Tottakai se ahdistaa! Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä.
Se on aivan luonnollista että Herran läsnäolo ahdistaa!
Kaikki muu on poikasten filosofiaa.
Herran läsnäolo ahdistaa?
11
61
Vastaukset
- kaatis
Tarkoitan itseäni. Jeesus on neiti ja epäjumala, kullia imeva sperman syöjä
Ja Jumala sanoin: Ja vastedes voisi uskoivaiset siirtää tämäntapaiset jutut tuonne uskovaiset palstoille missä heidän ilosanomaanne kuultaisiin paremmin. Ja katso ylläpito on kanssain yhtämieltä.
- 00++00
Oletko ateisti? Ethän sinä muuten voi tietää mitä ateisti tuntee/vaistoaa.
"Tottakai se ahdistaa! Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä."
Sori, ei ahdista:)- goddeloos
"Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen, älkää pelätkö, olemme me uskiksetkin syntisiä."
- Sori, en voi olla syntinen :p - kaatis
Olen äänittänyt pieruja, koska Pierut ovat Jumalan Sanaa.
- Pieru ei synny sattumalta, eli analysoin pierujani ja kuunteleen niistä Jumalan Sanaa.
Tähän meneessä Jumala on käskenyt minua hankkia kesämekon sekä Avolava Ladan. - Anonyymi
Itse hartaana Helluntalaisena äänitän jokaisen pieruni.
"Pieru ei synny sattumalta" on vanha Raamatullinen sanoma, ..joten mahallani on Jumalallista asiaa.
64% nopeutettuna ja takaperin voin jo kuulla seviä Stadin Slangin sajona "Nåäär pot put" eli saat pottuja.. - Anonyymi
”Koska ateisti tuntee/vaistoaa olevansa syntinen,”
Ei tunne, vaikka tietenkin jokainen tekee aina silloin tällöin asioita, joita tulee katumaan. Synnissä rypeminen kuuluu joihinkin kristinuskon suuntauksiin, missä ihmisille uskotellaan, että he ovat pahoja ja syntisiä. Tällainen ei ole tervettä, niinpä uskonnon itsensä luomaan ongelmaan tarjotaan uskontoa parannukseksi.
”Olet paha paska syntinen ihminen - mutta ei se mitään - jeesus pelastaa - hallelujaa!!!” - Anonyymi
Eikös ahdistus ole mielisairaiden uskovaisten oire.
- Anonyymi
Ei Herran läsnä olo ahdistaisi, jos ei sen kätyrit ja hän itse ahdistelisi, ihan lapsesta asti pitää kestää jopa iholle tuloa. Ja pitää myös antaa tulla joskus ihan sisälle asti.
- Anonyymi
"että Herran läsnäolo ahdistaa!"
Ketä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835