IHERBISTÄ EDULLISESTI

tilailija

Halvimmat superfoodit löytää tietenkin suomen luonnosta itse poimimalla, mutta tähän aikaan vuodesta ei vielä kaikkea saa, itse olen ihastunut näihin:

http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-HempSeeds-Raw-Shelled-Hemp-Seeds-8-oz-227-g/23304?at=0&rcode=NEN469

pehmeitä, tosi tuoreen makuisia luomulaatuisia hampunsiemeniä, käytän smootieiden seassa, ripottelen salaattiin, ja maistuu sellaisenaankin, vähän pähkinäinen maku.

näitä olen kuullut kehuttavan, itse tilasin juuri kokeeksi:

http://www.iherb.com/Dragon-Herbs-Heaven-Mountain-Goji-Berries-8-oz-227-g/21555?at=0&rcode=NEN469

paketti on kotona noin viikossa, ja 1,36kg paketin postikulutkin vain 4 dollaria.Ensikertaa tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla NEN469, minimitilausrajaahan tuolla ei ole, ja valikoima niin superfoodien, kuin vitamiinien, kosmetiikan, ja muun luomumman suhteen ihan valtava, suosittelen kokeilemaan :)

14

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laalaa-----

Noi gijit on muuten ihan parhaita, täytyypä testata nuo hampunsiemenetkin, kiitos vinkistä!Iherb on kyllä tuttu paikka, ja edullinen tapa aloittaa superfood kokeilut :)

• Kysymys...?

Oletko yksi ja sama henkilö joka täällä, ja muualla foorumeissa mainostat kyseistä lafkaa, ja mitkä ovat sponsoripalkkiosi?;)

Itse tilaan mieluiten kotimaisista firmoista, ja mielellään arvomaailmaani heijastelevista paikoista kuten Ekolo, tai täysin vegaanisesta ja ilmastotietoisesta... sekä mainittakoon myös erittäin HALVASTA, Vegetukusta.

http://vegetukku.fi/

• tietoviisas_

Tilailija mainostaa vain omaa koodiaan jolla saa bonuksia jos joku erehtyy sen laittamaan ensimmäisen tilauksen yhteydessä.

ÄLKÄÄ VAIN MENKÖ TÄHÄN HALPAAN !

• Nuorijuippi

Niin, että kun käyttää referral codea ja saa vaikka 5 dollarin alennuksen, jota ei muuten saisi, niin mitäs vikaa siinä on?

Pitääkin ihmisten olla tyhmiä ja kateellisia kaikesta.

• adfa,.smf
        Nuorijuippi kirjoitti:

Niin, että kun käyttää referral codea ja saa vaikka 5 dollarin alennuksen, jota ei muuten saisi, niin mitäs vikaa siinä on?

Pitääkin ihmisten olla tyhmiä ja kateellisia kaikesta.

Iherb on hyvä ja edullinen ostospaikka, mitä se tosiaankaan haittaa, jos joku saa jonkun edun siitä, että on suosittelija. Eikös tämä ole juuri sitä suomalaista negatiiviisuutta?

Jos suosittelisi huonoa ostospaikkaa, niin se olisi eri asia mutta iherb on hyvä ostospaikka, olen tilaillut sieltä useita kertoja esim. gojia ja acaita.

• syökää kasviksia
    • Tilailijainen

Tässä uusi saamani alennuskoodi, jolla saat siis 5 dollarin alennuksen tilauksestasi: FOG045

• Ölliii

Tuo NEN alkuinen taitaa olla Postin pimppikoodi.
      Taitaa Ollilla olla taas rahat loppu.

• 556264
    • Marias1

Aika paljon olen näitä selvitellyt, ja kyllä kaikkein halvin näyttää olevan www.jokka.fi sivusto. Esim. Hampunsiemenet 300grammaa 6,40! Tai 250g kookospalmusokeria 3,80!! En ole missään nähnyt halvempaa. Ja kaikki tuotteet ovat luomua.

Silleen hassua, että monessa paikassa todellakin myydään tehomaataloustuotteita superfoodina, eli tarkkana kannattaa olla. Ei kai kukaan halua syödä torjuntaaineita superfoodissaan? : )

• Heidi881

Juu olen Mariasin kanssa samaa mieltä! Tuo www.JOKKA.fi on kaikenkaikkiaan halvin, etenkin kun siellä kuljetus ei koskaan maksa mitään! Usein kuljetuksen hinta yllättää ikävästi. Esim menin tilaamaan muualta chia siemeniä ja kuljetus nosti 12 euron pussin hinnan liki 20 euroon!!! Älytöntä rahstusta.

• läpinäkyvyys

Musta on oikein että postimaksut ovat erikseen, ei piilotettu tuotteen hintaan tai muihin. Tässä vielä edullisempi suomalainen kauppa. www.natsu.fi Heillä Hintatakuu eli ei tarvi muualta etsiä. Suosittelen

• parhaat-tarjoukset-iherb

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe