Mies: Miksi vain katsot profiilia mutta et ota yhteyttä?

Nainen 40+++

Pari ystävääni ovat löytäneet Suomi24:n kautta treffiseuraa ja sitä myöten seurustelukumppanin. Minäkin ajattelin laittaa itsestäni treffi-ilmoituksen, että etsin seurustelukumppania. Mutta mutta! Näen, että satoja ihmisiä on käynyt katsomassa profiiliani, mutta kukaan mies ei uskalla vastata minulle millään lailla.

Olen itse käynyt kommentoimassa muutamien miesten profiileja jättämällä vieraskirjaan viestin ja sitä kautta on tullut parit treffit. Flirttejä on tullut muutamia, mutta kun olen karsinut niistä pois ulkomaalaiset ja minua yli 15 vuotta vanhemmat/nuoremmat, niin saldo on hyvin heikko. Vain yhden flirtin lähettäjän kanssa olen käynyt treffeillä.

Miehet: Miksi käytte vain katsomassa profiilia, mutta ette laita viestiä? Etsiiko kaikki miehet itseään tasokkaampaa seuraa tai Miss Perfect -tyyppiä? Eikö edes vähän sinne päin olevat naiset, jotka ovat kivan tuntuisia enää riitäkään? Vai onko sinkkumiesten itsetunto niin nollassa, etteivät uskalla lähestyä ketään?

Itse olen vanhanaikainen siinä mielessä, että en haluaisi olla se yhteydentekijä, jotta minusta ei tule tyrkkyä vaikutelmaa. Monella miehellä on esimerkiksi todella kovan kuuloinen vaikutelma siitä, millainen nainen saa olla ulkonäöltään (hoikka tai sporttinen, korkeintaan normaali kroppa), joten en missään tapauksessa vastaa sellaisiin viesteihin. Kuitenkin osa miehistä on ilmoituksensa mukaan ollut vuosikausia sinkkuna. Eikö sellaiset miehet tosissaan edes halua parisuhdetta?

Olisi kiva kuulla kommenttejanne asiasta.

30

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corporate whore

      Todennäköisesti itsetunto on tylytetty niin alas lähestymisyrityksissä. Tai sitten vain jätetty vastaamatta mitään.

    • Itse ainakin toimin niin että kun käyn katsomassa hakemillani kriteereillä olevaa profiilia, niin lukiessa erittäin usein huomaan että en ole tällaista hakemassa, joten en myöskään ota mitään yhteyttä vaan hyppään seuraavaan josko löytyisi sopiva.
      Siis hyvin merkittäviä eroja löytyy pelkästään tekstin perusteella, ei löydy juuri montaakaan sellaista jotka passaisi ja sitten kun ottaa yhteyttä niin mitään ei kuulu. Joten turhaa koko homma. On kuin etsisi ns. neulaa heinäsuovasta.

    • joopa juuuuuu

      " Kuitenkin osa miehistä on ilmoituksensa mukaan ollut vuosikausia sinkkuna. Eikö sellaiset miehet tosissaan edes halua parisuhdetta?"

      Se on paljon mahdollista että tällaisten miesten suhteen on tilanne se, että he ovat jo mieluummin yksin lopunkin ikänsä ennemmin kuin lähtevät enää jonkun vanhan tyllerön kianssa olemaan.
      Tuo 40 jos siinä tosiaankin on kyse jo lähes viisikymppisestä naisesta tai sitä vanhemmasta ei paljon taida sytyttää enää ketään miehiä oli heidän taustansa sitten minkälainen hyvänsä.
      Jos ajattelet asiaa realistisesti niin miksi ketään miestä kiinnostaisi enää tällainen nainen ainakaan naisena eikä liioin muutenkaan uutena tuttavuutena ellei sitten siitä syystä että voisi hyötyä tällaisesta naisesta esim. taloudellisesti.

      • Ja ikä oli??????????

        "joopa juuuuuu" taitaa olla joko todella nuori, taikka ikäkriisiä poteva nelikymppinen mies.. Paskapuhetta, etteikö 50v naiset löytäisi itselleen seuraa, jos niin tahtovat. Tietenkin saa olla yksin varmaan lopunikää, jos etsii parikymppistä teiniä, mutta kuhan pysyy normaalin rajoissa niin ei ole hankaluuksia löytää miesystävää itselleen.

        Lähinnä huvittavat nämä vastaavanlaiset kommentit :DDD


      • sir_eino
        Ja ikä oli?????????? kirjoitti:

        "joopa juuuuuu" taitaa olla joko todella nuori, taikka ikäkriisiä poteva nelikymppinen mies.. Paskapuhetta, etteikö 50v naiset löytäisi itselleen seuraa, jos niin tahtovat. Tietenkin saa olla yksin varmaan lopunikää, jos etsii parikymppistä teiniä, mutta kuhan pysyy normaalin rajoissa niin ei ole hankaluuksia löytää miesystävää itselleen.

        Lähinnä huvittavat nämä vastaavanlaiset kommentit :DDD

        Joo, kyllä ne omanikäisistään varmaan löytävätkin.

        Vaikea mun on kuvitella että alkaisin joskus viisikybäsenä enää perustelemaan 25v pimun kanssa perhettä. Joko teen sen aiemmin tai sitten en tee sitä ollenkaan.


    • fasdfawe

      Itse ainakin olen yleensä hakenut kovin väljillä kriteereillä, riippuu sitten varsinaisesta profiilitekstistä ja naisen omista kriteereistä laitanko viestiä vai en.

    • mr_groove

      Olen It-miehen kanssa samoilla linjoilla. Eihän voi tietää, millainen nainen on toisessa päässä, jos ei lue profiilia. Kovin tyhjiä profiileita en edes viitsinyt lähestyä. Kiinnostaviakin löytyy, mutta sitten en ehkä itse täytä heidän vaatimuksiaan, joten en sitten ota yhteyttä. Kun jaksaa hakea riittävän hyvän matcin, niin ei tarvitse käydä hohhoijjaa-trefefillä. Ongelmana on se, että tarjontaa 40 naisista on niin paljon, että on niin helppo siirtyä seuraavaan.

    • jotenkin näin menee

      Olisko niin, että miehiä on kolmen tyyppisiä:
      1) Tasokkaat miehet, jotka vastaavat vain, mikäli saavat tasoistaan akateemista, hoikkaa, kaunista ja älykästä lapsetonta naista.

      2) Ns keskitason miehet. Heillä on joko lapsi tai he etsivät naista perheenperustamismielellä. Hyvin usein eivät tyydy omaan tasoonsa, vaan etsivät kaunista naista varsinkin, jos ovat joskus onnistuneet saamaan unelmanaisen yhden yön jutuksi tai treffiseuraksi. Eivät tajua, että oma taso ei riitä A naiseen

      3) Ikuiset sinkkumiehet. Itsetunto niin maanraossa, etteivät jaksa eivätkä uskalla ottaa yhteyttä, vaikka haluaisivatkin. Litkivät kaljaa kotisoffalla eivätkä halua tehdä mitään, vaan odottavat ihmettä tapahtuvaksi.

    • työtön ATM

      No sä oot varmaan ruma. Alas laihduttaa tehokkaasti niin ehkä joku mies menee lankaan. Myös kauneuskirurgiaa voisi ehkä harkita.

    • ei tee mitään

      Käytetyllä ja vanhalla naisella ei tee mitään.

    • arvon realisointi

      Jos tämä nyt tulee jollekin naiselle yllätyksenä (!?), niin naisen markkina-arvo laskee hänen vanhetessaan.

      Aivan kuten autoissakin vuosien kuluessa ulkonäkö rapistuu ja kilometrit lisääntyy kun edelliset omistajat ovat polkeneet ja rassanneet autoa.

      • tabu julki

        Jokaisen miehen salainen unelma on ostaa joskus uusi auto ja saada käyttämätön nainen.


      • sir_eino
        tabu julki kirjoitti:

        Jokaisen miehen salainen unelma on ostaa joskus uusi auto ja saada käyttämätön nainen.

        En aio ostaa sen paremmin uutta kun vanhaakaan autoa koskaan. Muutaman tytön olen "korkannut", en mä nyt välttämättä sellaista enää tällä iällä tarvitse. Aika yhdentekevää. Ihan hyvä että muijalla on vähän parisuhdekokemusta takana.


    • .................

      "Eikö sellaiset miehet tosissaan edes halua parisuhdetta?"

      Näitä muka hakijoita on varmaan keski-iän molemmin puolin kummassakin sukupuolessa yllättävän paljon. Pelot ja katkeruus menneisyydestä lienevät ne pääsyyt tähän käytökseen. Monella on silti haave löytää vielä joku, mutta aina on helppo löytää joku tekosyy miksi ei. Mikäpäs on turvallisempaa olla hakematta mitään kuin nettideitti?

    • +++

      "Monella miehellä on esimerkiksi todella kovan kuuloinen vaikutelma siitä, millainen nainen saa olla ulkonäöltään (hoikka tai sporttinen, korkeintaan normaali kroppa), joten en missään tapauksessa vastaa sellaisiin viesteihin. "

      Olet siis lihava. Siinä syy miksi miehet eivät ole kiinnostuneita.

    • Mies 40++++

      Noh, jos on ikänsä ollut suhteeton, niin ehkä se on helpompi vain katsella ja salaa haaveilla vaikka olisikin kiinnostunut. Itsellä on ollut ja on profiili muutamassa ulkomaalaisessakin palvelussa, mutta niidenkin tekeminen vähänkin persoonallisiksi vaatii aikaa joka on rajallista. Puhumattakaan viestittelystä ja mahdollisesta rumbasta jos saisikin jonkun kanssa treffit aikaiseksi. Tai ainakin siltä tuntuu. Itse myös yleensä kiinnostun ensin kuvan perusteella (itselläkin melko edustava valokuvaamossa otettu), mutta löytyy niitä hyviä profiilitekstejäkin jonka perusteella kiinnostus herää. Ei kuvan tosin mikään kummoinen tai erikoinen tarvitse olla, mutta ulkoisessa olemuksessa täytyy olla jotain joka saa halun syttymään. Ainakin itsellä, koska toivomuksena olisi tietysti myös seksuaalinen suhde, obviously (

    • Reipas Poikamies

      Tasot loistaa täällä, miesten heiko itsetunto mainittu sekä Beckham on kadonnut.

      Eli eikö Ap, sinulle kelpaa normaalin näköinen normaali Suomalainen sinkkumies?

      Kun sinulla on satoja katselijoita niin tunnustaa että ulkonäkösi ei niin juhlava ole, mitä toki paikkailet korulauseilla luonteessasi?

      Vakka kantensa tahtoo valita, usea mies toki sellaisen kumppanin johon tuntee seksuaalista draivia ja intohimoa. Harmi vaan että Suomen mystinen TasoJärjestelmä ajaa monen miehen kohti "järkiavioliittoa" kun taso on ulkoistettu lähinnä miehen ulkonäköön ja sillä etenemiseen Venäjän naisten malliin.

      Antakaa naiset meidän olla miehiä, ei me sillä kauneudella irl mitään tehdä jos nämä naishommat skipataan. Eli raflassa on komeamies kovasana, duunissa se kyllä on normialoilla evvk.

      • Nainen 40+++ eli AP

        AP vastaa:
        Nimenomaan minulle kelpaa tavallisen näköinen suomalainen mies. En ole missään kohtaa tekstiäni sanonut, ettäkö olisin nirso miehen ulkonäön suhteen kunhan nyt on nenä keskellä päätä, 2 kättä ja 2 jalkaa sekä toimiva peli jalkojen välissä...;)

        Jos olisin kaunis, ottajia olisi varmasti pilvin pimein. Kuvan kauneus/rumuus toki näkyy siitä profiilin kuvasta eli katsojia profiiliini on riittänyt. Itse olen taipuvaisempi uskomaan niin, että MIES on kiinnostuneempi naisen ulkonäöstä kuin nainen miehensä ulkonäöstä. Itse luokittelen itseni tavallisen näköiseksi naiseksi.

        Ymmärrän toki, että jos minun ikäisenä nelikymppinen mies haluaa jälkikasvua, niin silloin on pakko katsellakin nuorempaa naista, koska oma lisääntymiskykyni on tämän ikäisenä kyseenalainen. Ihmettelen kuitenkin sitä, että jos mies ei halua (enää enempää/ollenkaan) lapsia, niin onko sillä iällä merkitystä? Jos mies pitää seksistä, niin eikö tärkeämpää ole valita sellainen kumppani, joka myös rakastaa seksiä ja haluaa sitä paljon? Minusta sillä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa.

        Korostan, että omassa profiilitekstissäni en mainitse seksistä sanallakaan ihan siitä syystä, että haluan pitää loitolla ukkomiehet/pelimiehet, jotka vonkaavat seksiä. Koska ilmoitukseni on kuvallinen ja tutut/naapurit/sukulaiset tunnistavat minut kuvasta helposti, niin en senkään takia halua mainita sitä, että seksi on minulle tärkeää, enkä missään tapauksessa halua seksitöntä suhdetta. Kertokaapa fiksummat, että miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???


      • ...................
        Nainen 40+++ eli AP kirjoitti:

        AP vastaa:
        Nimenomaan minulle kelpaa tavallisen näköinen suomalainen mies. En ole missään kohtaa tekstiäni sanonut, ettäkö olisin nirso miehen ulkonäön suhteen kunhan nyt on nenä keskellä päätä, 2 kättä ja 2 jalkaa sekä toimiva peli jalkojen välissä...;)

        Jos olisin kaunis, ottajia olisi varmasti pilvin pimein. Kuvan kauneus/rumuus toki näkyy siitä profiilin kuvasta eli katsojia profiiliini on riittänyt. Itse olen taipuvaisempi uskomaan niin, että MIES on kiinnostuneempi naisen ulkonäöstä kuin nainen miehensä ulkonäöstä. Itse luokittelen itseni tavallisen näköiseksi naiseksi.

        Ymmärrän toki, että jos minun ikäisenä nelikymppinen mies haluaa jälkikasvua, niin silloin on pakko katsellakin nuorempaa naista, koska oma lisääntymiskykyni on tämän ikäisenä kyseenalainen. Ihmettelen kuitenkin sitä, että jos mies ei halua (enää enempää/ollenkaan) lapsia, niin onko sillä iällä merkitystä? Jos mies pitää seksistä, niin eikö tärkeämpää ole valita sellainen kumppani, joka myös rakastaa seksiä ja haluaa sitä paljon? Minusta sillä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa.

        Korostan, että omassa profiilitekstissäni en mainitse seksistä sanallakaan ihan siitä syystä, että haluan pitää loitolla ukkomiehet/pelimiehet, jotka vonkaavat seksiä. Koska ilmoitukseni on kuvallinen ja tutut/naapurit/sukulaiset tunnistavat minut kuvasta helposti, niin en senkään takia halua mainita sitä, että seksi on minulle tärkeää, enkä missään tapauksessa halua seksitöntä suhdetta. Kertokaapa fiksummat, että miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???

        Tuskin sitä rautalangasta tarvitsee aikuisille miehille vääntää, että seksi kuuluu suhteeseen? Ja haluaisitko edes tutustua sellaiseen mieheen, jolle pitää täysin normaalit "pelisäännöt" vääntää.

        Sitä en osaa sanoa, mikä profiilissasi ns. mättää. Kuitenkin muut kuin seksin vonkaajat varmasti kiinnittävät muuhunkin huomiota kuin kuvaasi.


      • Aarporaaja
        Nainen 40+++ eli AP kirjoitti:

        AP vastaa:
        Nimenomaan minulle kelpaa tavallisen näköinen suomalainen mies. En ole missään kohtaa tekstiäni sanonut, ettäkö olisin nirso miehen ulkonäön suhteen kunhan nyt on nenä keskellä päätä, 2 kättä ja 2 jalkaa sekä toimiva peli jalkojen välissä...;)

        Jos olisin kaunis, ottajia olisi varmasti pilvin pimein. Kuvan kauneus/rumuus toki näkyy siitä profiilin kuvasta eli katsojia profiiliini on riittänyt. Itse olen taipuvaisempi uskomaan niin, että MIES on kiinnostuneempi naisen ulkonäöstä kuin nainen miehensä ulkonäöstä. Itse luokittelen itseni tavallisen näköiseksi naiseksi.

        Ymmärrän toki, että jos minun ikäisenä nelikymppinen mies haluaa jälkikasvua, niin silloin on pakko katsellakin nuorempaa naista, koska oma lisääntymiskykyni on tämän ikäisenä kyseenalainen. Ihmettelen kuitenkin sitä, että jos mies ei halua (enää enempää/ollenkaan) lapsia, niin onko sillä iällä merkitystä? Jos mies pitää seksistä, niin eikö tärkeämpää ole valita sellainen kumppani, joka myös rakastaa seksiä ja haluaa sitä paljon? Minusta sillä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa.

        Korostan, että omassa profiilitekstissäni en mainitse seksistä sanallakaan ihan siitä syystä, että haluan pitää loitolla ukkomiehet/pelimiehet, jotka vonkaavat seksiä. Koska ilmoitukseni on kuvallinen ja tutut/naapurit/sukulaiset tunnistavat minut kuvasta helposti, niin en senkään takia halua mainita sitä, että seksi on minulle tärkeää, enkä missään tapauksessa halua seksitöntä suhdetta. Kertokaapa fiksummat, että miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???

        "miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???"

        tuosta voi varmaan vääntää jonkun korulauseen tyyliin "läheisyys on minulle tärkeää suhteessa". Niin kuin edellinen sanoi, jos ei mies tiedä että kahvikupposen jälkeen ei välttämättä pompata petiin, niin hän ei sitten paljon tiedä.


      • Reipas Poikamies
        Nainen 40+++ eli AP kirjoitti:

        AP vastaa:
        Nimenomaan minulle kelpaa tavallisen näköinen suomalainen mies. En ole missään kohtaa tekstiäni sanonut, ettäkö olisin nirso miehen ulkonäön suhteen kunhan nyt on nenä keskellä päätä, 2 kättä ja 2 jalkaa sekä toimiva peli jalkojen välissä...;)

        Jos olisin kaunis, ottajia olisi varmasti pilvin pimein. Kuvan kauneus/rumuus toki näkyy siitä profiilin kuvasta eli katsojia profiiliini on riittänyt. Itse olen taipuvaisempi uskomaan niin, että MIES on kiinnostuneempi naisen ulkonäöstä kuin nainen miehensä ulkonäöstä. Itse luokittelen itseni tavallisen näköiseksi naiseksi.

        Ymmärrän toki, että jos minun ikäisenä nelikymppinen mies haluaa jälkikasvua, niin silloin on pakko katsellakin nuorempaa naista, koska oma lisääntymiskykyni on tämän ikäisenä kyseenalainen. Ihmettelen kuitenkin sitä, että jos mies ei halua (enää enempää/ollenkaan) lapsia, niin onko sillä iällä merkitystä? Jos mies pitää seksistä, niin eikö tärkeämpää ole valita sellainen kumppani, joka myös rakastaa seksiä ja haluaa sitä paljon? Minusta sillä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa.

        Korostan, että omassa profiilitekstissäni en mainitse seksistä sanallakaan ihan siitä syystä, että haluan pitää loitolla ukkomiehet/pelimiehet, jotka vonkaavat seksiä. Koska ilmoitukseni on kuvallinen ja tutut/naapurit/sukulaiset tunnistavat minut kuvasta helposti, niin en senkään takia halua mainita sitä, että seksi on minulle tärkeää, enkä missään tapauksessa halua seksitöntä suhdetta. Kertokaapa fiksummat, että miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???

        Todellakin, nykyään netissä on varsin pinnallista populaa kun profiilin voi valita klik klik ja kilpailu deittikumppani kanditaatin ominaisuuksista alkakoon. Jos naamani geometria miellyttää naista olen, sellaiselle keskimääräistä komeampi tapaus.

        Kyllä ne lapset on hyvä tehdä "ajallaan". En minä tahtoisi olla "ukkimainen" isä lapselleni. 10 vuotta merkkaa miehelle mielestäni vähemmän kuin naiselle juuri biologiasta johtuen.

        Eikai normaali tasaverainen parisuhde mielestäni olekkaan seksitön, kun taas "seurustelua" ei ole myöskään pelkkä seksin harrastaminen. Se on sitä mitä kahden kesken sovitaan ja tuntuu oikealle molemmista.

        Parikertaa viikossa hyvällä fiiliksellä tuntuu hyvältä määrältä minusta enkä koe että se pitää mulle kertoa naisen "toiveena" ;) Tai jos tuntuu, niin mikäs siinä useamminkin.

        Voihan ne tunteet roihahtaa sen kahvikupposen aikanakin, toki itse en sellaiseen ihmeeseen niin usko että niin pian rakastuisin. Ehkä. Voihan se tulla toki joku päivä eteenkin.

        Pelkkä seksin etsijä monesti tuollainen mies kyllä on, joka on kahvin jälkeen sänky hommiin tahtomassa. Tyrkky vonkaaja mies.


      • puumanaista vailla!!
        Nainen 40+++ eli AP kirjoitti:

        AP vastaa:
        Nimenomaan minulle kelpaa tavallisen näköinen suomalainen mies. En ole missään kohtaa tekstiäni sanonut, ettäkö olisin nirso miehen ulkonäön suhteen kunhan nyt on nenä keskellä päätä, 2 kättä ja 2 jalkaa sekä toimiva peli jalkojen välissä...;)

        Jos olisin kaunis, ottajia olisi varmasti pilvin pimein. Kuvan kauneus/rumuus toki näkyy siitä profiilin kuvasta eli katsojia profiiliini on riittänyt. Itse olen taipuvaisempi uskomaan niin, että MIES on kiinnostuneempi naisen ulkonäöstä kuin nainen miehensä ulkonäöstä. Itse luokittelen itseni tavallisen näköiseksi naiseksi.

        Ymmärrän toki, että jos minun ikäisenä nelikymppinen mies haluaa jälkikasvua, niin silloin on pakko katsellakin nuorempaa naista, koska oma lisääntymiskykyni on tämän ikäisenä kyseenalainen. Ihmettelen kuitenkin sitä, että jos mies ei halua (enää enempää/ollenkaan) lapsia, niin onko sillä iällä merkitystä? Jos mies pitää seksistä, niin eikö tärkeämpää ole valita sellainen kumppani, joka myös rakastaa seksiä ja haluaa sitä paljon? Minusta sillä ei ole mitään tekemistä naisen iän kanssa.

        Korostan, että omassa profiilitekstissäni en mainitse seksistä sanallakaan ihan siitä syystä, että haluan pitää loitolla ukkomiehet/pelimiehet, jotka vonkaavat seksiä. Koska ilmoitukseni on kuvallinen ja tutut/naapurit/sukulaiset tunnistavat minut kuvasta helposti, niin en senkään takia halua mainita sitä, että seksi on minulle tärkeää, enkä missään tapauksessa halua seksitöntä suhdetta. Kertokaapa fiksummat, että miten ihmeessä profiilitekstiin voisi naisihminen lisätä sen, että seurustelusuhteessa seksi muutaman kerran viikossa on itsestäänselvyys, mutta yhdet treffit ei tarkoita automaattisesti sitä, että samantien kahvikupposen jälkeen pompataan petiin???

        morjens naiset,nies 32vhaluaisi tutustua vähään vanhempaan naiseen OLEN LUOTETTAVA,REHELLINEN,ASIALLISEN HYVÄN NÄKÖINEN BLONDI MIES..KAIKKEEN KIVAAN TÄYDELLÄ INNOLLA!!!!


    • Puhun vain omasta puolestani, kun sanon että mikäli se kuva ei kolahda tai siinä on muuten vain jotain luotaan työntävää (esim ryyppäyskuvat tms), ni en kyllä vaivaudu ottamaan yhteyttä.
      Toki ihminen saattaa olla hyvinkin mukava jne jne... Mutta ei ole itselläni ainakaan tapana tyytyä mihinkään sinne päin tyyppisiin naisiin. Ja olisihan se melko epäreilua myös sitä naista kohtaan.

    • 15+2=17

      En tiedä millaisia noiden 40 naisten ilmoitukset ovat, mutta ainakin nuorempien naisten ilmoitukset ovat hyvin usein niin suppeita ettei niistä oikein saa yhtään mitään kiinnostusta aikaiseksi. Toki sitä voisi alkaa massapostittamaan jokaiselle sopivan ikäiselle naiselle, niin kuin osa miehistä tekee, mutta itse ainakin haluan edes jotain tietää naisesta, muutakin kuin vain sen iän ja pituuden.

    • puumanaista 32vmiehe

      kaikkea kivaa,nainen ,olenlotettava,avoin,hyvännäköiseksi haukuttu ym vastaa ni kerron lisää

    • realismus

      Herranen aika, siksi se profiili on siellä, että voi käydä katsomassa, ja ottaa yhteyttä jos kiinnostaa ja ei ota jollei kiinnosta. Mistä sen tietää, ellei ensin katso? Laittaa summamutikassa copypaste-viestin jokaiselle hakuhaarukkaan sopivalle??? Mikäli kurkkaan hakuun osuneen miehen profiilia, ja hän etsii prätkäseuraa kesäksi, niin miksi ihmeessä jättäisin hänelle viestin? En suoraan sanoen ymmärrä ongelmaasi.

      • AP luovuttaa

        Minä AP siis vastailen tähän komenttiin, että mikä tässä alkuperäisessä viestissäni oikein onkaan ongelmana:

        Ongelma on lyhykäisyydessään se, että en saa edes täältä Suomi24:stä treffiseuraa. Mielestäni ilmoitukseni on asiallinen, kuvat selkeitä ja kerron, etten etsi ihmemiestä, miljonääriä tms. Miehen mahdolliset lapset eivät ole ongelma, ulkonäön ja painon osalta en ole mitenkään kriittinen ja pikkupaheitakin saa olla.

        Onko niin, että eron jälkeen miehet haluavat, että seuraavassa suhteessa nainen olisi tasokkaampi kuin edellinen vaimo?

        Olen ajatellut, että koska siis kaikesta päätellen olen lihava, ruma ja vanha, jolla ei ole enää parisuhdemarkkinoilla arvoa, niin olkoon sitten. Jätetään tämä palsta vain nuorille misseille. Katkerako? Kyllä alkaa pikkuhiljaa siihen suuntaan kääntyä.

        Sisäisestä kauneudesta on turha puhua, koska sillä ei ole miehille mitään merkitystä. Se, että nainen on hyvä ruoanlaittaja, rakastaa seksiä, tykkää hieroa miehen hartioita, halailla, suukotella, tykkää viettää aikaa yhdessä antaen miehelle kuitenkin omaakin aikaa, on fiksu ja empaattinen, on koulutettu ja tulee omillaan toimeen, niin niillä on näköjään merkitystä vain, jos on kaunis, nuori ja hoikka.


      • ..............
        AP luovuttaa kirjoitti:

        Minä AP siis vastailen tähän komenttiin, että mikä tässä alkuperäisessä viestissäni oikein onkaan ongelmana:

        Ongelma on lyhykäisyydessään se, että en saa edes täältä Suomi24:stä treffiseuraa. Mielestäni ilmoitukseni on asiallinen, kuvat selkeitä ja kerron, etten etsi ihmemiestä, miljonääriä tms. Miehen mahdolliset lapset eivät ole ongelma, ulkonäön ja painon osalta en ole mitenkään kriittinen ja pikkupaheitakin saa olla.

        Onko niin, että eron jälkeen miehet haluavat, että seuraavassa suhteessa nainen olisi tasokkaampi kuin edellinen vaimo?

        Olen ajatellut, että koska siis kaikesta päätellen olen lihava, ruma ja vanha, jolla ei ole enää parisuhdemarkkinoilla arvoa, niin olkoon sitten. Jätetään tämä palsta vain nuorille misseille. Katkerako? Kyllä alkaa pikkuhiljaa siihen suuntaan kääntyä.

        Sisäisestä kauneudesta on turha puhua, koska sillä ei ole miehille mitään merkitystä. Se, että nainen on hyvä ruoanlaittaja, rakastaa seksiä, tykkää hieroa miehen hartioita, halailla, suukotella, tykkää viettää aikaa yhdessä antaen miehelle kuitenkin omaakin aikaa, on fiksu ja empaattinen, on koulutettu ja tulee omillaan toimeen, niin niillä on näköjään merkitystä vain, jos on kaunis, nuori ja hoikka.

        Minua kiinnostaisi ainakin tuollainen samalta alueelta oleva, mutta eipä tunnu loppupeleissä löytyvän. Treffiseuraa kyllä silloin tällöin, mutta hauskatkaan treffit eivät tunnu koskaan johtavan yhtään mihinkään. Ehkä huonoa onnea, mutta vähän liian usein on tullut tunne ettei vastapuoli sydämessään hae mitään, vaan vain haaveilee. Ei kysyntä ja tarjonta s24 treffeillä todellakaan tunnu kohtaavan ja parempi taitaa olla, että alkaa katselemaan muualle, jos vielä aidosta suhteesta haaveilee.


      • realismus
        AP luovuttaa kirjoitti:

        Minä AP siis vastailen tähän komenttiin, että mikä tässä alkuperäisessä viestissäni oikein onkaan ongelmana:

        Ongelma on lyhykäisyydessään se, että en saa edes täältä Suomi24:stä treffiseuraa. Mielestäni ilmoitukseni on asiallinen, kuvat selkeitä ja kerron, etten etsi ihmemiestä, miljonääriä tms. Miehen mahdolliset lapset eivät ole ongelma, ulkonäön ja painon osalta en ole mitenkään kriittinen ja pikkupaheitakin saa olla.

        Onko niin, että eron jälkeen miehet haluavat, että seuraavassa suhteessa nainen olisi tasokkaampi kuin edellinen vaimo?

        Olen ajatellut, että koska siis kaikesta päätellen olen lihava, ruma ja vanha, jolla ei ole enää parisuhdemarkkinoilla arvoa, niin olkoon sitten. Jätetään tämä palsta vain nuorille misseille. Katkerako? Kyllä alkaa pikkuhiljaa siihen suuntaan kääntyä.

        Sisäisestä kauneudesta on turha puhua, koska sillä ei ole miehille mitään merkitystä. Se, että nainen on hyvä ruoanlaittaja, rakastaa seksiä, tykkää hieroa miehen hartioita, halailla, suukotella, tykkää viettää aikaa yhdessä antaen miehelle kuitenkin omaakin aikaa, on fiksu ja empaattinen, on koulutettu ja tulee omillaan toimeen, niin niillä on näköjään merkitystä vain, jos on kaunis, nuori ja hoikka.

        Takerrun sanaan "edes" - mielestäni suomi24 on aika epätoivoinen paikka saada treffiseuraa - vaikka nyt itsekin olen profiilin laittanut :D

        Sinä karsit ulkomaalaiset - minä taas olen tehnyt monta hakua rajaten nimenomaan ulkomaalaisiin, mutta täällä lounaisrannikolla ei ole kovin edustavaa slaavitarjontaa. Miksi karsit ulkomaalaiset, pelkäätkö hyväksikäyttöä? Niitä löytyy suomalaisissakin.

        No, sikäli harmitonta hupaa, että siellähän on tuo ilmo, jos nappaa hyvä, jollei, niin tuskin mitään menettää. Yleensä parhaiten käy pyydykseen silloin, kun ei mitään odota :)

        Yksi hyväksi todettu konsti on Wappuna pakata väskyyn pullo kuohuvaa ja kaksi lasia - kiintoisan kohteen bongattuasi pyydät apua korkin aukaisussa.


    • :D

      Mitä hyötyä on olla treffipalstalla, kun toista ei voi nähdä eikä kokea. Aikamoista arpapeliä. Ulos vaan tuttavuuksia tekemään. Typerää tehdä jotain profiileja kun ei edes voi olla varma minkälaiselta ulospäin vaikuttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1230
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      746
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      641
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    Aihe