Morjes! Olen tässä talven aika siirtynyt hiljalleen kananmunan ja maidonkäyttäjästä kokovegeks. Haluisin kysyy kanssaihmisiltä, miltä kuulostaa tää mun tän hetkinen muonitus. Voitte esim. antaa vinkkejä/korjauksia jos siltä tuntuu. Tässä esimerkki eiliseltä päivältä:
aamulla lautasellinen pirkka luomu 4-viljanpuuroo (alpro lightiin tein tän), mustikoita ja mansikoita pakastimesta, 1/2 banaani valmiin puuron päälle viel soijajuomaa. kyytipojaks 2 hapankorppuu keijulla ja paprikalla
lounas/päivällinen: jonkinmoinen wokki/muhennos, johon tuli paprikaa, tomaattii, suolakurkkuu, 2 eri sipulii, tofuu, cashewpähkinöitä, pakastekasviksia (porkkana,parsakaali,kukkakaali), chilii pätkä, 1 pala paahdettuu täysjyväpaahtista (revin paloiks sekaan), lopuks kasvikermaa ja rypsärissä noita siis paistelin. Semmonen reilumpi annos, jonka kanssa vetäsin pari palaa vesimelonii ja vettä
alkuillasta söin jogurttia (se alpron maustamaton kyseessä) leseiden ja 1/2 banaanin kera
Illalla tofulinen toffeetuutti :P
(pitkin päivää vähän pähkinöitä)
Kooltani en oo mikään mörssäri ja tällanen aika nuori kolli vielä. Pienimuotosta liikuntaa tuli eilen harrastettuu, eli mäessä viihdyin pari tuntii. Ei siis mitää kilpaurheiluu, mut 2-5 kertaa viikossa tulee jotain liikuntaa harrastettuu. Ja sillon ku käyn kouluu, tulee siellä syötyä lounasta, joka on kyllä aika ravinneköyhää.
No, miltä kuullosti?
Mielipiteitä syömisistä?
3
156
Vastaukset
- parsapoika
Joo olen... Mut miten mun seksuualinen suuntautuminen tähän liittyy?
No en kai, jos totta puhutaan :D Pakko kyl varmaan käännyttää ittensä homoks jos pähkinät on homojen etuoikeus... annin kertomuksen tapaan..
Nyt vois laittaa niitä oikeita vastauksia tuleen! Unohdin muuten sanoo et vedän lisänä b12 joka toinen päivä. Ei tuu ihan heti puutosta. - pojasta - mies
kun alat syömään lihaa, niinkuin ihmisen kuuluukin. Unohda nuo viherpelleilyt niin saat hieman ruista ranteeseen, iloa elämään ja jotain muutakin mitä miehen kuuluu saada.
- 9+5
ja varmaan pitää mennä armeijaankin kuuntelemaan vaahtosuu-upseerien isänmaallista karjumista, ja jääkiekko-otteluihin huutamaan verta kentälle, sehän tuottaa suunnattomasti iloa elämään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603808Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2503072Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41597Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241524Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641480Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141085- 611022
- 94978