kouluruokamme

racic

onks kaikki tietosii et siin o niit kaikkii vitu lisäaineti sun muut mitä ei normi ihmine eees tarvi, perunat o valmiiks kuorittuja jokka huom on ollu viimeisen yön siel keittiölt muovisäkissä, jos perunat keitettäs normisti ja oppilaat itse kuoris ni voisin sanoo et ruoka saatas paremmaks ja turhat lisä aineet pois hyvä jumala!

4

261

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SK opiskelija

Oletko kunnolla asiaan perehtynyt ? Nykyaikaisessa koulu ruuassa on hyvin vähän ylimääräisiä lisäaineita. Valmiiksi kuoritut perunat yleensä tulevat vakuumiin pakattuna ILMAN lisäaineita.

• Uutiset kattonu

Mäkään en kannata lisäaineita ja muutaa sopimatonta kouluruuvis. Katoin just eilen aamul uutisen ja siel keskusteltiin kouluruuan epäterveellisyydestä. KAMALAA!

• Tohtori Idiootti

Illuminatin parhain tappo kohdehan on nuoret, etteivät ne pääse valtaan ja uhmaamaan niitä.
      No onneksi kävin koulut 90-luvulla ja vähän yli 2000. Enpähän saannut paljoa myrkkyruokaa. Nähdään sitten kun minä olen terveellisempi keskiikäiseneä kun nykynuoret ja lapset on nuorina aikuisina huono kuntoisia vaivojen kanssa.

• eijymmärrä

Minua ihmetyttää erityisesti se, miksi perunoiden on oltava valmiiksikuorittuja. Varmasti jokainen mieluummin kuorisisi itse perunansa kuin söisi niitä kumipottuja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1110
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1100
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      571
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      16
      460
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      456
    7. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      428
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä