Miehelle mietittävää?

satanolla.

Mies, leikitään ajatuksella että kohtaat aivan ihanan naisen jonka kanssa
alatte seurustella.
Naisella on MENNEISYYS johon on kuulunut 2 seurustelusuhdetta ja mahdollisesti joitakin " yhden yön" juttuja.

Häiritseekö sinua ajatus siitä että nainen on harrastanut seksiä muiden miesten kanssa sinua ennen?
" Näetkö" hänet mielessäsi voihkimassa exiensä alla?

15

326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei häiritse. Enemmän se merkitsee onko mitään muita menossa kun aletaan tapailla jos on niin kävelen samantien poispäin. Ts. Joko ykkönen tai ei mitään, kylmä peli kerrasta poikki.

    • puhdas pulmunen

      Kyllä se häiritsee, mutta ATM:llä ei ole paljon valinnan varaa. Joskus nettiprofiileita lukiessa kiinnostus saattaa lopahtaa, jos nainen kirjoittaa juuri eronneensa.

    • huiooojäö

      Häiritsee tietysti. Mutta jos paskojen määrä on noinkin kohtuullinen, voin elää asian kanssa. Nykynaisten kohdalla tilanne on se, että partnereita on ollut yleensä kymmeniä, ellei jopa satoja.

    • 43qtyg5q2tygq2

      ei haittaa jos on todella ihana nainen, mutta jos on kymmeniä yhden yön panoja taustalla niin sitten vähän kyllä kalvaa.

    • ...

      Häiritsee mutta miehenä ei ole varaa nirsoilla.

      Jos on kymmeniä yhen yön juttuja tai exät on jotai täys paskoja nii silloin pistäisi kyllä vähän mietityttämään, että voiko suhde jatkua.
      Jos pidän naisesta tosi paljon niin ehkä siinä tapauksessa suhde voisi jatkua.

      Jos on seksiä myynyt niin silloin suhde on heti poikki.

    • Mälli pilaa

      Kaikki naiset kyllä myy seksiä, mutta maksu otetaan lahjoina, miehen tarjoamisina tai vain siivellä elämisenä.

      • 10+9

        Kokemattomatkin siis potentiaalisia l****a, ja kokeneet ihan megal****a, ei ihme ettei naiset teitä luusereita halua, huorina pidätte ihan kaikkia naisia! Joudattekin maksaan ihan oikeasti kylmällä käteisellä tuolla menolla! Eikä siihen sisälly aitoja tunteita, ette te tosin mitään tunnekaan joten ette tunteita kaipaakaan!
        Toivottavasti kärvistelette yksin puutteessa ja yksinäisyydessä vielä vanhainkodissa, en säälis yhtään!


    • Darth

      Läheisyys on minulle liian voimakas kokemus, että ryhtyisin yhden illan juttuihin. Nainen olisi väärä minulle ja tekisimme toisemme surkeaksi. Ei siksi että näkisin hänet voihkimassa exän alla, vaan koska hänen kokemuksensa läheisyydestä olisi liian merkityksetön, kun itselläni ylipäänsä lähelle päästäminen on elämää suurempi kysymys. Toisisanoen kyseinen nainen ei kykenisi jakamaan tunteita kanssani niin, että ymmärtäisimme toisiamme. Ja minä haluaisin jakaa muutakin kuin pelkän fyysisen läheisyyden tai pankkitilin.

    • Ihme kysymyksiä

      No ei tietenkään häiritse. En näe.

    • Mies1985

      Eipä tuota tulisi kyseltyä.

    • Denon87

      Ei häiritsisi ja tuskin olisin edes kiinnostunut hänen menneisyydestään. Sen sijaan keskittyisin siihen miten hän kohtelee minua koska jokainen ihminen on erilainen huolimatta siitä mitä tiedemiehet ja tutkimukset sanovat.

    • Totuuden Torvi

      Riippuu naisen asenteesta jos leikitään jotain neitsyttä ja siihen päälle halveksitaan huorissa käyviä miehiä niin pisteet laskee todella pahasti.

      • totuus ei pala

        Neitsyttä metsästävät huoraavat miehet ovat alhaisinta ja saastuneinta kastia mitä maa päällään kantaa. Kuvottavia limanuljaskoita.


    • sir_eino

      Ei. Ihan... Öö... Normaalia. En minä ole 16v enkä etsi 16v tyttöä, täytän helvetti sentään kohta 31v.

      Enkä tosiaan yleensä ajattele naista sängyssä exänsä kanssa. Mustasukkainen voin olla mutta ennemmin sillä tavalla että jos joku tulee vaikka juhlissa juttelemaan mun tyttöystävän kanssa niin menen sitten siihen esittelemään itseni ja teen selväksi että olen tuon poikaystävä.

    • ..m38

      Se riippuu vähän siitä, millainen on menneisyys. Mitä tulee esimerkiksi noihin yhden yön suhteisiin, niiden osalta homma tuppaa menemään niin, että niitä joko ei ole, tai on sitäkin enemmän.

      Moni nainen (ja mies) ei harrasta irtosuhteita jo ihan periaatteesta, enkä nyt tarkoita mitään uskontojeesustelua. Sitten on taas niitä ihmisiä, jotka suurinpiirtein naivat kaikkea mikä liikkuu.

      Mitä tulee kysymykseesi, kyse on pääosin siitä, mitä nainen on hakemassa, ja onko edellisistä suhteista todellakin päästy myös henkisesti eroon. Sellaiset naiset eivät ainakaan kiinnosta, jotka roikkuvat vielä eksissään, mutta jotka katselevat samaan aikaan uutta suhdetta. Kyllä pöytä on saatava puhtaaksi ennen kuin edes ajattelee uutta suhdetta.

      Myös sillä on merkitystä, onko naisella tulenpalava kiire uuteen suhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1250
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1085
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      970
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      944
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      42
      800
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      745
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      718
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      693
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      661
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      647
    Aihe