onks kaikki tietosii et siin o niit kaikkii vitu lisäaineti sun muut mitä ei normi ihmine eees tarvi, perunat o valmiiks kuorittuja jokka huom on ollu viimeisen yön siel keittiölt muovisäkissä, jos perunat keitettäs normisti ja oppilaat itse kuoris ni voisin sanoo et ruoka saatas paremmaks ja turhat lisä aineet pois hyvä jumala!
kouluruokamme
4
246
Vastaukset
- SK opiskelija
Oletko kunnolla asiaan perehtynyt ? Nykyaikaisessa koulu ruuassa on hyvin vähän ylimääräisiä lisäaineita. Valmiiksi kuoritut perunat yleensä tulevat vakuumiin pakattuna ILMAN lisäaineita.
- Uutiset kattonu
Mäkään en kannata lisäaineita ja muutaa sopimatonta kouluruuvis. Katoin just eilen aamul uutisen ja siel keskusteltiin kouluruuan epäterveellisyydestä. KAMALAA!
- Tohtori Idiootti
Illuminatin parhain tappo kohdehan on nuoret, etteivät ne pääse valtaan ja uhmaamaan niitä.
No onneksi kävin koulut 90-luvulla ja vähän yli 2000. Enpähän saannut paljoa myrkkyruokaa. Nähdään sitten kun minä olen terveellisempi keskiikäiseneä kun nykynuoret ja lapset on nuorina aikuisina huono kuntoisia vaivojen kanssa. - eijymmärrä
Minua ihmetyttää erityisesti se, miksi perunoiden on oltava valmiiksikuorittuja. Varmasti jokainen mieluummin kuorisisi itse perunansa kuin söisi niitä kumipottuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323375Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032565Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042146
- 112038
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos40867TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790