Tänää Malmin Lidlissä kävin ja tuoreosastolla näytti todella tuoreelta kaikki, sekä todella laadukkaalle...hinta vain oli pienempi kuin viereisessä Prismassa.
Pasilan Lidl on myös ok, Porvoon Lidlissä on usein loppu jotkut tuotteet, mutta Tuusulan Lidl yllätti! Tuusulan Lidliin on tullut nyt ns. LEIPOMO(taitaa olla ns Fazer tuotteita)..eli lämmintä leipää, pullaa jne Melkoinen valikoima..tuoretta ja lämpimiä kaikki... Kokeilin ja ostin ja olihan se tietenkin hyvää kun oli tuoretta. Olen nyt muutaman kerran jo ostanut sieltä tuoretta leipää. Hyvä uudistus!
Kiitos Lidl tästä!
Tuusulan LIDL yllätti!
2
654
Vastaukset
- Kuluttajan parhaaksi
Minua on yllätänyt Lidleissä se, että vain n. joka kolmmannesta lihajalosteesta puuttuu hintamerkintäasetuksen mukainen kilohinta.
Mutta minä tiedän jo sen tosi asian Lidli noudattaa omaehtoisesti lakia jos siitä on heille jotain hyötyä. Kaikkia muita lakeja vain pakosta, ei ole ensimmäinen asia johon joudun puuttumaan Lidlin lainvastaisuuksita. Nytkin on useita äskeisen lisäksi. - juuunäion
Olen taas vähän pettynyt Tuusulan Majavantien lidliin. Leipomotuotteita on yleensä vain muutamia koreissa, eli jos haluaa vähänkin isomman satsin niin pitää huudella lisää, jos yleensä on leipomon puolella ketään. Olut valikoima surkee, ei lähellekkään näitä mitä tarjouslehdessä mainostetaan. Sekavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104