Kun nyt puhutaan semmoisesta arkisesta hellyydestä mikä ei välttämättä johda seksiin niin miten näette poven hyväilyn kuuluvan asiaan? Onko se jo liian erogeeninen tai jotenkin intiimi kohta jonka koskettelu kuuluu enemmän kiihkeämpään lämmittelyyn vai ihan samanlainen juttu kuin hiusten silittely tai kädestä pitäminen?
Naiset; rintojen koskettelu?
38
5033
Vastaukset
- varattu nimimerkki
No mietipä ite..Jos ajattelet asian vaikka niin, että hyväilisitkö julkisella paikalla naisesi rintaa vs. hiusten silittely/kädestä pitäminen?
Ja sähän väität tietäväsi "miten nainen toimii" eli kyllähän sun pitäisi muutenkin tietää onko rinta erogeeninen alue vai ei..- Mies1985
No niinhän minä tiedän. Minä vain testaan tiedättekö te. ; )
Sanotaan nyt tarkennuksena että julkiset paikat ei tähän liity vaan privaatisti kotona. - Anonyymi
En tiedä naisten toiminnasta, alkaako maitoa erittymään rinnoista hivellyn aikana ja seuraus olisi märkä paita?
No, johtaahan tuo toivottavasti seksiin jollakin aikataululla, mutta toimii oikein hyvin lämmittimenä työpäivän jälkeen ja pitkin iltaa ;)
Tavatessanne suutelet naisen kaulaa ja hyväilet hellästi rintaa, annat pikku suukon ja siirryt lukemaan autolehteä. - Sitten taas aterialta noustessasi nouset ja kävelet naisen taakse kun hän vielä istuu. - Kiität ruoasta, hyväilet nätisti naisen rintoja seisten hänen takanaan, kumarrut ja annat taas suukon vaikka hänen hiuksilleen.
jne.
Sinulla voi olla melkoisen hyvin lämmitetty seksipeto vuoteessasi ennen pitkää XD- Free Fanny
Täysin eri mieltä kuin Xena. Inhoaisin sitä, että mies olisi kiinni rinnoissani pitkin päivää.
Eilen juuri mietin saunaan mennessäni, kuinka ihanaa on kun enää ei tarvitse kestää miehen roplaamista saunoessa/suihkussa. Se, että pitkänkin parisuhteen jälkeen toinen oli kuin teini nähdessään tissit ja tussun ja yritti räpeltää ja tökkiä, teki yhteiset saunareissut rasittaviksi.
Mikä ihana vapaus!- Mies1985
En tarkoittanut että tuo liittyisi mitenkään omaan elämääni. Kysymys oli luonteeltaan 'akateeminen' eli oppimista varten. Kiitos silti neuvosta.
Alastomuus on muutenkin vähän eri asia enkä tosiaankaan tarkoittanut sellaista tilannetta että mies fiksaantuu johonkin ruumiinosaan vaan sellaista että onko joku ruumiinosa, eli tässä tapauksessa tissit, niin sanotusti 'vapaata riistaa' myös tuollaisen tavanomaisemman halailun ja hellittelyn lomassa vai yhdistävätkö naiset (tai tarkemmin sanottuna vastaava nainen) sellaisen enemmän esileikkiin. Jos tämä olisi jotenkin selvä asia niin en sitten kysyisi mutta tietysti kysyin koska koin että voi tulla erilaisia mielipiteitä. Sen sijaan taas joku vyön alle koskettelu on nähdäkseni ihan selvä tapaus ja kuuluu vain esileikkiin tai sitten on seksitoimintaa sinänsä vaikka tietysti erityisesti miehen sukuelimet voivat stimuloitua ihan muuten lähellä ollessakin.
- pellis
Jos sulla on tapaaminen naisen kanssa, niin älä nyt sössi sitä heti alkuunsa. Naisen kannalta on vähän sama asia, kuin esim. kokoonnuttaisiin työpaikan palaveriin ja vaivihkaa äijänpuoli hiipisi selän taakse ja tervehdykseksi kokeilisi ensin tissit.
Sitten aikaa myöten jos syntyy samaa aaltopituutta ja resonanssia niin päättelysi mukaan, sulla on vapaat kädet. Alkluvaiheessa puhalla vaikka ilmaa kauppakassiin ja puristele sitä korvikkeena..... tis is osittain huumor......mutta että ymmärrät .) - eb9,7u9n78
Minulle kun aluksi riittäisi että pääsisin jonain päivänä elämäni aikana edes kokemaan tuon hiusten silittelyn tai kädestä pitämisen...
- Darth
Rintojen kouriminen kuuluu tietysti asiaan ja niitä tulee kouria aina ja kaikkialla, niin usein kuin mahdollista. Jos esimerkiksi nainen menee istumaan ravintolan ruokapöytään ja asetat herrasmiehenä tuolin hänelle, tässä on oivallinen tilaisuus kouraista rinnoista. Samoin voit kouraista rinnoista jos laitat naiselle takin päälle. Koko herrasmieskoodi perustuu salaiselle rintojen kourimiselle. Siks herrasmiehet saavat paremmin naisia kuin toiset. Herrasmies mm. avaa naiselle aina oven, jotta hän voi ohimennen kouraista sisäänmenevien naisten rintoja.
- doctor nam
Darthin pyllyn kouriminen kuuluu tietysti asiaan ja sitä tulee kouria aina ja kaikkialla, niin usein kuin mahdollista. Nam!
- Anonyymi
Ilman lupaa tälläistä ei tietenkään saa tehdä! Kaikilla on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen, näin sanoo Suomen laki!
- Darth
Nyt mä loukkaannun. Minähän vain yritän vaalia vanhoja ritariperinteitä. Olen varma että vapaamuurariuskin ja sen eri asteet perustuvat vain herrasmiesmäisen huomaamattoman rintojenkourimisen jalon opin täydelliseen hiomiseen. Salaisissa kokouksissa vuorineuvokset sitten jakavat toisilleen uusia kikkoja tasojen noustessa ja vertailevat kuluneen viikon saldoja. Parhaat palkitaan sitten uusilla tasoilla ja hienoilla titteleillä veljeskunnassa.
- Tsot tsot
Liian erogeeninen. Alkaa panettaa. :)
- Anonyymi
Muuten vaan on aivan turha mun rintamukseeni koskea. Kuuluun niihin kohtii, jotka on tuossa kohtaa ehdoton ei.
- Anonyymi
Kysyin kerran yhdeltä naiselta, johtaako tisseistä suora hermo Pilluun. Myönsi johtavan. Sitten yritettiin paneksia, mutta eihän siitä mitään tullut: oli römpsä väljä kuin ... ja minulla vain puolinainen seisokki.
Tästä on jo kauan. Naisella jo vuosia Alzheimer ja minulla Diabetes Mellitus 2, impotenssi ja alkava Dementia Senilis.
Eli suo siellä, vetelä täällä.- Anonyymi
Kyllä noilla yhteys tosiaan on. Itselleni suurin yllätys lapsen saamisessa on se, miten jumalattoman kivuliasta synnytyksen jälkeen oli imettää. Ja kipuhan ei ollut rinnoissa ja alapäässä. Ne ensimmäiset imetyskerrat olivat mulle melkeinpä se kaikkein kivuliain kokemus koko prosessissa. Ne supistukset jo valmiiksi todella väsyneissä ja murjotuissa lihaksissa oli aivan järkyttävä kokemus, johon ei ollut mitään mahdollisuutta saada mitään lievitystä. Tuosta ei ollut kukaan varoittanut lainkaan.
Mjaa, en tykkää rintojeni lääppimisestä. Mulla ne ei ole erogeeniset vaan ärsytysgeeniset. Ärsyynnyn, en kiihotu rinnoista räpläämällä.
Jotkut naiset tykkää, minä en ikinä. Olen silti sietänyt toisen mieliksi joskus, mutta itselleni siitä ei mielihyvää irtoa.Lähinnä jotain kipua on tuntunut. Tai sitten en tunne mitään, joten mielummin silittelee hiuksia. Paljon mukavempaa.
Bätääs kirjoitti:
Lähinnä jotain kipua on tuntunut. Tai sitten en tunne mitään, joten mielummin silittelee hiuksia. Paljon mukavempaa.
Mulle osui kerran nainen, jonka rinnat oli tosi herkät. Ne oli kuin napit, niitä jos hyväili, se oli menoa sitten. Tietenkin piti olla sellainen, josta hän piti, mutta ei paljoa tarvinnut, kun hän intoutui, kun rintoja kosketti. 😄
Oli tosi jännä ihminen. En ole tähän mennessä muita niin herkkiä rinnoista tavsnnutkaan. Se on toisaalta mieldnkiintoista, että miten eri tavoin meidän jokaisen kroppa on rakentunut, siihen kun lisätään mieli ja miten sen kropan kanssa elää, saadaan niin huikean paljon kaikkea erilaista.
On tää maailms ja sen asukkaat vaan huikeita. 😊Disseisback kirjoitti:
Mulle osui kerran nainen, jonka rinnat oli tosi herkät. Ne oli kuin napit, niitä jos hyväili, se oli menoa sitten. Tietenkin piti olla sellainen, josta hän piti, mutta ei paljoa tarvinnut, kun hän intoutui, kun rintoja kosketti. 😄
Oli tosi jännä ihminen. En ole tähän mennessä muita niin herkkiä rinnoista tavsnnutkaan. Se on toisaalta mieldnkiintoista, että miten eri tavoin meidän jokaisen kroppa on rakentunut, siihen kun lisätään mieli ja miten sen kropan kanssa elää, saadaan niin huikean paljon kaikkea erilaista.
On tää maailms ja sen asukkaat vaan huikeita. 😊Ne on kuulemma joillain hyvin herkät ja stimuloituu herkkään. Itelläni oli vain lasten syntymien jälkeen herkät kuukauden pari. Ja epämukavan herkät olikin. Meinasi olla esikoisvauvan imetys haastavaa, kun säkenöi ja supisteli kohtukin samalla, kun vauva imi.
Mutta muutoin en ole kokenut vastaavaa sen koommin.
Niinpä, periaatteessa samanlaisia ja käytännössä kuitenkin erilaisia kokijoita. :)Bätääs kirjoitti:
Ne on kuulemma joillain hyvin herkät ja stimuloituu herkkään. Itelläni oli vain lasten syntymien jälkeen herkät kuukauden pari. Ja epämukavan herkät olikin. Meinasi olla esikoisvauvan imetys haastavaa, kun säkenöi ja supisteli kohtukin samalla, kun vauva imi.
Mutta muutoin en ole kokenut vastaavaa sen koommin.
Niinpä, periaatteessa samanlaisia ja käytännössä kuitenkin erilaisia kokijoita. :)No jotkut ihmiset ei ehkä "käytä" tuntemuksia ja tuntojaan niin voimakkaasti... tai mistä mä tiedän? Mä vaan sivullisena näen ja koen toisen reagoinnin. 😊
Disseisback kirjoitti:
No jotkut ihmiset ei ehkä "käytä" tuntemuksia ja tuntojaan niin voimakkaasti... tai mistä mä tiedän? Mä vaan sivullisena näen ja koen toisen reagoinnin. 😊
Voi olla, mä taas tunnen liiankin herkkään. Jopa kipuna kosketuksia. Kutituskin sattuu tietyissä kohdin kehoa.
On myös tutkittu ettei kaikilla ole tuo rintojen tunto samanlainen, aivojen ja rintojen välinen yhteys. Saattaa liittyä siis aivojen erilaisuuskin.Disseisback kirjoitti:
No jotkut ihmiset ei ehkä "käytä" tuntemuksia ja tuntojaan niin voimakkaasti... tai mistä mä tiedän? Mä vaan sivullisena näen ja koen toisen reagoinnin. 😊
Tuossa on naiset kertoneet, en ole ainoa joka ei nauti tissittelystä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4477535/ketju/rintojen_koskettelusta_ahdistunut_oloBätääs kirjoitti:
Voi olla, mä taas tunnen liiankin herkkään. Jopa kipuna kosketuksia. Kutituskin sattuu tietyissä kohdin kehoa.
On myös tutkittu ettei kaikilla ole tuo rintojen tunto samanlainen, aivojen ja rintojen välinen yhteys. Saattaa liittyä siis aivojen erilaisuuskin.Kutituskin on kiinni siitä, miten se tapahtuu.
Kutitettava ja nauraa rutkattava lapsi esimerkiksi kutiaa jo ennenkuin edes koskee. 😁
Muistan, kun tyttöä piti kutituttaa... se sit hihitti ja käkätti, vaikka vaan ilmeellä näytin kutittavani ja mallasin kädellä lähestymistä. 😄
Eli kyllä aivot tuottaa jo tuntemuksia itsessään. 😁Bätääs kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4477535/ketju/rintojen_koskettelusta_ahdistunut_oloSen sijaan ymmärrän kyllä tissien vetovoiman. Onhan ne kauniit ja mukavan tuntuiset kädellä, ylipäänsä viehättävät koskea, työntää naamakin niihin.
Jännä että tunnen vetoa rintoihin, mutten tykkää että omiini kajotaan. :DBätääs kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4477535/ketju/rintojen_koskettelusta_ahdistunut_oloJoo. Joskus muistan erään naisen, joka sanoi, että nyvi minne vaan, mutta korviin et koske. 😄
Siis noi kaikki on niin yksilöllistä. 😊Disseisback kirjoitti:
Kutituskin on kiinni siitä, miten se tapahtuu.
Kutitettava ja nauraa rutkattava lapsi esimerkiksi kutiaa jo ennenkuin edes koskee. 😁
Muistan, kun tyttöä piti kutituttaa... se sit hihitti ja käkätti, vaikka vaan ilmeellä näytin kutittavani ja mallasin kädellä lähestymistä. 😄
Eli kyllä aivot tuottaa jo tuntemuksia itsessään. 😁Yym, mulla vaikuttaa se allodynia, fibromyalgia tuohon kipuherkkyyteen. Siksi ei ole kivaa kutitus millään tavalla, kun mun hermosto aistii kipuna sen.
Bätääs kirjoitti:
Yym, mulla vaikuttaa se allodynia, fibromyalgia tuohon kipuherkkyyteen. Siksi ei ole kivaa kutitus millään tavalla, kun mun hermosto aistii kipuna sen.
Ihan hipaisukevyt kosketus iholla tuntuu hyvälle, sormenpäät kun yhtään painuu ihoon alkaa violtävän polttava kipu ja se tuntuu puolikin tuntia sen jälkeen kun on lopetettu.
Bätääs kirjoitti:
Yym, mulla vaikuttaa se allodynia, fibromyalgia tuohon kipuherkkyyteen. Siksi ei ole kivaa kutitus millään tavalla, kun mun hermosto aistii kipuna sen.
Mitä se on se allodynia niin.
https://www.kipukapina.fi/allodynia/Bätääs kirjoitti:
Joo, no sellainen onkin varmaan vielä taas ihan eri juttu..🤔
Disseisback kirjoitti:
Joo. Joskus muistan erään naisen, joka sanoi, että nyvi minne vaan, mutta korviin et koske. 😄
Siis noi kaikki on niin yksilöllistä. 😊Juu. Korvissa on muuten pieni taivas, hieroppa tai venyttele korvia jos pää särkee tai oot uupunut. Migreeniä kun on painaa lujaa peukalon ja etusormen välissä olevasta sormivälistä, enempi peukalon puoli, siinä on monesti kipeä jopa kova kohta. Sitä kun sormenpäillä hieroo ja puristelee, kuin akupainantaa niin voi pääkipu loppua.
Disseisback kirjoitti:
Joo, no sellainen onkin varmaan vielä taas ihan eri juttu..🤔
Kyllä. Siks täytyy olla puhevälit kumppaniin, joka koskettelee, ettei satuta mua kosketuksillaan.
Bätääs kirjoitti:
Juu. Korvissa on muuten pieni taivas, hieroppa tai venyttele korvia jos pää särkee tai oot uupunut. Migreeniä kun on painaa lujaa peukalon ja etusormen välissä olevasta sormivälistä, enempi peukalon puoli, siinä on monesti kipeä jopa kova kohta. Sitä kun sormenpäillä hieroo ja puristelee, kuin akupainantaa niin voi pääkipu loppua.
Mä oon joskus pääkivussa painellut otsaa, tuosta vähän silmien yläpuolelta keskeltä. Auttaa. 😊
Bätääs kirjoitti:
Kyllä. Siks täytyy olla puhevälit kumppaniin, joka koskettelee, ettei satuta mua kosketuksillaan.
Tietty. 😊👌
Mulla muuten joskus on nännit hiton arat. Pakkasella joskus on pitänyt teipata nännit pelipaidan alle, tai pelipaita hankaa ne kipeeks. 😁
Kerran huristin 30 asteen helteessä kaverin luo moottoripyörällä ja t-paidassa. Läpätti paita niin, että piti ajaa tosi hiljaa takas, kun kipetty nännit. 🤣
Nyt on tänä keväänä joutunut rasvaamaan niitä. Ihan koppurat ja kutittanut. Että ei ne tissit miehelläkään näköjään helpot ole, caikka eivät juuri kummoiset olekaan. 😁
- Anonyymi
Ei saa kosketella rintoja.
- Sheena - Anonyymi
Miksei muka saisi puristella rintoja jos on naistuttavan kanssa kahden?
- Anonyymi
Jaa, ne rinnat.
Palsta on vauvoja täynnä:)
AV - Anonyymi
Tykkään kyllä. Väliäkö sillä, mitä siitä parisuhteessa seuraa, kaikki on hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265