Herran läsnäolo ahdistaa?

kaatis

Tottakai se ahdistaa! Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä.
Se on aivan luonnollista että Herran läsnäolo ahdistaa!

Kaikki muu on poikasten filosofiaa.

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaatis

      Tarkoitan itseäni. Jeesus on neiti ja epäjumala, kullia imeva sperman syöjä

    • Ja Jumala sanoin: Ja vastedes voisi uskoivaiset siirtää tämäntapaiset jutut tuonne uskovaiset palstoille missä heidän ilosanomaanne kuultaisiin paremmin. Ja katso ylläpito on kanssain yhtämieltä.

    • 00++00

      Oletko ateisti? Ethän sinä muuten voi tietää mitä ateisti tuntee/vaistoaa.

    • "Tottakai se ahdistaa! Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä."
      Sori, ei ahdista:)

    • goddeloos

      "Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä."
      - Sori, en voi olla syntinen :p

    • kaatis

      Olen äänittänyt pieruja, koska Pierut ovat Jumalan Sanaa.

      - Pieru ei synny sattumalta, eli analysoin pierujani ja kuunteleen niistä Jumalan Sanaa.

      Tähän meneessä Jumala on käskenyt minua hankkia kesämekon sekä Avolava Ladan.

    • Anonyymi

      Itse hartaana Helluntalaisena äänitän jokaisen pieruni.

      "Pieru ei synny sattumalta" on vanha Raamatullinen sanoma, ..joten mahallani on Jumalallista asiaa.

      64% nopeutettuna ja takaperin voin jo kuulla seviä Stadin Slangin sajona "Nåäär pot put" eli saat pottuja..

    • Anonyymi

      ”Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen,”

      Ei tunne, vaikka tietenkin jokainen tekee aina silloin tällöin asioita, joita tulee katumaan. Synnissä rypeminen kuuluu joihinkin kristinuskon suuntauksiin, missä ihmisille uskotellaan, että he ovat pahoja ja syntisiä. Tällainen ei ole tervettä, niinpä uskonnon itsensä luomaan ongelmaan tarjotaan uskontoa parannukseksi.

      ”Olet paha paska syntinen ihminen - mutta ei se mitään - jeesus pelastaa - hallelujaa!!!”

    • Anonyymi

      Eikös ahdistus ole mielisairaiden uskovaisten oire.

    • Anonyymi

      Ei Herran läsnä olo ahdistaisi, jos ei sen kätyrit ja hän itse ahdistelisi, ihan lapsesta asti pitää kestää jopa iholle tuloa. Ja pitää myös antaa tulla joskus ihan sisälle asti.

    • Anonyymi

      "että Herran läsnäolo ahdistaa!"

      Ketä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe