Tärkeää vai ei?

Kummastelija...

Kuinka tärkeää teidän mielestänne on, että nainenkin saa seksissä orgasmin?
Jos nainen ei ole ehtinyt saada, autatteko häntä saamaan vai annatteko kylmästi vain olla?

17

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr_groove

      Näitä kannattaa kysellä tuolla seksipalstan puolella. Aika suurelle osalle tämän palstan miehistä nainen ja naisen orgasmi on jotain aivan liian pelottavaa, jotta siitä voisi keskustella asiallisesti.

      • sivusta tsiigaaja

        Ehkä ap tahtoo kartoittaa atm:n asennetta naisen nautintoon ja naisen tunteiden huomiointiin. Näillä atm:llä kun ei täällä palstalla tunnu normaalia tunne-elämää olevan ollenkaan. Minä ja mulle kaikki, muista viis-asenne on vallalla näillä täällä.

        Mielenkiinnolla odotan tunnevammaisten, itsekeskeisten atm:n vastauksia.


    • Totuuden Torvi

      Ei kiinnosta paskan vertaa, nainenhan pillua antaa miehelle ilman orgasmia kunhan mies on tarpeeksi tasokas. Itse korkeintaan saan jonku puhkinussitun ktn naisen jos tarpeeksi nuoleskelen mutta eipä kiinnosta nuolla jotain tautista vittua.

      • ldgjldkgl

        No sähän vaan provoilet, mutta jos tosissaan oot, niin mitenkähän tollasella asenteella mahtaa käydä, en tiedä.


      • Totuuden Torvi
        ldgjldkgl kirjoitti:

        No sähän vaan provoilet, mutta jos tosissaan oot, niin mitenkähän tollasella asenteella mahtaa käydä, en tiedä.

        Ja mitähän mahtaa käydä? Enhän minä täällä valita ettei ole naista kun en edes hirveästi sillä mitään tekisi, tietysti olisi mukava vois pallit tyhjentää niin olisi jees.

        Kato beibe minä minä en ole mikään sir einon tyyppinen narsisti joka on omistanut elämänsä pillun saannille.


    • anonyymi atm

      No aihehan on hieman sama kuin yrittäisin vaivata päätäni kvanttimekaniikalla tai multiversumeilla, mutta en näe mitään estettä sille, ettenkö voisi auttaa. Ja kokemuksesta tiedän, että on ikävää jäädä ilman(siis kokonaan), joten joo, on tärkeää.

    • Kyllähän se on niin että autan jos ei ole saanut. Muuten voi käydä niin että seuraavaa kertaa ei tule...

    • single man

      No itse en haluis orgasmii jos nainen ei sais. Seksissä mun mielestä molempien pitää saada nautinto. Se on kai sitä tasa-arvoo. Pitää kysyy naiselta et saako nainen yhdynnässä orgasmia, jos ei saa niin sit hoidetaan se muulla tapaa, mut tärkeinä mulle on et nainenkin saa. Muuten tulle semmonen
      olo et itse on huono kun toinen ei nauti.

    • sir_eino

      Tärkeää. Ja jos nainen ei saa yhdynnässä, käytän sormia ja suuta. Totta helvetissä mulle on tärkeää että toinen nauttii.

    • Mies1985

      Ei kovin tärkeää kun en seksiä harrastele. Toivon silti että esim.siskoni tai serkkutyttöni saisi orgasmin poikaystävänsä kanssa.

      • HAHAHAHAHA

        Ei jumalauta sun ajatuksen juoksua!


    • Peräkammarin Simo

      Mä olen monta kertaa joutunut teeskentelmään orgasmin kun mun nainen on tullut niin pian ja halunnut alkaa nukkumaan.

    • Lyhyt vastaus

      Niin tärkeää kuin se naiselle on

    • ...

      Ei kovin tärkeää. Ihan sama.

      Toisaalta naisen orgasmin kokeminen on hienoa. Kun pystyy ilahduttamaan toista. Ja tuntea miten paljon upeampi kokemus se on kuin miehen oma verraten vaisu orgasmi.

      Toisaalta jos naisella on terveet kädet, niin voihan se homman itsekin hoitaa. Orgasmin voi antaa sitten, jos nainen on erityisesti ansainnut sen.

      • HÄPEÄISIT!

        Siis mitä? Naisen pitäisi ansaita orgasminsa??

        Minun kokemukseni perusteella miehen antama orgasmi on paljon, paljon parempi kuin itse tekemällä.
        Mutta siis sinun mielestäsi naisen pitäisi tehdä jotain todella hienoa, jotta hän ansaitsisi orgasmin,jonka sinä saisit aikaan?

        Oletpa itsekäs..


    • IsompiLuuseri34

      Mulle ainakin naisen orgasmi olisi tärkeämpi kuin oma. Kait olen sellainen romantikko/tunteellinen mies..eli siis liian nössö naiselle.

      IsompiLuuseri34

    • Ihme kysymyksiä

      Tietysti auttaisin naista saamaan orgasmin jos siis joku nainen joskus harrastaisi seksiä kanssani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe