lopultakin CO2/teollisuus-asiassa:If we go alone to 30 percent, you will only have a faster process of deindustrialisation in Europe. I think we need industry in Europe, we need industry in the U.K., and industry means CO2 emissions." -- noin se on!
http://thegwpf.org/opinion-pros-a-cons/2438-sanity-slowly-returning-to-global-warming-policy.html
Järkeä puhutaan
10
137
Vastaukset
- -
Ei vaikuta millään tavalla niihin faktoihin, että ilmasto lämpenee ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena, jäätiköt sulavat, merenpinta nousee jne.
http://www.ncdc.noaa.gov/indicators/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia- sivistetään retardia
Jännää, miten tuota hokamaasi ei kukaan pysty osoittamaan todeksi.
- niin..
sivistetään retardia kirjoitti:
Jännää, miten tuota hokamaasi ei kukaan pysty osoittamaan todeksi.
Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.
- sivistetään retardia
niin.. kirjoitti:
Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.
Miten tuo liittyy tuohon perättömien väitteittesi hokemiseen?
Etkö siis usko, että maa on pallo ja kiertää aurinkoa? - pilkkukaks
niin.. kirjoitti:
Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi retardihohheleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.
Ja nykyään on paljon kaltaisiasi alarmisteja, joille ei kelpaa mikään todisteeksi siitä,
että koko aurinkokunta oskilloi ja muuttaa jatkuvasti ilmastoa.
Roman warm period, välinen kylmempi kausi, MWP, LIA ja modern warming nätisti esillä planetaarissa oskillaatiossa, korrelaatio on hämmentävän tarkka mm. proxyjen ja lämpömittausten kanssa, kausaliteetti ei liene ongelma, en minä ainakaan keksi yhtään mekanismia jolla maapallon ilmasto voisi ohjailla planettojen liikettä.
http://i756.photobucket.com/albums/xx206/MWPeriod/planetaaristensyklienvaikutusaurinkoon.jpg - limits
pilkkukaks kirjoitti:
Ja nykyään on paljon kaltaisiasi alarmisteja, joille ei kelpaa mikään todisteeksi siitä,
että koko aurinkokunta oskilloi ja muuttaa jatkuvasti ilmastoa.
Roman warm period, välinen kylmempi kausi, MWP, LIA ja modern warming nätisti esillä planetaarissa oskillaatiossa, korrelaatio on hämmentävän tarkka mm. proxyjen ja lämpömittausten kanssa, kausaliteetti ei liene ongelma, en minä ainakaan keksi yhtään mekanismia jolla maapallon ilmasto voisi ohjailla planettojen liikettä.
http://i756.photobucket.com/albums/xx206/MWPeriod/planetaaristensyklienvaikutusaurinkoon.jpgTuo mielisairas hörhöilysi ei muuta millään tavalla niitä faktoja, että ilmasto lämpenee ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena, jäätiköt sulavat, merenpinta nousee jne.
http://www2.ucar.edu/climate
http://www2.ucar.edu/climate/faq
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksia - scepdius
limits kirjoitti:
Tuo mielisairas hörhöilysi ei muuta millään tavalla niitä faktoja, että ilmasto lämpenee ihmiskunnan tupruttelujen seurauksena, jäätiköt sulavat, merenpinta nousee jne.
http://www2.ucar.edu/climate
http://www2.ucar.edu/climate/faq
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutos/
http://ilmatieteenlaitos.fi/ilmastonmuutoskysymyksiaEt pysty. Älä sure, ei ole kukaan muukaan pystynyt. AGW vaatii lujaa uskoa, ei todisteita. Koska sellaisia ei ole. Usko on uskoa. Tiede tiedettä.
- niin..
scepdius kirjoitti:
Et pysty. Älä sure, ei ole kukaan muukaan pystynyt. AGW vaatii lujaa uskoa, ei todisteita. Koska sellaisia ei ole. Usko on uskoa. Tiede tiedettä.
Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi hihhuleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.
- sivistetään retardia
niin.. kirjoitti:
Muutama sata vuotta sitten oli paljon kaltaisiasi hihhuleita, joille ei kelvannut mikään todisteeksi siitä, että Maa on pallo ja kiertää aurinkoa.
Miten tuo liittyy tuohon perättömien väitteittesi hokemiseen?
Etkö siis usko, että maa on pallo ja kiertää aurinkoa?
- 4+8
Kunpa joku puhuisi sitä järkeä myös päättäjille. Me tarvitsemme edelleen sitä vähän saastuttavaa teollisuutta Euroopassa. Tässä yksi esimerkki siitä mihin vihreä politiikka ja tuulimyllyvouhotus johtaa: http://www.dailymail.co.uk/home/moslive/article-1350811/In-China-true-cost-Britains-clean-green-wind-power-experiment-Pollution-disastrous-scale.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412