Keväinen katupetting ahdistaa

Kaunis kevätpäivä

on saanut nuorten hormoonit hyrräämään. Penkeillä poikien kädet eksyvät tyttöjen paidan alle ja housujen. Näin naisettoman miehen on hirveää katsella julkista kutemista. Täytyisi vaan pysyä sisälle niin ei ahdistasi niin paljon.

114

2190

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatanan pariskunnat

      Oudon paljon nuoria pariskuntia alkanut taas näkymään. Onko niin että kevään tultua ihmiset on nopeasti pariutuneet ensimmäisen vastaantulevan kanssa?

      • Ei vaan aurinko

        saa hormoonit hyrräämään ja himot valloillen. Talvella ei tunteita näytetä niin julkisesti


    • Totta kyllähän se vähän tympäisee katsella toisten onnea. Sitä rupeaa aina miettimään miksi minulla ei ole ketään. Aikani mietittyäni jatkan vain matkaani ja koetan unohtaa koko jutun, samalla muistellen omia muistojani kun olin heidän ikäisensä.

    • Mullekin naista nyt

      Kevät on rakkauden aikaa. Nuorilla ja vähän vanhemmillakin alkaa hormonit hyrräämään kun aurinko paistaa ja on lämmintä. Naiset alkavat näyttämään enemmän ihoa ja flirttailu on ilmiselvää.

      Näkisit vaan mitä tapahtuu, kun ne pettailevat pariskunnat pääsevät katseilta turvaan kahdenkesken.

      • nöösi_poika

        No, eipä siinä mitään ihmeellistä tapahdu: SEKSIÄ harrastavat.

        Mitä ihmeellistä siinä on? Suurin osa nuorista tekee sitä.


    • Näinhän se on......
      • Risto on

        paras!


    • Hämärän rajoilta

      Aiemmin olen näihin aikoihin harkinnut vakavasti palaavani julkisille paikoille päiväsaikaan seuraavan kerran syyskuussa. Enää en kuitenkaan jaksa piitata toisten ihmisten julkisista hellyydenosoituksista. Ne edustavat maailmaa, johon en koskaan ole kuulunut enkä tule kuulumaan ja johon minulla ei ole minkäänlaista kontaktipintaa (eikä tällä maailmalla liioin minuun); jos en halua nähdä, pystyn sulkemaan mieleni ärsykkeiltä ja unohtamaan niiden olemassaolon jopa väkijoukon keskellä.

      "Ich kann auch gar nichts sagen dagegen,
      denn wirklich bin ich gestorben der Welt."

      http://www.youtube.com/watch?v=vTqbTP5qy7k

    • Mies1985

      Minä en ole kateellinen kenellekkään miehelle koska en vain osaa olla. Jos jollain menee hyvin niin hyvä. Minua kyllä jollain lailla ällöttää miesten julkiset seksuaalisuuden ilmaisut. Silloin mies on reppanamaisimmassa tilassaan ja voi aiheuttaa jonkinlaista myötähäpeää sekä miehen nuoleskelevan naaman näkeminen on vähän semmoista. Voi sielunsa silmin kuvitella miehen ilmeet makkarissa tulevana iltana. Tästä syystä en ehkä oikein itse kehtaisi taipua tuollaiseen julkikutemiseen ettei se aiheuttaisi ällötystä muissa miehissä.

      Mutta ei se minua niin paljon häiritsi että sitä jaksaisin paheksua. En vain sitten katsele.

      • Ei häpeää

        Ei se yleensä ällötystä aiheuta, vaan lähinnä kateutta, jos ei itsellä ole naista ja toinen mies jotain hyvännäköistä tyttöä lääppii.

        Reppanamaisuutta tai ei, mutta yleensä se nainen on jutussa mukana ihan samalla innolla.

        Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että halailu, kädestä pitäminen ja normaali suutelu on ihan ok julkisesti, mutta kaikki lääppimiset ja kiimakuolaamiset voisi hoitaa jossain muualla.


      • makunsa kullakin

        Jännät ajatuskulut sulla. itse ajattelen ennemminkin sen misun naamaa ja notkeasti kiihkossaan vääntyilevää vartaloa sitten illalla... kateellisena.


      • sulla on
        makunsa kullakin kirjoitti:

        Jännät ajatuskulut sulla. itse ajattelen ennemminkin sen misun naamaa ja notkeasti kiihkossaan vääntyilevää vartaloa sitten illalla... kateellisena.

        irstas mielikuvitus


    • Pusitossa näin

      kun joku tyttö otti pojalta suihin, Eivät edes vaivautuneet menemään kovin sivulle,

      • Entinen nuori

        Ei mitään uutta. Nuorena kun oltiin about 16v viettämässä koulun päättäjäisiä rannalla, niin yksi tyttö tuli kysymään kaverilta että haluaisiko se nussia. Menivät sitten puskan taakse "piiloon" ja nussivat. Vähän hymyilytti, kun kuitenkin näki puolet ja kuuli kaiken.


      • Se sama
        Entinen nuori kirjoitti:

        Ei mitään uutta. Nuorena kun oltiin about 16v viettämässä koulun päättäjäisiä rannalla, niin yksi tyttö tuli kysymään kaverilta että haluaisiko se nussia. Menivät sitten puskan taakse "piiloon" ja nussivat. Vähän hymyilytti, kun kuitenkin näki puolet ja kuuli kaiken.

        Niin ja pari vuotta sitten juhannuksena tyttö otti suihin mieheltä autossa ihan vilkkaan kävelytien varrella. Pari ohikulkijaa taisi ottaa tapauksesta kuvankin.


      • toi on
        Se sama kirjoitti:

        Niin ja pari vuotta sitten juhannuksena tyttö otti suihin mieheltä autossa ihan vilkkaan kävelytien varrella. Pari ohikulkijaa taisi ottaa tapauksesta kuvankin.

        ihan normaalia


      • Naisasialooseri.
        toi on kirjoitti:

        ihan normaalia

        Se on yhtä normaalia kuin Ferrarit parkkiruudussa Monacon kaduilla. Jos siis elät sellaisessa maailmassa.

        Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.


      • mm24
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Se on yhtä normaalia kuin Ferrarit parkkiruudussa Monacon kaduilla. Jos siis elät sellaisessa maailmassa.

        Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.

        "..Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.."

        Big deal, mitä ihmeellistä tuossa on?

        Itse olen nussinut baarien vessoissa (naisten puolella, koska naiset osaavat iloita siitä että joku vieraskin nainen saa munaa, miehet eivät taas) Tuon lisäksi olen saanut poskihoidon itse pöydässä.

        Olen harrastanut ns. puskaseksiä, yleisissä käymälöissä (kummallisin paikka oli foorumin mäkin toiletissa) sekä teltassa (festareilla) että autossa.


      • Naisasialooseri.
        mm24 kirjoitti:

        "..Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.."

        Big deal, mitä ihmeellistä tuossa on?

        Itse olen nussinut baarien vessoissa (naisten puolella, koska naiset osaavat iloita siitä että joku vieraskin nainen saa munaa, miehet eivät taas) Tuon lisäksi olen saanut poskihoidon itse pöydässä.

        Olen harrastanut ns. puskaseksiä, yleisissä käymälöissä (kummallisin paikka oli foorumin mäkin toiletissa) sekä teltassa (festareilla) että autossa.

        Kuten jos sanoin niin tuo on yhtä normaalia kuin ne Ferrarit Monacon kaduilla, jos siis elät siinä maailmassa. Ja me AT-miehet emme todellakaan elä.


      • Kerran näin
        mm24 kirjoitti:

        "..Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.."

        Big deal, mitä ihmeellistä tuossa on?

        Itse olen nussinut baarien vessoissa (naisten puolella, koska naiset osaavat iloita siitä että joku vieraskin nainen saa munaa, miehet eivät taas) Tuon lisäksi olen saanut poskihoidon itse pöydässä.

        Olen harrastanut ns. puskaseksiä, yleisissä käymälöissä (kummallisin paikka oli foorumin mäkin toiletissa) sekä teltassa (festareilla) että autossa.

        raflassa kun tyttö lutkutti poikaa pöydässä. Portsari heitti molemmat pihalle.


      • sir_eino
        toi on kirjoitti:

        ihan normaalia

        Niin minustakin. Varmaan valtaosa suomalaisista on ainakin kerran kokeillut julkista paikkaa. Ei välttämättä tietenkään vieraan kanssa.

        Hmm, tuli mieleen festarit. Periaatteessa siinä on näköeste mutta kun nai jotain mimmiä teltan sisällä niin kyllähän sen kaikki kuulee ja tietää mitä touhutaan. Joskus tullut tehtyä tuota siihen aikaan kun leirintäalueella on ollut jengiä aika paljonkin juomassa. Heh. No, se oli sitä nuoruutta. Tuskin mä enää alan ketään muijaa pusikossa vedellä ainakaan minkään tunnin "tuntemisen" jälkeen. Rauhallinen puisto, ranta tai metsä jonkun viltin päällä tyttöystävän kanssa olisi ihan eri juttu, lämpimänä kesäyönä... Huoh.


      • Ja tähänkin ketjuun
        sir_eino kirjoitti:

        Niin minustakin. Varmaan valtaosa suomalaisista on ainakin kerran kokeillut julkista paikkaa. Ei välttämättä tietenkään vieraan kanssa.

        Hmm, tuli mieleen festarit. Periaatteessa siinä on näköeste mutta kun nai jotain mimmiä teltan sisällä niin kyllähän sen kaikki kuulee ja tietää mitä touhutaan. Joskus tullut tehtyä tuota siihen aikaan kun leirintäalueella on ollut jengiä aika paljonkin juomassa. Heh. No, se oli sitä nuoruutta. Tuskin mä enää alan ketään muijaa pusikossa vedellä ainakaan minkään tunnin "tuntemisen" jälkeen. Rauhallinen puisto, ranta tai metsä jonkun viltin päällä tyttöystävän kanssa olisi ihan eri juttu, lämpimänä kesäyönä... Huoh.

        sun täytyi tulla panoillasi rehvastelemaan, Mulkku jätkä!


      • ----------------
        Ja tähänkin ketjuun kirjoitti:

        sun täytyi tulla panoillasi rehvastelemaan, Mulkku jätkä!

        Sir Eino on palstan leuhkin jätkä. Ihan turha mies


      • sir_eino
        ---------------- kirjoitti:

        Sir Eino on palstan leuhkin jätkä. Ihan turha mies

        Joku siinä "valtaosa" taisi mennä ohi?

        En mä usko että seksi julkisella paikalla mitenkään erityisen harvinainen kokeilu on. Eiköhän useimmat ole vähintään luonnon helmassa tai teltassa puuhailleet. Jotkut sitten rohkeammin jossain ravintolan vessassa tai jopa vielä julkisemmalla paikalla...

        Hmm... Elämäni ensimmäisen käsihoidon tapaisen sain ravintolan pöydässä. Mutta ehkä sitä ei lasketa kun se nainen hyväili vain farkkujen läpi enkä lauennut vaikka lähellä oli jossain vaiheessa.


      • anti-Eino
        sir_eino kirjoitti:

        Joku siinä "valtaosa" taisi mennä ohi?

        En mä usko että seksi julkisella paikalla mitenkään erityisen harvinainen kokeilu on. Eiköhän useimmat ole vähintään luonnon helmassa tai teltassa puuhailleet. Jotkut sitten rohkeammin jossain ravintolan vessassa tai jopa vielä julkisemmalla paikalla...

        Hmm... Elämäni ensimmäisen käsihoidon tapaisen sain ravintolan pöydässä. Mutta ehkä sitä ei lasketa kun se nainen hyväili vain farkkujen läpi enkä lauennut vaikka lähellä oli jossain vaiheessa.

        Taas sä vääntelet puukkoa ATM:n haavassa


      • sir_eino
        anti-Eino kirjoitti:

        Taas sä vääntelet puukkoa ATM:n haavassa

        Sillä että mulla oli intissä kiihkeämpi pusuttelutuokio johon liittyi vähän koskettelua vyötärön alapuolelta? Sekö on saavutus?

        Pidin itseäni kyllä ihan onnettomana nössönä, olisin mielelläni tehnyt paljon muutakin.


      • Miehen kanssa?
        sir_eino kirjoitti:

        Sillä että mulla oli intissä kiihkeämpi pusuttelutuokio johon liittyi vähän koskettelua vyötärön alapuolelta? Sekö on saavutus?

        Pidin itseäni kyllä ihan onnettomana nössönä, olisin mielelläni tehnyt paljon muutakin.

        Oletko homo?


      • sir_eino
        Miehen kanssa? kirjoitti:

        Oletko homo?

        Ei kun naisen. Oikeampi ilmaisu olisi kai varusmiesaikana vapaalla baarissa.


      • Kunnon mies
        mm24 kirjoitti:

        "..Itsekin luin yhdestä tapauksesta, että Norjassa eräässä suuressa opiskelijariehassa tyttö otti suihin keskellä täyttä tanssilattiaa.."

        Big deal, mitä ihmeellistä tuossa on?

        Itse olen nussinut baarien vessoissa (naisten puolella, koska naiset osaavat iloita siitä että joku vieraskin nainen saa munaa, miehet eivät taas) Tuon lisäksi olen saanut poskihoidon itse pöydässä.

        Olen harrastanut ns. puskaseksiä, yleisissä käymälöissä (kummallisin paikka oli foorumin mäkin toiletissa) sekä teltassa (festareilla) että autossa.

        Viime kesänä Uppsalassa ei keritty edes tytön kämpille asti kun ensimmäisen kerran piti nussia. Siihen vain puistoon nurmikolle sitte panemaan. Vähän kyllä arvelutti ne kymmenen metrin päästä kulkevat ohikulkijat.


      • Naisasialooseri.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Kuten jos sanoin niin tuo on yhtä normaalia kuin ne Ferrarit Monacon kaduilla, jos siis elät siinä maailmassa. Ja me AT-miehet emme todellakaan elä.

        Asia on edelleenkin näin kolmen vuoden kuluttua noin ja ATM on edelleenkin ATM.

        YTM varmasti on nussinut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja olen minäkin aika erikoisissa paikoissa runkkaillut.


    • Anna nuorten kutea

      Se on normaalia. Se on biologiaa. Jos niin ei tapahtuisi, elämä ei jatkuisi!

      • vaadinmoraalia

        Se on moraalitonta


    • Kun on oikein

      rakastunut ei kyllä pysty pitämään näppejään erossa toisesta julkisellakin paikalla.

      • Älkää sotkeko

        himotusta/panetusta ja rakkautta. Voi himottaa ja panettaa ihan kauheasti vaikka ei yhtään rakastaisikaan toista.


      • Suuri Isä
        Älkää sotkeko kirjoitti:

        himotusta/panetusta ja rakkautta. Voi himottaa ja panettaa ihan kauheasti vaikka ei yhtään rakastaisikaan toista.

        Nainen jota himottaa ja panettaa on kyrvänhimoinen halpa lutka ilman ihmisarvoa. Naiselle seksi kuuluu vain rakkauteen.


      • Suuri poika
        Suuri Isä kirjoitti:

        Nainen jota himottaa ja panettaa on kyrvänhimoinen halpa lutka ilman ihmisarvoa. Naiselle seksi kuuluu vain rakkauteen.

        Ja silloinkaan siitä ei saa nauttia. Ja nainen voihkaisee yhdynnän aikana niin hänelle määrätään kymmenen raipaniskua. Yhdynnän tulee tapahtua pimennetyssä huoneessa. Aviomies ei saa nähdä naisen nännejä tai häpyä. Jos ikkunasta kajastavassa kuunvalossa erottuu joku näistä niin naiselle määrätään kymmenen raipaniskua.


      • Naisasialooseri.
        Suuri poika kirjoitti:

        Ja silloinkaan siitä ei saa nauttia. Ja nainen voihkaisee yhdynnän aikana niin hänelle määrätään kymmenen raipaniskua. Yhdynnän tulee tapahtua pimennetyssä huoneessa. Aviomies ei saa nähdä naisen nännejä tai häpyä. Jos ikkunasta kajastavassa kuunvalossa erottuu joku näistä niin naiselle määrätään kymmenen raipaniskua.

        Ei vaan ensimmäisestä kerrasta 20 iskua isolla yhdeksän häntäisellä ruoskalla, toisesta kerrasta habbokylpy.


    • Ei ainoastaan

      kaupungilla. Tänään kun olin lenkillä niin joka ainoalla lenkkipolkuni varrella olevalla penkillä (ja muutamilla kivillä myös) istui pariskunta kutemassa intohimoisesti.

    • sir_eino

      Antaa nuorten nauttia. Kerran ne vaan ovat nuoria ja kopeloinnit puistossa jäävät taakse.

      Eikä hellyydenosoituksissa mitään vikaa ole, päinvastoin. Parisuhde voi paljon paremmin kun näyttää että välittää toisesta vaikka suukottamalla tai pitämällä kädestä kiinni. Ei tämä mikään Saudi-Arabia ole.

      • Suukottaminen

        ja kädestä pitely on eri asia kuin "melkein seksi" julkisella paikalla. Käsikädessä kävely on eri juttu kuin käden työntäminen p***uun puistonpenkillä.


      • Älä kyylää
        Suukottaminen kirjoitti:

        ja kädestä pitely on eri asia kuin "melkein seksi" julkisella paikalla. Käsikädessä kävely on eri juttu kuin käden työntäminen p***uun puistonpenkillä.

        niitä, jos touhu häiristsee


      • sir_eino
        Suukottaminen kirjoitti:

        ja kädestä pitely on eri asia kuin "melkein seksi" julkisella paikalla. Käsikädessä kävely on eri juttu kuin käden työntäminen p***uun puistonpenkillä.

        Törmäätkö tuollaiseen useinkin päiväsaikaan? Jos törmäät niin mene huomauttamaan asiasta jos kovasti häiritsee.


      • 16 + 18

        Mitä ihmeen paskaa toi nyt on? Lähenteleekö eläkeikä eikä enää ota eteen, vai miksi on hauskat jutut jääneet taakse?


    • Tänään näin

      sitten puistopentraation. Onneksi sää viilenee huomenna.

      • Olisit pyytänyt

        päästä liukaille


    • Vappuna onneksi

      sataa. Hässiminen tapahtuu sisätiloissa

    • Vaisua oli ihmisten

      kuhertelu vappuna. Kylmä piti kädet kurissa?

    • äippä onnellinen

      Vietiin penskat anoppilaan ja lähettiin ukon kaa kaivariin. Mies nuoli mua siellä vappukansan keskellä. Piristi kummasti taas parisuhdetta! Ihana mies mulla!

      • normaali ihminen

        Hyi olkoon. Jotain rajaa pitäis ollla


    • Tilanne pahenee vaan

      kesää kohti mentäessä. Nyt kun yötkin lämpenevät ihmiset hoitavat baari-illan jälkeiset panot ulkosalla puskissa, porttikongeissa tai ihan näkösällä puistonpenkeillä tms. Kiva mennä siinä yksin baarista kotiin.

      • Naisasialooseri.

        Se on normaaleiden ihmsten toimintatapa. AT-miehet taas on naisten toimesta suljettu yhteiskunnasta ulos.


      • sir_eino

        Kiinnostaako toisten touhut noin paljon? Osti munkin entinen naapuri kämpän Punavuoresta kun rahaa oli enkä silti ole kateellinen.


      • Aateeämmät
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Se on normaaleiden ihmsten toimintatapa. AT-miehet taas on naisten toimesta suljettu yhteiskunnasta ulos.

        ovat itse sulkeneet itsensä ulos. Ei siihen naista tarvita


      • Tätä te aina
        Aateeämmät kirjoitti:

        ovat itse sulkeneet itsensä ulos. Ei siihen naista tarvita

        hoette. Siis sitä, että on oma vika jos on ATM. Voisiko joku selittää, mitä voisin tehdä, että en olisi ATM. Kaikkea on yritetty, mutta naiset eivät vain kiinnostu.


      • Naisasialooseri.
        Tätä te aina kirjoitti:

        hoette. Siis sitä, että on oma vika jos on ATM. Voisiko joku selittää, mitä voisin tehdä, että en olisi ATM. Kaikkea on yritetty, mutta naiset eivät vain kiinnostu.

        ATM=ATM=ATM vaikka tekisi mitä


    • ----

      Suurin ongelma muiden ihmisten parisuhdeonnen näkemisessä on tieto siitä, ettei itse koskaan tule kokemaan samaa juuri sen vuoksi ettei sitä ole vielä koskaan kokenut.

    • joo no

      Noi jotain sanoakseni niin nykyaika ei oikein mene kyllä jakeluun...
      Eli 10-13 vuotiaat nussimassa kekellä kadtua ja antamassa suikkareita...
      Se 15-17 mene viel ku keskenään ovat...

      Tosin suurimman osan mielestä se vois olla vaikka 45:nen mies ja 12 vuotias likka...Suvaitsevaisuus on rikkautta =)

      ohan tolla ny eroa... Olin 5 vuotta Waasas yksil festareil järkkärinä
      Ja siel ei oikein voinut kyl perset laskee maahan ilman ettei olis
      jonku nussivan pariskunna pääl istunu...

      Mut se kuuluu festareihin ja tolleen...Ja ne nyt oli täysikäsii eli 15 ->
      Ja hrmmm..Kyllä saatto itelläkin lähteä lapasesta..
      tuohon aikaan sitä ku oli 21 ja selvä... ekana vuonna..kyllä te tiedätte..

    • Tänään on puistoissa

      ollut taas ihan hirveä kutupäivä ja pusikot ovat kahisseet

    • 1000pesos

      Siksi asunkin pienellä paikkakunnalla jossa ei näy kuin korkeintaan leskieläkeläisiä. Mahtava paikka kun ei ole nuoria kutemassa.

    • Sadepäivinä ei

      onneksi kukaan kude ulkosalla

    • Tänään oli ihan

      hirveää palata töistä kun joka puolella oli kutevia ihmisiä vähissä vaatteissa. Ahdistaa,,,,

      • Miksi sinä et ole

        siellä ulkona kutemassa?


      • Koska ATM
        Miksi sinä et ole kirjoitti:

        siellä ulkona kutemassa?

        ei saa naista


    • Nyt helteellä vasta

      himot jyrräävätkin ja uimarantojen pusikoissa suhisee

    • ups!

      Jälleen ajankohtainen!

    • aktm

      Panettaa.

    • Ulkona lemmiskely

      on nautinnollista. Suosittelen!

      • jokuraja

        Sitä ei voi hyväksyä


    • Minua nuorten

      julkinen lemmiskely kiihottaa, Pakko saada itsekin joku jonka kanssa lempiä.

      • joo mutta

        kun ei saa


      • Ei ATM
        joo mutta kirjoitti:

        kun ei saa

        saa!


    • voisipa kieltää

      Harmittavaa on nähdä tuollaista, kun itsellä ei ole ketään, enkä usko että koskaan edes saankaan.

      Olisinpa poliisi. Mikä olisikaan mukavampaa kuin päästä keskeyttämään niiden seksuaaliset puuhat, ja kirjoittaa vielä sakkoja päälle.

      • Ei muuta kun

        paperit vetämään poliisikouluun!


    • Hellepäivä toi taas

      mukanaan julkikutemisen puistoissa. VITUTTAAA SUUNNATOMASTI!

    • Viime viikonloppuna

      tuli bongattua pari puistoyhdyntää.

    • minä vaan .

      Äsken pyöräilin keskikaupungilla ja ajoin kahden nuoren miehen ohi, jotka istuivat penkillä katselemassa naisia ja arvostelemassa heitä. Ohi mentyäni kuulin takaani toisen tiuskaisevan toiselle "vittu kun tuollaiset makkarankuoret kaikkien hyvännäköisten muijien päällä" Tarkoittivat trikootunikaa, joka on näppärä ja kevyt pyöräillessä ja muutenkin kivannäköinen. Pojat halusivat ilmeisesti suuri kaula-aukkoisia puseroita, jotta olisi heillekin silmänruokaa siinä istuessa.

      • Tyypillisiä

        sikamiehiä, jotka eivät osaa käyttäytyä.


    • aikuinen M

      ''sikamiehiä''

      Pelkkiä poikia vasta. Käytös sen paljastaa. Toki jotkut eivät ikinä aikuistu ja järkevöidy.

    • Pieni pusuttelu

      on ok julkisellakin paikalla, mutta pitkät imuttelut ärsyttävät

      • siinä_raja

        Kyrpää ei pitäisi imeä julkisesti


    • Hankkikaa elämä

      niin toisten elämä ei ahdista

      • Milläs hankit

        jos satut olemaan ATM?


    • Nyt on taas

      se aika vuodesta kun poikien sormet eksyvät tyttöjen housuihin puistonpenkillä

      • Silmä kovana

        Tänään tuli nähtyä pari puistoyhdyntää. Se on kevään merkki!


      • Missä missä?
        Silmä kovana kirjoitti:

        Tänään tuli nähtyä pari puistoyhdyntää. Se on kevään merkki!

        Missä pääsee näkemään?


      • Park Ranger
        Missä missä? kirjoitti:

        Missä pääsee näkemään?

        Puistossa!


      • Kari Runk
        Park Ranger kirjoitti:

        Puistossa!

        Puistossa pääsee näkemään myös minut runkkaamassa.


      • Hyi!
        Kari Runk kirjoitti:

        Puistossa pääsee näkemään myös minut runkkaamassa.

        Mene pois, Pervo!


    • kevät ahdistaa joo

      Minuakin naisena ärsyttää vähän nähdä niita kopelointeja puistossa kun en koskaan ite ole osalliseksi päässyt, enkä ole enää teini-tyttö =(

      • Minä voin

        tulla kopeloimaan sinua!


    • höpö höpö!

      Seksuaalikokeilut kuuluvat jokaisen ihmisen nuoruuteen.

      • Naisasialooseri.

        Jokaisen IHMISEN nuoruuten kyllä. ATM sen sijaan ei ole ihminen saatika mies, hän on ali-ihminen, josta voitaisiinkin ennemminkin käyttää miehen sijaan ilmaisua AT-olio.


    • krooninen sinkku

      Muistan tämän ketjun 3 vuoden takaa, ja me samat ihmiset olemme täällä edelleen. Sinkkuutemme on kroonista.

      • mutta hyvänä puolena

        Eino onneksi jäi auton alle ja kuoli pois. Näin ainakin minun maailmassani.


      • Minä olen käynyt

        välillä vähän parisuhteessa, mutta taas ollaan sinkku,


    • kesä tullut

      Taas on puistopano bongattu! Se on varmempi kesän merkki kuin sitruunaperhosen näkisi.

    • Naisasialooseri.

      Itse en ole koskaan nähnyt kaupungilla puistopanoa enkä muistaakseni edes julkista kopelointia sun muuta vehtaamista.

      Tosin meidän kaupunki onkin aina pieni ja sitä paitsi jumetan paljon täällä neljän seinän sisässä.

      Juhannuksena 2001 näin puskapanon, kun eräs tuolloin 18 vuotias YTM-kaverini pani 16-vuotiasta tyttöä puskassa.

      Missä niitä puskapanoja muka jatkuvasti näkee?

      • täällä näy mitään

        Varmaankin hesassa nämä kaikki puskapanot tapahtuu.


    • Naisetonna

      Tämä onnajankohtaista taas nyt. Ahdistaa kun näkee kutevia pareja. Poikien kädet eksyvät helposti tyttöjen housuihin ja pillulle. Se on ahdistavaa katseltavaa kun ei oo itellä naista

      • Nautiskelija_

        No voi voi. Anna kuitenkin muiden nauttia kesästä.


    • utukevät

      Ajankohtaista jälleenk

    • asioistatietävätaho

      On taas kevät ja poikain sormet haisee pillulle kun ovat kopeloineet tyttöjä puiston penkillä.

      • Tarkennus

        Taikka sitten Ex-puan raiskaama puistonpenkki haisee spermalle, kun kondomi lentänyt usean metrin päähän.


    • kättähousuihin

      Taas on katupettingin aika

    • Ahdistaa kateellisia. Toiset taas ovat iloisia niiden puolesta, jotka ovat löytäneet toisensa.

      • syntiä.tekevät

        Minä en synnistä iloitse


      • syntiä.tekevät kirjoitti:

        Minä en synnistä iloitse

        Riittää, että he iloitsevat.


    • frank_pappa

      Kosketelkaa toisianne

    • 101prosHetero

      Petting. Se on homoille

    • huomautus

      On tulossa aurinkoinen vappu. Paljon julkista pettingiä luvassa

    • Anonyymi

      Taas on ajankohtainen

    • Anonyymi

      Kevät tekee monen yksinäisen itsetuhoiseksi. Varmasti yksi syy siinä, kun näkee muitten olevan onnellisia ympärillään ja itse on vaan yksin, eikä kelpaa kenellekään. Juuri siltä tuntuu nyt.

    • Anonyymi

      On kamalaa kun oikea elämä (eli seksin ja rakkauden saaminen) ei koskaan päässyt alkamaan. Vuodesta toiseen sitä vain odottaa, eikä mitään tapahdu.. hyvä elämä.. vittu..

      • Anonyymi

        Se onkin asia, jota ei kannata odottaa... Anna enemmin olla. Se tulee jos on tullakseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe