Onko 172-173 senttiä pitkä mies lyhyt? Oon maksimissaan tuon verran ja tunnen itseni todella lyhyeks:
172-173cm
55
3458
Vastaukset
Viitisen senttiä keskimittaa lyhyempi.
- 13+13
"2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille."
Vähän enemmän kuin 5 cm jää AP keskimitasta. - tutkija10
13+13 kirjoitti:
"2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille."
Vähän enemmän kuin 5 cm jää AP keskimitasta.Ei ole edustava otos. Kyllä keskimitta Suomessa on luokkaa 178-179 cm. Eli n. 5 cm keskimitan alapuolella.
- Lyhyt,,,
172cm täälläkin enkä kasva.Onhan se keskipituus miehillä kyllä jo joku 10cm tuota 172 suurempi että on tää lyhyt mutta entä sitten jos on lyhyt? Hujopit tippuu korkeammalta..
- what's my age?
"..mutta entä sitten jos on lyhyt? Hujopit tippuu korkeammalta.."
Ihan kuin joku lapsi puhuisi :-D
- 423
Voihan miehetkin käyttää korkkareita niin näyttävät pidemmiltä.
- 794597
Err...168 & 1/2. Kyllähän se joskus kieltämäti vituttaa, kun eivät monet potentiaaliset neitoset mahdu syliin käpertymään mutta pakko kaiketi pelata niillä korteilla mitä on saanut.
- mininaikkonen
Ei auta korkokengät eikä tupee muita kuin Pekkarista. Ei kannata surra löytyy lyhyillekkin miehille ottajia. Ei naiset ensimmäisen naurun jälkeen piittaa pituudesta.
- nainen164cm
Oman kategorisointini mukaan yli 170 senttiset eivät ole lyhyitä, vaan keskimittaisia. Yli 180 senttiset näyttävät jo pitkiltä. Kyllä muutkin seikat ulkonäössä merkitsee kuin pituus.
- Kyllä pituus merkkaa
..ainakin kun noita naisten deitti-ilmoja katsoo. Aika harva yli 150cm pitkä nainen kelpuuttaa alle 175 tai jopa alle 180cm pitkän/lyhyen miehen. Jos pituudella ei olisi väliä, lähtisi se pituusihanne siitä naisen omasta pituudesta, mutta kyllä se lähes poikkeuksetta 175, 180 tai 185 on.. ja painoa -100 tuosta.
- jnkbhjlhl
Itse olen 160cm "pitkä" nainen ja mielestäni yli 170 senttinen mies on omaan silmääni aika pitkä.
- Hunsvotti-Henri
Elä joudu poika vankilaan..
- 180cm täällä
Valtaosa naisista pitää sua liian lyhyenä, varsinkin kun naistenkin keskipituus alkaa olemaan nykyään 167,5 cm ja jos nainen käyttää korkkareita niin silloin on reilusti pitempi kuin itse olet. Näyttää kieltämättä hassulta vai mitä?
Varmasti on teille lyhyille miehillekin naisia, riippuu vain tyydyttekö siihen mitä saatte vai rutkutatteko netissä..
Lyhyet miehet pitää naisia pinnallisina ja kusipäinä kun eivät kelpuuta lyhyttä miestä mutta, asettukaa heidän asemaan ottaisitteko todella jonkun lihavan naisen? suurin osa ei ottaisi..- 3752456
"Lyhyet miehet pitää naisia pinnallisina ja kusipäinä kun eivät kelpuuta lyhyttä miestä mutta, asettukaa heidän asemaan ottaisitteko todella jonkun lihavan naisen? suurin osa ei ottaisi.. "
Miten lihavuus tähän liittyy? Olen 173 cm pitkä (=lyhyt) mies, eli melko reilusti keskimittaa lyhempi. Ehken lihavaa naista ottais, mutta ei mua haittais vaikka nainen pari senttiä pidempi olisikin.
Tai mietitään näin: kelpuuttaisiko nainen itseään lyhyemmän miehen? Useimmiten ei. Entä kelpuuttaisiko mies itseään pidemmän naisen? Useimmiten kyllä. Eli mitä tämä kertoo naisista? Naiset ovat useimmiten pinnallisia.
Niin, ja ensimmäinen tyttöystäväni oli vain kaksi senttiä lyhyempi kuin minä, ja toinen tyttöystäväni taas kolme senttiä pidempi kuin minä. Eli kyllä poikkeuksiakin löytyy. :)
Mutta jos ihanteista puhutaan, niin omasta mielestäni naisen pituus sais olla 160-170 cm. - heheh
3752456 kirjoitti:
"Lyhyet miehet pitää naisia pinnallisina ja kusipäinä kun eivät kelpuuta lyhyttä miestä mutta, asettukaa heidän asemaan ottaisitteko todella jonkun lihavan naisen? suurin osa ei ottaisi.. "
Miten lihavuus tähän liittyy? Olen 173 cm pitkä (=lyhyt) mies, eli melko reilusti keskimittaa lyhempi. Ehken lihavaa naista ottais, mutta ei mua haittais vaikka nainen pari senttiä pidempi olisikin.
Tai mietitään näin: kelpuuttaisiko nainen itseään lyhyemmän miehen? Useimmiten ei. Entä kelpuuttaisiko mies itseään pidemmän naisen? Useimmiten kyllä. Eli mitä tämä kertoo naisista? Naiset ovat useimmiten pinnallisia.
Niin, ja ensimmäinen tyttöystäväni oli vain kaksi senttiä lyhyempi kuin minä, ja toinen tyttöystäväni taas kolme senttiä pidempi kuin minä. Eli kyllä poikkeuksiakin löytyy. :)
Mutta jos ihanteista puhutaan, niin omasta mielestäni naisen pituus sais olla 160-170 cm."Olen 173 cm pitkä (=lyhyt) mies"
Tuo ei tosiaan Suomessa ole erityisen lyhyt vaan vain hiukan keskimittaa lyhyempi. - 180cm täällä
3752456 kirjoitti:
Mutta jos ihanteista puhutaan, niin omasta mielestäni naisen pituus sais olla 160-170 cm."..Ehken lihavaa naista ottais, mutta ei mua haittais vaikka nainen pari senttiä pidempi olisikin.."
Jos nykyään naisten keskimääräinen pituus on tuo 167,5 niinn siihen korkkarit niin nainen ei ole vain muutama senttiä pitempi ja mieti naisen näkökulmasta, miltä tuntuisi kävellä selvästi lyhyemmän miehen kanssa? kuvittele itsesi kävelemässä baarissa, kadulla selvästi ylipainoisen kanssa..
- Top-VEIJO Kakolasta
ET OLE MINULLE LIIAN LYHYT!!!
- HörhöWanki
Passeli sellipöhinöihin.. uuuaaah..
- Neelu
Jos yhtään helpottaa, niin olen itse 170 cm pitkä nainen, ja seurustelen noin 4cm itseani pitemmän miehen kanssa. En ole ikinä kokenut mitään ongelmaa pituuden suhteen, enemmän vaikuttaa se, mitä siellä miehen päässä liikkuu. :)
Ja ei, en koe että olisit mitenkään lyhyt. Turhaan murehdit mistään tuommoisesta, kuitenkin olet ihan normaaleissa mitoissa. - Midget=Gay
Laita sille vaahtosammuttimelle hame päälle!!
- Kevätiloa
Suomessa olet lyhyehkö mieheksi. Kun olet papparainen, olet oikeasti lyhyt. Keskipituus nousee jatkuvasti.
Mutta mitä väliä...
Aasiassa taidat olla ihan keskimittainen, ellet jopa pitkä!- tutkija10
Ei ole kuin tosiaan 5 cm keskipituuden alapuolella Suomessakaan. Maailmalla pitkä.
- Angel71
Kun se oikea nainen tulee vastaan, niin hän ei rakastu sinun pituuteesi vaan luonteeseesi! Olen nimittäin varma siitä asiasta...itse seurustelin aikaisemmin 193 cm pitkän miehen kanssa ja nykyisin aivan ihanan miehen kanssa, joka on 170 cm pitkä (aasialainen) ja minä olen 168 cm pitkä nainen. Mukavaa kesän odotusta! :)
- n 165 cm
Mulle olisi just sopiva :)
- Aikuinen nainen ei
jaksa kiinnostua muutamasta sentistä sinne tänne,
varmaan sinäkään et ole kiinnostunut juuri oikeasta värisävystä silmissä, tai "oikean malliasista" varpaista, korvanlehdistä tms?
Löydät kyllä ihanan kumppanin, ihan kaikki eivät sentään vielä ole täysin pinnallisia ja tuijota jotain lukemaa mittanauhassa tai puntarissa.
Ihan normaalikokoinen sinä olet, etkä pomppaa katukuvasta. Ihan normaalikokoisen kumppanin löytäminen onnistuu kyllä :) - 20+14
Onhan se lyhyt, olen itse pari vielä ripauksen lyhyempi. Katukuvassa olen aina melkein lyhyempien joukossa. Monet naiset ovat yleensä about samanpituisia.
Otan osaa, koska tiedän kuinka perseestä on olla lyhyt mies. Pelkästään vaikka 185 tai 190 pituudella (muut asiat muuttumattomina) meidänkin todennäköisyydet päästä normaalin naisen kanssa suhteeseen olisi jotain ihan muuta kuin nyt. - naikkonen 163cm
Ei se haittaa yhtään vaikkei kaikki miehet ole jotain 185cm pitkiä. Musta on ihan okei kunhan ois yli 170cm. Itsekään en ole uin 163cm pitkä. =)
- 53e6j767k6e5yj
Ei se pituus ole naisille mikään juttu vaikka ne aina sitä jauhaakin netti-ilmoituksissaan ja teksteissään.
Katelkaa ulkona käveleviä pareja.
Itse olen sinua lyhyempi mutta ei se ole naisseuraa haitannut koskaan.
Kauneimmat naiset on samassa pituusluokassa meidän kanssa :) - Pökki
Pistäs Honcho osotetta kehiin !! Nii mie tuun volvolla hakemaan siut saunaan !!
- mies oltava pidempi!
On!!
- :D
Olen nainen, 171 senttiä. Mun mies on 174 senttiä pitkä. Just sopiva. Kiva halailla ja harrastaa seksiä. En halua pidempää, ei huvita katsoa ylöspäin.
- Hujoppi =)
Heips! Minä olen noin 170 cm ja mieheni on täyttä miestä 165 cm =) Mielestäni nainen saa olla pitempi kuin mies, itse pidän itseäni lyhyemmistä miehistä tai max.175 cm. Tietenkin rakkaus ja pääkoppa on se lopullinen kriteeri!
Vastasin näin toiseenkin pituuskeskusteluun, mielestäni erittäin mielenkiintoisia mielipiteitä =)
Lyhyehkö mies, luonnollinen kalju päälaki ja nätit silmät, vau!- lööl
"..Lyhyehkö mies, luonnollinen kalju päälaki ja nätit silmät, vau!.."
Pakko olla provo! sillä tuosta tulee mieleen joku disneyn - hahmo, tonttu tai muu vastaava..
- Spede äijä sulla
Onnea sulle sen pellehermannis kanssa..
- Hilma-Kaunokki
Raha korvaa pituuden puutteen --> Miljoona euroa per senttimetri.
- KR
Mä seurustelin vuosia takaperin sitten 172 cm pitkän miehen kanssa ja itse olen 168 cm. Siinä oli mies isolla M:llä, niin voimakastahtoinen ja ihana, että sen jälkeenkin tapailin hetken vain "lyhyitä" miehiä. Mutta ne ei ollut niin ihania
=(. Eli tärkeintä on osoittaa olevansa mies, oli pituutta minkä verran tahansa =)- yusuf Hki
Höpöhöpö.. vaahtosammutin ei oo koskaan miäs! Tota 172cm "miestäs" pantiin saletisti pyllyyn MIESTEN toimesta..
- KR
yusuf Hki kirjoitti:
Höpöhöpö.. vaahtosammutin ei oo koskaan miäs! Tota 172cm "miestäs" pantiin saletisti pyllyyn MIESTEN toimesta..
Voi hyvää päivää... Ja ikää oli? Tai ÄO on?
- Miesten vahvistus:
KR kirjoitti:
Voi hyvää päivää... Ja ikää oli? Tai ÄO on?
Kääpiötä (172cm) pyllytettiin.
- 175cm naista
Löytyyhän sulle varmaan lyhyempi nainen, jos se siitä on kiinni. Itse en pysty näkemään lyhyttä miestä seksuaalisesti kiihottavana, mutta se onkin minun ongelmani eikä miesten. Kyllä varmaan se sopiva löytyy kaikille, pitää olla vaan vähän onnea matkassa :)
- eddeeed
mun mielestä jotenki käsittämätöntä, olen amiksessa (17v, 2 vuosi) ja vain 173 pitkä, silti luokan kärkipäässä. Alkaako naiset tulla miesten pituudesta ohi????????
- 172 on hyvä pituus!
Minusta n. 172cm mies ei ole lyhyt, tilastoista en juurikaan tiedä enkä välitäkään tietää. Sen verran pinnallinen nainen olen että ainakin näin etukäteen (en ole parisuhteessa) ajattelen että haluaisin miehen olevan minua vähän pidempi. Mutta siihen ei paljon vaadita kun olen noin 160cm. Eksäni oli 175 ja tuntui minusta todella pitkältä! Ideaalipituus olisikin noin 170-175 mutta pituus ei ole tärkein asia edes ulkonäössä.
- 185cm komea ;-)
172cm on naiselle tyypillinen pituus eli mieheksi lyhyt käppänä. Vaan pituudelle ei kukaan mitään voi.
- Pentti-Raimo
185cm komea ;-) kirjoitti:
172cm on naiselle tyypillinen pituus eli mieheksi lyhyt käppänä. Vaan pituudelle ei kukaan mitään voi.
Juuripa näin. 172cm on semmonen pyllistelijän pituus..
- hintelä mies
Ihan täyttä helvettiä elämä on kun on lyhyyden lisäksi perinyt vielä hintelyyden. Hartiat on kuin sirolla naisella ja vaikka treenistä on ollut vähän apua, kroppa on kuin pienellä pojalla. Vittuilua ja kiusaamista olen joutunut kestämään koko elämäni ajan ja itsetuntoa ei ole jäljellä hitustakaan. Naisten suusta olen saanut kuulla suorat kommentit ulkonäöstä ja ne satuttivat enemmän kuin mikään koulukiusaus. Itsemurha on kerran epäonnistunut, mutta toinen kerta toden sanoo. Maailma on paska paikka.
- 14
ihan normaalipituus. jos jossain haettaisiin "lyhyitä miehiä" niin ei ton pituset kelpais
- ...
Ite oon 160cm, mulle kävis kyllä minkä pituinen mies tahansa, mielellään vähintään samanpituinen, mutta itsevarmuutta pitää olla. Mut saa kiinnostumaan, kunhan on itsevarma tai ees esittää semmosta. Ei mitään nyhveröitä.
- Annie 20v.
Itse 160cm nainen ja mies saa mielellään olla vähän pitempi mutta ei liikaa. Tuntisin itseni kääpiöksi liian pitkän miehen rinnalla eikä huvita pussaillessa seisoa varpaillaan.
Joskus kun laittoi deitti ilmoon että miehen ei tulisi olla liian pitkä koska edellä mainitut syyt mutta silti tuli vastauksia jopa 190cm miehiltä. Ymmärtämisen vaikeus.
- nipaaaa
tietenkään tilastollisesti tuo ei ole lyhyt, mutta itseäni ei kiinnostaisi tapailla vain pari senttiä itseäni pidempää (todellisuudessa siis itseni pituista, senteillä ei ole merkitystä luonnossa) miestä. tähän on pari syytä: tykkään käyttää korkokenkiä ja ne jalassa olisin sinun rinnallasi jo huomattavasti pidempi. uskon,että tämä seuraava on yleisin syy miksi monet naiset haluavat miehen olevan vähän pidempiä: en tunne itseäni naiselliseksi (=seksikkääksi) itseäni siromman ja/tai lyhyemmän miehen kanssa. tämä taas vaikuttaa negatiivisesti siihen miten haluttavana pidän kyseistä henkilöä. jos en pysty tuntemaan itseäni seksikkääksi, en luonnollisestikkaan halua harrastaa seksiä. tämä taas voi olla pienoinen ongelma seurustelukumppanin kanssa. en halua ajatella, että en voi istua toisen sylissä ilman, että hän ruhjoutuu alleni :D tilanne olisi ehkä toinen jos olisin itse hintelä/siro, mutta olen aina ollut hieman isokokoisempi, joten samanpituisen miehen rinnalla näytän helposti jo aika isolta... kuten joku aiemminkin jo kirjoitti, tämähän on tietysti minun ongelmani. ja on tietty inhottavaa "syrjiä" tietyn ominaisuuden omaavia ihmisiä, mutta onhan näitä mieltymyksiä miehilläkin, vaikka he ehkä ovatkin "suvaitsevaisempia" esimerkiksi pituuden suhteen :).
- 346j35ey6j7tyj
Se että olet pidempi ei todellakaan tarkoittaisi että ruhjoisit miehen allesi, ellet sitten ole todella lihava.
Eiköhän valtaosalla naisista ole helppoa löytää se pidempi kumppani.
Ongelmana lienee kaikki muut ulkonäköön littyvät seikat.
- jokaiselle jotakin
Itse olen enemmän viehtynyt lyhyisiin miehiin.
En puhu itseäni lyhyemmistä, vaan muutaman sentin itseäni pidemmistä, itse olen 171cm, eli siis n.172-177mc pituiset miehet ovat
"ihanteellisimman" pituisia. Toisaalta, pituudella ei ole merkitystä jos ihastun, mutta noin niinkuin silmää miellyttävin pituus on sellainen.
Ja onpahan myös aina samoilla korkeuksilla jutellessa, suudellessa, tanssiessa... Huono puoli on se, että korkkareilla menen ohi, mutta siinä ison osan ajaa miehen hyvä itsetunto :)
Ja toisaalta käytän hyvin korkeita korkoja hyvin harvoin.
Eli siis, jokaiselle jotakin! ;) - rokkimimmi90
Jos on lyhyt mies, mutta muuten komea kasvoiltaan ja vartaloltaan osaa pukeutua niin ei se mitään haittaa. Oon ite n. 169cm pitkä nainen ja monesti ihastunut 170-175cm pitkiin miehiin. En tiedä miksi...ne on jotenkin sulosia ja kivan kaposia :D Mut kyllä ne pidemmätkin käy.
- Pekko'
Toi on kyllä niin helvetin lapsellista verrata lyhyyttä lihavuuteen, kun pituuteen ei pysty vaikuttamaan eikä sitä pysty muuttamaan....ellei sitten ole jokin sairaus kyseessä mikä aiheuttaa ylipainoa mitä usein ei kyllä ole..
- Pyllytys-Pekka
En oo hinuri, mutta jos näkisin 172cm kundin.. nii pakottasin sen saletisti seksiin.. Etenkin jos oltaisiin esim. equadorissa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671