ei seiso. auttakaa

fimal

elikä oon vielä neitsyt 19-v jätkä ja tyttöystäväni on 17 ja olemme olleet yhdessä jo 7 kuukautta, ja molemmat haluaisivat jo kokeilla ensimmäistä kertaa. ensin kyllä aloitamme esileikillä mutta kun ollaan päästy jo tarpeeksi pitkälle ja minulla seisoo vielä siinä kohtaan , mutta kun hän sanoo että haluaisi kokeilla jo niin heti näiden sanojen jälkeen minulla laskee penis. vaikka haluaisin kyllä tehdä sen. Näin on käynyt jo kolme kertaa peräkkäkkäin. Nyt tyttöytäväni luule että hän ei ole enää viehättävä koskaa mulla ei seiso tarvittavassa hetkessä.

mistä on kyse? oiko kukaan auttaa, vai johtuuko se siitä että mietin aika paljon penistäni ettei se laske kriittisessä hetkessä???
onko jollain ollut saman tapaista ongelmaa???
minun itseluottamus on jo kyllä laskenut aika poljon=//

6

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbcvbgbgfdjhgf

      siniset tablettiii poskeen niin kyllä seisoo se ei tunnu niin hyvältä kun seisoo kun sonnilla kiima aikana

    • SamaVikaOli

      Itellä oli täysin sama. maattiin aina sängyssä ja räpläiltiin toistemme alapäitä tuntitolkulla. Sitte kun tyttö sano et nussi mua ja pyörähdin päälle, veri pakeni. Se tapahtui joku neljä kertaa. Viidennellä kerralla se ei kerenny lerpahtaa ennenkun sain sisään ja tunne oli niin mahtava ettei se siitä enää lerpunnu. sitä vaan mietti liikaa sillon. nyt tapahtuneesta kymmenen vuotta eikä ole sen jälkeen lerppuillu. se oli vaan se ekan kerran pelko. Kyllä se siitä, et vaan mieti liikaa!:)

    • TiuDiuViu

      Varmana aika monella on joskus ollut samantapainen ongelma ainakin hetkittäisesti. Kokemattomilla jätkillä, jotka jännittävät ja stressaavat, ei ole mitenkään kummallinen juttu. Pitäisi oppia rentoutumaan ja olemaan stressaamatta.

      Omalla poikaystävälläni on joskus parina peräkkäisenä seksikertana lerpahtanut kesken kaiken, koska on jännittänyt ja miettinyt sitä liikaa. Puheista kyllä huomasi, että hänellä alkoi se itseluottamus jo mennä niistäkin kerroista (olen hänelle eka seurustelukumppani, joten kokemusta ei löydy kuin parista yhden yön jutusta).

      Mutta kun poikaystävälle jaksoin puhua kannustavasti ja vielä etsiä netistä tietoa siitä, että tuollaiset hetkelliset erektiohäiriöt ovat luultua yleisempiä nuorilla miehillä ja johtuvat usein ainoastaan suorituspaineista, niin ongelmat lakkasivat sen parin kerran jälkeen.

      Teidän pitäisi opetella rentoutumaan kunnolla toistenne seurassa, juttelemaan avoimesti ja luottamaan toisiinne. Jos toisen kanssa oikeasti osaa olla luontevasti ja hermoilematta, niin kyllä homman sitten pitäisi ihan hyvin lutviutua.

      Kyllä se siitä! (=

    • ei se niin vakavaa

      jännität liikaa...

      ottakaa huumorilla sekstailu ja rennoin mielin.
      Sekstailkaa sillee että kerrotte toisille ohjeita mistä tykkäätte ja kokeileppa runkata itseäsi sillee että tyttöystävä katsoo miten sen teet ja että sulta oikein tulee.. (ei katos tule, jos jännittää liikaa)......sitten vasta kun saat itsesi tulemaan sen katsoessa vieressä, olet valmis siihen hässimiseen =)

      sitten nuorena on se tulemisen ongelma, kun runkkaat kovaa ja kovempaa ja enemmän ja useasti, niin on sitten sekstailussakin vaikeempaa tulla kun on tottunut puristamaan kovaa ja vielä nopeeseen tahtiin....ett seksissä pysty lantiota liikuttamaan niin nopee kuin käsi käy, joten jätäppä väliin vähäksi aikaa runkkailut.... niin helpottaa elämää =)

    • Mitäpä, jos opettelet vetämään käteen näin aluksi. Jos sekään ei auta niin pyydä tyttöä näyttämään alakertansa. Pitäs ruveta seisoo.

    • Näin

      Tehkää vaikka niin että hyväilette toisianne peiton alla alasti niin että olet hänen päällään. Pimeässä. Sulla varmasti seisoo ja kun tyttös on tarpeeks kostee hän voi ohjata munas sinne sisään. Siitä se lähteekin rullaamaan eikä sulla tuu enää tota samaa ongelmaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      338
      1764
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      80
      1528
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1322
    4. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1200
    5. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1187
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      355
      1164
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      77
      1151
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      290
      1072
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      246
      1032
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      944
    Aihe