Tilasin kerrosaterian. Tilaus saapuikin hyvin nopeasti. Kymmenessä sekunnissa sain aterian eteeni. Tilauksen saatuani etsin epätoivoisesti sinappia ranskalaisten perunoiden päälle. En löytänyt. Löysin vain hanan josta tuli ketsuppia. Amerikkalaisille junteille (MC Donalds) voisi toki antaa anteeksi sinapin puuttumisen mutta Euroopassa tulisi aina olla myös sinappia tarjolla jos tilaa ranskalaiset. Kyseessä on kuitenkin Eurooppalainen (Belgia) ruoka. Ranskikset oli liian varovaisesti kypsennetty. Mitään paistopintaa en löytänyt niistä. Entäs sitten hampurilainen. Hamppari sisälsi kaksi läpeensä kypsennettyä ilmeisesti naudanlihapihviä. Yksi puoliraaka pihvi olisi kulinaarisesti nautittavampi. On kulinaarisesti täysi munaus kypsentää naudanlihapihvi täysin kypsäksi. Kastike mukaili pihvien linjaa. Liian makea. Missä sipuli? Sipuli antaisi potkua mauttomalle pihville. Sain kuitenkin lopulta syötyä ja ihmettelin kun asiakkaat kantoi tarjottimet ja roskat ITSE ROSKIKSEEN. Aivan järkyttävää.
Asiakkaana Hesburgerissa (arvio)
4
587
Vastaukset
- ihme jurputtajia....
Minä ja useimmat muut EIVÄT halua raakaa pihviä. Eikä se kyllä sinullekaan terveellistä ole.. Ties minkä loiseliön saat siitä.
Sinappi ei kuulu burgereihin, joskus 70-luvulla ehkä ollut jossain hikisellä nurkkagrillillä, mutta ei näinä aikoina....
Itse tilaan lihani AINA kypsänä - ja niin tekevät muutkin järkevät ihmiset.
Lähes joka paikassa putsataan nykyään itse pöytä - mitäs ihmeellistä siinä nyt on? Edelleenkin, vaikuttaa että eläisit väärällä vuosikymmenellä. - stana valittaja
Vali vali vali vali vali ja vieläkerran vali.
Ette te pissikset oo mihinkään tyytyväisiä, vaikka pöytä katettaisiin valmiiksi
ja lakeija seiosi vieressä passaamassa niin aivan varmasti siitäkin löytyisi
valittamista.
Ja tietenkin nää provojutut pitää laittaa nettiin; eihän sitä passaa kun
nokkaansa nyrpistellä siellä Hesellä ja nakella niskojaan että olipas pahaa
ja lähteä persettä heilutellen näppikselle.
Siperiaan joutaisi tuommoinen sakki. - oletidiootti
ei tarvitse mennä heselle jos se on niin perseestä
- iiu
Sitä paitsi kassalta saa sinappia kun pyyttää, valtaosa ei sitä kuitenkaan halua.
Lisäksi se on kohteliasta että viedään itse omat roskat pois. Sipulia löytyy muutamista hesen hampurilaisista, kerroksessa sitä pitäisi kyllä olla. Pihvit kypsennetään aina kypsiksi ja majoneesit ovat valtaosan mielestä hesessä se erikoisuus miksi siellä käyvät.
Nauti tartar pihvisi jossain muualla, pikaruokapaikoista sitä et todennäköisesti saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409