onks kaikki tietosii et siin o niit kaikkii vitu lisäaineti sun muut mitä ei normi ihmine eees tarvi, perunat o valmiiks kuorittuja jokka huom on ollu viimeisen yön siel keittiölt muovisäkissä, jos perunat keitettäs normisti ja oppilaat itse kuoris ni voisin sanoo et ruoka saatas paremmaks ja turhat lisä aineet pois hyvä jumala!
kouluruokamme
4
232
Vastaukset
- SK opiskelija
Oletko kunnolla asiaan perehtynyt ? Nykyaikaisessa koulu ruuassa on hyvin vähän ylimääräisiä lisäaineita. Valmiiksi kuoritut perunat yleensä tulevat vakuumiin pakattuna ILMAN lisäaineita.
- Uutiset kattonu
Mäkään en kannata lisäaineita ja muutaa sopimatonta kouluruuvis. Katoin just eilen aamul uutisen ja siel keskusteltiin kouluruuan epäterveellisyydestä. KAMALAA!
- Tohtori Idiootti
Illuminatin parhain tappo kohdehan on nuoret, etteivät ne pääse valtaan ja uhmaamaan niitä.
No onneksi kävin koulut 90-luvulla ja vähän yli 2000. Enpähän saannut paljoa myrkkyruokaa. Nähdään sitten kun minä olen terveellisempi keskiikäiseneä kun nykynuoret ja lapset on nuorina aikuisina huono kuntoisia vaivojen kanssa. - eijymmärrä
Minua ihmetyttää erityisesti se, miksi perunoiden on oltava valmiiksikuorittuja. Varmasti jokainen mieluummin kuorisisi itse perunansa kuin söisi niitä kumipottuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361476Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421080Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221076Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181026Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996