Olen 25v. sinkkunainen pk-seudulta ja katselin tässä ihan uteliaisuuttani parin deittipalvelun oman ikäisten naisteni ilmoituksia pk-seudulla. Mielestäni taso oli korkea niin fyysisen ulkonäön kuin juttujenkin tasolla, että ihan hirvitti.
Tuli sellainen olo, että kuinka minä tavallinen tyllerö oikein voisin pärjätä ns. sinkkumarkkinoilla. Sellaista taikasauvaa kun ei ole jo oikeasti muuttaa kyökkipiian prinseksaksi yhdessä yössä. Kaikki muut naiset tuntuvat paljon kauniimmilta ja ihanemmilta kuin minä. Miksi kukaan tyytyisi minuun? Yrittää kai silti pitäisi ja itseensä luottaa :/
En ymmärrä, miksi miehet valittavat ettei ketään kivaa, vapaata naista löydy. Itse huomaan siellä sun täällä vapaita, kivoja naisia. Samalla ihmettelen pariutuneiden asenteita, että kaikkien vapaiden naisten on helppoa löytää itselleen uusi seurustelukumppani.
Ja tämän palstan vakkari ATM voi sitten jättää vastaamatta kommentinsa, että:
- en löydä ketään, koska olen ruma/läski/yh
- en köydä ketään, koska en kelpuuta ketään
- en löydä ketään, koska en edes katso omaa "tasoani" vaan liian korkealle
Ton teemaiset keskustelut on käyty jo.
Ketä muuta hirvittää "vastustajien" taso sinkkumarkkinoilla? Mitä teette asialle?
PK-seudun naisten kova taso hirvittää
40
1035
Vastaukset
- ES
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Asun Helsingissä.
Ehkä sinun olisi paras keskittyä omaan deitti-ilmoitukseesi eikö selailla muiden ilmoituksia.- sama kuin tuossa all
Minusta se on kyllä vain hyvä, että kerrankin joku nainen realistisesti tarkastelee ympäristöään ja miettii, miksi juuri hän kaikista naisista ansaitsisi sen pitkän tumman komean rikkaan ja jännittävän.
- ES
sama kuin tuossa all kirjoitti:
Minusta se on kyllä vain hyvä, että kerrankin joku nainen realistisesti tarkastelee ympäristöään ja miettii, miksi juuri hän kaikista naisista ansaitsisi sen pitkän tumman komean rikkaan ja jännittävän.
"miksi juuri hän kaikista naisista ansaitsisi sen pitkän tumman komean rikkaan ja jännittävän"
Vastaavasti sinä voit miettiä, miksi juuri sinä kaikista miehistä ansaitsisit sen pitkän, hoikan ja kauniin teinin...
Lähtökohdaksi voi ottaa myös realistisemmat ja muutkin asiat kuin vain ulkonäön huomioivat asiat. - 6787889oip
ES kirjoitti:
"miksi juuri hän kaikista naisista ansaitsisi sen pitkän tumman komean rikkaan ja jännittävän"
Vastaavasti sinä voit miettiä, miksi juuri sinä kaikista miehistä ansaitsisit sen pitkän, hoikan ja kauniin teinin...
Lähtökohdaksi voi ottaa myös realistisemmat ja muutkin asiat kuin vain ulkonäön huomioivat asiat.Pitäähän naisella edustavan ulkonäön lisäksi olla nöyrä ja alistuva luonnekin, se on totta.
- ES
No, en mä oikeastaan osaa sanoa mitään pk-seudun sinkkumarkkinoista, kun en ole ollut baareissa eikä mulla ole ollut deitti-imoitusta. Alkoi tässä vaan pelottaa... entisestään. Jestas mikä luuseri mä tosiaan olen. Mutta jotenkin en osaa ajatella muita naisia kilpailijoiksi. Olen kai vain niin itsekeskeinen.
- jaapajaa trallallaa
ES kirjoitti:
No, en mä oikeastaan osaa sanoa mitään pk-seudun sinkkumarkkinoista, kun en ole ollut baareissa eikä mulla ole ollut deitti-imoitusta. Alkoi tässä vaan pelottaa... entisestään. Jestas mikä luuseri mä tosiaan olen. Mutta jotenkin en osaa ajatella muita naisia kilpailijoiksi. Olen kai vain niin itsekeskeinen.
Joku kirjoitti naisasialooserin itsetuntotestiketjuun sinulle, että naisella ei voi olla huono itsetunto, koska pillu. Sinä kehoitit kirjoittajaa haistamaan kakan. Minä olin juuri kommentoinut sinulle tähän sivusta, että sinua on jo neljä miestä pyytänyt täällä palstallakin treffeille, kun ketju sitten jostain käsittämättömästä syystä poistettiin.
- .....
ES kirjoitti:
Niin, eihän sinulle kelpaa kukaan mieskään.
- sir_eino
..... kirjoitti:
Niin, eihän sinulle kelpaa kukaan mieskään.
eATMe tai muu palstan laatumieskö sen olisi pitänyt ottaa?
- frfrfrfrfr
sir_eino kirjoitti:
eATMe tai muu palstan laatumieskö sen olisi pitänyt ottaa?
Muutaman ihan ystävällismielisen tapaamisehdotuksen olen nähnyt. Joku taisi puoliviattomasti pyytää kiertämään kirjakauppaa, kun halusi auttaa ja Eino se syyttää muita hyväksikäyttöyrityksistä ja samaan hengenvetoon väittää, että hän ei koskaan katso ihmisiä alaspäin. Olet todella epäaito ihminen ja tunnistan kyllä mulkun kun näen sellaisen. Mutta sinun kanssa ei ole enempää puhuttavaa.
- sua vähän vanhempi m
Totta kai siellä nettideiteissä on paljon kovatasoisia naisia Helsingin seudulta. Nehän ovat ne nirsot, koulutetut, hyvätuloiset, kaupunkilaisnaiset, jotka juuri jäävät yksin enemmän kuin mitkään muut naistyypit. Ja miksi jäävät yksin? No kun ei kukaan mies ole riittävän hyvä.
- edellinen vastaaja
En ole samaa mieltä.
- mies +30v
huomannut, että deittipalveluissa 25v kauniita naisia juurikaan olisi. Yleensä kauniit naiset varataan siinä 14-20v ja kiertävät sen jälkeen ns. tiskin alta. Suomi24 treffeissä kauniista naisista varmaan 80% on alle 20v ja 97% alle 25v
Oletko käytettykin?- Me
Viime lauantaina, ulkoiluttaessani korkokenkiä, hih! ;))
Huomasin paljon kauniita naisia:) - Reipas Poikamies
Me kirjoitti:
Viime lauantaina, ulkoiluttaessani korkokenkiä, hih! ;))
Huomasin paljon kauniita naisia:)Olin hiljattain henkilökunnan puolella ammattiopistolla ja ruokalassa huomasin miten nämä nuoret naiset ovat kovin kauniita kaikki! Vaatteet, hiukset ja meikit...korko nilkkurit...ja ihan tavis-jannut näiden muoti-misujen kanssa hengaili. Yksi yyber-kaunis naisen puhui kännykäänsä venäjää lähi pöydässä ja hymyilin hänelle huomaamattani.
Tajusin heti mikä elämä jää nuorelta mieheltä väliin jos nuorena kollina päästää parisuhde-junan menemään ohitse.
Ap, kyllä minä juuri sellaisen kivan naisellisen sinkku kyökkipiian jostain tahtoisin löytää. Mun silmiini maailman kauneimman. Oman kullan.
Luoja antoi prinssin viitan jollekkin muulle kuin mulle, mutta kyllä mä olen sujut sen asianlaidan kanssa. - jepajeee
Se on jepa, no niin itekkin nuorena treffasin näitä deittejä, ja aina oli yhtä draumaattista.
Kaikki nämä naiset maireasti tulivat vaikka taso oli hirvittävä, joko jutut oli kamalia, tai ei kehdannut liikkua näiden seurassa, siksi he ovat täällä, tai siis ainakin suurin osa.
Parhaita naisia olen löytänyt, ja niin hekin, aivan muualta.
Sit on näitä jotka alkaa itkee, kun ne on antanu, ja ei saanukkaa mitä halusi, tai oli suunnitellut jotain ihan muuta. - bsvgsfgscvvb
Reipas Poikamies kirjoitti:
Olin hiljattain henkilökunnan puolella ammattiopistolla ja ruokalassa huomasin miten nämä nuoret naiset ovat kovin kauniita kaikki! Vaatteet, hiukset ja meikit...korko nilkkurit...ja ihan tavis-jannut näiden muoti-misujen kanssa hengaili. Yksi yyber-kaunis naisen puhui kännykäänsä venäjää lähi pöydässä ja hymyilin hänelle huomaamattani.
Tajusin heti mikä elämä jää nuorelta mieheltä väliin jos nuorena kollina päästää parisuhde-junan menemään ohitse.
Ap, kyllä minä juuri sellaisen kivan naisellisen sinkku kyökkipiian jostain tahtoisin löytää. Mun silmiini maailman kauneimman. Oman kullan.
Luoja antoi prinssin viitan jollekkin muulle kuin mulle, mutta kyllä mä olen sujut sen asianlaidan kanssa."Luoja antoi prinssin viitan jollekkin muulle kuin mulle, mutta kyllä mä olen sujut sen asianlaidan kanssa."
Jaksa vaan toivoa ja olla mielin avoimin! Ja elää vaan elämääsi eteenpäin. Toivon että löydät "oman kultasi" joku päivä.
- perustason mies
Kyllä meikäläiselle kelpaa tavallinen tyllerö. Siis olettaen, että tavallinen tyllerö tarkoittaa tavallista tylleröä eikä tyhmää ja lihavaa.
- sir_eino
Tilastollisesti pk-seudulla on enemmän sinkkunaisia kun muualla ja näin miesnäkökulmasta se ei ole todellakaan huono asia. Toi naisten kilpavarustelu on tullut huomattua. Naiset laihduttaa, laittautuu ja niillä on hyvä koulutus.
Mutta se on vaan sitä pintaa. Ennemmin ulkonäöltään tavis Siwan kassa jonka kanssa on paljon yhteistä kun wannabemartinaaitolehtekonomi jonka kanssa ei ole.- Me
sanotaanpa näin... mielestäni Martina aika vulgaari nainen...
- sir_eino
Me kirjoitti:
sanotaanpa näin... mielestäni Martina aika vulgaari nainen...
Saattoi olla taas sitä huumoria. Mutta onhan se hyvännäköinen. Jos se olisi vielä älykäs niin en minä ei sanoisi.
- Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Saattoi olla taas sitä huumoria. Mutta onhan se hyvännäköinen. Jos se olisi vielä älykäs niin en minä ei sanoisi.
Se vaikuttaa kyllä aika biaaatchilta.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Se vaikuttaa kyllä aika biaaatchilta.
Kyllä. Ja tyhmältä. Mutta ei se ruma ole.
http://4.bp.blogspot.com/_2hH7u5QOqkc/TTx-pueD1GI/AAAAAAAAABE/31hQTAUnXuE/s1600/Martina_Aitolehti_4.jpg
Uuh... - Me
sir_eino kirjoitti:
hän olisi älykäs niin hän ei olisi Martina :)
- Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Kyllä. Ja tyhmältä. Mutta ei se ruma ole.
http://4.bp.blogspot.com/_2hH7u5QOqkc/TTx-pueD1GI/AAAAAAAAABE/31hQTAUnXuE/s1600/Martina_Aitolehti_4.jpg
Uuh...Itse asiassa haluaisin antaa Martinalle piiskaa ja ohjata hänet Oikealle Tielle.
- sir_eino
Me kirjoitti:
Ei se etunimelleen mitään voi.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Itse asiassa haluaisin antaa Martinalle piiskaa ja ohjata hänet Oikealle Tielle.
Vähän takapuolta läiskiä... Joo.
No vakavissaan. Mulla varmaan hajoaisi pää jos joutuisin juttelemaan sen kanssa minuutin. Mutta jos pelkkä seksi ilman keskustelua onnistuisi niin en sanoisi ei. Se, että pk-seudulla on enemmän sinkkunaisia kun muualla, ei ehkä ole miesnäkökulmasta huono asia silloin, jos mies itsekin asuu pääkaupunkiseudulla.
Jos ei asu, silloin se ON huono asia.- sir_eino
M1978 kirjoitti:
Se, että pk-seudulla on enemmän sinkkunaisia kun muualla, ei ehkä ole miesnäkökulmasta huono asia silloin, jos mies itsekin asuu pääkaupunkiseudulla.
Jos ei asu, silloin se ON huono asia.Totta. Maaseudulla on enemmän miehiä, pk-seudulla naisia. Ymmärrän todella hyvin miksi mies jää ilman naista Seinäjoella mutta täällä se vaatii jo yritystä.
- Gordon Gekko
Me kirjoitti:
Näin äsken Pilsner Urquell -pullon pohjassa näyn, jonka mukaan "Me" näyttää Jasmin Mäntylältä:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/isoja_kuvia_2008/530314.jpg - 58999054+
sir_eino kirjoitti:
Tottakai voi. Onhan sen sukunimikin keksitty, ei ole sen niminen syntyjään.
- Me
sir_eino kirjoitti:
....eikä yksinkertaisuudelle voi mitään :)
Toisalta.... yksinkertaisuus ja monimutkaisuus ovat kuitenkin suhteellisia käsitteitä :) - Mies ilman naista
sir_eino kirjoitti:
Totta. Maaseudulla on enemmän miehiä, pk-seudulla naisia. Ymmärrän todella hyvin miksi mies jää ilman naista Seinäjoella mutta täällä se vaatii jo yritystä.
Kyllä se näyttää onnistuvan yrittämättäkin.
- Teppo Tavallinen
sir_eino kirjoitti:
Totta. Maaseudulla on enemmän miehiä, pk-seudulla naisia. Ymmärrän todella hyvin miksi mies jää ilman naista Seinäjoella mutta täällä se vaatii jo yritystä.
Seinäjoella on vähemmän sinun kaltaisiasi nussumestareita. Samoin Seinäjoella on vähemmän kolmekymppisiä keskikokoisen lakiasiaintoimiston partnereita, joilla on kämppä Kauniaisissa. Siten seinäjokelaiset naiset eivät vertaa Teppo Tavallista tatuoituihin nussumestareihin tai Kauniaisissa asuviin asianajajiin, ja tyytyvät siksi helpommin Teppo Tavalliseen.
- sir_eino
Me kirjoitti:
....eikä yksinkertaisuudelle voi mitään :)
Toisalta.... yksinkertaisuus ja monimutkaisuus ovat kuitenkin suhteellisia käsitteitä :)Luulen että subjektiivisen objektiivisesti tarkkailtuna Martina voi olla neljännessä ulottuvuudessa nero.
- sir_eino
58999054+ kirjoitti:
Tottakai voi. Onhan sen sukunimikin keksitty, ei ole sen niminen syntyjään.
Eikö Goddamit, Eino Aitolehti kuulostaisi saatanan hyvältä.
- sir_eino
Teppo Tavallinen kirjoitti:
Seinäjoella on vähemmän sinun kaltaisiasi nussumestareita. Samoin Seinäjoella on vähemmän kolmekymppisiä keskikokoisen lakiasiaintoimiston partnereita, joilla on kämppä Kauniaisissa. Siten seinäjokelaiset naiset eivät vertaa Teppo Tavallista tatuoituihin nussumestareihin tai Kauniaisissa asuviin asianajajiin, ja tyytyvät siksi helpommin Teppo Tavalliseen.
Mutta jossain Seinäjoella ei ole naisia. Ja ne jotka jää sinne haluaa sen Maajussi-ohjelman rakkauskirjemagneetin.
En mä jaksa kovin montaa naista hoidella. On mulla muutakin tekemistä. Esim. työ, kuntosali ja joskus pitää nähdä ystäviäkin. Enkä todellakaan roiku viikolla öitä minkään vakipanon luona. Herään aikaisin ja mieluiten kotoa. Eri asia jos on naisystävä. - Me
sir_eino kirjoitti:
Luulen että subjektiivisen objektiivisesti tarkkailtuna Martina voi olla neljännessä ulottuvuudessa nero.
heteromies subjektiivisen objektiivisesti tarkkaile alastoman Martinan rinta alueen, niin ei ihme et naisen IQ taso nousee hetkessä nerouteen, hih! ;)
- sir_eino
Me kirjoitti:
heteromies subjektiivisen objektiivisesti tarkkaile alastoman Martinan rinta alueen, niin ei ihme et naisen IQ taso nousee hetkessä nerouteen, hih! ;)
Tissit on aika hyvä manipulointiväline.
- Reipas Poikamies
Naisasiamenestyksesi valossa taas niin realistinen pointti, vaikken pk-lla (tarkoitan Big City Nights Helsingin seutua, en sitä toista juttua) naistilannetta juuri ole tsekannut.
Olen koettanut deitata naisopettajan kanssa ja toisen ylipistokirjallisuus-jotain naisen kanssa. Laihoin tuloksin. Koulu siis tekee näköisekseen...monenkin usein. Kaikesta tulee NIIN hienoa omissa päissään kuviteltuna. Ja unohdetaan mitä ihmiset ovat irl?
Nätti, kiva, mukava, nainen normityössä on minun mieleeni. En etsi kodinkonetta (ytm style naisesta) vaan kumppanin jonka kanssa ajatukset mätsää. Mulla ja pilvilinna-prinsessalla lienee aika vähän irl yhteistä jutskaa. - sir_eino
Reipas Poikamies kirjoitti:
Naisasiamenestyksesi valossa taas niin realistinen pointti, vaikken pk-lla (tarkoitan Big City Nights Helsingin seutua, en sitä toista juttua) naistilannetta juuri ole tsekannut.
Olen koettanut deitata naisopettajan kanssa ja toisen ylipistokirjallisuus-jotain naisen kanssa. Laihoin tuloksin. Koulu siis tekee näköisekseen...monenkin usein. Kaikesta tulee NIIN hienoa omissa päissään kuviteltuna. Ja unohdetaan mitä ihmiset ovat irl?
Nätti, kiva, mukava, nainen normityössä on minun mieleeni. En etsi kodinkonetta (ytm style naisesta) vaan kumppanin jonka kanssa ajatukset mätsää. Mulla ja pilvilinna-prinsessalla lienee aika vähän irl yhteistä jutskaa.Mulle koulutus on yhdentekevä asia. Ammatti ei kovin paljon vielä ihmisestä kerro. Aika monet vaan ajatuvat johonkin hommaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651