Miten tavataan?

-1234567890-

Ja missä? Ja jne.

Sen sijaan että teoriaa jaetaan, niin jaetaan oikeita tarinoita. Aloitan. Laitan kolme tapausta, omia kokemuksiani.

- Työkkäri heitti mut jollekin... Valmistava koulutus tai joku semmonen se oli. No sinne menin ja siellä minuun sitten yksi tyttö iski silmänsä. Aloitteen teki hän.

- Suomi24:ssä yhdellä palstalla kirjoittelin, minusta oli kuviakin esillä ja siellä sitten ilmeisesti niiden perusteella kiinnostui yksi nainen, kirjoittelullani saattoi olla myös tekemistä, joskin epäilen, kun olimme erimieltä noin 98%:ssa asioista. Häneltä sain fesarikutsun jossain vaiheessa ja sitten paljastui vielä että mulla asuu sukua samassa kylässä jossa se asuu, joten tapaaminen oli tuomittu tapahtumaan tietenkin. Aloite tai ratkaisevan liikkeen tekijä ei niin selkeä tässä, mutta hänen piikkiinsä menee.

- Töissä tuli törmättyä silloin tällöin yhteen kiinnostavaan naisasiakkaaseen. Hänelle hymyilin joka kerta, kenties hieman aidommin kuin muille. Ja sen yhden kerran jälkeen kun nimilaattaani erehdyin pitämään häneen törmätessäni, tuli fesarikutsu hyvin pian. Olinkohan unohtanut esittäytyä kunnolla...

No laitetaan neljäs.
- Baariin menin yksin. Siellä sitten yhden itseäni jonkun verran vanhemman naisen kanssa päädyin samaan pöytään illan aikana. Se satunnainen panosuhde kesti parivuotta. Siinä ei ollut vakavamman potentiaalia, mutta sainpahan seksiä usein.

Joo aika suppea alku, enkä kovin kuvaavia kertomuksia jaksanut, ehkä muut jaksaa. Eli missä, mitän jne. voi tavata niitä miehiä/naisia? Sitä kun usein kysellään. Niin nyt sitten oikeiden tapaamisten kautta avaamaan.

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Good for you

      Sulla on ollut onnea.

    • Itse en ole tavannut ketään koskaan livenä netin kautta tutuksi tulleisiin ihmisiin, tunnen tosin ranskasta, englannista sekä yleensäkin ympäri eurooppaa nettituttuja ikinä en ole livessä tavannut heitä mutta joo heitä on. Kun olen ollut aika läheisesti erään tunnetun foorumin ylläpitäjän tukena siis sisäpiirissä, n. 50 000 käyttäjää muistaakseni siihen aikaan (muutama vuosi takaperin). Sitä en mainitse mikä, enkä tule paljastamaan mutta englanniksi joutui kirjoittelemaan.

      Mutta joo yleensä tapaan kaveriporukan kautta, kaupungilla, baarissa, työssä/koulussa ja niin edelleen.

    • 3669457694957

      Toverit ATM:t! Polttakaamme tämä YTM roviolla kuin noita konsanaan!

    • Utelias Hitler

      No voi vittu. Pitääkö muka johonkin feisbuukkiin liittyä että naiset uskaltaa lähestyä. En ala.

      Oletko komea mies? Eihän naiset yleensä uskalla lähestyä jos ei ole komea mies.

      Saitko seksiä näiltä kaikilta? Tuntuko hyvälle?

    • pois pois pois

      Siinäpä aloitteellinen mies.

    • Joren Meininki

      Pari omaa tapausta:

      Menin naisen luokse kylään ja huomasin että hän kävi kuumana minuun. Seuraavalla kerralla vein mukanani putelin yhden tähden jallua ja pistettiin pohjammaan kautta. Nussin naikkosen tainnoksiin.

      Olin ilmaiskeikalla ja näin tytön hengailevan muuten vain mestoilla. Kysyin haluaako lähteä kämpilleni. Halusi tietenkin, ja päädyimme kuksimaan monta kertaa.

      Hommasin yhden puolitutun naisen numeron tiedustelusta. Vedin perseet ja soitin hänelle. En todellakaan muista mitä sanoin, mutta ilmeisesti se toimi, sillä päädyimme sänkyyn hyvin pian kun näimme seuraavan kerran.

    • Mies1985

      Suurin osa tytöistä tai naisista jotka olen joko tavannut tai saanut itseeni ihastumaan (mutta ei tapaamaan välimatkan takia ja ihastuksen laantuessa) olen tainnut löytää S24-chatistä. Siitä on kyllä jo aikaa.

      Chat -> Mese -> Tapaaminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe