onks kaikki tietosii et siin o niit kaikkii vitu lisäaineti sun muut mitä ei normi ihmine eees tarvi, perunat o valmiiks kuorittuja jokka huom on ollu viimeisen yön siel keittiölt muovisäkissä, jos perunat keitettäs normisti ja oppilaat itse kuoris ni voisin sanoo et ruoka saatas paremmaks ja turhat lisä aineet pois hyvä jumala!
kouluruokamme
4
227
Vastaukset
- SK opiskelija
Oletko kunnolla asiaan perehtynyt ? Nykyaikaisessa koulu ruuassa on hyvin vähän ylimääräisiä lisäaineita. Valmiiksi kuoritut perunat yleensä tulevat vakuumiin pakattuna ILMAN lisäaineita.
- Uutiset kattonu
Mäkään en kannata lisäaineita ja muutaa sopimatonta kouluruuvis. Katoin just eilen aamul uutisen ja siel keskusteltiin kouluruuan epäterveellisyydestä. KAMALAA!
- Tohtori Idiootti
Illuminatin parhain tappo kohdehan on nuoret, etteivät ne pääse valtaan ja uhmaamaan niitä.
No onneksi kävin koulut 90-luvulla ja vähän yli 2000. Enpähän saannut paljoa myrkkyruokaa. Nähdään sitten kun minä olen terveellisempi keskiikäiseneä kun nykynuoret ja lapset on nuorina aikuisina huono kuntoisia vaivojen kanssa. - eijymmärrä
Minua ihmetyttää erityisesti se, miksi perunoiden on oltava valmiiksikuorittuja. Varmasti jokainen mieluummin kuorisisi itse perunansa kuin söisi niitä kumipottuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011