Alan seksikkääksi!

frost-free

Okei tästä hetkestä eteenpäin ainakin viikon verran pyrin näyttämään seksikkäältä kokeilen tuntuuko se erilaiselle - se pinnallinen seksikkyys


*keikauttaa peffansa vaatekaapille*

23

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilloviikko

      Onko nyt otollinen aika kerrankin?
      Postaa nimilappukuva frosty seksikkäässä asussa.

      • frost-free

        ei ole vielä hillot tulossa vai onko muistatko?


    • frost-free

      Seksikkyysteemani on jokseenkin onnistunut, olen esimerkiksi käyttänyt tiukempia vaatteita (xxxl-nainen kun olen , hah!) no mutta joka tapauksessa.
      Kynsilakkaa ei ole ja kun katson jalkojani, nekin ovat liian naturellissa kunnossa.Täytyy tehdä kunnon mani- ja pedikyyri viikonloppuna! ;)

      Yks juttu minkä olen huomannut on HYMY. Se avaa konkreettisesti "monta ovea", ts. ihmiset melkein tervehtivät vaikkeivat tunne. Turha varmaan kysyä oletteko huomanneet kun en usko kenenkään täällä paljon hymyilevän.

      • .,.,.,.

        Mulla oli jotenkin sellainen tunne, että olisit tosiaan.... pulleampi (sori) nainen.


      • frost-free
        .,.,.,. kirjoitti:

        Mulla oli jotenkin sellainen tunne, että olisit tosiaan.... pulleampi (sori) nainen.

        Se saattaa vastata mielikuvaasi ja totuutta tai ei...


    • =D
      • frost-free

        En tiedä onko kuvan nainen y.b. koska en ole häntä vakoillut vaikka tiedänkin missä hän asuu.

        Rinnat vaikuttaa isoilta, arvelen D-kuppia noin hoikasta kun on kyse.Hoikka..
        ..varmaan tosi tyrmäävä pikkubilemekossa...


        *kuolaa*


      • y.bvilkaisi.....
        frost-free kirjoitti:

        En tiedä onko kuvan nainen y.b. koska en ole häntä vakoillut vaikka tiedänkin missä hän asuu.

        Rinnat vaikuttaa isoilta, arvelen D-kuppia noin hoikasta kun on kyse.Hoikka..
        ..varmaan tosi tyrmäävä pikkubilemekossa...


        *kuolaa*

        Huh huh, on tää ollut outo päivä....

        Joo, eipä ole isot, b-kuppi ja en koskaan käytä mitään pikkubilemekkoa (rumat jalat)

        Hyvää yötä:D


      • ?
        y.bvilkaisi..... kirjoitti:

        Huh huh, on tää ollut outo päivä....

        Joo, eipä ole isot, b-kuppi ja en koskaan käytä mitään pikkubilemekkoa (rumat jalat)

        Hyvää yötä:D

        Miksi vähättelet koko ajan itseäsi? Kai täällä ihmisillä on silmät päässä.


    • tottahan se tuntuu erilaiselle,
      tosin itseni kohdalla pinnalliseen seksikkyyteen liittämäni vaatekappaleet pitseineen, toppauksineen ja nilkankatkomiskorkoineen saisivat minut tuntemaan itseni niin epävarmaksi, et suurin osa sisäsyntyisestä seksikkyydestä eli karismasta katoaisi,

      näin ollen kuljen tennareissa, resuisissa farkuissa ja virttyneissä t-paidoissa
      ja olen seksikäs :P

      mur

      • :)))))

        Seksikäs, miksi pitäis

        *ottaa sulta ne risaiset farku alas ja tökkää munansa sinne jonnekin..... aukkoon, toiv. ei ollu "se"*


      • :))))) kirjoitti:

        Seksikäs, miksi pitäis

        *ottaa sulta ne risaiset farku alas ja tökkää munansa sinne jonnekin..... aukkoon, toiv. ei ollu "se"*

        no, kovin oot huonolla kokemuksella varustettu
        jos vaan tökkäät jonnekkin ja toivot et osuu oikeaan,

        murprkl


      • noo....
        Pikku-Murri kirjoitti:

        no, kovin oot huonolla kokemuksella varustettu
        jos vaan tökkäät jonnekkin ja toivot et osuu oikeaan,

        murprkl

        sama kai se mihin aukkoon sitä loppujenlopuksi jyystää


    • iso karvainen mies

      No dazu, miten on tunnetko itsesi seksikkääksi kun esiinnyt naisena keskustelupalstalla?

      Ps: Onko sinulla dildo hanurissa?

    • "Y" karvat pitää myös ajella.....

    • SEXIPOMMI MIES:P

      Sexikäs, jos oisit,
      joka päivä joisit
      tadadididaa
      kaiket päivät sextalisit,
      sexykäs, jos oisit frosty

      sexyäkin mäkin saisin
      sua aina naisin
      tadadididaa
      kaiket pävivät naipottelisin,
      sexykäs, jos oisit frosty

      :P

    • Onhan se joskus kiva laittaa jotain sellasta päälle missä tuntee olonsa seksikkääksi. Silloin sitä näyttääkin seksymmältä. Vaikkei oliskaan päällä perinteinen ihoa nuoleva pikkumusta.

    • cs

      Nykyään rohkeimmat bikinitkin ovat vain pari laastarilappua ja korkki.

    • komia ku kruunu

      ala vain, minä olen jo komea

    • .

      .

      • . .

        .


    • Naaraslaiskiainen

      Mikään ei ole niin rankkaa kuin kokea vuoden vanhat asiat uudelleen. Aina kun seuraa menneisyyttä niin miten voi elää nykyisyyttä?

      Moi. Viimeisen kerran. En mokaa enää.

    • Hieno homma! Minäkin pyrin viikon kuulostamaan hauskalta ja älykkäältä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe