aamukahveelle jo:) Olisi kiva saada seuraa:)
Missä kaikki ootte?
No pilvinen päivä on tulossa ei kannate nousta vielä ylös.
Mä oon tullut
46
114
Vastaukset
- .
mokka-mari ja tuulikello.
T.M.M.Niin ;o), huomenta,,, ja hyvin menee ;o),,,
Oleppa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=wfZes9fFmXc&feature=related- ;)
mokka-mari kirjoitti:
Niin ;o), huomenta,,, ja hyvin menee ;o),,,
Oleppa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=wfZes9fFmXc&feature=relatedKiva kappale tuo "Neljä tuulta",
;) kirjoitti:
Kiva kappale tuo "Neljä tuulta",
No kuunnellu sen verran tuota "Neljä tuulta" biisiä aamun aikana, siis Suomi versiota, että sanat on iskostunu päähän kun ois polttoraudalla sinne isketty ;o),,,
- grafologiaa.
grafologiaa.
- Up
Up
Höööööööömenta ;o),,, no aurinkonenhan tuolta paistaa, häikii silmiä sälkkäreiden raosta. Kivahan se vaan on kun paistaa, ei tarvii kauemmas lähteä aurinkoa tuijottamaan ;o),,,
- aurinkoinen..
Huomenet!!
Nautihan sinä auringosta kun siellä kerta paistaa.Mulla on tänään
hemmottelupäivä.Lähden kohta jalkahoitoon;)Nauti siitä jalkahoidosta, se on todella hyvä juttu, jalatkaan ei paina yhtään sen jälkeen.
Kun minä menen jalkahoitoon, niin käyn ensin uimassa, sit hoitoon,,, tuntuu sen jälkeen että ilmassa liitelee ;o),,,- aurinkoinen...
mokka-mari kirjoitti:
Nauti siitä jalkahoidosta, se on todella hyvä juttu, jalatkaan ei paina yhtään sen jälkeen.
Kun minä menen jalkahoitoon, niin käyn ensin uimassa, sit hoitoon,,, tuntuu sen jälkeen että ilmassa liitelee ;o),,,Ihanilta tuntuu jalat nyt:) Kegätkin tuntuu isommilta:)
Meinasin minäkin vielä ottaa jonkun yrtti tai turvekylvyn lisäksi.Pitää joskus toiste
käydä sellaisessa.
Tai sitten poronmaito kasvohoidon;)
- Marocon Kauhu
Homenta vaan sullekin. Ootpas aikaisin ollut liikeellä. Aurinkoiseen aamun täällä heräillään. Mitähän sitä tänään tekis, eukko flunssassa, niin että sitä vois lähteä yksikseen vaikka pienille tutkimusretkille. Jos ajelis Turkkuuseen ja menis kuolaamaan autoliikkeisiin..........
Jaha, sulle on nakannu autokuumeen, mulle ihan totaalisen kuumeen. Mieluummin minäkin sen autokuumeen ottasin, vaihdettaanko?,,,
- aurinkoinen...
Huomenet!
Minäpä tiedän hemmottele ensin eukkoasi ja sitten hyvällä omallatunnolla
lähdet sinne tutkimusretkillesi;)- Marocon Kauhu
Kröhinästä ja valituksesta päätellen, eukolle parasta hemmottelua olisi, että antaisin olla rauhassa. No tehdään peti olkkarin sohvalle, saa katsella telkkua jos jaksaa, termariin kuumaa mehua ja aspiriini paketti pöydälle.
- aurinkoinen...
Marocon Kauhu kirjoitti:
Kröhinästä ja valituksesta päätellen, eukolle parasta hemmottelua olisi, että antaisin olla rauhassa. No tehdään peti olkkarin sohvalle, saa katsella telkkua jos jaksaa, termariin kuumaa mehua ja aspiriini paketti pöydälle.
No siten ihan hyvillämielin lähdet omiin reissuihin tai varmaan oot mennytkin jo.
Niin onhan sekin huolehtimista kun kaikki on siinä saatavilla ja tosiaankin eukkosti saataa tykätäkkin kun saa olla vähän aikaa rauhassa ja yksikseen:)
Höh, mun on pakko mennä keittämään jo toiset aamukahvit kun ei tuo kahvihampaan kolotus hävinnyt normaalilla määrällä mihinkään.
Aurinko paistaa pilven lomasta ja ikkunan takaa kuuluu sirkutusta.Mun kahvihammasta ei kolota enää, se kait tyyty saamaansa kaffeemäärään. No kyllä se päivänmittaan vielä moneen kertaan ilmottaa olemassaolostaan ;o).
mokka-mari kirjoitti:
Mun kahvihammasta ei kolota enää, se kait tyyty saamaansa kaffeemäärään. No kyllä se päivänmittaan vielä moneen kertaan ilmottaa olemassaolostaan ;o).
No nyt on taas uutta kahvia , ja jos tää ei auta niin sitten on jossain vikaa.
Kun nää mun kahvimäärät ei muutenkaan ole mitään pieniä :))tulisilla kirjoitti:
No nyt on taas uutta kahvia , ja jos tää ei auta niin sitten on jossain vikaa.
Kun nää mun kahvimäärät ei muutenkaan ole mitään pieniä :))No kun nauttii kahveensa alkuperäisessä muodossa, lanttaamatta tai sitä äkkimakeeta sekaan laittamatta, niin sillon se parhaiten tehoaa,,,
- aurinkoinen...
Nyt mäkin oon jo päiväkahveella täällä.
Mitenkähän sitä huomenna herää kun kellotkin pitää siirtää.
minulla on aamukalja
se laulattaa ja tömisyttää pientä kulkijaa :-)Basa,,, kumpa voiskin vaihtaa tuohon vauhtiveteen ;o),,, mutta on tyytyminen toiseen k:lla alkavaan,,, k:llahan se alkaa niin kahvi kun kaljakin ;o),,,
mokka-mari kirjoitti:
Basa,,, kumpa voiskin vaihtaa tuohon vauhtiveteen ;o),,, mutta on tyytyminen toiseen k:lla alkavaan,,, k:llahan se alkaa niin kahvi kun kaljakin ;o),,,
vaihda vaan lennossa
vauhtiveteen mainioon..
vaikka kaffella aukee toki päivä runsas :-)tulisilla kirjoitti:
Tämän usein laulan "kulkijalla" vaikka siinä lauletaan
laulan sen ite
banaanilastaajan laulun sävelin
jonka lauloi harri beelaafontte.tulisilla kirjoitti:
Tämän usein laulan "kulkijalla" vaikka siinä lauletaan
Mitä tapahtui, eiks se tullut kokonaan.
No tässä sulle kappale jonka äsken laitoin:
Ellipsi ja Pieni juhlija.
http://www.youtube.com/watch?v=pozhYgOwhF4&feature=relatedkielibasa kirjoitti:
laulan sen ite
banaanilastaajan laulun sävelin
jonka lauloi harri beelaafontte.Se onkin hyvä kappale ja Beelafonte oli hyvä.
tulisilla kirjoitti:
Mitä tapahtui, eiks se tullut kokonaan.
No tässä sulle kappale jonka äsken laitoin:
Ellipsi ja Pieni juhlija.
http://www.youtube.com/watch?v=pozhYgOwhF4&feature=relatedtuo oli hirmusen kiva biisi :-)
tästä biisistä tulee ihania ajatuksia: http://www.youtube.com/watch?v=25DDewDU2qU
elämässä aurinkoinen paistaa ja kevätlinnut sirkuttaa hehkuvan atsaleean kukinnoilla :-)kielibasa kirjoitti:
tuo oli hirmusen kiva biisi :-)
tästä biisistä tulee ihania ajatuksia: http://www.youtube.com/watch?v=25DDewDU2qU
elämässä aurinkoinen paistaa ja kevätlinnut sirkuttaa hehkuvan atsaleean kukinnoilla :-)Aikas suurta tuskaa tuntui tossa Hassiselaisessa kappaleessa olevan mutta tässä on Eppuja joiden fani oon ja yks niitten biiseistä josta tykkään jostain syystä ja sopii myös tavallaan tähän aamutunnelmaan:
http://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTgtulisilla kirjoitti:
Aikas suurta tuskaa tuntui tossa Hassiselaisessa kappaleessa olevan mutta tässä on Eppuja joiden fani oon ja yks niitten biiseistä josta tykkään jostain syystä ja sopii myös tavallaan tähän aamutunnelmaan:
http://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTgne oli hirmusen
tomutettavassa kunnossa siinä :-)
vaan nyt laskeutuu isäntä portaita alas
juuaan kaffet ja otetaan tömpsyt
sitten lähetään aurinkoiseen ihmemaailmaan.
ihanan leppoisaa lauvantaita toivotan :-)kielibasa kirjoitti:
ne oli hirmusen
tomutettavassa kunnossa siinä :-)
vaan nyt laskeutuu isäntä portaita alas
juuaan kaffet ja otetaan tömpsyt
sitten lähetään aurinkoiseen ihmemaailmaan.
ihanan leppoisaa lauvantaita toivotan :-)Samoin sinne, täälläkin kauppias odottaa että hänen kukkaroonsa hieman kävisin jotain laittamassa. Tosin vastineeksi siitä meinaan rappuuni ottaa joltkin hyllyltä, jos myös toiselta :))
- aurinkoinen..
No nyt on päivä jo pitkällä.Ja jo päiväkahveen aikakin.
Onkohan sulla päiväkaljan aika;)
- valoisalla mielellä
Huomenta!
Aurinkoista aamua!
Kylmä viima puhaltelee, eipä näytä häiritsevän lintuja eikä oravia.
Aamukaffeet juotu jo kuudelta. Netin aukaisin vasta vähän aikaa sitten. Kuuntelin tuossa radiosta Toivekonserttia ja näpertelin aikani kuluksi.
Täytynee minunkin keittää jo toiset aamukaffeet.kun ajat autostraadalla
niin varo siltapaikkoja..
niissä monasti puhaltaa puhuri
ja tiehen sitoutunu jää on liukas auton renkaille.- valoisalla mielellä
kielibasa kirjoitti:
kun ajat autostraadalla
niin varo siltapaikkoja..
niissä monasti puhaltaa puhuri
ja tiehen sitoutunu jää on liukas auton renkaille.Kokemusta on siltapaikkojen kohdilla ja peltoaukeilla. Niiden kohdalle on juoksuttanut kinoksia tuulen puolelta. Saa olla varovainen näin tuulisella ilmalla. Joskus on aukeiden paikkojen kohdalle tullut niin paljon lunta ettei ole päässyt läpikään ilman apuvoimia, lapioimista tai traktorin kutsumista.
Kallansilloilla olen onneksi ajellut tyynellä ilmalla, enimmäkseen kesällä. valoisalla mielellä kirjoitti:
Kokemusta on siltapaikkojen kohdilla ja peltoaukeilla. Niiden kohdalle on juoksuttanut kinoksia tuulen puolelta. Saa olla varovainen näin tuulisella ilmalla. Joskus on aukeiden paikkojen kohdalle tullut niin paljon lunta ettei ole päässyt läpikään ilman apuvoimia, lapioimista tai traktorin kutsumista.
Kallansilloilla olen onneksi ajellut tyynellä ilmalla, enimmäkseen kesällä.oma kokemus siltapaikoista on opettanu
seuraavan tavan:
ripeä ylitys
ja mahdollisesti paluu ahvenen onginta mielenpäällä.- valoisalla mielellä
kielibasa kirjoitti:
oma kokemus siltapaikoista on opettanu
seuraavan tavan:
ripeä ylitys
ja mahdollisesti paluu ahvenen onginta mielenpäällä.Kyllä affenet saa olla tänään rauhassa. Kylmä tuuli, -10 astetta ja kipeä kurkku. Eikä käsien palelluttaminen ainakaan paranna sitä. Pitänee tyytyä sisätiloihin tänään vielä.
Jospa sitten huomenna kokeilisi. Tyynellä puolella ja aurinkopaisteessa voisi olla kivakin jököttää. Jos vaikka sää lämpenisi. - aurinkoinen...
valoisalla mielellä kirjoitti:
Kyllä affenet saa olla tänään rauhassa. Kylmä tuuli, -10 astetta ja kipeä kurkku. Eikä käsien palelluttaminen ainakaan paranna sitä. Pitänee tyytyä sisätiloihin tänään vielä.
Jospa sitten huomenna kokeilisi. Tyynellä puolella ja aurinkopaisteessa voisi olla kivakin jököttää. Jos vaikka sää lämpenisi.Täällä olisikin ollut hyvin kahviseuraa mutta kun piti lähteä sinne jalkahoitoon.
Mutta kyllähän se virkistikin kovasti.Jalatkin on nyt niin kevyet:)
Sinä oot sitten kipeänä.Ei kyllä kannate mennä ulos jos yhtä kylmä tuuli on kuin täälläkin.
Toivottavasti ei tule mullekkaan lentsu kun kovasti suunnittelen pilkille menoa.
Meinaan muutaman päivän reissun tehdä ja samalla lomaa pidän.
Minä sua kiittelin jo tuolla toisessa ketjussa kun neuvoit niiden ruusujen hoidossa.Kai se olit sinä?
Ruusut kyllä virkistyivät :) Kiitos vielä! - valoisalla mielellä
aurinkoinen... kirjoitti:
Täällä olisikin ollut hyvin kahviseuraa mutta kun piti lähteä sinne jalkahoitoon.
Mutta kyllähän se virkistikin kovasti.Jalatkin on nyt niin kevyet:)
Sinä oot sitten kipeänä.Ei kyllä kannate mennä ulos jos yhtä kylmä tuuli on kuin täälläkin.
Toivottavasti ei tule mullekkaan lentsu kun kovasti suunnittelen pilkille menoa.
Meinaan muutaman päivän reissun tehdä ja samalla lomaa pidän.
Minä sua kiittelin jo tuolla toisessa ketjussa kun neuvoit niiden ruusujen hoidossa.Kai se olit sinä?
Ruusut kyllä virkistyivät :) Kiitos vielä!Kannattaa käydä jalkahoidossa välillä, on sitten kiva ja kevyt olo jälkeenpäin.
Toivottavasti saat viettää lomasi terveenä ja aurinkoisissa lomasäissä.
Hiihtolomalla tein pienen reissun, ei ole nyt aikaa lähteä juuri minnekään päin.
Ainahan voi lähteä hiihtelemään silloin kun aikaa sattuu olemaan. Laittaa vaikka repun selkään eväineen jos kauemmin aikoo olla ja kauemmas hiihtää. Toivottavasti tulee kantavat hanget, silloin on kiva hiihdellä kauempanakin..ja tietenkin pilkkiäkin. :)
Kiva että ruususi virkistyivät. :) Ole hyvä vaan
- aurinkoinen...
Niin olisihan tosi huono tuuri jos sairastuisin juuri nyt kun en ole ollut kipeänä
koko talvena muuten.
Kyllä vain minäkin otan sukset mukaan jos vaikka ehdin käydä hiihtämässäkin
samalla reissulla.
Nythän paljon käydään lumikenkä retkillä,ei välttämättä tarvi olla hangetkaan.
Sinäkin luulisin olet kokeillut lumikemkiäkin.
Mutta kyllä sitä on niin väsynyt kun päivän pilkkiä jököttää järvellä että ei välttämättä jaksa enää hiihtää.
Voi vitsi minä odotan että pääsen sinne...
Otan reppuun kuivalihaa ja sitten lämmikettä kaiken varalta jos paleltaa:) Ylös on noustu, lenkilläkin käyty. Täällä paistaa aurinko ja sataa lunta.:)
- aurinkoinen...
Sinulle on sitten tarjolla molempia ollut tänään aurinkoa ja lunta:)
No mulla meni aamupäivä kun kävin jalkahoidossa. aurinkoinen... kirjoitti:
Sinulle on sitten tarjolla molempia ollut tänään aurinkoa ja lunta:)
No mulla meni aamupäivä kun kävin jalkahoidossa.Onnentyttö :)
Oletan että olet naispuolinen, kun oot käynyt jalkahoidossa. Miehiähän ei sellaisiin kovin vähällä kummalla saa lähtemään. Jalkahoito on luksusta, muutaman kerran oon käynyt myös.Laittoivatko kynnet punaisiksi lopuksi :)- valoisalla mielellä
Lumikengät voisivat ollakin kivat. En ole kokeillut, enkä omistakaan niitä vielä. Ovat olleet harkinnanalaisena jo kauan , mutten ole saanut vielä ostetuksi.
Minulla on melkein aina sukset mukana pilkillä silloin kun jään päälle ei ole vielä tullut vettä. Niillä pääsee nopeammin toiseen paikkaan jos ei kaloja ala kuulumaan ensimmäisestä eikä toisestakaan paikasta.
Kuivaliha on kevyttä kantaa mukana ja nälän yllättäessä on paikallaan. En itse pidä kuivatusta poronlihasta. Sitä kait tarkoittanet.
Ota sitten sitä lämmikettä varovaisesti että et jää matkalle. ;) - aurinkoinen...
TaikisN kirjoitti:
Onnentyttö :)
Oletan että olet naispuolinen, kun oot käynyt jalkahoidossa. Miehiähän ei sellaisiin kovin vähällä kummalla saa lähtemään. Jalkahoito on luksusta, muutaman kerran oon käynyt myös.Laittoivatko kynnet punaisiksi lopuksi :)Kyllä vaan olenkin onnentyttö kun mun tyttö on kosmetologi ja halusi tehdä
synttärilahjaksi jalkahoidon.Tai oli vaihtoehtoina kasvohoito,jalkahoito,hieronta,
tai yrtti tai turvekylpy.Se poronmaito kasvohoito kyllä kiinnostaisi kovasti.
Kun kehuvat sitä että tulee niin pehmyt iho sen jälkeen kuin vauvalla:)
Kyllä hieroi lopuksi jalat ja varpaan kynnet on nyt nätit ja punaiset:) - aurinkoinen..
valoisalla mielellä kirjoitti:
Lumikengät voisivat ollakin kivat. En ole kokeillut, enkä omistakaan niitä vielä. Ovat olleet harkinnanalaisena jo kauan , mutten ole saanut vielä ostetuksi.
Minulla on melkein aina sukset mukana pilkillä silloin kun jään päälle ei ole vielä tullut vettä. Niillä pääsee nopeammin toiseen paikkaan jos ei kaloja ala kuulumaan ensimmäisestä eikä toisestakaan paikasta.
Kuivaliha on kevyttä kantaa mukana ja nälän yllättäessä on paikallaan. En itse pidä kuivatusta poronlihasta. Sitä kait tarkoittanet.
Ota sitten sitä lämmikettä varovaisesti että et jää matkalle. ;)Täällä tehdään ihan pitkiä retkiä lumikengillä.Vaikka mä ainakin mieluiten menisin yksin tai toisen samanhenkisen ihmisen kanssa luonnon rauhaan:)
On ne ihan erilaiset kuin ennenvanhaan lumikengät.
Minä ostin lehmän paistia ja sitä laitoin kuivumaan.Minusta yhtä hyvää kuin poron
lihakin kuivattuna.Aika arvokasta jos menee ostamaan.
Joo pieni pullo mukana.Ei pidä ottaa niin paljoa että unohtuu jököttämään aamuun asti;) Mutta hyvä sitä on mukana olla jos oikein kylmä on ja käsiä palelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201