Kuvittelitteko/kuvitteletko

5.12.1991

että sinulla koskaan olisi olemaan tyttö/poikaystävä tai sinä et usko että sinulla olisi koskaan ketään, tai voisit olla kenenkään kanssa?

Meinaa minä en uskoisi että minulla voisi olla joskus olla tyttöystävä ja elää sen kanssa. Pussailla ja sillee. Kuvitella että vois tehdä kaikkea.

Äh, vaikee selittää. Siis minä en usko itseeni, että minulla voisi olla tyttöystävä. Johtuu varmaan siitä että olen niin vaatimaton tai ujo. Tai siitä kun ei suvussa ole ketään samanikäisiä ja näkis miten he käyttäytyy ja miten heidän perhe käyttäytyy. Tai jotakin. Miten sanoin: vaikea selittää

18

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES

Siis osaanko kuvitella että minulla voisi joskus olla miesystävä...

En ole osannut edes kuvitella sellaista. Se ei vain ole ollut mahdollista minulle, ei ole käynyt mielessäkään että minulla voisi olla poikaystävä. Kuten olen pitänyt itsestään selvyyksinä, etten koskaan voi valmistua ja etten voi saada töitä. Vaikea selittää. Olen vaan niin huono, arvoton.

Mutten jaksa tätä enää. Tuntuu kuin kurkistaisin jotain mitä haluan, mutta se sattuu liikaa.

En osaa oikein edes kuvitella, että kelpaisin jollekin. Tuntuu että kynnys on aivan hirmuinen. Että minulla olisi samat oikeudet kuin muilla ihmisillä? En vain pysty sellaiseen.

• 26

Katselepa vähän ympärillesi. Suurin osa ihmisistä on töissä ja niilä on mies/naisystävä. Luuletko tosiaan olevasi jotenkin vähempiarvoinen kuin nämä muut ihmiset? Opiskeluista on myös helppo valmistua jos vain sitä haluaa ja viitsii nähdä vähän vaivaa.

• Skooood

Kävele lähimpään pubiin ja istu pöytään. Takuulla kelpaat viimeistään valomerkin aikaan, ellet ala tinkiä liikaa. Eikä tarvitse muuta kuin möllöttää vaan ja ehkä juoda makeaa siideriä.

• ES
        Skooood kirjoitti:

Kävele lähimpään pubiin ja istu pöytään. Takuulla kelpaat viimeistään valomerkin aikaan, ellet ala tinkiä liikaa. Eikä tarvitse muuta kuin möllöttää vaan ja ehkä juoda makeaa siideriä.

Niin, olen miettinyt että mun pitäisi joku viikonloppu todella tehdä tuo. Mennä vaan johonkin pubiin/baariin yksin. Mutta kyllä mua jännittää se ihan kuollakseni. Musta tuntuu, että aika harva sellainenkaan nainen tai mies, jolla on kokemusta baareista ja joka ei ole niin ujo kuin minä, ei taitaisi ihan helpolla lähteä yksin baariin. Mutta mun pitäisi. Siinä on ihan helvetisti kynnystä.

• Munamies...
        ES kirjoitti:

Niin, olen miettinyt että mun pitäisi joku viikonloppu todella tehdä tuo. Mennä vaan johonkin pubiin/baariin yksin. Mutta kyllä mua jännittää se ihan kuollakseni. Musta tuntuu, että aika harva sellainenkaan nainen tai mies, jolla on kokemusta baareista ja joka ei ole niin ujo kuin minä, ei taitaisi ihan helpolla lähteä yksin baariin. Mutta mun pitäisi. Siinä on ihan helvetisti kynnystä.

Menet jungfraun luokse sinne Turkuun tai Poriin tai missä se nyt asuukaan ja lähdette kahdestaan "baanalle". Annatte jonkun pelimiehen nussia pillujanne oikein olan takaa. Tulette sitten tänne palstalle kerskumaan kuinka saitte munaa niin että korvissa soi.

• also_sprach_jungfrau
        Munamies... kirjoitti:

Menet jungfraun luokse sinne Turkuun tai Poriin tai missä se nyt asuukaan ja lähdette kahdestaan "baanalle". Annatte jonkun pelimiehen nussia pillujanne oikein olan takaa. Tulette sitten tänne palstalle kerskumaan kuinka saitte munaa niin että korvissa soi.

Tuossa on osittain ideaa. Ella, minulla on kahdet kiikarit ja kiipeilyvälineitä saa kaupassa. Tule tänne niin opetan sinulle jotain TODELLA hauskaa.

• ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

Tuossa on osittain ideaa. Ella, minulla on kahdet kiikarit ja kiipeilyvälineitä saa kaupassa. Tule tänne niin opetan sinulle jotain TODELLA hauskaa.

Kahdet kiikarit ja kiipeilyvälineitä? Kuulostaa hauskalta. Ärtsyltä.

• Darth

Olen aina tiennyt että en kykene vastaanottamaan rakkautta tai huomiota samalla tavalla kuin muut, ja jään aivan yksin. Se on liian voimakasta ja erittäin vaikeata käsitellä. Ehkä se liittyy siihen että minut nujerrettiin lapsena ja olin muutenkin herkkä. Minusta tuli puolueeton sivustaseuraaja ja tarkkailija, vaikka haluaisinkin rakastaa.

Aivan älytöntä, että pohdin voisiko tota kehittää jonkinlaisella meditaatiolla, kun minulla on luontaista taipumusta kyetä hiljentymään. Mutta kun vaihtoehtona on zombiksi ryhtyminen ja alkoholistia minusta ei oikein saa, niin mikäpä tässä. Jospa sitä onnistuisi löytämään jonkinlaisen sisäisen graalinmaljan että voisi lopultakin elää.

• .

Miehet katsoo liikaa pintaa, en halua pinnallista, tunteetonta seuraa. En halua mitään pätkäsuhteita enkä muutakaan "otan sut kun en muitakaan saanu, ollaan nyt kun kaikki muutkin on"-juttua. Sen pitäis olla aitoa. Miehen pitäis tajuta etten ole aina nuori ja nätti ja arvostaa mua sellaisena kun mä olen, vanhana ja kurttuisenakin.
      Diibadaaba..turha tänne tällaista näpyttää.

• 64w2atgyazw

Kurkkaapa tuonne toiseen ketjuun minne naiset postailee ihannemiestensä kuvia ja huomaa että naiset on ihan tasan yhtä pinnallisia.

• työtön ATM

Kuvittelin nuorempana joo. En vain tajunnut miten huutava pula on mitat täyttävistä naisista. Tuntuu kuin kamelin olisi helpompi mennä neulansilmän lävitse kuin löytää kaunis nainen Suomessa,

• gyghh

Totta. Rumia ja ränsistyneitä naisia on käsittämättömän paljon. Kuinka he kehtaavat liikkua julkisilla paikoilla?

• :DD
        gyghh kirjoitti:

Totta. Rumia ja ränsistyneitä naisia on käsittämättömän paljon. Kuinka he kehtaavat liikkua julkisilla paikoilla?

yleensä ovat huono luontoisia ja/tai puhkinussittuja.

• you choose
        :DD kirjoitti:

Yksinelo tai poikarakkaus.

• hiu...
        :DD kirjoitti:

Kyllä joo ja kuuluvat nussijamiesten panoverkostoihin.

• 64ytw
        hiu... kirjoitti:

Kyllä joo ja kuuluvat nussijamiesten panoverkostoihin.

panorinkeleihin.

• Kyllä minäkin nuorempana kuvittelin, että minullakin voisi joskus olla tyttöystävä.

Nyt ne kuvitelmat alkaa olla romukopassa.

• -ATM-

Siis vasen yks kaks,
      siis vasen yks kaks,
      missä paikkasi, tiedätkö sen?
      Tännepäin, täällä marssivat ATMät,
      sinä myös olet ATM.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1733
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1107
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1033
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      128
      793
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      685
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe