Eka kertasi?

First time

Missä iässä nussit ekan kerran ja missä se tapahtui?

Minkä ikäinen partnerisi oli?

60

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannustaikoja

      14-vuotiaana kesällä metsässä 15-vuotiasta tyttöä.

    • ....,.,

      Nussin ekan kerran 21-vuotiaana, kun joku 18-19-vuotias tyttö pokasi minut baarista.

    • sir_eino

      Minä 21v, nainen muutamaa vuotta vanhempi baaripoka. Tapahtui mun asunnolla lievässä krapulassa, useampaan otteeseen samana päivänä ja muutamaan otteeseen sen jälkeen. Näytti melko perusteellisesti mistä hommassa on kysymys. En valittanut. Tai no, vähän.

      • sir_eino

        Ja olisin kyllä halunnut jo aikaisemmin mutta aina ei saa mitä haluaa.


      • nkrmw
        sir_eino kirjoitti:

        Ja olisin kyllä halunnut jo aikaisemmin mutta aina ei saa mitä haluaa.

        No sen jälkeen oletkin saanut sitten ihan urakalla. Kaikki teini-iän menetetyt tilaisuudet on tullu otettua takaisin.


      • sir_eino
        nkrmw kirjoitti:

        No sen jälkeen oletkin saanut sitten ihan urakalla. Kaikki teini-iän menetetyt tilaisuudet on tullu otettua takaisin.

        Kyllä. Puutteessa oli kamalaa. Lupasin itselleni kun aloin saamaan etten enää kokeile 21 vuoden selibaattia. En ole kokeillut.

        No joo. Enhän mä nytkään ole kun yhden tytön kanssa.


      • nkrmw
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä. Puutteessa oli kamalaa. Lupasin itselleni kun aloin saamaan etten enää kokeile 21 vuoden selibaattia. En ole kokeillut.

        No joo. Enhän mä nytkään ole kun yhden tytön kanssa.

        Mulla on jo 22 vuoden selibaatti takana. Olisi kai tuosta neitsyydestä mahdollisuus ollut päästä eroon, mutta kun seksi ei ole ensisijassa se juttu mitä kaipaan vaan parisuhde.


      • sir_eino
        nkrmw kirjoitti:

        Mulla on jo 22 vuoden selibaatti takana. Olisi kai tuosta neitsyydestä mahdollisuus ollut päästä eroon, mutta kun seksi ei ole ensisijassa se juttu mitä kaipaan vaan parisuhde.

        Minäkin ajattelin joskus lukiossa että haluan ehdottomasti seksiä vasta parisuhteessa mutta se ajattelumalli muuttui.

        Ei se jälkikäteen kaduta etten rakastellut ensimmäistä kertaa ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Ei sekään että olin aika vanha ennen kun pääsin ensimmäisen kerran harrastamaan seksiä yhtään kenenkään kanssa. Enemmän se nykyhetki kiinnostaa, eikä ainakaan tule houkutusta tutkailla onko se ruoho vihreämpää kun tietää ettei ole.


      • nkrmw
        sir_eino kirjoitti:

        Minäkin ajattelin joskus lukiossa että haluan ehdottomasti seksiä vasta parisuhteessa mutta se ajattelumalli muuttui.

        Ei se jälkikäteen kaduta etten rakastellut ensimmäistä kertaa ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Ei sekään että olin aika vanha ennen kun pääsin ensimmäisen kerran harrastamaan seksiä yhtään kenenkään kanssa. Enemmän se nykyhetki kiinnostaa, eikä ainakaan tule houkutusta tutkailla onko se ruoho vihreämpää kun tietää ettei ole.

        "Enemmän se nykyhetki kiinnostaa, eikä ainakaan tule houkutusta tutkailla onko se ruoho vihreämpää kun tietää ettei ole." Jep, minä ajattelin uskoa sen kokeilemattakin. En vain osaa edes kuvitella tilannetta, jossa harrastaisin seksiä miehen kanssa, jota en vielä kunnolla tunne ja johon en ole ihastunut tai rakastunut. Ajatuksien ja luonteiden pitää myös synkata yhteen. Ja ennen sänkyyn hyppäämistä haluan tietää, että suhteella on jotain mahdollisuuksia kestääkin jonkun aikaa, eikä se perustu pelkästään seksiin. Mutta jokainen taplaa tyylillään :)


    • Naisasialooseri.

      Eka ja toistaiseksi vika kerta tapahtui 24 vuotiaana, kun eräs miehenkipeä itseäni vanhempi YH-äiti päätti panna kanssani.

      • .,.........

        käytetyllä miehellä ei tee mitään.

        onko eATMe palstan hc-atm siiven ainoa neitsytpoika?


      • Olet, koska
        .,......... kirjoitti:

        käytetyllä miehellä ei tee mitään.

        onko eATMe palstan hc-atm siiven ainoa neitsytpoika?

        rutisijoilla ja natisijoilla ei tee mitään.


    • Free Fanny

      Ihan vähän ennen 15-vuotissyntymäpäivääni, poika oli 17.Olimme seurustelleet jo useita kuukausia. Omassa huoneessani.

    • Jokumies v.2.3

      20-vuotiaana. Oltiin isommalla porukalla kesällä kaupungilla ja törmättiin isoveljen kavereihin. Siinä illan aikana se pari vuotta minua vanhempi isoveljen kaverinainen ihastui minuun ja lopulta päädyttiin samaan sänkyyn. Aamulla nainen lähti takaisin poikaystävänsä luokse, mutta meillä oli sen jälkeen muutaman kuukauden seksisuhde.

    • ujjf68uj

      Nää vastaukset on melkein kun lukisi jotaikin keksittyjä seksinovelleja. Niin kaukaiselta asialta seksi minulle kuulostaa.

      • Naisasialooseri.

        Sitähän se AT-miehelle on. Ihan sama kun köyhyysrajan alapuolella elävä lukisi elämästä Monacossa.


    • nikkinakkinaanikkini

      Minä menetin neitsyyteni 18 vuotiaana ensimmäiselle ja ainoalle poikaystävälleni. Eron jälkeen en olekkaan seksiä harrastanut.

      • nikkinakkinaanikkini

        Niin ja mies oli saman ikäinen.


    • Onks ihan pakko kertoo?

      No sanotaan sitten ja vedetään pohjat. 12 vuotiaana eräässä ladossa kesällä bileiden jälkeen, vuotta vanhemman silloisen tyttöystävän kanssa.

      • nkäiä

        Siis ihan oikeesti 12 vuotiaana? Nuohan on ihan kakaroita vielä. Itse en varmaan vielä 12 v. etes tiennyt mitä seksi on.


      • Kuin en myöskään
        nkäiä kirjoitti:

        Siis ihan oikeesti 12 vuotiaana? Nuohan on ihan kakaroita vielä. Itse en varmaan vielä 12 v. etes tiennyt mitä seksi on.

        ilmankos olenkin nykyään ATM


      • nklf
        Kuin en myöskään kirjoitti:

        ilmankos olenkin nykyään ATM

        No ei tuo seksin harrastaminen nyt 12 vuotiaana kovin tavoiteltavaa ole.


      • nkäiä kirjoitti:

        Siis ihan oikeesti 12 vuotiaana? Nuohan on ihan kakaroita vielä. Itse en varmaan vielä 12 v. etes tiennyt mitä seksi on.

        Kyllä.


      • sir_eino

        Vau. Minä en ollut tuon ikäisenä edes tajunnut mikä niissä tytöissä pitäisi kiinnostaa.


    • Olin juuri täyttänyt

      26 v. Tyttö oli 20v. Seurustelimme seuraavat 5 vuotta. Nyt taas sinkku. Vuodessa naisia oli 20. Sitä ennen olin ollut vain tämän yhden tytön kanssa.

    • ,,,

      Olin 17, jätkä 19. Laivalla.

    • 15cm

      Juhannuksena rannalla. olin 15 ja tyttö oli 14.

    • White wolf

      Hmm minä menetin neitsyyteni 19 vuotiaana, silloiselle miehelle, mies oli vuoden vanhempi. Suhteemme kesti viisi vuotta.

      • just wonderin'

        Olet siis ollut kiltti perhetyttö. 19 vuotta on naiselle juuri oikea ikä menettää neitsyys. Ei ole enää teini, mutta ei kuitenkaan myöskään mikään 25v, jolloin pitäisi epäillä että naisella on ehkä jotain syvempiä ongelmia seksuaalisuudessaan.

        Nyt kun todetaan että olet ollut perhetyttö ja menettänyt neitsyytesi juuri sen ikäisenä kuin naisen kuuluukin, ja lisäksi vielä ollut ensimmäisen miehesi kanssa pitkään vakavassa parisuhteessa, niin haluaisitko vastata yhteen kysymykseen?
        Kysymys: miten sinusta tuli sitoutumiskammoinen ja kaikkia miehiä takertujiksi leimaava irtoseksinainen sen jälkeen kun seksin alkutaipaleesi oli kuitenkin niin hieno kuin sinulla on ollut?


      • White wolf
        just wonderin' kirjoitti:

        Olet siis ollut kiltti perhetyttö. 19 vuotta on naiselle juuri oikea ikä menettää neitsyys. Ei ole enää teini, mutta ei kuitenkaan myöskään mikään 25v, jolloin pitäisi epäillä että naisella on ehkä jotain syvempiä ongelmia seksuaalisuudessaan.

        Nyt kun todetaan että olet ollut perhetyttö ja menettänyt neitsyytesi juuri sen ikäisenä kuin naisen kuuluukin, ja lisäksi vielä ollut ensimmäisen miehesi kanssa pitkään vakavassa parisuhteessa, niin haluaisitko vastata yhteen kysymykseen?
        Kysymys: miten sinusta tuli sitoutumiskammoinen ja kaikkia miehiä takertujiksi leimaava irtoseksinainen sen jälkeen kun seksin alkutaipaleesi oli kuitenkin niin hieno kuin sinulla on ollut?

        Ööh, en ole sitoutumiskammoinen enkä myöskään harrasta irtosuhteita. Enkä tosiaankaan ole leimannut kaikkia miehiä takertujiksi. Olet ilmeisesti ymmärtänyt tekstini väärin.
        Jos et ole tarkkaan lukenut niin muistutan, etten ole tuon suhteen jälkeen harrastanut seksiä kertaakaan.
        Lisäksi, en leimannut toisessa keskustelussa KAIKKIA miehiä vaan kerroin tuttavan kohdalle sattuneesta miehestä, joka tosiaan oli alussa "hiirulainen" josta tuli takertuva, omistushaluinen ja oli aivan liian mustasukkainen.
        Opettele siis lukemaan äläkä väitä sellaista mitä en ole kirjoittanut.

        Ja tuon neitsyyden menettämiseen, koin olevani valmis vasta tuossa iässä. Toki olen tavallaan normi naapurintyttö ollut aina.


    • Olin 23-v. ja partnerini pari vuotta vanhempi.
      Hotellihuoneessa.

    • ....

      Oksettaa, kun naiset menettää neitsyyden nuorena.

      • Joo.................

        Olen kanssasi samaa mieltä, Älymies!


      • leidi30---

        Kuinka nuorta oikeen meinaat?


    • dghdhmdfcggh

      13 vastaajan jälkeen laskettu poikuuden/neitsyyden menetys ikä on miehillä
      19 vuotta ja naisilla 18,4 vuotta.

      ei vastaa todellisuutta, mutta palstahan onkin estoisten ihmisten paikka?

      • sir_eino

        Eikö toi aika hyvin vastaa todellisuutta? Siellä tytöt taitaa olla keskimäärin ensimmäisen kerran yhdynnässä 17v ja pojat 18v.


    • Tämä tarkoittaa siis yhdyntää? Syntymäpäivääni ei ole enää kovin kauaa, joten melko turvallisin mielin voin sanoa, että vähintään 29-vuotias. Ensimmäinen (ja toistaiseksi viimeinen) kerta, kun nukuin naisen kanssa, oli 26-vuotiaana. Nainen taisi olla silloin 30-vuotias.

      • Lahjax

        Oletko tarkoituksella säästänyt itseäsi, vai et vain ole ajautunut tilanteeseen, joka olisi niin halutessaasi johtanut yhdyntään ? Koskas sun synttärit itse asiassa onkaan ;) ?


      • persunation
        Lahjax kirjoitti:

        Oletko tarkoituksella säästänyt itseäsi, vai et vain ole ajautunut tilanteeseen, joka olisi niin halutessaasi johtanut yhdyntään ? Koskas sun synttärit itse asiassa onkaan ;) ?

        Tarjoa Lordille synttäriseksiä!


      • Lahjax kirjoitti:

        Oletko tarkoituksella säästänyt itseäsi, vai et vain ole ajautunut tilanteeseen, joka olisi niin halutessaasi johtanut yhdyntään ? Koskas sun synttärit itse asiassa onkaan ;) ?

        En ole mitenkään tarkoituksella säästänyt itseäni, mutta ei ole vain ollut tilaisuutta. Mainitun nukkumakaverin kanssa teimme kyllä muuta mukavaa - en ihan suoraan sanottuna pidä yhdyntää hauskana seksinä, vaan pikemminkin se vaikuttaa vähän sellaiselta... no, ähkimiseltä.

        Syntymäpäivälahjavitsit syntymäpäivälahjavitseinä toki, mutta jos jotain saisin maailmalta toivoa, niin joku, jonka kanssa hempeillä muutoin kuin säälistä.


      • ...;,,,;...
        LordBoredom kirjoitti:

        En ole mitenkään tarkoituksella säästänyt itseäni, mutta ei ole vain ollut tilaisuutta. Mainitun nukkumakaverin kanssa teimme kyllä muuta mukavaa - en ihan suoraan sanottuna pidä yhdyntää hauskana seksinä, vaan pikemminkin se vaikuttaa vähän sellaiselta... no, ähkimiseltä.

        Syntymäpäivälahjavitsit syntymäpäivälahjavitseinä toki, mutta jos jotain saisin maailmalta toivoa, niin joku, jonka kanssa hempeillä muutoin kuin säälistä.

        "teimme kyllä muuta mukavaa"

        Mitä teitte? Voit kertoa sen minulle - en kerro kenellekään.


      • 69eyes
        LordBoredom kirjoitti:

        En ole mitenkään tarkoituksella säästänyt itseäni, mutta ei ole vain ollut tilaisuutta. Mainitun nukkumakaverin kanssa teimme kyllä muuta mukavaa - en ihan suoraan sanottuna pidä yhdyntää hauskana seksinä, vaan pikemminkin se vaikuttaa vähän sellaiselta... no, ähkimiseltä.

        Syntymäpäivälahjavitsit syntymäpäivälahjavitseinä toki, mutta jos jotain saisin maailmalta toivoa, niin joku, jonka kanssa hempeillä muutoin kuin säälistä.

        Tästä lähtien nimesi olkoon Lord69.


      • 69eyes kirjoitti:

        Tästä lähtien nimesi olkoon Lord69.

        Pitäisin enemmän anagrammista Lord Bedroom!


      • ...;,,,;... kirjoitti:

        "teimme kyllä muuta mukavaa"

        Mitä teitte? Voit kertoa sen minulle - en kerro kenellekään.

        Ei saa suudella ja kertoa.


    • olin..

      18v, toisen poikaystäväni kanssa, joka oli hiukan vanhempi, ja osaavampi. Seurustelin vakituisesti 13-17v, mutta olin niin lukossa, kirjaimellisesti, ettei onnistunut.

      • kyllä..

        juurikin se.


      • Niinhän tietty

        heti ajattelit.


      • haluat..

        henkilökohtaista opetusta?


    • m_1976

      Palailen asiaan sitten kun tiedän

    • Former life

      18, tyttö oli 17 ja kaverini entinen luokkakaveri, jota kautta tiesin tytön.
      Ei ollut hänen ekakertansa vaan oli seurustellut aiemmin. Minulle täysin uutta touhua.

      Siitä on jo yli 10 vuotta aikaa.

    • ATimeMachine

      ............................................................................................................
      ............................................................................................................
      ............................................................................................................
      ............................................................................................................
      ................................Error: run out of time

    • mies 37v.

      Edelleen tapahtumatta. Tuskin koskaan tapahtuukaan. Ei tän ikäinen "poika" kenellekään naiselle kelpaa.

      • Kokematon heppu

        Minä olen vuonna 1970 syntynyt mies ja ei minkäänlaista sukupuolikokemusta.

        Täytän syksyllä 41 v !!!!


    • IsompiLuuseri34

      Olin 29-vuotias ja ekassa (lyhyessä ja ainoassa) seurustelusuhteessani sain kokea hetken läheisyyttä ja vähän (siis tosi vähän) seksiä. Olin sitä ennen elänyt aina yksin ja kokemattomana. Nainen sattui olemaan niitä harvoja, jotka tykkäsivät vanhemmista miehistä. Hän oli 19-vuotias tuolloin. Paikka oli oma kämppä.

      Sen jälkeen olen ollut selibaatissa. Siis elänyt yksin ja ilman naista. Olen siis 34-vuotias nyt.

      IsompiLuuseri34

    • 15+3=18

      Lukion vanhojentassiparin kanssa minä sen ekan kertani koin, oltiin molemmat 17 ja ihan kauheaa sähläämistä ja hermostuneisuutta tuo oli, kun ei kummallakaan mitään kokemusta ollut ja oltiin vieläpä selvinpäin. Ei mitenkään hyvät muistot tuosta jääneet, uusintakertoja sen sijaan usein vieläkin lämmöllä muistelen, kun en vielä kenenkään muun kanssa ole "sillain" ollut.

    • Noor mees

      21-vuotiaana vuotta nuoremman tyttökaverin luona. Hänen vanhempiensa luona olimme käymässä.

    • sync

      20 vuotiaana omalla kämpällä tyttöystävän kanssa likaisella patjalla.

    • huvittava muistella

      Jziisus.
      En muista missä mut voi kristus kuinka se oli vaikeaa. Sei poika ei ollut lähimainkaan valmis yhteyteen. Olis pitäny jättää siihen. Olisin kaivannut huomattavasti vanhempaa poikaa siihen kuin silloin oli tarjolla. Vai oliko edes tarjolla. Taisin vähän hyväksikäyttää.. kiltteyttä. Kun ei kehdannut kieltäytyä. Varsinainen akti piti jättää myöhemmäksi koska poika ei kyennyt kertakaikkiaan toimintaan. Oli niin neitsyt.

    • suprajohtava vatkain

      Ei ole tullut koettua enkä kyllä aio poikkuutta menettää muutoin kuin
      parisuhteessa, pitää olla tunteita mukana.

      Ja oon päälle parinkymmenen muutamalla vuodella.

    • huh 20v

      en minä vaan "hän"

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe