RAINBOW tuotteita varokaa

49sid

rahat on hukkaan heitettyä.ei ansaitse ruoka nimeä. ei vs paperi ,kuten sen firman muutkaan tekeleet.luin tuosta asiasta ,että niitä tehtäisi yli 200 eri maassa.

50

8644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 39v

sekä muutkin tuotteet ,eivät rahansa arvoisia.

• riisinsyöjä

Yleensä olen pysynyt X-tra tuotemerkillä myytävistä tuotteista kaukana, mutta ostin ko. merkillä myytävää riisiä kun ajattelin ettei ne riisin laadussa voi huijata. Mutta kun tein sitä X-tran riisiä ja maistoin, niin tajusin että jätettähän se on, eli muiden riisivalmistajien hylkäämiä liian pieniä jyviä jne...riisistä tuli kauheeta liisterimäistä sontaa.

Eli varokaa etenkin X-tra tuotemerkkiä.

• elliivo

Se on niin makuasia. En itse tykännyt X-tra riisistä juuri sen vuoksi että se puuroutuu keitettäessä mutta tyttäreni tykkää juuri tuollaisesta pehmeämmästä riisistä joka pysyy haarukassa.
        Riisiä pitää olla monenlaista koska käyttäjiä ja käyttötarkoituksia on niin monia.
        Onkohan kukaan syönyt minkään tuotemerkin riisiä joka on viljelty Suomessa :)
        En ole myöskään löytänyt vielä suomalaista tonnikalaa tai ananasta!

Minulla on juuri tuossa vieressä X-tra cola light pullo. Se on mielijuomani. Se valmistetaan Suomessa ja maun perusteella veikkaisin Vip Juicemakeria Kuopiossa valmistajaksi. Eli täältä itäsuomen vinkkelistä katsottuna lähilimpparia :) Rainbow-limpat ainakin valmistetaan siellä. Maultaan juuri colajuomat ovat lajinsa parhaita X-tra ja Rainbow-sarjoissa. Siis minun mielestäni.

Rainbow ja X-tra karjalan-ja coctailpiirakat valmistetaan takuuvarmasti Suomessa.

Siitä pitää lähteä että kenekään ei ole pakko ostaa mitään mitä ei halua syödä tai juoda. Jokainen saa ihan itse päättää mitä haluaa.

• ihihg
        elliivo kirjoitti:

Se on niin makuasia. En itse tykännyt X-tra riisistä juuri sen vuoksi että se puuroutuu keitettäessä mutta tyttäreni tykkää juuri tuollaisesta pehmeämmästä riisistä joka pysyy haarukassa.
        Riisiä pitää olla monenlaista koska käyttäjiä ja käyttötarkoituksia on niin monia.

Minulla on juuri tuossa vieressä X-tra cola light pullo. Se on mielijuomani. Se valmistetaan Suomessa ja maun perusteella veikkaisin Vip Juicemakeria Kuopiossa valmistajaksi. Eli täältä itäsuomen vinkkelistä katsottuna lähilimpparia :) Rainbow-limpat ainakin valmistetaan siellä. Maultaan juuri colajuomat ovat lajinsa parhaita X-tra ja Rainbow-sarjoissa. Siis minun mielestäni.

Rainbow ja X-tra karjalan-ja coctailpiirakat valmistetaan takuuvarmasti Suomessa.

Siitä pitää lähteä että kenekään ei ole pakko ostaa mitään mitä ei halua syödä tai juoda. Jokainen saa ihan itse päättää mitä haluaa.

Mausta puheenollen, Lidlin Freewayt on myös testattu? Joissain muissa testeissä päihittäneet ämericän merkkituotteitakin.

• raisnotkrispi
        elliivo kirjoitti:

Riisejä on monenlaisia ja jokin rainbowin basmatiriisi oli parhaammasta päästä - ei klimpiytynyt heti keitinveteen eikä myöskään muodostanut liikaa tärkkelysvaahtoa keitettäessä kunnes sekin katosi markkinoilta. Kalliimmat esim. setä-benin tuotteet taas ovat täyttä kuraa. Sitä hyvää etsin edelleen.

• sitä sun tätä

Molemmilla hyviä tuotteita,Rainbowilla enemmän.Hinta kohtuullinen verrattuna muihin tuotteisiin.Ei ole pakko kaikkea ostaa,kannattaa katsoa missä maassa valmistettu.Useimmat Rainbowin tuotteet ovat suomessa valmistettuja ja suomalaisesta esim.lihasta tai viljasta ym..Hinta -laatusuhde kohdallaan.
      Itse en osta esim.X-tran lohkoperunoita,pahanmakuisia ja tuotu muistaakseni saksasta.Vaikka ei ne kummosia ole muillakaan,enemmän vain maustetta päällä.
      Sama on Eldoradon tuotteissa,osa hyviä osa ei.

• viljapossu

Rainbowin kalkkunaleike on valmistettu Suomessa, brasialaisesta lihasta. Varmistettu asiakaspalvelusta.

• noho

Rainbowlla on sekä hyviä että huonoja tuotteita. Sen tonnikalat ovat olleet jo vuosia kuuluisia hyvästä hinta-laatusuhteestaan (pikanttinen tomaattikastike paras!!), pakasteet ja valmisjutut ovat hyvin usein kotimaisia ja lapsille on tehty hauskoja sarjoja (pesuaineissa "vesipeto", maitotuotteissa "herkkumonsteri" jne.). Nämä kaikki ovat edullisia ja korkealaatuisia. Samoin kivennäisvedet ovat laadukkaita.

Sitten taas osa tuotteista on kuraa. Itselleni ei ole osunut montaakaan sellaista.

• kelebaetil

Minäkin on sitä mieltä, että riippuu tuotteesta. Ei voi yleistä. Vaikka itse en vielä osunut pahoihin tuotteesiin. Plus R tuoteet ovat yleistä halvempi, niin ainakin minä en odotakaan niistä huippulaatua. Opiskelijalle kelpaa siis :)

• Hilma hulmuhelma

Kuten myös eläkeläiselle :)
        Jopa ranskanperunoita olen silloin tällöin X-tra-merkkisenä käyttänyt.
        Cola-limut ovat parhaita mahdollisia X-trana. Samaa merkkiä minulla on wc-paperi, muotovaahto, pumpulipuikot ja vanulaput, herkkusienisäilyke, sinappi, ketsuppi, vehnäjauhot, edamjuusto 16%., sour&gream sipsit......
        Rainbow-tuotteista vakituisessa käytössä on ainakin hehkuvat vuoret teelaijitelma, kahvi, iskukuumennettu hyla-maito, 1% viili, broilerin koivet, kananmunat, amerikanpekoni, a-luokan grillimakkara, vanhanajan nakit, maustettu kevyttuorejuusto, pakastetut paistovalmiit karjalanpiirakat, pakastemansikat, keittojuurekset ja pakastevihannekset.

• puttra1

Olen jo kauan jättänyt Rainbow "tuotteet" -XTA tuotteet kaupan hyllylle. Halpoja ovat vaan eivät ole turvallisia. Hinta laatu suhde eivät kohtaa vaikka sai ilmaiseksi. Roskiin kantamisen vaiva jää kuitenkin mokomalle sonnalle.
      Valmistus ei ole kyseisille tuotteille täydellisesti valvottua. Hulluruoho vihannekset on hyvä esimerkki. Mitä muuta niissä tuotteissa on joka ei ole syötäväksi kelpaavaa jää vaan arvuuttelun varaan.
      Varokaa kyseisiä tuotteita.

• Millä?

Millähän tuotteilla on täydellinen valvonta?

• Laadunvalvonta

Aloita itsestäsi.
        Tavaraa löytyy monenlaista niin Rainbowlta, kuin vaikka Valiolta. Etenkin kun huomioi myös jälkimmäisen kohdalla sen hinta-laatusuhteen, saa olla melkoista gurmeeta noilla hinnoilla.

• Maalaisjärki?

Miksikäs Rainbown tuotteet eivät ole turvallisia? Tai miksi ne kaikki muut ovat turvallisempia?

Kaupan omilla merkeillä ei ole omaa tehdasta. Tuotteet valmistetaan "oikeissa" firmoissa. Seassa on niin kotimaista, kun ulkomaistakin valmistajaa. Kotimaisia ja ulkomaisia raaka-aineita. Osa tuotteista on jopa täsmälleen sama, kun "merkkifirman" oma tuote. Vain pakkausta on vaihdettu. Tästä oli äskettäin juttua ihan lehdessäkin. Myös "merkkifirmat" saattavat valmistuttaa joitakin tuotteitaan toisilla valmistajilla. Kannattaa siis aina katsoa paketista se valmistaja. Valmistuttaja ei ole sama asia.

En minä ainakaan boikotoi mitään tiettyä tuotemerkkiä. Jokaisessa on ne hyvät ja huonot tuotteensa. Halpa ei aina ole huonoin, eikä kallis ole aina paras. Vain kokeilemalla selviää. Sattumia/virheitä ei tietenkään tuotteissa saisi olla, mutta niitä on täysin mahdotonta välttää kokonaan. Sellaista firmaa ei maailmassa olekaan, joka vuodesta toiseen pystyy tuottamaan 100% virheetöntä tavaraa. Kyllä se viallinen tuote aina korvataan asiakkaalle.

• hoit_su

Totta turiset, tuossa tuli kaikki faktat asiaan.

• Tonnikalasyöjä

Rainbown tonnikalat ovat ihan parhaita! Tilli ja vihanneksia mexicana ovat superhyviä.

• made in spain

Rainbow maissintähkät aivan p...aa. Pahan hajuisia ja aiheuttaa mahanpuruja.

• rainbow-sponsori

Vittu ette osaa edes riisiä keittää :D

Mä en huomaa mitään eroa rainbowin, x-tran ja merkkituotteen välillä, paitsi hirveän hinnan.

• ettommosta

Pirkka- ja Rainbow-appelsiinimehut uutisoitiin juuri mennä viikolla epäeettisiksi tuotteiksi, joiden tuotannon työolosuhteet ja raaka-aineet ovat kyseenalaisia.

Halpa hinta muodostuu aina jonkinsortin hyväksikäytöstä - toki nyös kalliimmatkin tuotteet voivat olla samanlaisen riiston tuotoksia, joten kuluttajalta vaaditaan ostopäätökseen hieman enemmän ajattelua kuin pelkkä tuotteen hinnan tuijottaminen.

Riisistä taas niin Rainbowin basmati-riisi on ollut parasta merkkituotteiden rinnalla - maukasta, keittyy hyvin ilman turhan runsasta kuohumista ja on kuohkeaa.

• Anonyymi
        ettommosta kirjoitti:

Pirkka- ja Rainbow-appelsiinimehut uutisoitiin juuri mennä viikolla epäeettisiksi tuotteiksi, joiden tuotannon työolosuhteet ja raaka-aineet ovat kyseenalaisia.

Halpa hinta muodostuu aina jonkinsortin hyväksikäytöstä - toki nyös kalliimmatkin tuotteet voivat olla samanlaisen riiston tuotoksia, joten kuluttajalta vaaditaan ostopäätökseen hieman enemmän ajattelua kuin pelkkä tuotteen hinnan tuijottaminen.

Riisistä taas niin Rainbowin basmati-riisi on ollut parasta merkkituotteiden rinnalla - maukasta, keittyy hyvin ilman turhan runsasta kuohumista ja on kuohkeaa.

Niin ei se kallis hinta automaattisesti takaa että tuote on valmistettu aikuisten ihmisten toimesta joilla normaali 8h työpäivä ja vapaita. Esimerkkinä vaikka kiinalainen "omena" tuotemerkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei se kallis hinta automaattisesti takaa että tuote on valmistettu aikuisten ihmisten toimesta joilla normaali 8h työpäivä ja vapaita. Esimerkkinä vaikka kiinalainen "omena" tuotemerkki.

Niin, unohdin mainita kohtuullisen palkan.

• Anonyymi
        ettommosta kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt noita S-kaupan nykyisiä piirakoita. Riisi siinä välissä on sellaista tahmeaa. Ennen en ole huomannut. Liekö riiseissä vikaa.

• Anonyymi

Siinäpä se totuus tulikin.

• Nirso

Boikotoin Rainbow-tuotteita varmaankin jo viimeiset 10 vuotta. Vieläkin puistattaa ne peltipurkkeihin säilötyt homeiset tomaatit. Prismasta ei löytynyt muuta merkkiä. Ostin useita purkkeja ja jouduin avaamaan pari kolme purkkia, ennen kuin löytyi purkki, jossa ei ollut homeisia tomaatteja. Onneksi K-citymarket avasi ovensa meilläkin ja muutuin heti K-citymarketin asiakkaaksi.
      Tänään luin Rainbow-pakastemansikoista pakastettuna katkarapujen kanssa. Että sillee!

• Anonyymi

K- markettiin minäkin muutin. Kyllä sieltä laadukkaimpia tuotteita saa. Hyvästä kannattaa maksaakin ja Plussa pisteet kertyy.

• roissantti

Rainbown paistovalmiit croissantit on tosi hyviä! :D Ihme kiihkoilua jostain brändistä, löysätkää pipojanne pöljät :D

• kesäsinappi

En osta toiste SOK:n Rainbow 1l mansikkajäätelöpakettia. Vettä ja joukossa vain 15% kermaa. Maistuu vetiseltä jäähileeltä, luulin ensin että tuote on jo kertaalleen sulanut ja sitten uudelleen jäädytetty.
      Ja kun maito puuttuu ja kermaa on vain 15%, niin suhteellinen hinta on erittäin kallis normaaliin kermajäätelöön nähden.
      Maidon puutetta ei voi edes laktoosin aiheuttamilla ongelmilla perustella, sillä alle 2dl annos pisti mahan sekaisin. Lieko ollut mukana Viron meijereiden pöhöbakteerit.

Suomessa valmistetut Rainbow-tuotteen ovat olleet hyvälaatuisia. Se vaan hankaloittaa ostamista, kun ensin joutuu tarkastamaan kunkin Rainbow-tuotteen valmistusmaan yksitellen.
      Virossa valmistetut maitotuotteet ovat laadultaan todella kehnoja, ja syy siihen on ilmeisesti se, että ne pyritään valmistamaan ja varastoimaan erittäin halvalla. Eli jo liian halvalla, kun laatukin kärsii.

• Flaamiako

No juu tuo nykyinen rainbow-jäätelötuutti on huono, aiempi oli parempi tai hintalaatusuhde oli ok. Tämä Belgialainen, se aiempi taisi olla Hollantilainen.

• pennut_pennut

Mitäköhän tässä pitää erikseen alkaa oikein varoa. Sitäkö ettei tuote ole suomalaista.
      Mitä te lapsiraukat teette jos matkustatte vaikka Brasiliaan. Omat paskapaerit ja karjalanpiirakat ja maitoa tuttipulloon mukaan vai ?
      Voi hyvän tähen Suomi on aika mitätön pikkuvaltio maapallolla ja tämmöset jurpot kuvittelee
      sen olevan maailman napa. Vain täällä tuotettu kelpaa.
      Kannattaa mennä sinne peräkammarin nurkkaan ja huutaa äitiä pyyhkimään.

Sitten sitä kauheesti elvistellään kun käydään vaikka Tallinnan ristelyllä (so last season) että olipas kivaa hihi hihi. Eipä se sillon haittaa juoda sitä eestiäistä maitoa.

• Anonyymi

Ei ne Brasiliassakaan mitään rainbouta syö. Nuo halpamerkit mihin laitetaan maailmanmarkkinoilla pyörivät ylijäämäerät on tarkoitettu tietylle väestönosalle jolle kelpaa kaikki.

• Anonyymi

Haha mikä lissukka😅

• Mielirikas

yksi räppäri jonka näin YouTubessa niin sillä räppärillä oli lähes kaikki ruoat Eldorado tuotteita kun olin pieni ostettiin sivasta Eldorado appelsiinimehua

• veetivallu

juusto-sipulikuorrute lohkoperunat tosi hyviä

• Anonyymi

Olet sitten syönyt Pirkka shidtiä...joka on samaa tavaraa mitä bulkkituotteet yleensä. Kaikki elintarvikefirmat kilpaulutetaan vuosittain valmistamaan näitä "merkittömiä" bulkkituotteita.
      Sama firma voi pakata Pirkka-Rainbow-Xtra-Lidl..tuotteita vain pakkausta vaihtamalla samasta tuotteesta.
      Joka on työskennellyt Meijeriteollisuudessa ja panimoteollisuudessa tietää tämän....nimimerkki Valiot.Ingmanit.Koffit.Vaasanleivät etc. kiertänyt konkari.

• Anonyymi

vs,paperi,,haloo!
      Luuletko oikeesti että joku taho on perustanut Rainbow tuotemerikillä firman joka suoltaa alalaatuista tuotetta suomen suurimman elintarvikkeita myyvän firman hyllyille.
      Näille Bulkkituotteille on vain yksi syy....merkkituotefirmat eivät omalla nimellään halua halvempia tuotteita kaupan hyllyille,,,
      Silti lähes joka elintarvikefirma maailmassa myy myös näitä bulkkituotteita joita voi ostaa edullisemmin suurien myymäläketjujen tarjonnasta,
      Ne tuovat sen volyymin tuotantoon joka on edullisin pyörittää toimintaa..ja ostajat tietävät sen,

• Anonyymi

Tymät, ettekö lue valmistajaa, esim. Saarioisella maksalaatikkolinjalla vaihdetaan vain kansi välillä, toiset on omalla Sarioisen kannella ja toiset Kotimaista S-ryhmän kannella. Näin on monessa tuotteessa kaupoissa, katsokaa vaikka ketsuppipulloja, melkein kaikki valmistetaaan turkissa, pirkka ketsuppi voitti ketsuppiarvostelun Hesarin arvostelussa ja on luultavasti samaa kun Heinz.

• Anonyymi

Meidän S-kaupoissamme ei ole ollenkaan Kotimaista-tuoteryhmän maksalaatikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän S-kaupoissamme ei ole ollenkaan Kotimaista-tuoteryhmän maksalaatikkoa.

Niin. Se johtuu siitä, ettei Kotimaista- sarjalla ole maksalaatikkoa. Eikä ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

Ja Heinz ja Pirkka ketsupit ovat keskenään aivan erilaisia. Heinz sisältää etikkaa paljon enemmän.

• Anonyymi

Samaa kamaa, mut pitäähän tuotteiden erottua pakkauksen osalta eri kauppaketjuissa; mitä jos kaikki olisi samanmerkkisiä, pakkaus on se mikä erottaa...

• Anonyymi

Tämäpä just, ja ihmiset ostavat tosiasiassa pakkauksia! Sanotaan myös ettei ole varaa ostaa kalliimpaa, mutta mutta kannattas vilkasta ja miettiä mitä sen halpuuden takana on, kun vielä pakattu moneen kertaan ja rahdattu ties mistä - aika paljon lisäaineita ja muuta paskaa kaikkien jäteraaka-aineiden lisäksi! Katsokaapa nyt vaikka jonkusten lihapullien tuoteluetteloa, jossa lihaa tyyliin viidennes tai sitten wokit, joissa milloin mitäkin elukkaa 🤢
        Halvalla ei tunnetusti saa hyvää!

Parasta ja halvinta ruokaa saa, ku ostaa mahdollisiman paljon kunnon raaka-aineita (iso merkitys mitä syö) ja tekee itse, eikä tartte ostaa kalleinta kalaa tai lihaa! Kysyy aikaa ja viitseliäisyyttä, mutta se onkin toinen juttu kuin hinta. Luontokin kiittää näin toimien, kun kuluu jätettä ja energiaa vähemmän.

lajijasuris

• Anonyymi

Rainbow-tuotteet ovat kauppojen omista tuotemerkeistä parhaita. Pirkka-tuotteet ovat kohtuullisia. Eldoradoista on heikkoja kokemuksia, Xtraa kartan.

Rainbow-tuotteiden laatu toki vaihtelee. Kannattaa tarkistaa tuoteselosteesta valmistaja. Kotimaisten valmistajien tuotteet ovat usein samaa tuttua merkkitavaraa eri paketissa eli halvemmalla.

• Anonyymi

Pirkka tuotteet ne vasta huonoja on. En syöttäisi niitä edes siolle koska tuskin nekään niitä söisivät.

• Anonyymi

pirkka on pirkka mutta pesee mennen tullen rainbowin paskatuotteet.Eivät ole tarkoitettu ihmiselle eikä eläimille.Tutkitaa oikeesti kiitos.....

• Anonyymi

Älkää ostako rainbow tuotteita.. vähän kun viittii googlesta kaivaa niin ties mitä tuotteista löytynyt.. mm hanska.. hiiri.. toukka.. hometta.. luuta! En syöttäisi näitä edes koiralleni! Paljon reklamaatioita..

• Anonyymi

Nii justiinsa ei noita eikä Pirkka-tuotteitakaan pitäisi edes ruoaksi kutsua! Sellanenkin pirullinen puoli noissa, että jotkin lisäaineet on nälkää stimuloivia. Kotimaista-sarja on parempaa vastinetta rahalle. Otetaan nyt sitten esimerkkinä vaikka sipsit, eivät ole kunnon ruokaa, mutta ovat sentään lähes kokonaan kunnon perunaa. Pelkkää jekutusta ja näennäishalpaa suurin osa valmistuotteista. On raaka-aineet. palkkakulut, energia, logistiikka yms ja silti halpaa - täyttä paskaa!!!

Älkää tuijottako pelkkää kilohintaa, sillä se ei ole kokonaisedullisin kuin harvoin ja kai sillä laadullakin joku painoarvo on. Pakkauksiakin suunnitellaan mahdollisimman myyviksi, pitäkäähän tämä mielessä myös ja yrittäkää välttää visuaalisia mielitekoja!

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii justiinsa ei noita eikä Pirkka-tuotteitakaan pitäisi edes ruoaksi kutsua! Sellanenkin pirullinen puoli noissa, että jotkin lisäaineet on nälkää stimuloivia. Kotimaista-sarja on parempaa vastinetta rahalle. Otetaan nyt sitten esimerkkinä vaikka sipsit, eivät ole kunnon ruokaa, mutta ovat sentään lähes kokonaan kunnon perunaa. Pelkkää jekutusta ja näennäishalpaa suurin osa valmistuotteista. On raaka-aineet. palkkakulut, energia, logistiikka yms ja silti halpaa - täyttä paskaa!!!

Älkää tuijottako pelkkää kilohintaa, sillä se ei ole kokonaisedullisin kuin harvoin ja kai sillä laadullakin joku painoarvo on. Pakkauksiakin suunnitellaan mahdollisimman myyviksi, pitäkäähän tämä mielessä myös ja yrittäkää välttää visuaalisia mielitekoja!

lajijasuris

Ei nyt Rainbowta yms mutta valmista kuitenki... ostin tänään Saarioisten lihakeittoo, kun tuoteluettelon puolesta vaikutti syömäkelpoiselta(!) eikä hintakaan kova. Saas nähdä mitä muuta on liemen ja perunoiden lisäksi, että montako lihanpalaa ja muita juureksia sekä miltä maistuu 😉🤔

lajijasuris

• Anonyymi

Mun mielestä ylivoimaisesti huonoin on kyllä Pirkka tuotteet. Lasagne on huonoin mitä olen ikinä syönyt ja siitäkin jäi kyllä syömättä melkein koko annos.

• Anonyymi

Helppo välttää Rainbow tuotteita käymällä K-kaupassa ruokaostoksilla.

• Anonyymi

K-kaupoissa en käy vaikka saisin ruuat ilmaiseksi. Mun mielestä se huonoin kaikista kaupoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe