Tarttis nyt koko palstaväen apuja lentsunhäätöön. Valkosipulit varpaankynsien alle on kokeiltu, samoin lämpimät maidot, eukalyptyshöyryt ja muut perinteiset keinot. Sitkiässä on ://
Mitenkä ootte taudin selättäneet? Vai onko käynyt niin onnellisesti ettei tauti oo saanut otetta ensinkään?
Lentsunlähdetysloituja tähän, kiitos :)
54
806
Vastaukset
- bibimbap
Tauti on niin sitkeä, ettei siihen ole mitään apuja.
Tee olosi mukavaksi ja sairasta, rommitoti auttanee.
Ei se tautia häädä, mutta on mieluisampi sairastaa :DHarvinaisen sitkeää lajia näyttää tämä olevan, eikä auttanut edes syksyllä otettu influenssapiikki.:/
Rommitoti saattais tehdä terää, mutta kun pitänyt vedellä rohtoja niin paljon, ettei ehkä uskalla siihen alkomahoolia enään lisäksi. Poksahtaa pian maksa :D
Ei vielä ole iskenyt mutta kyllä se mullekin tulee. Auringonkukkauute on vanha intiaanien lääke kuin myös kuuma kossu alkuperäsi suomalaisten vahva droppi.
Tämän keväinen virus onkin tosi sitkeä, tuttavat olleet jopa pari viikkoa. onneksi sait sen nyt niin keveemmällä saat nauttia ulkoilmasta ja terassikahvista, tuleehan sairastettua. :)Ulos asti ei ole uskaltautunut nauttimaan, mutta ikkunasta katsoen näyttää hyvältä ja mieli tietenkin valoisampi valon voimasta.:) Pilkkopimeällä muuten on oikeasti paljon ikävämpi sairastaa.
Kummallista, makuaisti on mennyt mutta hajuaisti toimii ? Kahvikin tuoksuu taivaalliselta mutta maistuu oudolta..- Puhurix
AuringonHATTU-uute.
- kuutamoon.
Puhurix kirjoitti:
AuringonHATTU-uute.
Eli pannaan hattu päähän ja mennään aurinkoon:)
- Puhurix
kuutamoon. kirjoitti:
Eli pannaan hattu päähän ja mennään aurinkoon:)
Heti aamulla jos vaan sattuu paistamaan. Epäilen kyllä kun taitaa sataa lunta. Eiks tää koskaan lopu?
- O / H
Enpä osaa ohjeistaa. Lepoa, niistämistä, hunajata - ilman viinaa. Tarvittaessa antibiootti kuuri jos on keuhkoissa. Sitkeän flunssan kanssa ei ole leikkimistä. Vaarana erilaiset tulehdukset.
Joo antibioottikuuri aloitettiin, oli mennyt keuhkoihin asti :( Rasituksensietokyky on nollassa, mutta kun on ihan paikallaan niin ei huomaakaan olevansa kovin huonossa kunnossa. :)
Oletkos itse säästynyt tämän talven influenssalta?- O / H
TaikisN kirjoitti:
Joo antibioottikuuri aloitettiin, oli mennyt keuhkoihin asti :( Rasituksensietokyky on nollassa, mutta kun on ihan paikallaan niin ei huomaakaan olevansa kovin huonossa kunnossa. :)
Oletkos itse säästynyt tämän talven influenssalta?Toistaiseksi olen säilynyt jo useamman vuoden flunssilta vaikka en niihin varaudukaan muutoin kun hyvällä käsihygienialla silloin kun liikkuu ihmisten ilmoilla. En luota lääkkeisiin, en rohtoihin en mihinkään vastaavaan. Luotan kehon omaan vastustuskykyyn nujertaa mahdolliset pöpön alut. Sitä karaistuu. Liiallinen antibioottienkin syöminen tekee ihmisen immuuniksi.
Liian hyvä kuntokaan ei ole hyve. Päinvastoin. Vaikka ihmiset kuvittelee muuta. No puhun vain omista tuntemuksista ja näkemyksistä ja kokemuksista. Perusfysiikka riittää.
- D-vitamiinia
joka vuodenpäivä, niin eipä ole flunssatkaan vaivannu. Seleeni ja E-vitamiini lisänä, niin reveenä flunsista. Ja ilman niitä piikityksiä.
- O / H
No vitamiinit kohtuullisessa määrin ei ole pahaksi kenellekään. Mutta mieluummin luonnon antimista suoraan kuin yhtenäkään pillerinä. Pillerit ovat humpuukkia valtaosin. Pitäisi olla oma labra jaottelemaan aines osat ja totuus paljastuisi:) Valtavia voittoja keräävät nuo pillereiden tekijät ja myyjät tavallaan huijauksella.
- pahapena
O / H kirjoitti:
No vitamiinit kohtuullisessa määrin ei ole pahaksi kenellekään. Mutta mieluummin luonnon antimista suoraan kuin yhtenäkään pillerinä. Pillerit ovat humpuukkia valtaosin. Pitäisi olla oma labra jaottelemaan aines osat ja totuus paljastuisi:) Valtavia voittoja keräävät nuo pillereiden tekijät ja myyjät tavallaan huijauksella.
En tiedä, oonko mainoksen uhri, mut joka aamu ekaks danone actimel, kaurapuuro päälle. Sen jälkeen berocca ja kaks kalaöljykapselii. Moneen vuoteen ei oo lenssu vaivannu. Ai nii, aamukahvee meinas unohtuu tost listasta :)
- Puhurix
O / H kirjoitti:
Heh, heh. Mä satun tietämään tosta jotain ja voin sanoa, et suurempaa huijausta tehdään lääketehtaissa.
D-vitamiinun käytön aloitin muutama kuukausi sitten, kun asiasta alettiin puhua enemmän. Ehkä ei sitten vielä oo varastot täynnä. Kalaöljyä menee myös ja kalsiumia, muut vitamiinit yritän saada ravinnosta :)
Tuosta seleenistä, sen saatihan on suomalaisilla aika vähäistä myös?
- minä,
Eipä ole kunnon lentsua ollut :
Lentsu Toivo Kesseli osa 1
http://www.youtube.com/watch?v=8h589p_NiLUVoi että, Kyllä olis pitänyt Tovon päästä petin pohjalle, kuulosti jo keuhkoputkentulehdukselta.:)
Jos aivastuttaa, kiljaise Hitachii, jos yskityttää, anna tulla Huydai. Sillä se lenssu lähtee tai sit muuttuu pysyväksi:o/
Niin ja muuten massuvaivoihin suosittelisin Samsungia....- kama sutratuta.
en täs jos äthsiiiiin lomas sanoo y yhy y y y ydhin...y y y y y y y ydhinvoimalat
- ;D
kama sutratuta. kirjoitti:
en täs jos äthsiiiiin lomas sanoo y yhy y y y ydhin...y y y y y y y ydhinvoimalat
Yhy-yhy-kaks-kaks
kama sutratuta. kirjoitti:
Nyt kuulostaa siltä, että iski pysyvä Fukushima!
tuputuulle osoitettu vastaus :)
Yritin kyllä, mutta aivastus oli Hatsshuiiiihhhh...Yskä khöhkhöhkhöhhhöh ja massuvaivoista kuului pluirr...vuiiiiiih.....nax :((
Pitänee vieä reenata ulosantia :O
Juu ja kiitos neuvoista :)
- Puhurix
Mä olen terveenä edelleen. Otapas ensin tästä mukista. siinä on siis tervaa. Sit ota tästä toisesta. Tää on viinaa. Sit ripottelet näitä höyheniä päälles. No ni! Ja sit en uskalla ajatella, miten käy jos näistä ei oo apua!
Onko tää höyhenkerros sitävarten ettei tuu vilu? *säntäilee ympäri kahvilaa siipiään räpytellen* Hik.
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
Onko tää höyhenkerros sitävarten ettei tuu vilu? *säntäilee ympäri kahvilaa siipiään räpytellen* Hik.
Joo ja niillä on kans semmonen shamanistinen vaikutus. Onks paree jo? Ainakin pyristelystä päätellen.
Puhurix kirjoitti:
Joo ja niillä on kans semmonen shamanistinen vaikutus. Onks paree jo? Ainakin pyristelystä päätellen.
Jep, olo on kohentunut eilisestä :) Nyt kysytäänkin pitkää pinnaa että malttaa levätä. On niin paljon töitä rästissä että houkuttelisi aloittaa paiskiminen :)
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
Jep, olo on kohentunut eilisestä :) Nyt kysytäänkin pitkää pinnaa että malttaa levätä. On niin paljon töitä rästissä että houkuttelisi aloittaa paiskiminen :)
Älä hyvänen aika nyt ala paiskimaan. Saat jonkun kamalan jälkitaudin vielä. *heiluttaa taikasauvaansa Taikanaisen uupuneen olemuksen päällä ja lukee shamanistisia loitsuja*
- eino rokken rolli;)
Nytpä lentsu räkärolli
törmää karkkiin läkerolli
kaatuu räkä taaksepäin
se niistä nenäliinaas näin,
pistä nenäliina lyttyyn
pudota se vessan pyttyyn:) - kokemusta on.
Hunajaa kuuman teen/konjamiinin kera.
Tässä hyvä konsti: Tee avanto, ja käy siellä uimassa...sitten kunnon löylyihin...ja jalat suolaveteen likoomaan.
Ja lepoa.:)Siis meikäläistä EI saa avantoon ei mikään mahti. Siellähän tulloopi kylmä :)
Mutta jalkojen lämpimässä suolavedessä liottaminen, vois kyllä tehdä terää. Taidankin kaivella joskus saamani jalkakylpyaltaan komeron kätköistä.TaikisN kirjoitti:
Siis meikäläistä EI saa avantoon ei mikään mahti. Siellähän tulloopi kylmä :)
Mutta jalkojen lämpimässä suolavedessä liottaminen, vois kyllä tehdä terää. Taidankin kaivella joskus saamani jalkakylpyaltaan komeron kätköistä.Minä olen kokeillut muutamia kertoja saunasta käsin, tekee terää kuules, kunhan rohkaisee itsensä sinne ensiksi.;)
Vissiin se sun flunssas onkin siirtynyt jo tänne, tunnustaa vähän siltä tämän aamun perusteella. Pitänee tänään illalla saunoa ja tehdä myös tuo suolakylpy minunkin.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Minä olen kokeillut muutamia kertoja saunasta käsin, tekee terää kuules, kunhan rohkaisee itsensä sinne ensiksi.;)
Vissiin se sun flunssas onkin siirtynyt jo tänne, tunnustaa vähän siltä tämän aamun perusteella. Pitänee tänään illalla saunoa ja tehdä myös tuo suolakylpy minunkin.;)No voihan nenä, vai on flunssa siirtynyt sinnepäin. Ja minä kun yritin olla pärskimättä kirjotellessani :))
Onhan noista avantouinnin terveysvaikutuksista ollut juttuja vuosien varrella, milloin lehdissä, milloin telkussa, mutta niin vaan on jäänyt kokeilematta. Joskus oon käväissyt polvia myöten noissa kylpylöitten jäävesialtaissa, mutta sen syvemmälle ei oo pystynyt menemään, ei kertakaikkiaan. Pumppu pistää vastaan...yrittää tulla ihon ulkopuolelle. :D Olematonta hattua nostan kaikille teille jotka avantoon uskallatte.
- minä,
Maa järisi Etelä-Suomessa tänään
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011031913397574_uu.shtml- ;)))
Joko pitää ostaa jodi tapletteja. Miten täytyy suojautua. Riittääkö kun tunkeutuu johonkin keittiön kaapeista, että on lähellä ruokapisteitä? Suljetaanko tiskialtaat?
vastaus nimimerkille "minä" :
Jahas, ajattelit sitten shokkihoitoa lentsunhäätämiseksi. Että kun lentsu tuota uutista säikähtää, niin ottaa ja häipyy piiloon :)
Kaikki keinot lentsun karkoittamiseksi käytettäkööt :) Kiitosta vaan.
- varma kikka
älä tuhe paha flunssa tule hyvä flunssa, samalla täytyy tanssia pelkät sukkahousut päässä teepussia imeskellen
:))
Tämähän jo kuulostaa ihka aidolta lentsunlähdetustaialta. Omani ennätti jo lähteä, mutta olen kuullut flunssaepidemian liikuskelevan palstalla, joten he joilla tauti on vielä päällä, ottakaapas vihjeestä vaarin :)
Voisiko olla niin, että peilein edessä taian suorittaminen vielä tehostaisi vaikutusta *kuvittelee näkyä*- palstalta tarttunut?
TaikisN kirjoitti:
:))
Tämähän jo kuulostaa ihka aidolta lentsunlähdetustaialta. Omani ennätti jo lähteä, mutta olen kuullut flunssaepidemian liikuskelevan palstalla, joten he joilla tauti on vielä päällä, ottakaapas vihjeestä vaarin :)
Voisiko olla niin, että peilein edessä taian suorittaminen vielä tehostaisi vaikutusta *kuvittelee näkyä*On niin kurkku kipeä ettei haluta teepussiakaan imeskelemään. kaikki nieleminen tekee kipeää. Edelleenkin hikinen olo, ei kuumetta.
palstalta tarttunut? kirjoitti:
On niin kurkku kipeä ettei haluta teepussiakaan imeskelemään. kaikki nieleminen tekee kipeää. Edelleenkin hikinen olo, ei kuumetta.
Nyt on niin monenlaista viirusta liikkeellä. Ootko käynyt tutkituttamassa, ettei ole angiinaa? Välttämättähän ne ei nosta kuumemittarissa näkyvää kuumetta, siltikin voi olla tosi sairas.
Itselläni ei ollut lainkaan kurkussa kipua, eikä juuri nuhaakaan, mutta keuhkot oli kippeenä ja puhallusarvot romahti. (kotona pef-mittari kun astma) Ja kuumetta monta päivää. Sen jälkeen kipeytyi ja turposi imusolmukkeet kaulalla.- palstalta tarttunut?
TaikisN kirjoitti:
Nyt on niin monenlaista viirusta liikkeellä. Ootko käynyt tutkituttamassa, ettei ole angiinaa? Välttämättähän ne ei nosta kuumemittarissa näkyvää kuumetta, siltikin voi olla tosi sairas.
Itselläni ei ollut lainkaan kurkussa kipua, eikä juuri nuhaakaan, mutta keuhkot oli kippeenä ja puhallusarvot romahti. (kotona pef-mittari kun astma) Ja kuumetta monta päivää. Sen jälkeen kipeytyi ja turposi imusolmukkeet kaulalla.En ole vielä ehtinyt käymään tutkimuksissa. kait se on käytävä jos ei ala paranemaan.
On minullakin astma- lääkkeet, muttei truota pef-mittaria.
Kurkunpään tulehduksessa täällä hiljaa, hipi hiljaa oleskelen. Kun kuulemma kuiskaus on vielä pahempi kun puhe.
Kolme päivää täyttä hiljaisuutta takana, tänään piti lähteä asioille ja joutuihan sitä jotain puhumaaankin, ihme että vielä osasin :))
Kaikki konstit on kokeiltu mutta aikansa se näköjään ottaa tämäkin.
Toiset lähtee "hiljaisuuden retriiteihin" ties minne, minä käskystä sitä harrastan kotona, eikä tule kalliiksi :).Sinullakin kurkussa tulehdus. Onko jälkitautia flunssasta?
Vai hiljaisuuden retriittiä kotona...taidat kuitenkin ainakin kuunnella musiikkia tai jotain :DTaikisN kirjoitti:
Sinullakin kurkussa tulehdus. Onko jälkitautia flunssasta?
Vai hiljaisuuden retriittiä kotona...taidat kuitenkin ainakin kuunnella musiikkia tai jotain :DEi ole ollut flunssaa mutta tulin tuolta Välimereltä viime sunnuntaina ja lentokentällä sai palella kun ei päästykään sisään sen putken kautta. Jono meni poikki just mun kohdalta kun linja-auto lähti viemään porukkaa. Siinä sitten palelin koneen oven suussa.
Joo kyllähän mulla on ääntä täällä vaikken ite ääntelekään :))
Telkka just nyt kun kohta menen taas katsomaan tallennuksia pois.
- vanhat keinot kunnia
vanha kansa sanoo myös sperman auttavan kurkunpään tulehdukseen, että ei muuta kuin....
- Keltuainen.
Saman asian ajaa kananmunan valkuainen, jos joku uskoo tuollaiseen. Tarkoitit varmaan naisia! Entä miehet? Heteromiehet.
- Näköjään.
TaikisN kirjoitti:
En usko....
Tuo on ihan varmana miesten keksimä valhe :))Mies ajattelee koko ajan taka-ajatuksia ja omia etujaan, ei naisen etuja. Etumuksia kyllä:)
No joo, on mulla vähän yskääkin ja jokuhan sanoo että yskä lähtee naim...eiku yskimällä ja niin sitten olen öisin yskiskellyt :))
Keltuainen. kirjoitti:
Saman asian ajaa kananmunan valkuainen, jos joku uskoo tuollaiseen. Tarkoitit varmaan naisia! Entä miehet? Heteromiehet.
Valkuaispitoisen ruuan syöminen muuten auttaa mahahapon noususta johtuvaan ruokatorven ja kurkunpään kipeyteen. Juontuisiko valkuaisen oletettu kurkkutulehdusta parantava vaikutus kenties tuosta??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283