennoimmin
voin olla yhden sukulaisen kanssa, voi jutella aika lailla mitä vaan. Vaikka olisi nainen johon en ole
ihastunut, siltikin menee lukkoon. Koittanut kyllä olla rentona mutta se varmaan vaatisi enemmän
oleskelua naisseurassa. No minulla ei kyllä ole yhtään kavereita niin sieltäkään ei oo apua. - sinkkunainen88
ujoudenmerkki kirjoitti:
Yhden käden sormilla pystyy laskemaan naiset joiden kanssa voi olla rennosti, kaikista rennoimmin
voin olla yhden sukulaisen kanssa, voi jutella aika lailla mitä vaan. Vaikka olisi nainen johon en ole
ihastunut, siltikin menee lukkoon. Koittanut kyllä olla rentona mutta se varmaan vaatisi enemmän
oleskelua naisseurassa. No minulla ei kyllä ole yhtään kavereita niin sieltäkään ei oo apua.Täytyy sanoa, et mulla on vähän samanlaista ongelmaa miesten kanssa jutellessa. Siis ei kaikkien mut joittenki. Paljon rennompi pystyn olemaan naisseurassa. Ehkä siinä on sekin, että samaa sukupuolta olevien kans on ehkä enemmän niitä samoja kiinnostuksen kohteita ja on helpompi jutella ku ei tarvi niin aktiivisesti miettiä et mikäköhän ois sellanen asia, josta me molemmat oltais kiinnostuneita.
No meetkö sitten miesten kanssa jutellessa koskaan lukkoon? Tuleeko silloin hiljaisia hetkiä, jolloin mietit että mistä ihmeestä tässä juteltais? Missä, miten ja millaisia naisia yleensä lähestyt? - ujoudenmerkki
Täytyy sanoa, et mulla on vähän samanlaista ongelmaa miesten kanssa jutellessa. Siis ei kaikkien mut joittenki. Paljon rennompi pystyn olemaan naisseurassa. Ehkä siinä on sekin, että samaa sukupuolta olevien kans on ehkä enemmän niitä samoja kiinnostuksen kohteita ja on helpompi jutella ku ei tarvi niin aktiivisesti miettiä et mikäköhän ois sellanen asia, josta me molemmat oltais kiinnostuneita.
No meetkö sitten miesten kanssa jutellessa koskaan lukkoon? Tuleeko silloin hiljaisia hetkiä, jolloin mietit että mistä ihmeestä tässä juteltais? Missä, miten ja millaisia naisia yleensä lähestyt?Kyllä menen ihan miestenkin kanssa lukkoon, ihan tuttujenkin kanssa. Ei vaan keksi mitään
puhuttavaa. Silloin tekisi mieli häipyä. No en minä oikein missään niitä naisia lähesty, jos
satun ihastumaan johonkuhun niin silloin on pakko jotenkin ohittaa ujous ja epäsosiaalisuus.
Muuten naisten kanssa tulee aika vähän oltua tekemisissä, jos joku nainen tulis juttelee
minulle niin saattaisin olla hölmistyneen näköinen ja melkein kysyä, miksi sinä minulle
juttelet? - sinkkunainen88
ujoudenmerkki kirjoitti:
Kyllä menen ihan miestenkin kanssa lukkoon, ihan tuttujenkin kanssa. Ei vaan keksi mitään
puhuttavaa. Silloin tekisi mieli häipyä. No en minä oikein missään niitä naisia lähesty, jos
satun ihastumaan johonkuhun niin silloin on pakko jotenkin ohittaa ujous ja epäsosiaalisuus.
Muuten naisten kanssa tulee aika vähän oltua tekemisissä, jos joku nainen tulis juttelee
minulle niin saattaisin olla hölmistyneen näköinen ja melkein kysyä, miksi sinä minulle
juttelet?Ahaa..no sittenhän sun lukkoon menon syy ei varsinaisesti naisissa oo, vaan yleensäkin sosiaalisissa tilanteissa. Kannattaa siis lähteä niitä sosiaalisia taitoja kehittämään, vaikka ihan tuttujen miesten kanssa juttelemalla. Aina ei tartte olla mitään kovin ihmeellistä puheenaihetta, puhuu nyt sitten vaikka säästä jos ei muuta keksi. Jos tuntuu, että sun on vaikea esim. kertoa omasta elämästäsi muille, mitä on tapahtunu, missä oot käyny ym. niin kuuntele tarkasti toisten juttuja. Sitten voit esittää tarkentavia kysymyksiä heille. Useimmat ihmiset puhuu mielellään omasta elämästään, ja ovat yleensä mielissään kun joku esittää kysymyksiä. Toisten kanssa kommunikoidessa tuo kuuntelu onkin tosi tärkeää. Jos mietit koko ajan toisen selittäessä jotain, et voi vitsit kohta se lopettaa ja sit mun pitäs keksiä jotain sanottavaa, mitä ihmettä voin sanoa seuraavaksi. Niin sulla ei välttämättä tule kuunneltua kovin tarkkaan että mitä se toinen nyt oikeasti sanoikaan, ja sun on sen vuoksi sitten vaikea kommentoida toisen sanomaa tai esittää lisäkysymyksiä.
Sitten sosiaalisia taitoja voi kehittää myös juttelemalla vaikka ihan tuntemattomien, kaupan kassan tai bussikuskin kanssa. Kysyt vaikka kaupassa henkilökunnalta missä joku tuote on ja kyselet esim. sen ominaisuuksia. Kadulla voi tuntemattomilta kysellä missä joku paikka on, tai esim. bussi pysäkillä milloin seuraava bussi menee tai pääsekö jollain bussilla johonki paikkaan. Jos kuljet bussilla voit aina tervehtiä kuskia ja kiittää kun hyppäät pois kyydistä. Tuntemattomien kans juttelu on siinä mielessä helppoa, että et luultavasti näe näitä tyyppejä enää, niin se ei ole niin vakavaa vaikka tuleekin sönkötettyä jotain outoa tai menee lukkoon. Ei kannata vältellä sosiaalisia tilanteita, vaikka ne saattavatkin tuntua välillä vähän epämukavilta. Just noissa ihan arkisissakin tilanteissakin voi hakeutua sosiaalisiin tilanteisiin, ostaa esim. junalipun netin sijaan juna-aseman virkailijalta, tai soittaa sähköpostin laittamisen sijaan, antaa vaikka jonkun greenpeace-tyypin pysäyttää kadulla, mennä kysymään reippaasti myyjältä apua ym. Tarpeeksi usein ku noihin sosiaalisiin tilanteisiin hakeutuu, kynnys aloittaa keskustelu pienenee. Opit olemaan rennompi noissa tilanteissa, eikä sun jatkuvasti tarvitse miettiä mitä sanot seuraavaksi. - Jarno Trolli
Olen törmännyt netissä yhteen ujojen miesten deittikoutsiin, jolla on paljon yksityiskohtaisia neuvoja, miten vähentää hermoilua ja miten keksiä sanottavaa naisen kanssa keskustellessa jne. Ei todellakaan ole kyse mistään iskulauseista, vaan perusperiaate on se, että kuuntelee, mitä nainen sanoo ja nappaa sieltä juttuja. Jos sulla on oikein kunnon ongelma tämän asian kanssa, niin yleisen tason höpinät eivät auta, vaan sä tarvitset just näitä ihan selkeitä neuvoja.
Mistä tietää, mitä sanoa seuraavaksi?
http://www.youtube.com/watch?v=fKk0jXLz-Qg
Tuolla on aika hauskoja juttuja:
http://www.pimpyourlingoblog.com/
- Jumitszi
Mut pokkat sä mihean baarista vai elätkö selidatissa
Eikö välil tekis mieli miestä luolamiea joka otta sinut
Vai pehmopies heelään
Vai onko sul valikooima diltoja joita käytät tilanteen mukaan?
Jos kaipaa miestä mä voin käydä hoitamas luottamuksel
kerran pari viikos sen puolen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1134873Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071952- 1381383
- 1021208
- 911188
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1821032Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651000Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll27959- 44949
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57851