Järkeä puhutaan

13

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -
      • sivistetään retardia

        Jännää, miten tuota hokamaasi ei kukaan pysty osoittamaan todeksi.


      • niin..
        sivistetään retardia kirjoitti:

        Jännää, miten tuota hokamaasi ei kukaan pysty osoittamaan todeksi.

        Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.


      • sivistetään retardia
        niin.. kirjoitti:

        Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.

        Miten tuo liittyy tuohon perättömien väitteittesi hokemiseen?
        Etkö siis usko, että maa on pallo ja kiertää aurinkoa?


      • pilkkukaks
        niin.. kirjoitti:

        Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.

        Ja nykyään on paljon kaltaisiasi alarmisteja, joille ei kelpaa mikään todisteeksi siitä,
        että koko aurinkokunta oskilloi ja muuttaa jatkuvasti ilmastoa.

        Roman warm period, välinen kylmempi kausi, MWP, LIA ja modern warming nätisti esillä planetaarissa oskillaatiossa, korrelaatio on hämmentävän tarkka mm. proxyjen ja lämpömittausten kanssa, kausaliteetti ei liene ongelma, en minä ainakaan keksi yhtään mekanismia jolla maapallon ilmasto voisi ohjailla planettojen liikettä.

        http://i756.photobucket.com/albums/xx206/MWPeriod/planetaaristensyklienvaikutusaurinkoon.jpg


      • limits
        pilkkukaks kirjoitti:

        Ja nykyään on paljon kaltaisiasi alarmisteja, joille ei kelpaa mikään todisteeksi siitä,
        että koko aurinkokunta oskilloi ja muuttaa jatkuvasti ilmastoa.

        Roman warm period, välinen kylmempi kausi, MWP, LIA ja modern warming nätisti esillä planetaarissa oskillaatiossa, korrelaatio on hämmentävän tarkka mm. proxyjen ja lämpömittausten kanssa, kausaliteetti ei liene ongelma, en minä ainakaan keksi yhtään mekanismia jolla maapallon ilmasto voisi ohjailla planettojen liikettä.

        http://i756.photobucket.com/albums/xx206/MWPeriod/planetaaristensyklienvaikutusaurinkoon.jpg

        Tuo mielisairas hörhöilysi ei muuta millään tavalla niitä faktoja, että ilmasto lämpenee ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena, jäätiköt sulavat, merenpinta nousee jne.

        http://www2.ucar.edu/climate
        http://www2.ucar.edu/climate/faq

        http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
        http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia


      • scepdius
        limits kirjoitti:

        Tuo mielisairas hörhöilysi ei muuta millään tavalla niitä faktoja, että ilmasto lämpenee ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena, jäätiköt sulavat, merenpinta nousee jne.

        http://www2.ucar.edu/climate
        http://www2.ucar.edu/climate/faq

        http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
        http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia

        Et pysty. Älä sure, ei ole kukaan muukaan pystynyt. AGW vaatii lujaa uskoa, ei todisteita. Koska sellaisia ei ole. Usko on uskoa. Tiede tiedettä.


      • niin..
        scepdius kirjoitti:

        Et pysty. Älä sure, ei ole kukaan muukaan pystynyt. AGW vaatii lujaa uskoa, ei todisteita. Koska sellaisia ei ole. Usko on uskoa. Tiede tiedettä.

        Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi hihhuleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.


      • sivistetään retardia
        niin.. kirjoitti:

        Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi hihhuleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.

        Miten tuo liittyy tuohon perättömien väitteittesi hokemiseen?
        Etkö siis usko, että maa on pallo ja kiertää aurinkoa?


    • 4+8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe