Kouluihin karkkipäivä.

karkkipäiväkouluihin

Jolloin ruokana olisi vaan erilaisia karkkeja, saisi ottaa mielinmäärin mitä tahansa isoista astioista :)

- Kerran viikossa.

5

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih hassu

      oi ku kiva.
      maksatko sinä pienistä viikkorahoistasi kaikkien diabetes-lääkitykset ja hammaslääkärikäynnit ja ylipainohoito-ohjelmat?
      Jos, niin sitten voin jopa kannattaa tätä. :)

    • Myös makeannälkäinen

      Ensimmäinen kirjoittaja vaikuttaa hyvin nuorelta tai trollaajalta, mutta laitanpa kommentin kuitenkin.

      En todellakaan kannattaisi karkkipäivää koulussa. Jos te naperot saisitte ahtaa sisäänne koulussakin niin paljon karkki kuin maha vetää, menisi vatsa sekaisin, hampaat piloille ja terveys alamäkeen. Ihan oikeasti. Nami silloin tällöin ei ole haitaksi, mutta pitkänä putkena ja suurena määränä se romuttaa terveyden. Sitä paitsi jos kaikki oppilaat söivät mahan täydeltä karkkia, se tulisi koululle todella kalliiksi: kilo irtokarkkeja maksaa siinä kahdeksan euroa.

      En puhu karkkien epäterveellisyydestä siksi, että se olisi jotenkin muotia aikuisten kesken, vaan siksi, että olen itse kärsinyt ne vatsakivut karkkien ahmimisesta, makeasta pitävän veljeni hampaat on aina silloin tällöin paikattu, ja paljon on niitä karkkidiabeetikkoja ja -ylipainoisia...

      Ylipäätäänkin on paras, että jos muksu haluaa herkkuja, hän ostaa itse. Näin tulee viimeistään kukkaro vastaan karkin määrän kanssa ja oppii taloudenhoitoa (viimeistään kantapään kautta). :) Ja jos haluaa herkutella pienemmällä rahamäärällä, niin on paljon terveellisempiä vaihtoehtoja: rahkaa, pullaa, hedelmää... ei kaiken herkun tarvitse olla sokeri- ja lisäainepommia.

    • annnne

      Huhhuh, tollasena päivänä oliski sit omat eväät mukana. Varsinkaan pitkinä päivänä ei pelkillä karkeilla kauheesti jaksais koulussa istua, opiskelusta puhumattakaan. :o

    • Ewelyn

      Joo, en kannata! Okei, ihan hyvä ehdotus, mutta aattelepa: tosi moni ei syö aamusin mitää ennen kouluun lähtöä. Tai jos syö, niin jonkun jogurtin tms. (and that likes to me) Ja sitten on tarjolla karkkia ruokalassa? Huhhuh. Tyhjään mahaan ei mikään hyvä juttu, tulee vaa huono olo.

      Ja entäpä ne ihmiset, jotka yrittää kauheella repimisellä pitää yllä karkkilakkoa? Sitte on ruokala pullollaan erilaisia karkkilajeja, jotka saa veden herahtamaan kielelle. Eli ei tääkään hyvä.

      Kolmanneks. Karkkien syöminen ei oo muutekaa hirvee terveellistä (nimim. minäkin olen karkkilakossa

    • PihviBoy

      JOO JA SIT VAIKS 2 KERTAA VIIKOSSA 70 E PIVEJÄ/KPL JA SAA OTTAA NII MONTA KU HALUU EI SE EES MAKSA PALJOO KU TILATAAN 2000 PIHVII MEIDÄN KOULUL!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5759
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      309
      3834
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      2986
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2949
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2414
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2066
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1950
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1634
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1586
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1559
    Aihe