Huomaa että ateistit ovat oikeassa kaikesta

AteistiSuomi WINS!

Multinikin häiriköinti on vaan kateellisen ja epätoivoisen idioottin yritys viedä huomio pois siitä faktasta että ateistit ovat oikeassa.

Jumalaa ei ole olemassakaan ja se nyppi multnikin kaltaisia suomivihaajia!

15

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskisterroria

      Vuosisatainen perinteensä vaientaa järjen ääni rienaamalla ja terrorisoimalla elää ja voi hyvin uskispiireissä. Ymmärretään heitä, vanhoista tavoista on vaikea irtautua.

    • Koska uskonnot perustuvat mustavalkoiseen Saatanan ja helvetin pelkoihin sekä syyllistämiseen että oma ajattelu vie pois Jumalasta jolloin on tuhoon tuomittu. - eli uskonto kieltää ajattelemisen.

    • Taatelinpolkija

      Kauanko sinä aiot jaksaa tuota itsesi kanssa keskustelua esiintyen välillä yhtenä, välillä toisena äärilaitana?

      • ,,,

        Multis kuulee skitsossa nupissaan ääniä, jotka inttävät keskenään.


    • Kenelle puhut Taatelinpolkija?
      Täällä ainakin ite käytän vain tätä yhtä Nickiä ja keskusteluni löydät helposti.

      • Taatelinpolkija

        Viestiketjun avaajalle. Yksi ja sama häirikkö yötä päivää.


      • Taatelinpolkija kirjoitti:

        Viestiketjun avaajalle. Yksi ja sama häirikkö yötä päivää.

        Taatelinpolkija
        28.3.2011 16:01

        Koskapa aloittaja on rekkaamaton nikki, niin avaaja joko on tosissaan tai sitten ei. Oletan että on.
        Itse olisin hyvillään, jos useampi rekkaisi nikkinsä. Noita nikin "lainaajia" on aikas paljon, tuskin ihan yhden tyypin tekosia kaikki. Ne vähenis, jos kirjoittajat näkis pienen vaivan, kuten Sinä, Taatelinpolkija olet tehnyt.


    • mutta eihän se niin

      Jos Jumalaa ei ole olemssa niin lopputulos on aina kaaos, Ilman järkevää suunnittelijaa ja ohjausta tulee lopputuotoksestaaina kaaos. Ainakin tämän teorian perusteella eijumalaa ei ole, koska tällä palstalla on täysi kaaos.

      • mutta eihän se niin
        29.3.2011 14:44

        ?
        Tällä palstalla, kuten niin monilla muillakin, ihmiset purkaa suutumustaan ja menee liiallisuuksiin tämän tästä. Silti keskusteluissa on pääosin hyvinkin asiallisia viestejä, minusta. Olkoot sitten teistisiä tai a-teistisiä näkemyksiä.
        Ylimielisyys tai viha saa minulta yhtä "lämpimän" palautteen, mutta asialliset, muita loukkaamattomat kommentit samoin asiallisen vastauksen. Katsantokannasta riippumatta, I hope.
        Hyvää Kevättä Sinullekin nimim. "mutta eihän se niin"
        ikiateisti

        Ps rekkaisit Sinäkin itsellesi nikin, vähentää sekaannuksia


    • mnfg

      Jumala on järjetön narsisti, kun katsoo esim. Japaniin päin.

    • se vaan ei käy

      Ateisti haluaisi olla oman itsensä herra.

    • vai mitä ateistit!

      Nyt on hyvä ilma kaivella fossiileja taas, voi löytyä giljoona vuotta vanhoja ötököitä.

      • vai mitä ateistit!
        30.3.2011 11:18

        >>>Nyt on hyvä ilma kaivella fossiileja...>...voi löytyä giljoona vuotta vanhoja ötököitä


    • Sääliksi käy ressua

      Juuri tästä on kyse.

      Siks toisekseen uskiksilla ei oo varaa ostaa lääkkeitä!

      Näkeehän sen tosta "homo"-pöljästäkin, että pelkkää Bayerin aspiriinia saa syödäksensä!

    • hyvää faktaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe