Sinkun pääsiäinen

jackaroo

Miten sinkku viettää pääsiäistä? Onko pääsiäinen yhtä paha juhla yksinäisen sinkun kannalta kuin esim. joulu?

Minut tuo pääsiäinen pääsi melkein yllättämään, mitään suunnitelmia en ole oikeastaan tälle pääsiäiselle tehnyt, mutta kai sitä jotain pitäisi keksiä kun useamman päivän pyhäthän tässä on tulossa.

Pääsiäinen oli ihan kiva juhla joskus lapsena kun sai suklaamunia ja oli kaikenmaailman koristeita ja virpomista sun muuta, mutta näin aikuisena ei kyllä oikeastaan kiinnosta koko pääsiäinen. Suklaamuniakin taitaa nykyään saada ympäri vuoden kaupoista ja olen tässä vieläpä laihikselle, joten ei niistäkään jaksa mitenkään innostua. Suklaapupu taitaa olla samanlainen kuin suklaajoulupukki? Ostatko pääsiäiseksi suklaata?

85

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Free Fanny

      "Paha juhla"? Mikä ihme on paha juhla?

      Pari ylimääräistä vapaapäivää tuntuu tosi hyvältä tähän aikaan vuodesta, etenkin kun on luvattu hyviä ilmoja.

      • jackaroo

        Paha juhla = juhla josta tulee vain pahalle mielelle.


      • hgfh675fgf55555

        "Paha juhla" on yksinäinen juhla tai juhla jonkin muun perheen seassa. Tietäähän tuon jokainen aikuinen ikisinkku.


      • Free Fanny
        jackaroo kirjoitti:

        Paha juhla = juhla josta tulee vain pahalle mielelle.

        Minä tulen pahalle mielelle maanantaiaamuisin kun "juhla" l. viikonloppu loppuu.

        (No en kirjaimellisesti, tykkään kovasti työstäni. Mutta tähän aikaan vuodesta otan ihan mielelläni kaksi vapaapäivää, jotta ehdin tehdä muutakin kuin istua koneella.)


      • jackaroo

      • joozzzzzzzzzzz
        jackaroo kirjoitti:

        Prison is a state of mind

        http://wulffmorgenthaler.com/strip/2010/09/15/

        Joo. Aiemmin minä pidin näitä tämän kaltaisia performanssimiehiä hulluina ja vähän typerinä, mutta en enää. Kyllä se taitaa olla niin että jos nykyään varsinkin nuorempia haluaa saada havaitsemaan asioita, niin kyllä se jotain tällaista hurjan tuntuista showta ja siis enemmän runollista ilmaisua vaatii, ei ainakaan millään huolellisesilla rationaalisilla lauseilla saa mitään perille menemään.


    • En tykkää suklaasta yhtään joten en osta.

      Mutta mitä tulee tuohon pääsiäiseen niin ei ole mitään suunnitelmia. Kuitenkin aika näyttää tuleeko mitään eteen no pari asiaa saattaa toteutua mutta ei ihmeempiä kai. Eli sinkkuus jatkuu se on ainakin 99,99% varmaa.

    • ES

      Menen pääsiäisenä käymään pohjoisessa ja tänään onkin ollut hirveä ahdistus ja masennus sen takia, sellainen olo että pitää vaan kestää se pääsiäinen. Niin, vetäytymällä, niinhän aina teen enemmän tai vähemmän. Olen kuin en olisikaan.

      En ole pienenä koskaan ollut virpojana ja pääsiäisnoitana. Viime vuonna ainakin ostin itse itselleni sellaisen pääsiäismunan, jossa oli kääreessä raidallinen kissa.

      • Raporttia pohjoisest

        Ethän hylkää palstalaisia pääsiäisenä!


      • ES
        Raporttia pohjoisest kirjoitti:

        Ethän hylkää palstalaisia pääsiäisenä!

        Netti toiminee muuallakin kuin stadissa...


      • Toimii toki
        ES kirjoitti:

        Netti toiminee muuallakin kuin stadissa...

        Jos vaikka häpeät "ATM-palstaystäviäsi" niin paljon, ettet kehtaa kotiväkesi nähden käydä täällä. ;)


      • Ai sä tuut tänne? Tarjoan sulle lounaan jos tavataan, pistä viestiä niin tiedän varautua.


      • ES
        Toimii toki kirjoitti:

        Jos vaikka häpeät "ATM-palstaystäviäsi" niin paljon, ettet kehtaa kotiväkesi nähden käydä täällä. ;)

        Eipä mulla sielläkään juuri tekemistä ole muuta kuin roikkua netissä. Eikä siellä mitään "väkeä" ole. Mutta yritän käydä kävelyillä.


      • ES
        itmies kirjoitti:

        Ai sä tuut tänne? Tarjoan sulle lounaan jos tavataan, pistä viestiä niin tiedän varautua.

        Joo, "sinne" tulen, missä sitten tarkemmin ottaen asustatkaan. Hurja ajatus, että IRL:kin on olemassa.


      • ES kirjoitti:

        Joo, "sinne" tulen, missä sitten tarkemmin ottaen asustatkaan. Hurja ajatus, että IRL:kin on olemassa.

        Selvä sitten junalla, bussilla vai lentäen?


      • ES
        itmies kirjoitti:

        Selvä sitten junalla, bussilla vai lentäen?

        Junalla. Kahden kissan kanssa parempi kuin lentokone.


      • h56hå
        itmies kirjoitti:

        Ai sä tuut tänne? Tarjoan sulle lounaan jos tavataan, pistä viestiä niin tiedän varautua.

        Ootko Oulusta tai lähiseudulta? Missä sun murre? oululaiset sannoo sää...


      • h56hå kirjoitti:

        Ootko Oulusta tai lähiseudulta? Missä sun murre? oululaiset sannoo sää...

        No samaan talousalueeseen tässä kuulutaan, eli lähiseudulta.


      • ES kirjoitti:

        Junalla. Kahden kissan kanssa parempi kuin lentokone.

        Niinpä. Kissat on mukavia, tosin väliin melkoista karvanlähtöä että joka paikka karvoja täynnä.


      • ES
        itmies kirjoitti:

        Niinpä. Kissat on mukavia, tosin väliin melkoista karvanlähtöä että joka paikka karvoja täynnä.

        Mun kissat ovat onneksi lyhytkarvaisia.


      • ES kirjoitti:

        Mun kissat ovat onneksi lyhytkarvaisia.

        No kyllä siitä lyhytkarvaisestakin lähtee karvoja ainakin vaatteisiin jää kiinni, kun on karvanlähtöaika.

        Kissat voi ärtyä matkasta muuten, ainakin mun kokemuksen mukaan eivät juuri tykkää yhtään ainakaan auton kyydistä maukuna kuuluu vain. Riippuu tosin kissastakin.

        Mutta nyt menen nukkuun.


      • ES
        itmies kirjoitti:

        No kyllä siitä lyhytkarvaisestakin lähtee karvoja ainakin vaatteisiin jää kiinni, kun on karvanlähtöaika.

        Kissat voi ärtyä matkasta muuten, ainakin mun kokemuksen mukaan eivät juuri tykkää yhtään ainakaan auton kyydistä maukuna kuuluu vain. Riippuu tosin kissastakin.

        Mutta nyt menen nukkuun.

        Minun prinsessani eivät inahdakaan koko matkan aikana. Nukkuvat samassa kantokopassa toisiinsa käpertyneinä.


      • Pettymys suuri
        ES kirjoitti:

        Minun prinsessani eivät inahdakaan koko matkan aikana. Nukkuvat samassa kantokopassa toisiinsa käpertyneinä.

        Eikö sinulla olekaan kollikissaa?


      • ES
        Pettymys suuri kirjoitti:

        Eikö sinulla olekaan kollikissaa?

        Ei.


      • Matti-katti
        ES kirjoitti:

        Ei.

        Kalle ja Julle? Kaksi kollia?


      • Kolli kannattaa aina
        ES kirjoitti:

        Ei.

        Kissoissakin kun kollit ovat enemmän!


      • Iki sinkku
        itmies kirjoitti:

        Niinpä. Kissat on mukavia, tosin väliin melkoista karvanlähtöä että joka paikka karvoja täynnä.

        Mun pääsiäinen menee töiden merkeissä. Mutta kiva tulla kotiin kun rakas kisuli odottaa ikkunaruudun takana "koskahan se "mami" tulee töistä kotiin." :)
        "Mieluummin sinkkuna kun narsistin kiusattavana."


      • numero hukas
        itmies kirjoitti:

        Ai sä tuut tänne? Tarjoan sulle lounaan jos tavataan, pistä viestiä niin tiedän varautua.

        Tulen kyllä. Ja suklaamunia ja mämmiä on. Kohta ostan kukat pöydälle. Tehdään se lounas yhdessä. Ostin jo ruokatarpeet. Mihin numeroon laitan viestin?


      • numero hukas kirjoitti:

        Tulen kyllä. Ja suklaamunia ja mämmiä on. Kohta ostan kukat pöydälle. Tehdään se lounas yhdessä. Ostin jo ruokatarpeet. Mihin numeroon laitan viestin?

        Kuka sä oikein olet? Jos olet nainen niin sitten voin tutustuakin mutta en mä suoraan anna numeroani, mutta emailin voin eli tämänikki @suomi24.fi. Voin mä kokata ei se siitä ole kiinni, jos vaan oikeat ainekset on.


    • Runkosuunnitelma

      Pääsiäisen syömäpuolen osalta ajattelin hankkia ainakin mämmiä (jota nautitaan kerman ja sokerin kera) ja sitten jotain kunnollista liharuokaa esimerkiksi porsaan sisäfileitä, sillä en välitä suuremmin lampaanlihasta. Kaipa sitä pitää varata jotain makeaa syömistä (ehkä jäätelöä tai leivonnaisia), mutta suklaan suhteen en ole mitenkään erityisen perso. Lidlissä on ollut hyvät valikoimat erilaisia tummia suklaita, joissa on paljon kaakaota.

      Aktiivisemman tekemisen suhteen olen harrastanut vuosikausia ympärivuotisesti juoksemista, joten käyn noin tunnin juoksulenkillä ainakin pitkänäperjantaina ja sunnuntaina. Lankalauantaina kauppojen pitäisi olla auki normaalisti, jolloin voi käydä kaupungilla.

      Muuten ajettelin kuunnella kunnon isoista kauittimista jonkun vanhan rockbändin tuotantoa läpi albumi kerrallan, sillä minulla on suhteellisen iso levykokoelma. Lisäksi pitänee varata jotain hyvää luettavaa. Telkkarista voisi varmaankin katsoa joitakin elokuvia ja sitten vielä leikkiä tällä tietokoneella.

      Pikkupojasta lähtien minulla ei ole ollut koskaan vaikeuksia keksiä tekemistä. Koen että minulla on tietty määrä yksilöllisiä tarpeita ja tietty määrä sosiaalisia tarpeita eivätkä ne ole toisiaan poissulkevia vaan pikemminkin täydentäviä. Julkipakanana minulle pääsiäisellä ei ole sinäänsä uskonnollista merkitystä.

    • Gordon Gekko

      Pitkäperjantaina saatan käydä muutamalla pitkällä, ja loppuloman vietän kotipuolessa pohjoisemmassa, mutta en ehkä niin pohjoisessa kuin ES...

      • ES

        Ei vielä myydä jätskitötteröitä.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Ei vielä myydä jätskitötteröitä.

        Sitten kun myydään, ja käyn stadissa, ostan sulle jätskitötterön. Tai otan pikavippiä ja vien oikein jätskibaariin.


      • No mutta
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Sitten kun myydään, ja käyn stadissa, ostan sulle jätskitötterön. Tai otan pikavippiä ja vien oikein jätskibaariin.

        Jopas on tytölle tötteröä tarjolla!


      • ES
        No mutta kirjoitti:

        Jopas on tytölle tötteröä tarjolla!

        Ette te näe ettekä kuule, mutta olen salaa illan napsutellut sormiani.


      • ...........
        No mutta kirjoitti:

        Jopas on tytölle tötteröä tarjolla!

        Ei taida tyttö tietää että on ruudun takana tötteröä tarjolla... tai taitaapa sittenkin tietää.

        (Ja sitten kaikille muksuille jotka ei tätä mainosta muista: http://www.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs)


      • Kattavat valikoimat
        ........... kirjoitti:

        Ei taida tyttö tietää että on ruudun takana tötteröä tarjolla... tai taitaapa sittenkin tietää.

        (Ja sitten kaikille muksuille jotka ei tätä mainosta muista: http://www.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs)

        On on tötteröitä, patukoita ja vinkuleluja.


      • Gordon Gekko
        ........... kirjoitti:

        Ei taida tyttö tietää että on ruudun takana tötteröä tarjolla... tai taitaapa sittenkin tietää.

        (Ja sitten kaikille muksuille jotka ei tätä mainosta muista: http://www.youtube.com/watch?v=SmC2b4ypsYs)

        Tuo oli kyllä loistava mainos! Patukka-juttua hoettiin niihin aikoihin urakalla.


    • ghrlgör

      Lähden käymään pohjoisessa sukulaisten luona. Joulun vietän sukulaisten luona aina ja pääsiäinenkin on siellä muistaakseni aina tullut vietettyä.

      Osta mämmiä. Sen ei varmaankaan kovin lihottavaa luulisi olevan. Tuo on kyllä vähän makuasia tykkääkö siitä vai ei. Itse en mikään suuri mämmin ystävä ole, mutta kyllä sitä pääsiäisenä tulee kuitenkin jonkun verran maisteltua. Jos pääsiäisherkut ei laihiksen takia houkuta, niin pääsiäistunnelmaa voi luoda vaikka kukilla. Tulppaanikimppuja myydään nyt ihan kohtuu halvalla marketeissakin.

      Pääsiäisen aikana on tosi paljon kaikenlaisia kirkollisia tilaisuuksia. Kaikki ei tietenkään näistä ole kiinnostunut, mutta ainahan sinne voi mennä katsomaan, jäädä takariviin istumaan ja hiippailla vaikka kesken kaiken pois jos tuntuu ettei kiinnosta. Myös esim. johannespassiota esitetään pääsiäisen aikaan.

      "Ostatko pääsiäiseksi suklaata?"
      Joku suklaamuna tulee yleensä ostettua pääsiäisen aikaan.

    • Darth

      Pääsiäisaterialla käyn sukulaistenluona. Muuten menee viikonloppu yksinään, kuten muutkin viikonloput. Jos ei muuta niin saa 2 ylimääräistä vapaapäivää. Tosin viimeiset viikot on ollut ongelma etten muutenkaan meinaa keksiä tekemistä iltapäivisin. Flunssakin kesti kolme viikkoa, ettei päässyt edes kävelylle ja katupöly keljuttaa. Pari oireetonta päivää vasta takana.

      Hmm, pitäis varmaan ostaa jotain leffoja viikonlopuks. En muutakaan keksi.

    • mr_groove

      Laskettelukeskuksissa luvattiin vielä takuuvarmasti laskettelukelejä vaikka lämmintä on luvattu yli 15, joten voitelin laskettelusukset vesikelin voitella, varasin hotellihuoneen kolmeksi yöksi, pienen etsimisen tuloksena löysin sopivat laskettelushortsit vaatekaapin syövereistä, latasin kameran akun ja suuntaan torstaina kohti vihoviimeisiä lumia laskemaan shortsit jalassa ja t-paita päällä tai vaikka ilman paitaa. Kerrankin tämän voi tehdä kotosuomessa. Illalla afterski tietysti naama punaisena, kun kaupoissa ei ollut vielä aurinkorasvoja!!!

    • yöradio 44 M Hz

      Miksi pitäisi keksiä jotain erityistä? Pääsiäinen tulee ja menee, jos ei ole jossain toiminnassa mukana, tai ole varsinaista perhettä jonka kanssa sitä viettää. Ehkä parasta silloin onkin vain hiljentyä miettimään mistä syystä sitä vietetään. On aikaa ajatella tai olla ajattelematta ja maksetun luvan turvin uppoutua vaikka television tarjontaan. Ja voihan niillä suklaamunilla (ruohomunat ovat edullisia) ilahduttaa trullejakin, jos vaikka sattuvat ovelle rimpauttamaan lauantai-aamuna. Mielikuva elähtäneestä vanhapoikamiehestä jakamassa oveltaan namuja pikkulapsille ei ehkä ole niitä kaikkein idyllisimpiä, mutta kun on yhtä avoimin ja rohkein mielin kuin virpojat, niin varmasti lämmittää mieltä vuosienkin päästä. Näin voin ainakin yhden kerran kokemuksella sanoa. Ja mikäli vietto käy liiankin hiljaiseksi, niin voihan sitä vapaa-ehtoisena aina astua vaikkapa virtuaaliseen palvelukseen ja Ranskan vastarintaliikkeen avulla keskittyä pelastamaan liittoutuneiden laskuvarjojoukot Natsi-hyökkäykseltä pelissä Commandos Strike Force.

      "Alarm!"

      • joozzzzzzzzzzzzz

        Nuo pääsiäisajan virpojat ovat tosiaankin aina minunkin ovikelloani rimputtaneet, ja niin tänäkin vuonna vaikka nyt taas kerrostaloon olen muuttanut. Nämä virpojat ovat sikäli kiusallinen asia vanhallepojalle kun yhtäältä haluaisi antaa heille muutaman kympin rahaa kun tietää että siitä he kuitenkin ilahtuisivat, mutta kun toisaaalta tiedostaa sen että joksikin namusedäksi heti leimattaisiin jos tällaisille ovenkin vaan avaisi niin se jää sitten siihen ja tämäkin taas todennäköisesti tulee tulkituksi ainakin jotenkin kielteisesti.


    • joozzzzzzzzz

      No se on tietenkin vähän eri juttu jos on kysessä vailla naisseuraa oleva 'ikisinkku' joka on kuitenkin vielä ainakin suht. nuori mies, jollaisia miehiä meillä varmasti paljonkin on.
      Vanhemmiten kun oikeasti alkaa olla ikisinkku niin ei se naisseuran puute enää ainakaan ihan samalla tavalla ahdista kuin nuorena miehenä. Se ahdistavuus näissä asioissa alkaa vanhemmiten tulla enemmänkin kulttuurin kautta(ei tästäkään syystä paljon huvita esim. TV:tä katsella), ja pelkästä persoonakohtaisesta näkövinkkelistä nämä asiat kokee enemmänkin vaan jonkinlaisenana melankoliana ja surullisuutenakin kuin minään varsinaisena ahdistustuksena.

      Vanhemmiten iksinkkumiehen tilanne näiden naisasioiden suhteen alkaa olla myös aina vaan yhä turhauttavampi, ja siksi nämä asiat tuleekin torjutuksi mielestä niin paljon kuin se nyt mahdollista on.
      Yhä turhauttavammaksi asiaksi tämän naisasiatilaanteensa alkaa kokea siksi, kun yhtäältä ne naiset joita periaatteessa saatavilla olisi alkavat olla aina vaan luotaantyöntävämmän oloisia niin ulkonäkönsä kuin käyttäytymisensäkin osalta, ja toisaalta kun nämä luotaantyöntävän oloiset naisetkin sitten vielä ainakin katsovat kieroon ikisinkkumiestä pelkästään siksi jos hän on ja on ollut ilman naisseuraa. Nämäkin naiset ovat tietenkin edelleen niiden paljon naisia käyttävien miesten perään joiden seurassa he ovat tottuneet pyörimään ja joidenka kaltaista käytöstä ja naistenkäsittelyä he ovat miehiltä oppineet odottamaan ja joille miehille kelpaamattomiksi he kuitenkin ovat jo tulleet.

      Kyllähän näitä jotain viisikymppisiä ja sitä vanhempia 'eronneita' tai käytännössä jo kelpaamattomiksi käyneitä niin ulkonäkönsä kuin naiseutensakin jo kadottaneita naisia meillä riittää vapainakin. Se vaan että varsinkin ikisinkkumehen kannalta se olisi mieletöntä lähteä tällaisia naisia seurakseen hakemaan. Näisä naisissahan ei ole enää jäljellä mitään muuta kuin kyynisyyttä ja katkeruutta. Ja nämä naiset ovat kuitenkin edelleen vielä ainakin periaatteessa niiden miesten perään joiden jättämiksi he ovat tulleet, ja toisaalta he suhtautuvat ikisinkkumieheen surkeana luuserina jo pelkästään tämän ikisinkkustatuksen pohjalta . Eihän ikisinkkumiehellä voisi tällaisten naisten kanssa olla mitään yhteistä kiinnostuksen kohdetta jonka pohjalta edes mitään mieläkästä keskusteluakaan voisi syntyä.

    • Hauska pääsiäisvideo
    • yksin yksin yksin

      Olen kohta 36v mies ja olen viettänyt 4 viimeistä joulua yksin neljän seinän sisässä. Sehän on kuin vankilassa olis kun joutuu yksin olemaaqn.Pääsiäinen
      tulee kans yksin vietettyä. Vaikka mulla on paljon kavereita niin ei niitä kiinnosta kutsua mua seuraansa. ei kukaan pidä yhteyttä tai muutenkaan.

    • IsompiLuuseri34

      Mulla se menee kuten muutkin päivät. Kristitty kun olen, niin vois kävästä kirkossa tai jossain tilaisuudessa. Mutta pääosin teen sitä mitä muinakin päivinä ja vapaina. Pelaan konsoleita, luen kirjoja, katselen dvd:tä ja liikun.

      IsompiLuuseri34

    • sir_eino

      No... Ei varmaan pitäisi vastata tähän kun en ole edelleenkään enää sinkku mutta pääsiäinen on mulle vaan pitkä viikonloppu jota varten pitää käydä etukäteen kaupassa ja mahdollisesti Alkossa. Ei se merkitse mulle mitään. Lapsuudenkodissa ei juhlittu pääsiäistä. Olen tainnut saada joskus lapsena jonkun suklaamunan ja siinä se. Ex-kämppiksen kanssa kasvatettiin kerran rairuohoa mutta se mädäntyi tai jotain kun liikakastelin sitä.

      Viime pääsiäisenä olin reissussa, nyt en lähtenyt kun pitää olla tiistaina sen verran aikaisin töissä. Saatan kuitenkin käydä kylässä joillain kavereilla ja tyttöystävä on järjestänyt jotain ohjelmaa perjantaille. Siis mennään joillekin sen kavereille kylään.

      Eli vähän kun olisi kolme perjantaita peräkkäin. Sama juttu kun aina ennenkin.

      • Borat.

        Kolme dokauspäivää ja hyvät saumat saada irtopiparia. High five!


      • sir_eino
        Borat. kirjoitti:

        Kolme dokauspäivää ja hyvät saumat saada irtopiparia. High five!

        Kyllä. Pääsiäinen on hieno juhla.

        Tosin tyttöystävä saatta kuohita minut jos yritän hankkia irtopiparia. Olutta voisi vähän ottaa.


      • Käykö mielessä?
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä. Pääsiäinen on hieno juhla.

        Tosin tyttöystävä saatta kuohita minut jos yritän hankkia irtopiparia. Olutta voisi vähän ottaa.

        Eikö panomies pääse irti tavoistaan suhteessa?


      • sir_eino
        Käykö mielessä? kirjoitti:

        Eikö panomies pääse irti tavoistaan suhteessa?

        Pääsee. Mutta ei kai se nainen kaljanjuontia estä?


      • ....................
        sir_eino kirjoitti:

        Pääsee. Mutta ei kai se nainen kaljanjuontia estä?

        Hyvä Eino! Pane sitä kännissä! Siitä naiset tykkää. Kännipanoista pääsiäisenä!


    • korstenn

      Jeesuksen kunniaksi olen lärvit perjantaina. Rakas vapahtajamme menetti
      henkensä pe ja minä menetän rahani yleisiin seduloihin.

    • Eewuli

      Minä lähden pääsiäiseksi Turkuun hermolomalle.
      Yleensä menen lomilla aina porukoille pohjoseen mutta nyt olen kerrankin itsekäs ja ajattelen omaa hyvinvointiakin. Kissa ja koira menee tuttavapariskunnan mukana porukoille pikkusiskon hoteisiin pääsiäiseksi, jotka sitten näen maanantaina taas :)
      Olen kyllä sellainen ihminen, että en oikein osaa ajatella itseäni tai asettaa itseä etusijalle. Tulee huono omatunto sellaisesta. Koen olevani parempi ihminen kun pistän muut asiat itseni edelle, nyt on siis pakko tehdä poikkeus ja ajatella joskus itseäänkin. Onneksi pikkusisko lupautui hoitamaan lemmikkejäni niin saan pienen hetken varattua vain itselleni ilman stressiä.
      Yksi päivä enää, pääsiäinen, täältä tullaan!

      • ..

        Turku on aika erikoinen valinta kohteeksi.


      • Soturi...
        .. kirjoitti:

        Turku on aika erikoinen valinta kohteeksi.

        Mitä erikoista siinä on, että toinen tahtoo lähteä just Turkuun? Tuon perusteella olis siis yhtä outoa lähteä vaikkapa Seinäjoelle lomalle vai häh?
        Ja mitä helvetin negatiivista tossaki kirjotuksessa oli? Mitä vittua teillä luusereilla on tota mimmiä vastaan? Aivan sama mitä se sanoo, ootte heti dissaamassa tai
        iskemässä miinuksia.


      • jokester1
        Soturi... kirjoitti:

        Mitä erikoista siinä on, että toinen tahtoo lähteä just Turkuun? Tuon perusteella olis siis yhtä outoa lähteä vaikkapa Seinäjoelle lomalle vai häh?
        Ja mitä helvetin negatiivista tossaki kirjotuksessa oli? Mitä vittua teillä luusereilla on tota mimmiä vastaan? Aivan sama mitä se sanoo, ootte heti dissaamassa tai
        iskemässä miinuksia.

        Turussa on paljon umpimielisiä ja ylimielisiä ihmisiä. Tiedän koska olen asunut siellä.


      • Eewuli
        .. kirjoitti:

        Turku on aika erikoinen valinta kohteeksi.

        Niin noh, asia on aikaa sitten lyöty kaverin kanssa lukkoon, että lähdetään käymään Turussa. Toki olisin voinut mennä vaikkapa Ouluun mutta olen siellä niin usein käynyt, ajattelin siis että Turku voisi olla kiva paikka. Olen siellä toki joskus penskana käyny luokkaretkellä mutta en matkasta muista muuta kuin Turun tuomiokirkon. Miksipä ei siis, hauska lähteä käymään.


      • Eewuli
        jokester1 kirjoitti:

        Turussa on paljon umpimielisiä ja ylimielisiä ihmisiä. Tiedän koska olen asunut siellä.

        Noh, samaa olen kuullut mutta mitä sitten? En olekkaan menossa hakemaan uusia tuttavuuksia vaan tutustumaan kaupunkiin.
        Yhtä hyvin voi sanoa, että Helsingissä asuu paljon pinnallisia ja tietämättömiä ihmisiä mutta kyllähän niitä on joka paikassa, toisessa enemmän ja toisessa vähemmän.
        Ja tämä lapin neito osaa iskeä oman navan tuijottelijoille jauhot suuhun jos niikseen pitää tehdä.


      • .....
        .. kirjoitti:

        Turku on aika erikoinen valinta kohteeksi.

        No ainakin hermoloman valinnaksi... Se murre ei ehkä ole hermoille kovin hyväksi.


      • Eewuli
        ..... kirjoitti:

        No ainakin hermoloman valinnaksi... Se murre ei ehkä ole hermoille kovin hyväksi.

        Älä sie huoli, kyllä mie ossaan omallaki murthella aiheuttaa ihmetystä paikallisille. Tullee niin sanottu kielimuuri. Kyllähän net saattaa kattella köpöksi mutta turha tulla esittämhän että olisivat parempia. Kyllä mieki ossaan :D


      • fghfgh6567fgf4545
        Eewuli kirjoitti:

        Älä sie huoli, kyllä mie ossaan omallaki murthella aiheuttaa ihmetystä paikallisille. Tullee niin sanottu kielimuuri. Kyllähän net saattaa kattella köpöksi mutta turha tulla esittämhän että olisivat parempia. Kyllä mieki ossaan :D

        "mutta turha tulla esittämhän että olisivat parempia"

        Sinulla on aika hyökkäävä asenne muita ihmisiä kohtaan eli älä yhtään ihmettele, jos sinua vastaan hyökätään. Itse aloitat.


      • Eewuli
        fghfgh6567fgf4545 kirjoitti:

        "mutta turha tulla esittämhän että olisivat parempia"

        Sinulla on aika hyökkäävä asenne muita ihmisiä kohtaan eli älä yhtään ihmettele, jos sinua vastaan hyökätään. Itse aloitat.

        Kohtele muita kuin haluaisit heidän kohtelevan itseäsi.
        Olen ystävällinen tottakai aina alkuun mutta jos ruvetaan olemaan v-mäinen ja ilkeä niin voi olla varma etten minäkään säästä sanojani.


    • pääsiäisukko :)

      No minä olen 33 vuotias mies ja aviovaimon kanssa aiotaan ainakin käydä vanhemmilla kyläilemässä mökillä, saunotaan siellä ja syödään jotain, juodaan kahvit. Illalla mennään kotiin sitten.
      Pääsiäiseksi ostamme viinaa, olutta....yksi "hauskapäivä" pitää pääsiäisenäkin olla. Lisäksi ostamme:
      - paljon suklaamunia
      - mämmiä ja kermaa
      - rairuohoa

      Ja aion valmistaa pääsiäisen aikana simaa ja kiljua... vapuksi. Tosin ne tulevat valmiiksi jo ennen vappendaalia jos nopea olen.

      Mitäpä muuta sitä keksisi...? No kavereita meillä ei ole, joten emme voi sellaisia kutsuakaan "grillijuhliin" vaikka onhan tässä oma talo ja oma piha :)

      Mökeillä käydään kiertelemässä yhdellä jos kahdellakin... siitä se lähtee.
      Tervetulloo vaan kylään grillailemaan jos jollain on tylsää niin k yl meille saapi tulla... jättäkää meiliä tähän vielä näihin aikoihin niin kerromme minne
      voi tulla ja tarjoamme grillimakkaraa, väkijuomia ... jos hyvä ilma tulloo niin ei tarvi terassilla istua vaan voipi siirtää grillin sinne nurmikon luo :)

      Oikeasti... meiliä vaan tähän jos joku nyt kaipaa pääsiäiseksi jotain seuraa kymenlaaksosta, niin otan yhteyttä :)

      • ...........

        Mitä tekee ukkomies sinkut-palstalla?


    • Pääsiäisukko :)

      Ajattelin tulla piristämään teitä :)
      En siis tullut pilaillakseni vaan ihan oikealla asialla olen.. Tarjoan ilmaista pääsiäisen viettoaikaa grillaamisen parissa jollekulle, joka tuntee itsensä yksinäiseksi. Tulipa vaan ihan mieleen kun tuossa vaimon kanssa pohdittiin mitä tehdä pääsiäisenä.

      • Vois käväistä

        Minkä näköinen sun muijas on ja tykkääkö se paljonkin "pääsiäismunista"?

        :D


      • Pääsiäisukko
        Vois käväistä kirjoitti:

        Minkä näköinen sun muijas on ja tykkääkö se paljonkin "pääsiäismunista"?

        :D

        Hoikka brunette, oikein nätti nuori nainen ja kyllä tottakai suklaa on sen intohimo, myös pääsiäismunat. Etenkin minun pääsiäismunat :)


    • pääsiäiskana

      En suunnittele kun se ei kuitenkaan toteudu.

      Mulla on muuten synttärit tänään, haluaako joku onnitella?

      • miesasialuuseri

        Onnea todella paljon!


      • 33

        Onnea ja iloa pääsiäiskanalle :)


      • pääsiäiskana
        33 kirjoitti:

        Onnea ja iloa pääsiäiskanalle :)

        Kiitooooossss teille molemmille ja oikein hyvää pääsiäistä!


    • Clarie

      Rakastan kaikkia juhlapyhíä ja lomaa yleensäkin. Olen ollut sinkkuna pian 5 vuotta, ja viihdyn todellakin hyvin näin. Muutaman päivän vapaa tuntuu aina yhtä ihanalta, saa nukkua aamuisin, lenkkeillä, kokkailla, lukea ja tavata ystäviä.
      Pääsiäisenä on aikomuksena haravoida puutarhassa, ostan mansikoita ja valkoviiniä, kutsun ystäviä kylään, kokkaan jotain herkullista ja lenkkeilen ihanassa kevätsäässä, ja voisi tietysti ostaa suklaatakin.
      En oikein ymmärrä, että ihmisiä niin ahdistaa muutaman päivän loma, pitääkö jatkuvasti jotain tapahtua?
      Koen kyllä itseäni ihan sosiaaliseksi, mutta viihdyn siltkin hyvin yksikseni.
      Kesälläkin otan viiden viikon kesälomaa, odotan sitä jo nyt. Leppoisat aamut, auringonottoa, mökillä oloa, shoppailua, joku lyhyempi matka. Olisipa pian kesälomaa.

      • jackaroo

        ---En oikein ymmärrä, että ihmisiä niin ahdistaa muutaman päivän loma, pitääkö jatkuvasti jotain tapahtua?---

        Jos se oma elämä ei ole arkenakaan mitenkään "tapahtumarikasta" niin kyllähän ne pitkät pyhät yleensä ovat melko masentavia, kun ei välttämättä ole yhtään mitään aktiviteettia.


    • 14

      Olen pääsiäisen miltei kokonaan töissä, joten ei taida tapahtua mitään poikkeuksellista. Jos en olisi töissä, joutuisin pakosti viettämään muutaman tunnin sukulaisten luona, mikä näillä sinkkuvuosilla alkaa tuntua aina vaan tukalammalta. Yksin ei viitsi laittaa mitään erikoisia ruokia, normieväillä pärjään. Haluaisin ehtiä käymään kirkossa, mutta se ei oikein sovi työaikoihin, joten kuulostelen, jos radiosta sattuisi tulemaan rauhoittavaa musiikkia. Oratorioiksiko niitä teoksia kutsutaan? Muutoin pääsiäiseni näkyy vain narsisseina parvekkeella.

    • nuorimies.

      Maalaan mun pallit otan niistä kuvan ja lähetän kuvat nettiin.

    • Älymies 27

      Yksinhän se pääsiäinenkin menee. Virittäydyn uskonnollisen juhlan tunnelmaan lukemalla Raamattua vaikka en uskovainen olekaan. Paastoamiseen olen liian mukavuudenhaluinen.

    • Free Fanny

      Lomalomalomalomalooomaa :-D

      Vähän sukulaisvierailuja, pitkään nukuttuja aamuja, lenkkejä koiran kanssa, kavereiden tapaamista.. niistä on tehty hyvä loma. Tiistaina takaisin töihin mutta sitä ennen neljä aamua aikaa nukkua pitkään.

    • mies +30

      "Maalaan mun pallit otan niistä kuvan ja lähetän kuvat nettiin. "


      Älä ota. Ei kukaan nainen halua miehen alun palleja nähdä, kun aikuisempaakin on laitettu näkyville.

    • N78

      Ihanaa lokoilua ja ulkoilua ( kun tuo Pekka Puota niitä hyviä kelejä nyt lupailee). Pyhinä olen vain ja nautin vapaista, arkena kerkeää sitten taas masennella jos siihen on tarvis.

      Kokkailen juuri niitä ruokia kuin itse haluan ja katselen TV:stä juuri niitä ohjelmia kuin itse haluan. Mielestäni loistavaa !
      Jos lenkille haluan koiran kanssa vaikkapa keskellä yötä, niin menen.

      Miksi sinkku-elämästä pitää tehdä kärsimysnäytelmä ? Ihmiset hyvät, meidän on pakko tulla oman itsemme kanssa toimeen ennekuin olemme valmiita elämäämme kumppanin kanssa jakamaan.

    • yuio8yiouioö

      Ajattelin kerätä voimia, jotta jaksan lutkitella täällä oikein olan takaa viikonloppuna.

    • 16+19=35

      Netissä menee varmaan koko pääsiäinen, kun on töistä lomaa ja suurin osa kavereista on lähtenyt käymään kotipaikkakunnallaan. Harmi vain kun omat porukat asuvat niin lähellä ettei noiden luona nyt montaa tuntia saa kulumaan, kun muutenkin joka viikko tulee nähtyä.

      • Nukun kai

        On tullut valvottua, joten taidan nukkua pääsiäisen aikana univelkoja pois.


    • jackaroo

      Enpä ole keksinyt mitään sen kummempia suunnitelmia tälle pääsiäiselle. Tänään on tullut siivoiltua asuntoa, käytyä lenkillä ja katseltua pari leffaa. Huomenna voisi varmaan mennä leffaan, siellä kun näytti olevan pääsiäisen kunniaksi Life of Brian pyörimässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe